Csak az naon bosszantó bír lenni, mikor egy olyan ember, aki azt sem tudja, hogy a busz gurul-e az úton, vagy az aszfaltot huzzák-e alatta, az magyarázza meg neked, hogy hülyeségeket mondasz /ami neked személyes tapasztalatod/. Lehet mondani róla, hogy szép, meg jó, de amikor dolgozni kell vele, már nem biztos hogy rózsás a helyzet.
Ő szvsz 1 métert sem vezette ezeket a buszokat, mert 15 éves!!!!!!
És ez nem bántás, hanem csak fizikai tapasztalatlanság. A kora miatt.
A mi autóbuszunk
Szombathely (al) - A tegnapi sajtótájékoztatón népes csapat mutatta be az első helyi készítésű csuklós autóbuszt. Tóth Andor, a Vasi Volán Rt. vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy évtizedek óta újítanak fel buszokat, sőt a kilencvenes évektől kezdve elkészítettek néhány különlegességet is. Német és egykori utódállomokba történő exportra újítottak fel az utolsó csavarig autóbuszokat, már tíz éve alakítanak át Mercedes kisbuszokat rohamkocsikká, egyedi kabrió és városnéző, üvegtetejű buszt is építettek már. Ezek voltak az előzmények, amelyek után az autóbusz-felújításban partner céggel, az Auto Rad Controlle Kft.-vel mint fővállalkozóval közösen csuklós autóbusz gyártásába fogtak. A megrendelő kft. ügyvezetője, Liptai Árpád kiemelte: több mint tíz éve foglalkoznak autóbusz-alkatrészek forgalmazásával, s most új busz építését hatá-rozták el. A jármű konstruktőre a szombathelyi származású Kumor Gyula, aki az Ikarus egykori tervezőjeként pontosan tudta, milyen követelményeknek kell megfelelnie egy modern városi autóbusznak. A konstruktőr a buszt bemutatva elmondta, hogy a teljes karosszéria gyártásához rozsdamentes acélt használnak, a jármű padlószintje alig 35 centiméterre van az úttesttől. A kere-kes székkel közlekedők kihajtható rámpa segítségével szállhatnak fel és le. A buszba öt nagyméretű, kétszárnyas ajtót építenek, ami rendkívül meggyorsítja az utasáramlást. A főegységeket (310 lóerős MAN motor, az automata váltó, a futómű, a fék- és fűtőrendszer) a legjobbak közül választották ki, a buszban 185 (42 ülő, 143 álló) utas fér el.
A műszaki paraméterek mellett sok szó esett a tájékoztatón arról, vajon az első szombathelyi csuklós busznak lesz-e folytatása. A konst-ruktőr szerint ez a jármű semmivel sem rosszabb, mint a piacon található többi termék, ráadásul gyártása évente száz szombathelyi embernek adna munkát. A megrendelő cég vezetői úgy fogalmaztak, hogy az ár-érték arányt figyelembe véve állapítják meg a jármű árát, ami a kategóriájában az alacsonyabbak között lesz. A cég a többi megyei közlekedési vállalatnak is bemutatja a prototípust, sőt, az is elképzelhető, hogy trolibuszként közlekednek, mivel a tetőt és a karosszéria többi elemét ennek megfelelően tervezték.
A Volán Rt. vezérigazgatója szerint a szombathelyi önkormányzat lehetne az első megrendelő, hiszen a társaságnál sok elöregedett csuklós busz van, melyek kiváltása időszerű. Ezért a következő évben három-négy helyi gyártású busszal elkezdődhetne az elöregedett járműpark kicserélése, vagy ahogyan a kiadott tájékoztatóban fogalmaztak: lassítani lehetne az öregedést.
Ma került sor az első szombathelyi gyártású, városi alacsony padlós csuklós autóbusz gyártásközi bemutatójára. Tóth Andor a Vasi Volán Rt. igazgatója rádiónknak elmondta, hogy Szombathelyen 15 db 22 évesnél idősebb autóbuszt használnak, ezek helyett ők új, a kor igényeinek megfelelő járműveket tudnának gyártani, és még új munkahelyeket is teremtenének.
Milyen jogos követelése lehet azoknak, akik csalnak egy közbeszerzésen (lásd többek között Volán Egyesülés)? Közpénzekből gazdálkodnak, tőled, tőlem, tőlünk lopják el.
Milyen jogos követelés lehet ott, ahol a mi pénzünkből százmilliókat költenek élsport támogatására?
Milyen jogos követelés lehet ott, ahol panaszkodnak a járatok gazdaságtalanságára és közben teljesíthetetlen feltételű közbeszerzéseket írnak ki?
Ennyi erővel meg rám lehetne kenni, hogy én meg az EAG-nak vagyok a fogadatlan prókátora. Aki ismer, tudja jól, hogy ez nem igaz. Az ő buszaikban én az egykorvolt 300-as sorozat örökségét, az Ikarus-os hagyományokat tisztelem nagyra.
Bár mondta nekem azt az EAG-os főember (amikor hazahoztak Győrből az E95 Express-szel), hogy "vigye tovább a jóhírünket". Miért ne tenném? Testhezálló kérés ez felém. :-)))) Nem egy tökéletes banda, de legalább nem jellemző rájuk a sz*rkeverés.
Azért írtam e topikra, mert már nem én voltam az első, aki ezt a kérdést feszegette. Anno kristoof kérdezte talán, hogy fizetnek-e neked érte, amelyre te kiterő választ adtál, a válasz azonban, egyértelműen sugallta: igen.
Hozzászólásaid alapján, gyanítom, ez a kérdés már másokban is megfogalmazódott, ezért írtam, pont ebbe a topicba. Más is megkérdezhette volna, a válaszod pedig álljon itt, hogy senki ne szenvedhessen információhiányban...:-))
Innentől kezdve bármi nemű hozzászólás csak egymás jellemének méltatása lenne, nem, az, hogy mit írt az illető, így minden további eszmecsere a "Gyere ki, bazmeg, játszuk le" elv körül forogna, az meg már tényleg messze áll, talán még a fórumozástól is.
Mivel úgy gondolom,hogy ez a topik nem erre való, és főleg, mert megkértél, nem folytatom az ügyet, a végére egyetlen mondat: pont olyan hozzászólástál vártam tőled, amilyet írtál.
3. Ez legyen a velem kapcsolatos utolsó hozzászólásod!
15 éves vagyok. Hogy miért szeretem a Credo-t? Magam sem tudom. Talán mert győri, vagy mert az egyetlen győri vállalkozás ami autóbuszokat gyárt, vagy talán azért, mert egyes buszait kimondottan szeretem.
Szintén a koromból adódik, hogy semmiféle mélyebb műszaki tapasztalatom nincs autóbuzsokkal kapcsolatban. Ezért persze lehetnek alapjaiban hibás állításaim Credokkal kapcsolatban, de a legtöbb szerintem igaz.
Nem értesz egyet?
Mondd, de ne vádolj!
Hogy fizet e nekem a Kravtex?
Nem fizet. De ezért az oldalért > www.credobusz.atw.hu < "cserébe" elhívnak buszbemutatóikra. Amiért roppant hálás vagyok nekik.
"Elég régen olvasom már a Credoval kapcsolatos hozzászólásaidat"
Szóltál volna előbb, ha nem értesz egyet velem és akkor az nem ilyen formában került volna az indexre...
"nyalod a seggüket"
Szerintem ha védek valamit (nem valakit, hanem valamit) azt nem lehet seggnyalásnak titulálni, mivel a valaminek általában nincs segge, kivéve téged illetve a nagy büdös semmit... (nektek van seggetek)
Neked mennyit fizetnek a Kravtexnél, mond? Vagy ott dolgozol, azért véded?
Elég régen olvasom már a Credoval kapcsolatos hozzászólásaidat, ekkor vehemenciával kiállni, védeni valamit, bizony nagy elhivatottság kell, vagy rengeteg pénz.
Mivel tudtak megnyerni, hogy így nyalod a seggüket? Ha egy kicsivel többet fizetnek, még ki is nyírod azt, aki valami rosszat mer mondani a Credora?
Meg ne sértődj, nem ez a szándékom. Csupán érdekel, mitől "nyerte el" a tetszésedet ez a termék.
A kezdeti lelkesedés után folytatódik a "Volánok levonulása" a szekszárdi Duna hídról.
A Tisza Volán - a nyomás közbeni változásokban meghírdetve - szünetelteti vasárnaptól az 5056 Szeged-Kalocsa-Szekszárd autóbuszvonal eddig napi 1 alkalommal Szekszárdra közlekedő járatpárját a Kalocsa és Szekszárd közötti szakaszon.
A Tisza Volánnál eddig is voltak nyilatkozatok róla, hogy Újvidékre (Novi Sad) indítanának új nemzetközi vonalat, ez már szerepel az új menerendkönyvben, de még "egyelőre nem közlekedik" lábjegyzettel.
A 2 járatpár egyike vasárnap hozná Magyarországra, a másik pénteken vinné innen vissza a diákokat és viszonylag rövig tartózkodása lenne Újvidéken.
Arra nincs semmiféle utalás, hogy az új autópálaszakaszon menne járat, az eddigi, Kisteleket és Balástyát is érintő expresszjárat útvonalának megváltoztatását sem publikálták.
"Van valakinek tapasztalata Hivatalos Autóbusz Menetrendkönyvhöz jutásról a Fővárosban? Tényleg csak a Volán Egyesülésnél árulják egy irodai szobában? "
A Hivatalos Autóbusz Menetrendből minden Volán csak a saját megyei kötetét árulja, én legalábbis sehol nem láttam még buszállomásokon még az 1-es (nemzetközi és távolsági vonalak) kötetet sem, nemhogy pl. a szomszéd megyéét.
A Népliget autóbuszállomáson is csak a Volánbusz menerendi füzeteit árulják.
Ezek együtt (pontosan a füzetek első 7 tagja) képezik a HAM 2-es (Pest megyei) kötetét.
A 8-as a Budapestről induló távolsági járatok.
A 9-es (nemzetközi járatok) füzet a pénztárosok (belföldi és nemzetközi) szerint a valóságban nem is létezik, a 7-es pedig elfogyott, így ateljes kollekció pillanatnyilag ott sincs meg.
A HAM kötetei jelenleg egyedül a Volán Egyesülésénél vásárolhatóak meg és még oda sem érkezett meg minden megyéből, de a megyék zöméből igen.
A cím: Volán Egyesülés, Budapest, Teréz körút 38. (a Nyugati pu. és az Oktogon között, a Nyugati pu-hoz közelebb, a Skála Metró oldalán).
A portán be kell jelentkezni és a II.emelet 204-es szobába irányítanak.
Munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 8-16-ig, pénteken 8-14-ig vásárolhatóak meg a menetrendkönyvek.