Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2016.11.15 0 0 71029
Szerintem vidd el egy olyan villanyászhoz, aki látott már hasonlót. Ennél kevés egyszerűbb dolog van a világon, mint egy meglévő kapcsoló meglévő kimenetét a meglévő csatlakozók betüskézésével és bekábelezésével elvinni a másik végén meglévő csatiig, de ha gyári kivitelezést akarsz, akkor kell hozzá két pár csatlakozótüske, ami nem igazán beszerezhető (leginkább bontóból csatlakozóval együtt) és tudni kell azt is, hogy mit hová hogyan. A leírtak alapján (az ismerősöm mondta, hogy valamit be kell kábelezni) nem állnék neki a helyedben, de ha mégis belevágsz, akkor az emlékeim szerint NL a kódja annak a kimenetnek ami neked kell.
Előzmény: Sajtosmedve (71025)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.15 0 0 71028

Tegnap este én is kipróbáltam nem végig szabad útszakasz nem garázsból indulva 7 km után 90 fok a viz, és kb 11 km 90 fokos az olaj, 1.6 diesel.

Előzmény: Törölt nick (71026)
seniorvs Creative Commons License 2016.11.15 0 0 71027

A jelenség nálunk sem állandóan jelentkezett. Mikor, éppen milyen pozícióban volt elbillenve a motor. Amikor először vittem a Suzuki szervízbe, nem is tudtam produkálni a jelenséget. Később amikor előjött, azonnal irány a szerelő, és így lett meg.

Előzmény: olomana (71024)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 0 0 71026

Ma reggel kipróbáltam. Kint -3 fok. Garázsból indulva, ami kb.7 fok, 26oo-on tartva 3.-ba, teljesen szabad útszakaszon, 4 km múlva 9o foknál állt a vízhőmérő- ami pontosan 75 fokos hűtővizet jelent (meg lehet nézni a automat klimán). O2-es Scout 2.O TDI. Tehát mindeképen kell min. 1okm, hogy az olaj felmelegedjen 9o fokra.  

Előzmény: skoda octiii (70998)
Sajtosmedve Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71025

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Octavia1-esem 2000es évjárat, még nem a faceliftes. Jelenleg olyan fényszóró van benne amibe nincs ködlámpa, de szeretném belerakni amit vettem, ebbe már van ködlámpa. A kapcsoló is megvan hozzá ami tudja az első ködlámpát is. A kérdésem az, hogy mi kell a bekötéséhez, a csatlakozók elvileg ugyan azok, de ismerősöm mondta, hogy valamit be kell kábelezni. Aki csinált ilyet, az le tudná írni mit hova kell kötni?

olomana Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71024

Kösz, én sem tudtam jól leírni a hangot, de amit írsz, hasonlóan hangzik. Érdekes módon ma nem sikerül előhoznom, pedig próbáltam egy párszor.

Előzmény: seniorvs (71023)
seniorvs Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71023

Szia!

 

Nem biztos, hogy a Yarison is ez lesz a megoldás, de nálam is volt hasonló jelenség az asszony Swiftjén.

 

Kizárólag teljesen alászedett kormánynál, de ott sem mindig, lassú menetben, morgó, néha daráló hang, esetleg ropogás, vagy ilyesmi. Ezeket a hangokat elég nehéz leírni☺

 

Nálam a megoldás: motortartó bak. Az egyik elengedte az olajat, így a motor kissé bebukott a bak az oldalára, és ezért ha teljesen alá volt szedve a kormány, akkor a belső féltengelycsukló feszült.

Előzmény: olomana (70983)
Octi19 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71022

Nálam a Passatban is van ilyen, állítólag valamilyen szenzorral vizsgálja a bejövő levegő minőségét, de nem nagyon tudom, hogy milyen kritériumok mentén teszi...

Előzmény: timla (71020)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71021

Elvileg a külső levegő minőségére, de pl. a büdös dízelszag így is bejön.

Pont erről csámcsogtak a külföldi fórumon is valamelyik nap.

Szabadegyházán se menj át anélkül, hogy kézzel be nem kapcsolod előtte. :)

Előzmény: timla (71020)
timla Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71020

Azt meg tudjatok mondani, hogy mit jelent az "automatic air recirculaton"?

 

A külső levegő minősége függvényében kapcsol belső keringetesre vagy a gazdaságosabb működés miatt?

Előzmény: nohab (71017)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71019

víz fogy?

 

kipunak milyen a szaga és szine?

 

milyen tavon hasznalod. ? ha csak rövid akkor sajna ez van. nem tod a lecsapodó pára távozni

Előzmény: Vityaranszky (71018)
Vityaranszky Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71018

nem bugyog...

Előzmény: Törölt nick (71014)
nohab Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71017

Az egyik opció az, de szerintem inkább az lehet, hogy a korábbi évek kályhás fűtésrásegítőjéhez hasonlóan ennél is a kályha kapcsolt be hideg hűtővíznél, a vw-t ismerve nem hiszem, hogy önként beszereltek még valami extrát :)

De ezt sosem tudjuk meg, mert nem indultam hideg hűtővízzel, hiszen ott volt a távirányítós állófűtés :)

Előzmény: (M)Ákos (71016)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71016

Hm, esetleg az állófűtéshez jár az elektromos rásegítő is..?

Előzmény: nohab (71011)
nohab Creative Commons License 2016.11.14 0 1 71015

Egye fene, legyen az :) A lényeg a lényeg.

Előzmény: Sándor-68 (71012)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71014

Álmos könyv szerint a fehér hab nem jó ómen.

 

mindenképp azzal kellene kezdeni valamit, elsősorban.

 

kiegyenlitoben bugyog a víz ha jár a motor. .?

Előzmény: Vityaranszky (70992)
timla Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71013

Nekem is 1.2, de nem emlékszem, hogy lennének ilyen menük.

Előzmény: nohab (71011)
Sándor-68 Creative Commons License 2016.11.14 -1 0 71012

Köszi! Pöcök az nem került elő, de a működtető motor bovdenjét meghúzva, kinyílt az ártatlan!

Előzmény: nohab (71010)
nohab Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71011

Kköszi, rálesek majd - ilyen menüpont az 1.2 TSI-mben is volt - elképzelhető, hogy ott az állófűtés miatt és azt kapcsolta be, ha kellett?

2015-ös modellév az 1.6 TDI, ennyit tudok egyelőre.

Előzmény: (M)Ákos (71005)
nohab Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71010

Vésznyitó. Le van írva a kezelésiben, csomagtartóban jobb oldalt a kárpit mögött van valami pöcök elvileg (nekem még soha nem kellett, így csak ennyire emlékszem a könyvből)

Előzmény: Sándor-68 (71009)
Sándor-68 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71009

Szép napot!

Octi 1 kombi 2005. Nem nyílik a tanksapka ajtaja a műszerfalon lévő gombbal! Vésznyitó, és vagy egyéb ötlet?

Pécz Dávid Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71008

Sziasztok!

Köszönöm a válaszaitokat!

Már csak az lenne a kérdésem, hogy hibakód olvasóval ki lehet olvasni, hogy melyik jeladó ment tönkre?

Vagy van valamilyen megoldás a hibás jeladó feltárására? Nem szeretném feleslegesen cserélni mind a négyet, ha nem muszáj.

 

Köszönöm!

Előzmény: timla (70950)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71007

Köszönöm szépen, jól sejtettem. :(

Beszerzem a hiányzó cuccokat hozzá.

 

Üdv.

 

Lui

Előzmény: paddyjoe (71006)
paddyjoe Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71006

Baja, jól sejted! Kell hozzá 1 köztes korbács, ami összekapcsolja a rádiót a VW köldökkel, plusz, hogy ne legyen teljes az örömöd, az antennához is kell zsinór, aminek fantomtápot (fakra?) is kell tartalmaznia.

Előzmény: SZ.LUI (71004)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71005

A nyakamat nem tenném rá, de nagy rá az esély.

Nekem a klíma menüben ki-bekapcsolható.

Ha egy kiszemelt autóról van szó, lehet hogy elég belekukkantani a menüjébe.

Diag. kábel mondana tuti biztosat. ;)

A PR kódjaimat egyébként nézegettem ez alapján, de nem találtam semmit erre utalót.

Előzmény: nohab (70995)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71004

Sziasztok!

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy, ha a gyári 1DIN /kazettás rádiót/ bármely kereskedelemben kapható szintén 1 DIN fejegységre akarom kicseréni kell-e átalakító az antennához ill. a csatlakozóhoz. Gondolom nem ISO a gyári.

A beépítőkeretet már megvettem, de amíg nem tudom kell-e valami még hozzá, addig nem venném ki.

 

Köszönöm

 

skoda octiii Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71003

Rendben, köszönöm mindkettőtöknek. Így fogom használni.

nohab Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71002

Az biztos, hogy az ideálisnál kicsit magasabb fordulatszám sokkal kevésbé káros mint az ideálisnál kicsit alacsonyabb. A lényeg az, hogy az intenzív gázadást kerüld el, és próbáld meg a 2000-2500 közötti tartományban használni a motort, különösen akkor ne menj 1800-2000 alá, ha gyorsítani akarsz, mert a főtengelycsapágyak kenése kritikus ilyenkor és alacsony fordulatszám/nagy terhelés hatására pillanatnyi vegyes súrlódás léphet fel.

Előzmény: skoda octiii (70998)
ac07 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71001

A Corolláról nekem mindig a japán Wartburg hasonlat jut eszembe - teljesen egyetértek veled. Kb. 70-80e km-t tettem bele egy 2008-as Sol felszereltségűbe, de nem bírtam megszeretni, de tényleg nem volt semmi baja, viszont baromi igénytelen a beltere, csomagtartója (pl. nem volt benne belső burkolat, zsanér belógott a csomagtérbe, összetörte, amire rácsukódott, stb...) egy OII-höz képest is.

Előzmény: Törölt nick (70987)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.14 0 0 71000

Nem, nyugodtan mehetsz 26oo fordulaton hideg motorral. Csak szép  lassan érd el ezt a fordulatot és tartsad is. 

A gyorsítás egyáltalán nem tesz jót a hideg dízelnek. 

Előzmény: skoda octiii (70998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!