Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

babarucu Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9111

laca5 ma szhelyen bementem a fiatba buborékhoz "rugósbolhát"? venni ,és volt 120/db

megkérdeztem mennyi a visszacsapó y .először azt mondta 3000++,mert meg kell hozzá venni a csövet is aztán elémrakta a bravóét, montam ez ua ez kell nekem ,erre ez csak 1200Ft hát köszi mégse, nekem jó óvszerrel is

 feláldoztam egy darabot ami kb 200Ft de van olcsóbb is erre megfelel akármilyen

bírja amíg bírja 

lehet,hogy más fiat,vagy olaszautós boltba van kicsi ocsó de erre sajna nincs

előtte bementem egy másik autósboltba,néztek rám mit akarok .bolhából itt is 1001 féle még trabié is de fiat?

babarucu Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9110

nem bonyolult, csak a domború miatt van a dilemma

én lepattintottam a domborúból egy darabot  utána láttam meg,hogy kétoldalassal van felragasztva,azt hittem az is pattintós technikával van felrakva

szerintem elég erős ott a tükörházműanyag nem töröd össze a dombit,a hátlapnak meg úgyis mindeggy a kettő között meg ott az aluváz     kb 1000km mentem a két alsó csavarrögzítés nélkül hóba, szélbe, esőbe,nincs semmi baja fűtés jó,befordul,tükörlap mozog,biztosítékok is egybevannak

darabold le úgy talán könnyebben lejön ,lemezollóval,fogóval....

tükörszétszedésben már profi vagyok közelebb laknál megcsinálnám

egyébként én pont ezért akartam a behajtás,hogy működjön

néha olyan közel mennek el mellettem azt hiszem elviszik a tükröt ,mert ugye bazira kilóg

 

Előzmény: Folee (9108)
sunshine73 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9109
Sziasztok!

Multipla vásárlása előtt vagyok.Létezik szerintetek bordó ülés és szürke műszerfal párosítású multipla?

Köszönöm.
Folee Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9108
Köszi a leírást. Azt hittem egyszerűbb, de lesz, ami lesz, megpróbálom.
Egyébként a bal oldali. Az asszony az út szélén parkolt, aztán valami idióta nekiment a tükörnek és letörte a hátlapot...
Előzmény: babarucu (9072)
Takyka! Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9107
Metrotól kb. 3 percre lakom. Majd legközelebb...

T.
Előzmény: babarucu (9104)
babarucu Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9106
érdekes,hogy kb kéthetente időjárástól függetlenül első 500m -ig 1-2 alkalommal koppan jó uton, és utána jöhet kanyar, kátyu pár száz -ezer km és semmi hang
Előzmény: dez1 (9105)
dez1 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 9105
A szerelőm szerint a stabilizátor rudak kopognak, egyrészt a szilentek, másrészt az összeékelés.
Előzmény: babarucu (9017)
babarucu Creative Commons License 2009.02.04 0 0 9104

már gyűjtök termosztátra

tele a tököm a kijelzővel péntek sárvári vásárlás 20km tőlünk 2 jel nem ment fölé csak visszaúton  +1-1 fok  között a külső hőmérséklet

vasárnap szhely vásárlás 3km után beállt 3jelre  külső hőmérséklet ua

terveztem a győri metrót és találkát ,oktatást de estig melóztam sötétbe értem volna oda,majd legközelebb

Előzmény: Takyka! (9103)
Takyka! Creative Commons License 2009.02.04 0 0 9103
Termosztát és hőmérséklet kijelzés témához...

Hétvége óta nem volt időm írni, csak most lett egy kis szabadidőm.

Vasárnap kipróbáltam menet közben a diagnosztikai műszert és figyeltem a motorvezérlő adatait folyamatsan.

Az egyik figyelt paraméter a vízhőfok volt. Azt tapasztaltam, hogy egyenletes tempóval haladva a hőmérséklet beállt 82-85° közé és nem mozdult egészen addig, amíg valami határozott változás be nem állt az üzemelési körülményekben. Ha 1-2km 110-es tempó után lelassítottunk, és 40-50-el haladtunk tovább akkor a vízhőfok rövid időre felment akár 89°-ig is, majd pár száz méter után szépen vissza 83° környékére. Ha visszaváltottam egy fokozatot, de nem gyorsítottam, akkor lement 80°-ig, majd onnét hamar vissza a normális tartományba. Normál városi használat alatt az ingadozás volt 7-8°-os volt, viszont 150-160-as autópályázás után sem ment 91° fölé.
Tehát, a motor hőmérséklet (a hőmérő gombán mérve) 10°C-t is változik normál körülmények között.

A méréseim alapján én azt mondom, hogy ha valakinek nem gyullad ki a 4. pucuka normál használattal 5-10 km után, akkor ott valami baj van. Vagy a műszerfali kijelző érzékelője vagy csatlakozása hibás, vagy a termosztátja.
Gyanú esetén a kijelzőt lepróbálni legegyszerübben úgy lehet, hogy (közel) üzemmeleg motort álló helyzetben 2-3000 fordulaton kell tartani lekapcsolt fűtéssel egészen addig, amíg be nem kapcsol a hűtő ventilátor első fokozata (max. 2-3 perc). Ha ekkor kigyullad az 5. pötty, majd a ventilátor leállásakor visszaáll 4-re akkor jó a kijelzés, lehet gyűjteni termosztátra...

T.

Ezeket én benzinesen tapasztaltam, de a dieselre is igaznak kell lennie
fiatclub Creative Commons License 2009.02.04 0 0 9102
Kedves Fiatosok!

Csatlakozz te is Magyarország legdinamikusabban fejlődő Fiat klubjához. Nálunk minden Fiatost megtalálsz. A fórumtól kezdve a csevegőn át kellemes hangulat és rengeteg lehetőség vár minden jövendőbeli tagra.

Regisztrációhoz kattints az alábbi linkre:

Fiatclub.orfu.eu regisztráció
BerTom Creative Commons License 2009.02.04 0 0 9101

Sziasztok!

 

A tegnap megjelent Autópiacban ráncos Multi használt teszt van :)

babarucu Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9100
multipapi megtaláltad?
bojo Creative Commons License 2009.02.02 0 0 9099
EZT az oldalt találtam böngészés közben.
babarucu Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9098
küldtem mailt ,talán segít
Előzmény: multipapi (9097)
multipapi Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9097

Köszönöm a segítséget ,megkeresem a leírtak szerint.

De még a régebben kúldöt képet is megköszönöm az ülés állítómotorral kapcsolatban.

Megkértem a kereskedőt,hogy mivel a képed alapján jól látszik,hogy nincs benne,pótloja.S lám megérkezett egy cipősdobozban.

Az úlés takarócsvarokat ki ,4 csavar ki motor be ,hát ez csúcs az érzés,teljesen más ígx hogy már betudom állítani pontosan a bakot.

Remélem sikerül megtalálnom a gumicső csatit a hátsó spricnihez.

Úgy gondolom ,hogy tényleg hasznos tanácsok és tapasztalatot kaptam tőletek.

 

Előzmény: babarucu (9094)
babarucu Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9096

biztonságiövcsat tartó,lecsúszásgátló,izére tudtok valami ötletet

letörött,ill nem is volt, tettem helyette bolhát, szereztem másikat de aztis mindíg elhagyom

lassan húzza vissza az övet, többször rácsukom az ajtót és vége egyikfele a szőnyeg alatt a másik valahol

lehet ilyet kapni, mert mifelénk nem

sabrinho Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9095
Valószínűbb inkább hogy a zsanér, mivel ha azt befújom, elhalgat.

Megint nagyon előjött a futóműzörgés, tényleg lehet valami kapcsolat a zörgés és a víz között (nagy latyak van itt ma).

Egyébként a Barum Polaris 2-őt mindenkinek ajánlani tudom, hóban jégen (ma itt 5 centi felett volt a hó) nagyon jól vizsgázott. Egyébként az autó maga is nagyon stabil.
Előzmény: laca5 (9087)
babarucu Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9094

takarítottam a kocsit megkerestem a le-beesett cuccokat és találtam csövet

multipapi....a cső amit keresel bal oldalt jön be a kaszniba fényszóró magasságába ott van egy csatlakozás utána megy le sárvédődobb mögött belül ,eljön az ajtó köszöb belső műanyag borítása alatt 4 csavar ebből 1 a kéziféknél van 3-mat látni ,a kábelköteggel együtt a csomagtér nyitó előtt elfordul ,bemegy a vezetőülés alá

hátsó küszöbborító műanyag (3 csavar) visszamegy az ajtó fele .onnan megy a hátsó lámpa irányába

a szerelőnyílás, ahol az emelő és többi cucc van ott van egy csatlakozás ,fekete "keménycső" átmegy attetszőbe( nekem itt eresztett jó,hogy megnéztem , ezért volt büdös a csomagtartóban)megy fel az ajtóharmónikás csatlakozóhoz,innen az ajtóban átmegy jobb oldalra .

 az ablaktörlő motor előtt csatlakozik újra szűkítővel kb 10cm fekete cső és ott van a spricninél .

visszacsapót nem találtam, viszont nyomat rendesen állítgattam, vagy 3m-ig felspriccel

 

Előzmény: multipapi (8943)
babarucu Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9093
bazi balfax vagyok ott nincsis bolha csak be kell nyomni az ajtóélbe a gumit, a lyuk az meg gondolom az ablaksín tömítésének kinyomására van bocsika
Előzmény: laca5 (9092)
laca5 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9092
Ha nincs a környéken Fiat bolt akkor persze nem lehet kapni :-(

http://www.patentdepo.hu/ persze 1 db-ot nem igen éri meg postázni.
az elosztó spricni pl. a Hegyaljánál is van.

Előzmény: babarucu (9089)
narancsszínű Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9091

Mint korábban írtam, nekem sem volt semmi hiba tárolva. Azt mondják vannak olyan hibák amelyeket az általános műszerek nem , csak a szakszervízéké mutat ki. Egyébként nekem a mínuszokban jobban viselkedett az alapjárat. Azt vettem észre, ha azonnal indítás után apró gázfröccsökkel 1500-2000 korül tartom a fordulatot néhány másodpercig, gyorsabban magáhoztér és nem fulladozik.

Előzmény: Takyka! (9078)
babarucu Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9090

amúgy lehetne külön külön a spricniknél visszacsapó és 10cm-rel hosszabb cső ami simán elfér a huka mögött

akkor nem kellene szétszedni semmit csak kipattintani a spricnit kijjebbhúzni és könnyen szerelhető ,cserélhető

Előzmény: babarucu (9089)
babarucu Creative Commons License 2009.02.01 0 0 9089

kb 170FT ha lehet kapni

rugós bolhát ami pl a bubinál van nem lehet mifelénk még Szombathelyen se ajtó tömítőgumi bolháját se 1db kellene a boltos kirakott elém kb1001 fajtát de egy se stimmel

a lapátokat kézzel? úgy volt összerohadva mint atom , a lapáttartókar ricnije rárohadt a tengelyre ,szinte elfogyott ,és a tengely  távol van rözítve ahhoz hogy mereven tartsa,tehát ha nem akarsz valamit elhajtani,letörni inkább csapágylehúzó vagy hasonló

esetleg akkor jön le könnyen ha "új" az autó vagy nemrég volt leszedve

nem értem miért nincs a szivattyú alján vagy közelében visszacsapó legkissebb kapcsolásnál azonnal spriccelne mindkét ablaknál ,mivelhogy a cső telelenne állandóan a spricniig

Előzmény: laca5 (9088)
laca5 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9088
Ez az az első visszacsapó/elosztó ami kb 170Ft, ezt mutatja az eper is. De a hátsó körben mi van, nem értem. Ezekre szükség van, mert különben 5mp mire víz jön spricceléskor.

A lapátkarok leszedéséhez nem kell semmi, kézzel lemozgatható.
Előzmény: babarucu (9081)
laca5 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9087
Szerintem nem a zsanér nyikorog, hanem a határoló. Az ajtón belül van két kerék ami vezeti a határoló kar mozgását, ezek a kerekek állnak be a tengelyükön. Sajnos az egyikkel én is megküzdöttem, kívülről nem igazán jut el az anyag a görgőkig. Le kell venni az alsó müanyag részt (5 csavar) és onnan elérhető. WD40 az első anyag ami kell neki, mert be van állva és bele van száradva a por meg a piszok. Gyárilag nincs zsírozva. Én azért adok neki valami kenőanyagot, ha a görgők már forognak rendesen.

A zsanér ha elkezd szorulni akkor nehezen jár az ajtó, de hangot nem ad.
Előzmény: sabrinho (9075)
Multiimádó Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9086

Kösz mindenkinek,a hütőfolyadék tágyban.Jobb az ilyet pontosan tudni,volt már hengerfej hibás gépem,így félszemem mindig a kijelzőn van.Mégegyszer köszönöm.

 

kismikober Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9085
Hali Mindenkinek! A hátsó ajtó nyikorgása úgy szüntethető meg hosszab időre,hogy a zsanéron lévő 10-es fejű csavart meg kell lazítani /nem kell kivenni/ és az ajtót valamivel egy picit meg kell emelni. Így kell olajozni mert igy be jut a kenőanyag a helyére. Kívülről kenegetve nem sok hatással van mert ez egy kúpon ül és jól fekszik tehát emelés nélkül nem hosszú távú megoldás a fújkálása.
bojo Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9084
Benzines gépjárművekben van, arra hivatott, hogy ha gyengébb minőségű benzin kerül az autóba, akkor az előgyújtást szabályozza, a ekkor gyengül a teljesítményt is, és nem lesz olyan kopogó csörgő hangja, mint mondjuk a régi Skodáknak.
Előzmény: babarucu (9082)
sabrinho Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9083
Akkor egyértelmű, hogy neked is csak egyszerre tud kiégni, illetve kontakt hibás lenni az egész. Nézd meg a szakkörön a szerelési útmutatót és az alapján javítsd meg a kontakthibát, vagy cseréld az izzókat.
Előzmény: ibitke (9077)
babarucu Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9082
kopogás érzékelő szenzor ,az meg mi?
Előzmény: Takyka! (9078)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!