Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ha4nz Creative Commons License 2013.04.28 0 0 64230

Ha nincs hangja, ne nyúlj hozzá, bár az első szériásokra volt visszahívás évekkel ezelőtt. Amin viszont ne spórolj az a láncfeszítő és a vezetőgörgők.

Előzmény: nemethgab_01 (64228)
mantec Creative Commons License 2013.04.27 0 0 64229

T nemethgab_01!

 

"... Z14XEP ..."

Ha nincs hangja, nem kell hozányúlni.

Előzmény: nemethgab_01 (64228)
nemethgab_01 Creative Commons License 2013.04.27 0 0 64228

Sziasztok!
Astra G 2006 évjárat, 260 000 km, Z14XEP láncos motor. Kell ebben vezérmű láncot cserélni? Opel szervíz szerint nem kell... tud ebben segíteni valaki?
Szervízkönyves, folyamatosan szervizelt kocsiról van szó.

 

ha4nz Creative Commons License 2013.04.27 0 0 64227

Picit drágának tűnik, de azért köszi!

Előzmény: konszt (64225)
sziakivagy Creative Commons License 2013.04.26 0 0 64226

Igaz nem Debrecen, hanem Debrecen-Józsán tudok Neked ajánlani egy nagyon ügyes kezű szerelőt. Hivatalos szervíz, nem feketén dolgozik, van külön Opeles embere, de Ő is szerel a melósaival. Megbízható nagyon, éppen ezért nagyon-nagyon sokan hordják oda.   De ha akkora viszed a kocsit amikorra megbeszélitek, akkor 1-2 napon belül készen van. Ha érdekel a címe írj email-t.  (kamucim2@citromail.hu)

Előzmény: Gabidu01 (64223)
konszt Creative Commons License 2013.04.26 0 0 64225

Volt hozzá cső is, de nem az a lényeg. Mert ha esetleg nincsen hozzá, akkor lecseréled a tetején a szelepet és már meg is van oldva.

Ha jól emlékszem ezt a fajtát használtuk: http://pannonklima.hu/page.php?188

Előzmény: ha4nz (64222)
ha4nz Creative Commons License 2013.04.26 0 0 64224

Talán fellazult a vezérműtengelyed és elmásztak a bütykei, vagy a szelepszárak el vannak ferdülve, esetleg a szelepszárszimering engedte elfordulni, avagy ha hidrotőkés a moci akkor azok beálltak és ki kellene takarítani őket, vagy cserélni. Ez a motor szószerinti csörgésére valós alap, mert nem feszíti rendesen a himbát és az csattog. meg ha majd elferdül a himba akkor jön a 190.000-ért veztengely, stb... Meg ezzel eggyütt szerintem elfáradt már az olajad is, azért állt be a hidrotőkéd.

Ez nálam a G-astrában úgy nézett ki: hegerfej elment, aztán olaj elfáradt, hidrotőke beállt szívó oldali veztengelyt elverte 3 himba és csörög meg nincs víz. Használt vez tengely 10000, himbák 1000, friss olaj 2*8000, hengerfej síkolás 20000, szelepszárszimmeringek cseréje, és egy elgörbült szelep is csere. Emellett cseréltem a tömítéseket és a csavarokat. Mundaóráim: kb 4 nap+köszörűs, teljes végösszeg 90000. Ebben volt egy haveri alapon műhelybérlet és szerszámbérlet is. Pl motoremelő bak kellett.

Előzmény: Gabidu01 (64223)
Gabidu01 Creative Commons License 2013.04.25 0 0 64223

Sziasztok!

Van egy opel corsa c típusú (2001, 1.2 benzines) személyautóm, ami jelenleg (szerviz után két nappal) nem indul. Az első szerviz oka az volt, hogy indításnál lefulladt, nem ment az egyik henger. Levonattam a szervizbe, megnézték kicserélték az üzemanyag pumpát gyertyákat és vissza rakták a helyére az egyik szelephimbát. Azt mondták, hogy sokat állt az autó azért akadt ki a himba hajtsam jól meg a kocsit, akkor majd ki tisztul a motor a régi trutyis benzintől. Hát ez nem jött össze, mert haza alig tudott menni a kicsi corsa. Újabb vontatás immáron garanciális javításra. A megbontást követően kiderült, hogy most 4 db himba van kiakadva, most a vezérműtengelyt cserélte ki kicsit húzós volt a dolog, de az autó pöccre indult és ment is kb. 100 km most itt áll az udvaron és pihen. Jobban csörög mint valaha, lefullad stb. A szerviz és vizsgaközpontnál nem érteti a dolgot, vigyem vissza és… A 170 ezres próbálkozásuk után új szerelőt keresek Debrecenben. De azért kíváncsi lennék, hogy találkoztatok e már hasonló (műszaki) hibával.

ha4nz Creative Commons License 2013.04.25 0 0 64222

Ez a hosszú csöves vagy csak sima szórópalack?

Előzmény: konszt (64221)
konszt Creative Commons License 2013.04.25 0 0 64221

Tuti van olyan, már használtam. Viszont már nem tudom a márkáját. Nagy palack, majdnem egy liter.

Előzmény: ha4nz (64220)
ha4nz Creative Commons License 2013.04.25 0 0 64220

Lassan itt a jóidő, irány a klímatakarítás. Nem tudom kinek milyen tapasztalata van vele, de találkozott már valaki olyan klíma takarító spray-vel ami fujós, de nem ürül le teljesen ha megnyomom? Vagy a hosszúcsöves is rögtön leürül? A pollenszűrő mögötti részt akarom letakarítani.

konszt Creative Commons License 2013.04.24 0 0 64219

Lehet kapni ilyesmiket: http://www.grando.hu/opel-astra-f-1991-tol-hatso-sarvedo-javitoiv-jobb-5-ajtos-uj-1494516228

Szerintem ez a legegyszerűbb megoldás.

Előzmény: Gabor_1980 (64218)
Gabor_1980 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 64218

Sziasztok,

 

95'-ös bordó F Astra.

Lassan már nem bírom elnézni az üzemanyag betöltő alatti (már nem tudom becsukni az ablakát se) "becsületes" és a hátsó kerekek mögötti ív kisebb rozsdásodásait. Eddig ezeket spéci rozsda átalakító festék + javító festék kombóval fedtem el, de nyilván ez halottnak a csók a belülről induló rozsdásodásnak.

 

Budapesten ismertek megbízható, lelkiismeretes karosszériást? (Talán szerencsésebb kivagdosni, glettelni, stb. a sérült részt, mint a teljes elemet cserélni, nem tudom...)

 

Köszi,

Gábor

dkl325 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 64217

94-es.

Előzmény: manta-z (64216)
manta-z Creative Commons License 2013.04.23 0 0 64216

A motormendzsmentben mindenképp. A többi nagyjából ugyanaz, inkább évjáratbeli különbségek lehetnek.

Előzmény: dkl325 (64215)
dkl325 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 64215

Sziasztok!

 

Tud valaki valami elektromos különbséget a C14SE motoros és a sima nyolc szelepes Astra között? Nekem az ablakemelő kapcsoló  zárlata miatt elment az ablaktörlőm, meg kigyulladt a fél biztosító tábla. Azt látom, hogy pancserkodás van alatt (cikkszalag, összesodort, toldott vezetékek stb) van is kapcsolási rajzom, de más mint amit én tapasztaltam.

pedrito77 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 64214

Sziasztok!

A szerelő azt mondta, hogy ez teljesen normális dolog, de én nem hiszem.

Opel Astra G 1.6 16v: Alapjáraton a kormány tekerésekor fulladozik (ingadozik a fordulatszám: 500-800 rpm) a motor. Más autóknál van valamiféle kiegyenlítő szelep, vagy kapcsoló, ezt olvastam. Van valami hasonló az Astránál?

manta-z Creative Commons License 2013.04.16 0 0 64213

Hasonló hibát produkált légtömegmérő, de ezer más dolog is lehet.

Előzmény: ktomyka (64207)
manta-z Creative Commons License 2013.04.16 0 0 64212

Benzinnyomás szabályzó.

Előzmény: ton____jo (64211)
ton____jo Creative Commons License 2013.04.16 0 0 64211

Sziasztok!

 

Ezt megtudná nekem mondani valaki ezmiez?

(a nyíllal jelölt valami)

Astra F 1,6 se.

Köszönöm

409 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 64210

Inkább a konkrét hibakódot írd le.

Előzmény: ktomyka (64207)
ha4nz Creative Commons License 2013.04.15 0 0 64209

Nagykalapács!

 

Így csináld sorozatból, szerintem volt B-vectra kötet is, de az a-veckijé is igen hasonló lehet.

Előzmény: jjjozsef (64208)
jjjozsef Creative Commons License 2013.04.15 0 0 64208

Sziasztok. Van egy opel vectra b autom. Aszt szeretném megtudni, hogy a középkonzolt ,hogyan tudnám szét szedni???? Ha valaki tudja köszönöm.

ktomyka Creative Commons License 2013.04.14 0 0 64207
Sziasztok!
Olyan problémám lenne egy '99-es zafira dízellel (x20dtl), hogy gyorsításor minden rendben, de amikor felveszek egy állandó tempót, akkor eltűnik a turbonyomás és kivillan a check lámpa. Ha gázt adok kialszik a lámpa és újra van nyomás. Ki olvastattam a hibát ( töltő nyomásszabályzó) de nem lett jó a csere után sem. Találkozott valaki már ezzel a hibával? Mi lehet a baj? Már két hete találgatunk, de semmi.
manta-z Creative Commons License 2013.04.14 0 0 64206

"Igénytelenebb módszer, ha a saját kulcsából kiveszed a chipet és a gyújtáskapcsoló fölé ragasztod. Akkor aztán mindegy, hogy milyen a másolat kulcs, mindennel elindul.
De ezt a módszert annyira nem javasolnám."

 

Aki autót megy lopni az fel van készülve mindenre, nem a chip, megléte vagy hiánya fogja megakadályozni abban, hogy elvigye. Manapság ez a gyári védelem csak retardált suttyó primitív tolvajok ellen érnek valamit, azok meg inkább leszedik az alufelnit vagy elviszik az egészet trélerrel mert tudják, hogy csavarhúzóval nem indul....

Előzmény: ZsoZol B. Good (64189)
409 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 64205

Ez is egy lehetőség.

Előzmény: profi42 (64196)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.04.12 0 0 64204

Emlékeim szerint Minitben nem másolnak chipjelet, oda mindenképp valami komolyabb kulcsos kell.
Az ára...nos igen, nem lesz elhanyagolható.

 

 

Előzmény: profi42 (64196)
zafira 2003 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 64203

Szia! Köszönöm, hogy válaszoltál. Megpróbálok egy korrekt állapotút találni.

Előzmény: manta-z (64201)
ha4nz Creative Commons License 2013.04.11 0 0 64202

Coupét már igen, simát még nem. Általában a rugóösszehúzó a célszerszám, de ha a kasztnit meg tudod emelni, hogy lebillenjen a híd akkor simán is bemehet.

Előzmény: Gepesz35 (64197)
manta-z Creative Commons License 2013.04.11 0 0 64201

Japán, futásteljesítménytől függnek a problémák. Volt elkopott kompresszorkerék a turbóban, illetve minden ilyen közös nyomócsöves nyűgje a CR pumpa és a csúcsok. Szokásos közhely: Leinformálható előéletű autó legyen, lehetőleg kevés futásteljesítménnyel és valóban betartott szervizintervallumokkal, olajcserével. (svájci nyugdíjas fogorvos házaspár 5. autója)

Előzmény: zafira 2003 (64200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!