laca5 ma szhelyen bementem a fiatba buborékhoz "rugósbolhát"? venni ,és volt 120/db
megkérdeztem mennyi a visszacsapó y .először azt mondta 3000++,mert meg kell hozzá venni a csövet is aztán elémrakta a bravóét, montam ez ua ez kell nekem ,erre ez csak 1200Ft hát köszi mégse, nekem jó óvszerrel is
feláldoztam egy darabot ami kb 200Ft de van olcsóbb is erre megfelel akármilyen
bírja amíg bírja
lehet,hogy más fiat,vagy olaszautós boltba van kicsi ocsó de erre sajna nincs
előtte bementem egy másik autósboltba,néztek rám mit akarok .bolhából itt is 1001 féle még trabié is de fiat?
én lepattintottam a domborúból egy darabot utána láttam meg,hogy kétoldalassal van felragasztva,azt hittem az is pattintós technikával van felrakva
szerintem elég erős ott a tükörházműanyag nem töröd össze a dombit,a hátlapnak meg úgyis mindeggy a kettő között meg ott az aluváz kb 1000km mentem a két alsó csavarrögzítés nélkül hóba, szélbe, esőbe,nincs semmi baja fűtés jó,befordul,tükörlap mozog,biztosítékok is egybevannak
darabold le úgy talán könnyebben lejön ,lemezollóval,fogóval....
tükörszétszedésben már profi vagyok közelebb laknál megcsinálnám
egyébként én pont ezért akartam a behajtás,hogy működjön
néha olyan közel mennek el mellettem azt hiszem elviszik a tükröt ,mert ugye bazira kilóg
Köszi a leírást. Azt hittem egyszerűbb, de lesz, ami lesz, megpróbálom. Egyébként a bal oldali. Az asszony az út szélén parkolt, aztán valami idióta nekiment a tükörnek és letörte a hátlapot...
érdekes,hogy kb kéthetente időjárástól függetlenül első 500m -ig 1-2 alkalommal koppan jó uton, és utána jöhet kanyar, kátyu pár száz -ezer km és semmi hang
Hétvége óta nem volt időm írni, csak most lett egy kis szabadidőm.
Vasárnap kipróbáltam menet közben a diagnosztikai műszert és figyeltem a motorvezérlő adatait folyamatsan.
Az egyik figyelt paraméter a vízhőfok volt. Azt tapasztaltam, hogy egyenletes tempóval haladva a hőmérséklet beállt 82-85° közé és nem mozdult egészen addig, amíg valami határozott változás be nem állt az üzemelési körülményekben. Ha 1-2km 110-es tempó után lelassítottunk, és 40-50-el haladtunk tovább akkor a vízhőfok rövid időre felment akár 89°-ig is, majd pár száz méter után szépen vissza 83° környékére. Ha visszaváltottam egy fokozatot, de nem gyorsítottam, akkor lement 80°-ig, majd onnét hamar vissza a normális tartományba. Normál városi használat alatt az ingadozás volt 7-8°-os volt, viszont 150-160-as autópályázás után sem ment 91° fölé. Tehát, a motor hőmérséklet (a hőmérő gombán mérve) 10°C-t is változik normál körülmények között.
A méréseim alapján én azt mondom, hogy ha valakinek nem gyullad ki a 4. pucuka normál használattal 5-10 km után, akkor ott valami baj van. Vagy a műszerfali kijelző érzékelője vagy csatlakozása hibás, vagy a termosztátja. Gyanú esetén a kijelzőt lepróbálni legegyszerübben úgy lehet, hogy (közel) üzemmeleg motort álló helyzetben 2-3000 fordulaton kell tartani lekapcsolt fűtéssel egészen addig, amíg be nem kapcsol a hűtő ventilátor első fokozata (max. 2-3 perc). Ha ekkor kigyullad az 5. pötty, majd a ventilátor leállásakor visszaáll 4-re akkor jó a kijelzés, lehet gyűjteni termosztátra...
T.
Ezeket én benzinesen tapasztaltam, de a dieselre is igaznak kell lennie
Csatlakozz te is Magyarország legdinamikusabban fejlődő Fiat klubjához. Nálunk minden Fiatost megtalálsz. A fórumtól kezdve a csevegőn át kellemes hangulat és rengeteg lehetőség vár minden jövendőbeli tagra.
Valószínűbb inkább hogy a zsanér, mivel ha azt befújom, elhalgat.
Megint nagyon előjött a futóműzörgés, tényleg lehet valami kapcsolat a zörgés és a víz között (nagy latyak van itt ma).
Egyébként a Barum Polaris 2-őt mindenkinek ajánlani tudom, hóban jégen (ma itt 5 centi felett volt a hó) nagyon jól vizsgázott. Egyébként az autó maga is nagyon stabil.
takarítottam a kocsit megkerestem a le-beesett cuccokat és találtam csövet
multipapi....a cső amit keresel bal oldalt jön be a kaszniba fényszóró magasságába ott van egy csatlakozás utána megy le sárvédődobb mögött belül ,eljön az ajtó köszöb belső műanyag borítása alatt 4 csavar ebből 1 a kéziféknél van 3-mat látni ,a kábelköteggel együtt a csomagtér nyitó előtt elfordul ,bemegy a vezetőülés alá
hátsó küszöbborító műanyag (3 csavar) visszamegy az ajtó fele .onnan megy a hátsó lámpa irányába
a szerelőnyílás, ahol az emelő és többi cucc van ott van egy csatlakozás ,fekete "keménycső" átmegy attetszőbe( nekem itt eresztett jó,hogy megnéztem , ezért volt büdös a csomagtartóban)megy fel az ajtóharmónikás csatlakozóhoz,innen az ajtóban átmegy jobb oldalra .
az ablaktörlő motor előtt csatlakozik újra szűkítővel kb 10cm fekete cső és ott van a spricninél .
visszacsapót nem találtam, viszont nyomat rendesen állítgattam, vagy 3m-ig felspriccel
Mint korábban írtam, nekem sem volt semmi hiba tárolva. Azt mondják vannak olyan hibák amelyeket az általános műszerek nem , csak a szakszervízéké mutat ki. Egyébként nekem a mínuszokban jobban viselkedett az alapjárat. Azt vettem észre, ha azonnal indítás után apró gázfröccsökkel 1500-2000 korül tartom a fordulatot néhány másodpercig, gyorsabban magáhoztér és nem fulladozik.
rugós bolhát ami pl a bubinál van nem lehet mifelénk még Szombathelyen se ajtó tömítőgumi bolháját se 1db kellene a boltos kirakott elém kb1001 fajtát de egy se stimmel
a lapátokat kézzel? úgy volt összerohadva mint atom , a lapáttartókar ricnije rárohadt a tengelyre ,szinte elfogyott ,és a tengely távol van rözítve ahhoz hogy mereven tartsa,tehát ha nem akarsz valamit elhajtani,letörni inkább csapágylehúzó vagy hasonló
esetleg akkor jön le könnyen ha "új" az autó vagy nemrég volt leszedve
nem értem miért nincs a szivattyú alján vagy közelében visszacsapó legkissebb kapcsolásnál azonnal spriccelne mindkét ablaknál ,mivelhogy a cső telelenne állandóan a spricniig
Ez az az első visszacsapó/elosztó ami kb 170Ft, ezt mutatja az eper is. De a hátsó körben mi van, nem értem. Ezekre szükség van, mert különben 5mp mire víz jön spricceléskor.
A lapátkarok leszedéséhez nem kell semmi, kézzel lemozgatható.
Szerintem nem a zsanér nyikorog, hanem a határoló. Az ajtón belül van két kerék ami vezeti a határoló kar mozgását, ezek a kerekek állnak be a tengelyükön. Sajnos az egyikkel én is megküzdöttem, kívülről nem igazán jut el az anyag a görgőkig. Le kell venni az alsó müanyag részt (5 csavar) és onnan elérhető. WD40 az első anyag ami kell neki, mert be van állva és bele van száradva a por meg a piszok. Gyárilag nincs zsírozva. Én azért adok neki valami kenőanyagot, ha a görgők már forognak rendesen.
A zsanér ha elkezd szorulni akkor nehezen jár az ajtó, de hangot nem ad.
Kösz mindenkinek,a hütőfolyadék tágyban.Jobb az ilyet pontosan tudni,volt már hengerfej hibás gépem,így félszemem mindig a kijelzőn van.Mégegyszer köszönöm.
Hali Mindenkinek! A hátsó ajtó nyikorgása úgy szüntethető meg hosszab időre,hogy a zsanéron lévő 10-es fejű csavart meg kell lazítani /nem kell kivenni/ és az ajtót valamivel egy picit meg kell emelni. Így kell olajozni mert igy be jut a kenőanyag a helyére. Kívülről kenegetve nem sok hatással van mert ez egy kúpon ül és jól fekszik tehát emelés nélkül nem hosszú távú megoldás a fújkálása.
Benzines gépjárművekben van, arra hivatott, hogy ha gyengébb minőségű benzin kerül az autóba, akkor az előgyújtást szabályozza, a ekkor gyengül a teljesítményt is, és nem lesz olyan kopogó csörgő hangja, mint mondjuk a régi Skodáknak.
Akkor egyértelmű, hogy neked is csak egyszerre tud kiégni, illetve kontakt hibás lenni az egész. Nézd meg a szakkörön a szerelési útmutatót és az alapján javítsd meg a kontakthibát, vagy cseréld az izzókat.