Olvastam a Steinbauer Pbox- ról az irásod hogy hogy kell beállitani hát nekem nem volt egyértelmű most vettem és mindegyik kapcsoló egyállásban van de mellékelem a képet hogy lehet beállitani 30% ra???
N1 az 1-es kapcsoló
N2 a 2-es és igy tovább
N3 nincs akkor azt on vagy off állásba kell tenni???
Olvastam a Steinbauer Pbox- ról az irásod hogy hogy kell beállitani hát nekem nem volt egyértelmű most vettem és mindegyik kapcsoló egyállásban van de mellékelem a képet hogy lehet beállitani 30% ra???
N1 az 1-es kapcsoló
N2 a 2-es és igy tovább
N3 nincs akkor azt on vagy off állásba kell tenni???
De, az a Climatronic névre hallgató kétzónás automata klíma. És biztosan nincs benne előtét ellenállás! Csak olyasmi amiről azt hiszik, hogy az... de ha a motor halt meg akkor világos a dolog... Nekem is kezdenem kellene az enyémmel valamit, mert "csipog"...
Szétszedtem már egyszer, kiporoltam és befújtam kenőanyaggal a nyáron, de újra kezdte. Alacsony fordulatszámon, főleg kanyarban, amikor centrifugális erő is hat rá, csipogó hangokat hallatt.
A motor direktbe 12 volttal sem indul. Kicsit meglökve azonnal pörög. Megállítva újra áramot adva megint nem megy.. meglökve pörög. Ígyhát elment egy elektromoshoz felújításra.
Azok utasítást adnak a vezérlőnek, hogy melyik irányba változtasson a ventilátormotor kitöltési tényezőjén.
"Flottákban a Fordok és Renault-k (digit klímával) rendszeresen produkáltak előtét-ellenállás hibát, ezek szerint azokban teljesen másképp oldják meg?"
Nem biztos. Meglehet, hogy az elektronikát megszokásból előtét ellenállásnak hívják. Általában a hűtése miatt ugyanott van, ahol az előtét is szokott lenni.
Ha kettő vastag és egy vékony vezeték megy bele, akkor biztosan nem előtét.
Digit klímáét nem lehet*. (és most arról van szó) Egyébként sokszor a fokozatosnak látszó kapcsoló is egy potmeter, mégha a kapcsolón számok vannak és "ugrik" is. (pl. Volvo)
*Nem csak a Skodára igaz, a VAG konszern climatronic-jai már jóval a Suberb előtt is fokozatmentesek voltak.
A fokozatosakat igen, de manapság a fokozatmentesek vannak divatban, azokat a kitöltési tényező változtatásával szabályozzák. A digit klímák döntő többsége fokozatmentes.
"a ventillátor fokozatállítását előtét ellenállással oldják meg."
A fokozatosakat igen, de manapság a fokozatmentesek vannak divatban, azokat a kitöltési tényező változtatásával szabályozzák. A digit klímák döntő többsége fokozatmentes.
Szerintem két helyen lehetnek benne biztosítékok. Az első a fő biztosíték tábla a motortérben. Itt lesznek a relék is, ez az akksi mellett lesz.
A másik a műszefal oldalánál lesz majd, a bal oldalon és nyitott ajtó mellett tudod lepattintani a burkolatot általában a gyújtáskulccsal. Annak van kialakított nyílás a butkolat szélénél.
Bocs... Nem akartam zavarni a köreidet. Csak to'od ez a fórum arra van, hogy kérdezzünk. Ha mindenki a szerelőtől kérdezne, itt miről folyna a disputa? :-)
Két napja vettem az ótót szeretném megismerni, Szeretnék, nem azonnal egy új idegen szerelőhöz menni aki kapásból lehúz, mert látja azt se tudom melyik kapcsoló mire van.
Sz'al, köszönöm, a segítséget, de termésetesen olyanokhoz szólt a kérdés, akik netán fejből vágják merre induljak.
Sz'al, kéne nekem egy jó magyar nyelvű leírás, ... hamár senki nem tudja merre lehet a biztosítéktábla... és persze mindjárt lemegyek az autóhoz, és kicsit körülnézek benne..... mert eddig csak menet közben, és sötétben volt alkalmunk barátkozni.