Engem egyáltalán nem érdekelnek ezek a román fostalicskák, max. a Fiat-licenszűeket nézem traktorszámba! Aztán, hogy némelyiket mennyire sikerült kopírozniuk azt nem tudom, de a régi dácsia alapján megvan a véleményem az "echte románról".
Aztán most milyen lengyelre célzol? Mert nem egy nevezűt gyártanak jelenleg, de ha az Ursusra akkor közös kooperációban csináltak gépeket zetróóóékkal, majd szerintem Ferguson mintára folytatták tovább.
Üdvözlök mindenkit! Érdekelne hogy valaki tudja e hogy mtznél hogy kell bekötni a töltőárramerősségmérőt 50-es mtzről van szó kis kör alaku műszer -20 + 20 ig van kalibrálva most a gyujtáskapcsolóról kap áramot és a biztosítéktáblába megy bele a bajom vele h csak akkor jelez ha felkapcsolok valamit pl lámpa de a töltést szerintem nem mert miután elindítom a trakit nem tér kis semilyen irányba sőt indításkor sem remélem nem kérdeztem sok hülyeséget üdv. Joco
Annyit nem, de mtz-ért sem adnék 2 milliótól többet. Főleg egy fiatalabbért, akkor inkább egy zetró, és azért az kevesebbet eszik könnyű munkáknál mint akármelyik mtz, és nem is egy kávédaráló!
Inkább nem túl sokért egy T-40-et jobban be lehetne vállani, főleg ha gazdaságosabbak a minszkiektől, de az biztos, hogy egy ilyen 3 hengeres sem ér többet 2 milliótól! Annyi biztos, hogy azért gázolajban egy akármilyen jó 82-eshez viszonyítva visszahozná az árát. Ráadásul egy szutyok útb 445-ös (dákó Fiat-koppintás) is 1,5 milla körül van, és azért akkor talán a zetró kicsit jobb anyagminőségű mint ahogy azok lekoppintották a Fiatot. De ez egyelőre nem aktuális, mert itt aztán bíztató jövőkép az nincs. A púnió is újra baromságokon agyal a mezőgazdasággal kapcsolatban is, basszák meg az anyjukat de jó keményen!
Nekem is van benne fütés csak nem használom inkább a hütést at ablaktörlöt még be sem kapcsoltam hátsó ablak kézi eröszabályzó nekem is van csak ki van kötve de bekötetem a szakival nekem mindegy 62lovas vagy 82,ugyse tudom kihasználni,hisz amire kell az elég ha a t-25ös jó volt 20évig ezis jó lesz addig és ez 2x erössebb mint a 25ös!
Barnáknál könnyen megesik, hogy nem stimmel, ez az. Mert erre még senki nem tudott választ adni, hogy hol is készültek valójában azok az MTZ-k.
Az előző melóhelyi gépem, az egy barna/szürke 82-es volt. De az adattáblái stimmeltek, Fűtés, se volt hiányos, ablaktörlő fokozatok is mint a pirosakba, Erőszabályozóval, tető kitámasztó mechanikus, nem gázteleszkópos és a hátsó ablak kitámasztó se gázteleszkópos volt. Belső lámpás, de régi helyzetjelző/irányjelző lámpákkal volt, "nagy" hátsósárvédővel.
Szóval keverve az összes évjárat alkatrészei és 94-es évjárattal, ez mellé.
én csak annyit hogy az enyémen D-242es van téve hátulra 82 van irva!A havernál voltam tegnap néztem a trakit nem volt motorszám se az hogy milyen motor tszbö vette 80 abba van az elsöhajtás beletéve kisfülkét nagyra cserélte de hátul sem volt tábla,nem mertem megkérdezni hogy hol van,igaz ezt bátorva viszi müszakira!
A motor eredeti, meg a címke is. A hátsó adattáblán (MTZ-80) szereplő számmal egyezik a rajta lévő motorszám.... a grisenka be volt baszva mikor felrakta, rossz dobozból vett ki egyet..... :D