Szerintem vidd el egy olyan villanyászhoz, aki látott már hasonlót. Ennél kevés egyszerűbb dolog van a világon, mint egy meglévő kapcsoló meglévő kimenetét a meglévő csatlakozók betüskézésével és bekábelezésével elvinni a másik végén meglévő csatiig, de ha gyári kivitelezést akarsz, akkor kell hozzá két pár csatlakozótüske, ami nem igazán beszerezhető (leginkább bontóból csatlakozóval együtt) és tudni kell azt is, hogy mit hová hogyan. A leírtak alapján (az ismerősöm mondta, hogy valamit be kell kábelezni) nem állnék neki a helyedben, de ha mégis belevágsz, akkor az emlékeim szerint NL a kódja annak a kimenetnek ami neked kell.
A jelenség nálunk sem állandóan jelentkezett. Mikor, éppen milyen pozícióban volt elbillenve a motor. Amikor először vittem a Suzuki szervízbe, nem is tudtam produkálni a jelenséget. Később amikor előjött, azonnal irány a szerelő, és így lett meg.
Ma reggel kipróbáltam. Kint -3 fok. Garázsból indulva, ami kb.7 fok, 26oo-on tartva 3.-ba, teljesen szabad útszakaszon, 4 km múlva 9o foknál állt a vízhőmérő- ami pontosan 75 fokos hűtővizet jelent (meg lehet nézni a automat klimán). O2-es Scout 2.O TDI. Tehát mindeképen kell min. 1okm, hogy az olaj felmelegedjen 9o fokra.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Octavia1-esem 2000es évjárat, még nem a faceliftes. Jelenleg olyan fényszóró van benne amibe nincs ködlámpa, de szeretném belerakni amit vettem, ebbe már van ködlámpa. A kapcsoló is megvan hozzá ami tudja az első ködlámpát is. A kérdésem az, hogy mi kell a bekötéséhez, a csatlakozók elvileg ugyan azok, de ismerősöm mondta, hogy valamit be kell kábelezni. Aki csinált ilyet, az le tudná írni mit hova kell kötni?
Nem biztos, hogy a Yarison is ez lesz a megoldás, de nálam is volt hasonló jelenség az asszony Swiftjén.
Kizárólag teljesen alászedett kormánynál, de ott sem mindig, lassú menetben, morgó, néha daráló hang, esetleg ropogás, vagy ilyesmi. Ezeket a hangokat elég nehéz leírni☺
Nálam a megoldás: motortartó bak. Az egyik elengedte az olajat, így a motor kissé bebukott a bak az oldalára, és ezért ha teljesen alá volt szedve a kormány, akkor a belső féltengelycsukló feszült.
Nálam a Passatban is van ilyen, állítólag valamilyen szenzorral vizsgálja a bejövő levegő minőségét, de nem nagyon tudom, hogy milyen kritériumok mentén teszi...
Az egyik opció az, de szerintem inkább az lehet, hogy a korábbi évek kályhás fűtésrásegítőjéhez hasonlóan ennél is a kályha kapcsolt be hideg hűtővíznél, a vw-t ismerve nem hiszem, hogy önként beszereltek még valami extrát :)
De ezt sosem tudjuk meg, mert nem indultam hideg hűtővízzel, hiszen ott volt a távirányítós állófűtés :)
Vésznyitó. Le van írva a kezelésiben, csomagtartóban jobb oldalt a kárpit mögött van valami pöcök elvileg (nekem még soha nem kellett, így csak ennyire emlékszem a könyvből)
Baja, jól sejted! Kell hozzá 1 köztes korbács, ami összekapcsolja a rádiót a VW köldökkel, plusz, hogy ne legyen teljes az örömöd, az antennához is kell zsinór, aminek fantomtápot (fakra?) is kell tartalmaznia.
Azt szeretném megkérdezni, hogy, ha a gyári 1DIN /kazettás rádiót/ bármely kereskedelemben kapható szintén 1 DIN fejegységre akarom kicseréni kell-e átalakító az antennához ill. a csatlakozóhoz. Gondolom nem ISO a gyári.
A beépítőkeretet már megvettem, de amíg nem tudom kell-e valami még hozzá, addig nem venném ki.
Az biztos, hogy az ideálisnál kicsit magasabb fordulatszám sokkal kevésbé káros mint az ideálisnál kicsit alacsonyabb. A lényeg az, hogy az intenzív gázadást kerüld el, és próbáld meg a 2000-2500 közötti tartományban használni a motort, különösen akkor ne menj 1800-2000 alá, ha gyorsítani akarsz, mert a főtengelycsapágyak kenése kritikus ilyenkor és alacsony fordulatszám/nagy terhelés hatására pillanatnyi vegyes súrlódás léphet fel.
A Corolláról nekem mindig a japán Wartburg hasonlat jut eszembe - teljesen egyetértek veled. Kb. 70-80e km-t tettem bele egy 2008-as Sol felszereltségűbe, de nem bírtam megszeretni, de tényleg nem volt semmi baja, viszont baromi igénytelen a beltere, csomagtartója (pl. nem volt benne belső burkolat, zsanér belógott a csomagtérbe, összetörte, amire rácsukódott, stb...) egy OII-höz képest is.