Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ImportEUr Creative Commons License 2009.02.12 0 0 3475

gébandi69,

 

lássuk csak:

 

Prágától Lovosicéig gyakorlatilag sík terepen, egész jó minőségű autópályán ( a szlovák határtól egészen Prágáig gyalázatos az útpálya, talán még az M7-es régi betondeklijénél is pocsékabb ) fogsz közlekedni, ott lehet tekerni ( a pályaszakasz végén előszeretettel mérnek! ).

Onnan némi országút már hegyvidéken, majd Teplicétől ismét ( új építésű ) autópálya ( masszív hegyvidék, számos alagút, sok sebességkorlátozás ).

D-ben az újonnan épült, kiváló minőségű A17-esen fogsz autózni egészen Drezdáig, a szakasz ca. felén 130-as korlátozás van.

DD-nél van néhány alagút, tehát 80-as és 100-as korlátozásokkal számolj.

Innen két út vezet HH-ba attól függően, hogy melyik részére mész.

Írd meg a tervezett útvonalat, és megírom hogy mivel számolj.

 

Előzmény: gébandi69 (3469)
ImportEUr Creative Commons License 2009.02.12 0 0 3474

Bazsa 525d,

 

a #3175-ben finoman érdeklődtem, hogy mi a gond.

Mit kellett volna még tennem?

 

Előzmény: Bazsa 525d (3450)
Szatesz1 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 3473
8-8,5 literböl elvan nekem, és az enyém automata..DE 150-160 nal csak 7 litert fogyaszt..
Előzmény: gébandi69 (3469)
ImportEUr Creative Commons License 2009.02.12 0 0 3472

Dice&Clay,

 

őszinte részvétem.

 

Steeef,

 

a #3389-ben többek között ezt írtad:

 

...nem szabad kiszedni belőle mert harmatgyenge lesz az autód (bármennyire is hihetetlen) és egy idő után még check lámpát is gyújtani fog.

 

Elmagyaráznád, hogy miért vannak ott ezek a csappantyúk?

Mi a feladatuk, hogyan működnek?

 

Előzmény: Dice&Clay (3386)
ImportEUr Creative Commons License 2009.02.12 0 0 3471

Urak,

 

tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen topik elsősorban és legfőképpen azért van, hogy a júzerek segítsenek egymásnak pl. lehetőségek, kontaktok, tapasztalatok, stb. megosztásával, de azért mindennek - az ostobaságnak és a pofátlanságnak is - van határa, ezért nézzétek el nekem a következő szösszenetet:

 

Kedves sbalazs12,

 

foglaljuk össze az általad eddig leírtakat:

 

1. Fogalmad sincs arról, hogy milyen rendszerű navigáció van az autótokban.

 

2. Gőzöd sincs róla, hogy honnan kell leszedni a megfelelő adatbázist.

 

3. Megközelítő elképzelésed sincs arról, hogy hogyan ( milyen programmal milyen lemezre ) kell kiírni az adatbázist.

 

4. Fizetni persze nem szeretnél érte, micsoda dolog lenne.

 

5. Még arra sem vagy hajlandó venni a fáradtságot ( lusta vagyok végignézni az archívumot ), hogy visszakeresd az idevonatkozó hsz.-okat.

 

HÁT BAZDMEG, AKKOR NE HASZNÁLD A GYÁRI NAVIGÁCIÓT, ÖREGEM!!!

 

UFF!!!

 

grbv Creative Commons License 2009.02.12 0 0 3470
nekem max 8liter.de az enyem kezivaltos biztos szamit az is.nem szeretem az automatat:D
Előzmény: gébandi69 (3469)
gébandi69 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3469

Sziasztok!

Van valakinek mért adata arról, hogy 530d barátom milyen szomjas 180-as tempónál? A jövő héten mennék D-be és kíváncsi lennék, hogy ami időt megnyerek a sebességen, elvesztem-e a sűrűbb tankolásokkal? Egyáltalán lehet a Prága-Hamburg vonalon így közlekedni, mert emlékeim szerint pl. a Salzburg-Münchennen nem igen van korlátozás nélküli szakasz.

gébandi69 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3468
Nem érted az iróniát, ne vedd a szívedre!
Előzmény: Törölt nick (3461)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3467

Nem csak a hibánk, de a véleményünk is megegyezik!

Az értékesítési csapat nagyon jó. Vannak gyönyörű női munkaerők ott :-)

Komolyan: kiemelném Tuza Zsoltot, aki rettentő jó szakember, jó kereskedő és ami fontos, hogy korrekt. De a szervíz már tényleg hagy kívánni valót maga után! SŐT!

 

Az enyém 525d 2008-as 20.000 km-el (3000 ccm), de már 5000-nél adta a nyikkanó hangot indításkor melegen....

Előzmény: docgoyo (3465)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3466
Pl. miért van az, hogyha öltönyben megyek be kinyalják a seggem, ha pedig farmerban, akkor kinéznek, hozzám se szólnak.

Itt a Porsche (és gondolom mások is) ukázba adták, hogy a poszterlejmoló kölköket is kötelezô kiszolgálni a szalonban, mert 10-15 év múlva potenciális ügyfél lehet belôlük. Egyébként általában a legprosztóbb helyeken szoktak kényesek lenni az öltözködésre, ha bemész egy Porsche-szalonba vagy egy ötcsillagos szállodába, szakadt farmerban is rezzenéstelen arccal és a lehetô legudvariasabban szolgálnak ki.
Előzmény: G.Gambino (3463)
docgoyo Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3465

Jééé, nekem is ezt csinálja. Kb két hete vettem észre először. (2005, E61, 530d, 108.000 km) Sz'al szíjfeszítőt kellene cserélni.

 

A BpM-ról annyit - sokakat ismerek ott - hogy rendkívül felkészült és ügyfélbarát az értékesítő csapatuk, de a szervíz nagyon gyenge lábakon áll. Komolyabb meghibásodással és karosszéria munkával én nem fordulnék hozzájuk.

 

BTW egy szintszabályzó hibát (ami hébe-hóba jelentkezik csak) eltárol a számítógép?

 

 

Előzmény: Bazsa 525d (3452)
Gugu_m Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3464

Nézd, nehogy azt hidd hogy én jó véleménnyel vagyok róluk. Most amikor garanciális okból be kellett vinnem a sajátomat váltócserére, előtte, utána végig ellenőriztem, nem történt-e vmi "nem kívánt" változás. A mi cégünk pont abból él, hogy ők ilyenek. Sajnos rengeteg rossz tapasztalat után áramolt hozzánk át rengeteg ember a márkaszervízekből. Volt olyan, hogy mi cseréltünk egy kliensnek hűtőt, vadonatújat kapott, de egy olyan probléma volt az autóval, amit akkor még mi nem tudtunk megcsinálni. Bevitte a Wallisba, és mikor a munka után hozta az autót, láttuk, hogy egy ütött, koros hűtő van benne, és mivel nálunk számla volt róla, hogy most volt cserélve ebből az illető elég kemény balhét csapott, a vége az volt, hogy ami munka miatt oda kelett mennie, azt full ingyen kapta, és még az alkatrészből is kedvezményt.

 

Szóval az előző HSZben csak azt akartam mondani, hogy nem jó általánosítani, és szeretném megvédeni azt a pár embert, aki ott is megpróbál korrekten, tisztességesen dolgozni, más kérdés, hogy a többség sajnos nem ilyen :(

 

A mi hozzáállásunk egész egyszerűen azért más, mert nálunk minden ügyfél úgy jött, hogy vki ajánlott minket neki. Nem nehéz rájönni, hogy ami 13 év alatt felépült mint bizalmi kör, az pillanatok alatt ugyanúgy teljesen lerombolható, hiszen a rossz vélemény még gyorsabban is terjed. Ezért nálunk mindegy ki mibe jön, mit csinál, csak az a fontos, hogy:

- az autó hibamentes legyen,

- ne kerüljön feleslegesen sokba,

- és megelőzzük azt ami lehetséges.

És persze hogy ne gátoljuk az ügyfelet a saját munkájában, értsd, nálunk megtörténhet az hogy az autót este 9-10kor kapjuk meg, és reggelre, munkától függetlenül kész van, és ha kell házhoz visszük. Ha az ügyfél inkább éjjel 1kor jönne érte, ad absurdum megteheti. Ha nem az ügyfél lenne nálunk az első, akkor lehúzhatnánk a rolót. Míg ha te egy rossz vélemény miatt nem mész a márkaszervíbe, semmi gondja nem lesz az ott dolgozónak, max kevesebb munka 1el, de mivel így is tele vannak, nem igazán érdekli.

 

Az autó kereskedő egész más tészta, ő hozzánk hasonló, mert jutalékot kap, így érdekelt az eladásban. De a szervizes semmit nem kap, csak az alacsony fizetést, így hacsak nem megszállott (vagyis szívesen csinálja amit csínál) nem igazán érdekli mi van veled és az autóddal. Ez szomorú hogy így van, de ez itt sajnos így megy, és kétlem hogy lesz változás rövid időn belül...

 

 

 

Előzmény: G.Gambino (3463)
G.Gambino Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3463

Ha elolvasod a hozzászólásomat mégegyszer, akkor második olvasatra talán lejön, hogy én sem hittem azt egy percig sem, hogy ők nem tudták, hogy mi az a programozás és esetleg az segíthetne. Még alternativaként sem merült fel, mert egyértelműen a lehúzásra mentek. Amikor pedig az embert 5 szervizlátogatásából 5ször csúnyán le akarják húzni, akkor qrvára nem mérlegel, hogy esetleg béna, vagy buta emberbe botlott, mind az 5 alkalommal. Hanem általánosít. Naív lennék, ha azt gondolnám, hogy nem értettek hozzá. Személyes tapasztalataim alapján én úgy gondolom, hogy az összes nagyobb márkaszervíz egy csaló banda. Mindemellett viselkedni sem tudnak, hacsak a HR által szervezett továbbképzéseiken nem parasztságból kell vizsgát tenni. Pl. miért van az, hogyha öltönyben megyek be kinyalják a seggem, ha pedig farmerban, akkor kinéznek, hozzám se szólnak. Nos ez az, amit nyugaton már megtanultak azok a kereskedők, akik eladni akarnak. Magyarul az összes. Hogy minden az üzletükbe betévedő ember egy potenciális vásárló és ennek megfelelően is kell bánni velük.    

Előzmény: Gugu_m (3435)
G.Gambino Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3462

Tévedtem, két éve volt, átnéztem a papírokat. Ennek tükrében a segédmunkásos poénodat nem tudom értékelni, mivel veled ellentétben szerintem a lényeg nem a konkrét év volt ebben a történetben. A zűrzavar pedig nyilvánvalóan azért van, mert egy egyszerű gépjármű használó vagyok, nem pedig egy márkaszerviz munkatársa! Könnyen lehet, hogyha a saját szakmámat tekintve te laikusként leírnál egy történetet, lehetséges, hogy én is zűrzavarosnak találnám. De nem tennék elmés megjegyzéseket a tévedéseidre, mint a téma szakembere. Mások vagyunk. Számomra, felhasználó számára a sztori vége a lényeg ebben a történetben. A megoldás. Sajnálom, hogy számodra nem.

 

Üdv, G.  

Előzmény: Steeef (3432)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3461

Mutatnál nekem a szentendrei úton egy Honda szalon-t?

A legközelebbi is csak a Szőlőkert utcában van...

 

 

Amúgy szerinted odaengednek takarítónőket a telefonhoz?

Előzmény: gébandi69 (3421)
borgasz Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3460

Fura, mert én pont tőlük (BM) vettem autót, igaz PS autót fél évesen.

Én ennyire korrekt, segítőkész, felkészült értékesítővel még nem nagyon találkoztam mint ott.

Egy apró gond volt csak később az autóval - szétcsúszott egy cső az ablakmosó tartálynál - felhívtam őket, lényegében rögtön fogadtak és egy bő fél óra alatt orvosolták is a problémát. ( jójó, tudom ez nem egy komoly hiba )

Előzmény: 993bela (3456)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3459
A BPM tulajdonosa (vagy az egyik) az Opel Maxabós Szabó, elég régóta dolgozik autókkal, hogy ne védje meg feltétlenül a szervízvezetőt, ha az huje és kiderül. Néháynszor találkoztam vele, nem tűnt klasszikus melegítős magyar lehúzós kereskedőnek, bár sztem a Merciket jobban szereti:))

Ha ő is mellé beszél, akkor a BMW Magyarországhoz is lehet fordulni, ott nem nagyon tolerálják ezt a hangnemet a vevőkkel a német vezetők.

Mondjuk amikor a Wallisnál nekem is kiszámláztak fel nem használt, 50.000plusszos alkatrészt, és a szerelő szólt, h azt ő nem rakta be, én sem mentem sehová, csak szépen örökre elkerülöm őket. Ma már nem hagynám annyiban:)
Előzmény: Bazsa 525d (3457)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3458

Szia G.Gambino!

 

Kösz az infót!!!

 

Akkor várok pár hetet, közben figyeleme a fórumot, hallgatom mit mondanak az okosok :)

 

Amennyiben tényleg meglesz business-hez az új és jó navi, akkor keresni foglak! Lehet elsőkörben a másolt érdekelne (főleg, ha mindent tud, amit a gyári és még olcsóbb is )

 

ÜDv.:

Balázs

 

 

 

Előzmény: G.Gambino (3422)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3457

Még a történethez egy kis adalék!

Ugyan ezzel a problémával megkerestem a Debreceni BMW szervízt, ahol jeleztem, hogy meleg motornál megnyikkan a szíj. A szervízvezető kérdezte "náluk vettem az autót", és amikor mondtam, hogy nem, azt mondta, hogy ne hallgassam menjek vele, arra való az autó! Még a seggét sem emelte fel!!!

 

Ezért gondolom, hogy Németo-ba fogom hordani, csak még kapcsoltatot keresek.

Előzmény: 993bela (3456)
993bela Creative Commons License 2009.02.11 0 0 3456
Sziasztok!
Lehet, hogy egy kicsit több figyelmet kellene szentelni az ilyen infókra. Véleményem szerint, az egyetlen út, hogy minél szélesebb körben kommunikáljuk ezeket a tapasztalatokat és talán a piac önszabályozása segít abban, hogy kihaljanak az ilyen hozzáállással megáldott "szakemberek".Én a magam részéről a lábam be nem teszem hozzájuk.( hasonló infók miatt, már a vásárlásnál sem jött szóba a nevük)
Bízom benne, hogy a magas árért cserében valóban prémium szolgáltatást adó szervizek, szalonok túlélik a válságnak nevezett időszakot, az ilyen kóklerek meg éhen halnak.
Előzmény: Bazsa 525d (3449)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3455
szia


Elküldtem..
Előzmény: Steeef (3454)
Steeef Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3454

Sztem az tuti ki lett cserélve mindenki azzal kezdené.Szíjés feszítő.Vagy nem??

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3453
De ha mégis sikerülne elérni, úgy is a saját emberét védené velem szemben

Ilyet egyetlen épeszû üzletember sem tesz, mert másnap elmondod tíz másik potenciális ügyfélnek, és ô keményen rábaszik anyagilag. Nem is rugóznék ezen tovább, de tudod ha senki soha nem borítja rájuk az asztalt, akkor maguk is elhiszik, hogy ez így jól van és meg lehet csinálni bárkivel következmények nélkül.
Előzmény: Bazsa 525d (3449)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3452
meleg motornál, indításkor megnyikkan a szíj. Janiék megállapították, hogy a szíjfeszítőt kell cserélni.
Előzmény: Steeef (3451)
Steeef Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3451
Mi a problémája az autónak?
Előzmény: Bazsa 525d (3450)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3450

Ezért kértem itt németországi szervíz kapcsolat segítséget, mert inkább elviszem a világ végére is a bömit, csak legyen rendben.

(csak nem tudott/akart senki segíteni)

Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3449

Gyakorlatban, ha a tel.központostól kéred, úgy is azt mondaná, hogy a tulajdonos nincs bent, nem szokott bent tartózkoni, a privát számát nem adhatja meg.

De ha mégis sikerülne elérni, úgy is a saját emberét védené velem szemben (az hogy utána mit csinál vele, már engem nem érint). Bizonyítani, meg szerelőkkel szemben nem tudom (bár szakember állapította meg. sőt az sem kellett, hisz a hiba fenn áll azóta is)

Előzmény: Törölt nick (3448)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3448
A szervízvezetőt felhívtuk magyarázatért és azt mondta: "őt nem érdekli többet ez az autó, azt csinálok vele amit akarok"

Én ezek után halál nyugodtan felhívtam volna a szalon tulajdonosát, és nyájas hangon megkérdeztem volna tôle, hogy mégis mi a faszt képzel magáról a szervizvezetôje, hogy ilyen hangnemben mer beszélni velem. Ezek a bátor és erôs emberek egészen iciripicirire szoktak összemenni, mikor behívják ôket az irodába.
(Ebben persze könnyen lehet, hogy a tulaj is sáros, mert ugyebár mindig olyan munkaerôt kapsz, amilyet hajlandó vagy megfizetni. Minimálbérért nem kapsz professzorokat.)
Előzmény: Bazsa 525d (3446)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3447
Flashelésnél nem veszik el a kód, csak cserénél. Van viszont központi adatbázis, alvázszám alapján tudják, milyen opciókkal rendelted az autódat, és milyen funkciók használatára vagy jogosult, nem kell duplán kifizetni semmit. Upgrade árakat nem tudok. Vannak viszont a gyártóknak törekvéseik arra, hogy leszorítsák a térképkonverziós költségeket (és ezzel a frissítések árait), de nem tudom lesz-e belôle kézzel fogható termék, és mikorra.
Előzmény: Steeef (3445)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.10 0 0 3446

Nagyon nem tudom bizonyítani, meg nem hiányzik a sok bíróságra járás, egyébként is 200 km-re vannak tőlem. A hibát meg a Rack Autó (remélem) végleg megoldja.

 

De érdekes a hozzáállásuk! A szervízvezetőt felhívtuk magyarázatért és azt mondta: "őt nem érdekli többet ez az autó, azt csinálok vele amit akarok"

 

Nem akartam magam jobban felhúzni, abból jól nem jövök ki! Inkább csak kitöröltem őket magamból.

Előzmény: Törölt nick (3444)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!