Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Minőségibb autó, mint a Renault, de Neked nem lesz jó. A hátsó üléssor egy nulla. A második se túl tàgas lábnál. Nagycsaládos ismerős végignézte az összes nála szóbajöhető típust és a grand senic volt a legtágasabb, azt is vette. Másik ismerős XC90 után vett Grand Senicet és isteníti hely szempontjából.
Én is bajban leszek 10 év múlva, mert már kicsinek is hatalmasak a fiaim, én csak 192 cm vagyok, de anyai ágon a nagyapai ágon 2.00m körül, nagyanyai ágon meg extrèm magasak a férfiak, 2,10-2.20 közöttiek, szóval sikerült ilyen lób***ó méretű családba nősülnöm, úgy tűnik, hogy a fiaim is nagyon nagyok lesznek. Nekem szerencsére befér a garázsba egy kisbusz, de nem szeretem őket. Majd valami panorámatetős SUV-unk lesz ès a tetőn kidugják a fejüket. :-)
kisbuszt nem veszek, mert nem fér be magasságilag a garázsba.
de akkor ha úgy van, ahogy írtad, akkor cseszhetem ha "ezerszer" jobb mint, a Renault (mert u.a.), akkor marad a sharan/alhambra/galaxy triumvirátusból valamelyik...kösz BUÉK!
Nem tudom mekkorák méretre a gyerekeid, de azért a hatos- hetes ülés nem teljes értékű, annak ellenére sem, hogy a kettes üléssort lehet tologatni és gy lehet lábteret nyerni. Kényelmes, minőségi, ezerszer jobb, mint egy Grand Scenic, de akkor sem lehet úgy elférni, mint mondjuk egy Sharanban főleg, hogy a padló a hátsó sorban már magasabban van... És csomagtartód akkor már nincs sok.
Én négy nagyobb kamasz gyerekhez vagy Sharan/Galaxy/Alhambrát/Odysseyt/Previát vennék, de leginkább meg kisbuszt. Egy Viano például elég kényelmes és csomagtered is van a négy gyerek mellett.... VAgy ha nem irtózol az olasztól a Scudo egy személyautós mégisbusz.
Ha meg mindenképp terepjárózni akarok négy nagygyerekkel (de ez már abszolút pénztárca kérdés) akkor meg igazán a full size suvok jöhetnek szóba GL Merga, nagy Land Cruiser, Ford Expedition és márkaklónjai, Nissan Armada. Az első kettőből még dizel is van... De azért ez anyagilag egy másik kávéház...
mekkora a lábtér a 3. sorban? Nekünk most off Renault Grand Scenic III van, 5 éves, de sajnos a gyerekek (4) igen gyors ütemben nőnek, szóval lassan időszerű a váltás. Mivel nem sokat utazunk, a helykínálat azért fontos. Arra gondolok, hogy a 2-3 üléssorban hogy férnek el gyerekek? Mieink most 14-7-7-5 évesek, az elmúlt 10 évben 3x kellett vennem autót- na ezt akarom ezzel elkerülni...
Korábban olvastam, hogy érdemes megnézni bizonyos dolgokat használt vásárlás előtt. Le tudná nekem valaki írni, hogy mik azok az XC90-esen amiket mindenképp nézessek meg szerelővel vásárlás előtt?
Segíteni nem tudok, de nem te írtad valahol,(mintha olvastam volna a napokban hasonló történetet) hogy D-ben állítottad le és ott kezdődtek a gondok? Csak, hogy teljes legyen a kép, egyébként ilyet én is csináltam már de gondot nem okozott.
Az a kattogás szerintem normális, gondolom a kulcs elfordításával reteszeli ki a váltókart, hogy ki tudd venni P-ből, kulcs nélkül nem engedi, ahogy a kulcsot se engedi el ha nincs P-ben.
Probléma még fenn áll. Következő lenne a kérdésem P - ből hogy lehet kivenni? Mikor forgatom a kulcsot a váltónál érzek valami kattogast. De hogy mi lehet azt nem tudom
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Xc90. Olyan problémám lenne, hogy a slusszkulcsot bele teszem a gyujtaskapcsoloba és csak az egyes vonalig tudom elforditani. Mi lehet az oka? Ja a váltó p-be van
Haver Outlandert vett, valóban nem egy kategória, főleg a harmadik sor nem, ami inkább csak pad.. biztonságra szerintem a közelében sincs, -600 Kg, ez látszik a fogyasztáson, viszont gusztustalan hangja van ha jól tudom PDTI de van erősebb francia motorral is. Egyébként költségre jóval barátibb.(eddig) Szebb állapotban is vannak belsőleg és terepen biztosan jobb.
Sorentot én is nagyon nézegettem, de nem jött be belsőleg és ha hozzá kell nyúlni az sem két forint, porlasztó ha jól tudom 600e körül van, D5-be már 5x40e-ért van bosch felújított de 60-ért kínáltak már újat is. Terepen jobb, ezért nagyon sok van belőle ami kapott is rendesen, szerintem pont ezért belsőleg is le vannak gatyásodva. Biztonságra szerintem nagyon jó, fogyasztását nem ismerem.
Nálam még a Hyundai SantaFe volt esélyes de valamiért azt is elvetettem.
A "luxus" csak kérdés lett volna, és pont azért, hogy nem szeretném én sem ha luxus kategóriának néznék....
A SUV-ok közül amiket még nézegettem, a Toyota Rav4, Kia Sorento, Mitsubitsi Outlander, de az évjáratban-árban nem sokkal térnek el így akkor már inkább Volvo :), és nem tudom hogy olyan sokkal olcsóbb lenne azoknak a szervizelése is. Terveim között szerepel hogy komoly átvizsgálást követően vennék mindenképp.
És valahogy már kezdek szerelmes lenni ebbe a járgányba, amikor meglátok egyet azonnal megdobban a szívem :)
Ami még megütötte a szememet, hogy azt írod, hogy ez luxus kategória. Nehogy azt hidd. Ez csak egy biztonságos, viszonylag kényelmes, középkategóriás autó hatalmas étvàggyal lassú cirkáláshoz. De a luxus kategóriával messze nem említhető egy lapon. Ne legyenek ilyen illúzióid. Ha luxust keresed, akkor ML, GL merci, Audi Q5, Q7.
Nekünk a 2. XC90-ünk van. Ugyanemiatt vettem, mert bővült a család és már kellemetlen volt pakolni a másikba. Használati értéke, praktikuma pazar. Igazi családi autó, nagyon szuper.
Az első XC90-et 3.3 millióért vettem. 2007-es, 270ekm. Korához, km-hez képest jó állapotú, de sok vackot kellett cserélni és még több igérkezett rövidtávon. Aztán mikor már majdnem minden faxa volt, párom lecsókolt vele egy kamiont hátulról. Nem volt kis csatt, hátul ült a 6 hónapos és a 3 éves kisfiam. Nagyon durván tette a dolgát a kocsi, karc nélkül kiszálltunk mindannyian. Hihetetlen volt, de ez a kocsi tényleg nagyon biztonságos.
Nem volt kérdés, hogy a 2. is XC90 lesz. De most már okultam az olcsó, sok km-es vasból, kerestem egy sokkal jobb állapotú, kevesebb km-es gépet. Németből hoztam, 4,5 millában állt meg, de nagyon pöpec. Ég és föld a különbség.
Arra akarok kilyukadni, hogy érdemes kicsit többért megkímélt példányt venni, mint 2-3 milliós pénztemetőt venni. Biztos lehet 2003-4-esben jót találni, de nagyon nehéz.
Az alkatrész ár horror az autóhoz, szerencsére nem sűrűn kell venni, de akkor röpködnek a forintok.
Annyi mindent olvastam már mindenfelé az XC90-ről. Gondoltam itt azért többen vannak akik tényleg tulajdonosok, használók és tudnak adni tanácsot, véleményt.
Baba születése miatt családi autóként mindenképp egy SUV-ot szeretnék. Sok félét nézegettem, olvasgattam, és ha már költök rá úgy gondolom az egyik legbiztonságosabbat szeretném, ezért gondolkodom a Volvo XC90-be. Ránézésre is árad belőle a biztonságérzet, az elegancia. Mivel nem szeretnék autót hitelezni (eddig is KP-ra vettem az autóimat) így olyan 2003-2004-es évjáratúakat nézek.
A kérdéseim lennének:
- érdemes e ilyen "öreg"-et venni? (vegyük alapul, hogy jó állapotú, jól szervizeltről beszélünk)
- ez a jármű nagyon luxus kategória, nagyon sok szerviz költsége van? (vagy a többi SUV-é se sokkal kevesebb..)
szerintem a hozzászólásodat olvasva mindenki nyelt egy nagyot és becsukta az oldalt, lassan egy hónapja..
Viccet félretéve elkeserítő ami a nálad is történt, vagyis pontosan nem is tudjuk mi történt, esetleg ha van fejlemény megoszthatnád velünk a történetet.