Keresés

Részletes keresés

Alkaa Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30303
Bár most nekem másodjára az jutott eszembe, hogy egy 937 már van a Kaposnál (HRE) és az is E95-ös és igen jó gép... Igaz, FLH-937 is az (de a Pannonnál és az meg egy átrendszámozás: ex EIK-439). Össze ne zavarodjak a végén. :-)
Előzmény: BGab (30300)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30302
Sunshine! Áldjon az Ég! :-))))
Előzmény: BGab (30300)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30301
Hihihi, ezt láttam reggel, amikor gurultam be Vácra, jött velem szemben, én is csak találgattam, mi lehet, szerencsére most már megvan. :-))))

De EAG helyett ezt ne. Elvégre ugyanaz a cégcsoport... :-S
Előzmény: lala0210 (30297)
BGab Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30300
A Rákóczis E95 Express megkapta sárga rendszámát. FLM-937. Ma Pesten volt járatban.
Előzmény: Alkaa (30067)
Carpy Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30299
vajon miért nincs a cikk mellé kép?....
Előzmény: htibor (30296)
698 Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30298

Üdv!

 

Csak az naon bosszantó bír lenni, mikor egy olyan ember, aki azt sem tudja, hogy a busz gurul-e az úton, vagy az aszfaltot huzzák-e alatta, az magyarázza meg neked, hogy hülyeségeket mondasz /ami neked személyes tapasztalatod/. Lehet mondani róla, hogy szép, meg jó, de amikor dolgozni kell vele, már nem biztos hogy rózsás a helyzet.

Ő szvsz 1 métert sem vezette ezeket a buszokat, mert 15 éves!!!!!!

És ez nem bántás, hanem csak fizikai tapasztalatlanság. A kora miatt.

És nekem semmi bajom a sráccal.

698

Előzmény: Törölt nick (30275)
htibor Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30296

És ugyanez a Vas Népé-ben:

 

Cikk

 

A mi autóbuszunk Szombathely (al) - A tegnapi sajtótájékoztatón népes csapat mutatta be az első helyi készítésű csuklós autóbuszt. Tóth Andor, a Vasi Volán Rt. vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy évtizedek óta újítanak fel buszokat, sőt a kilencvenes évektől kezdve elkészítettek néhány különlegességet is. Német és egykori utódállomokba történő exportra újítottak fel az utolsó csavarig autóbuszokat, már tíz éve alakítanak át Mercedes kisbuszokat rohamkocsikká, egyedi kabrió és városnéző, üvegtetejű buszt is építettek már. Ezek voltak az előzmények, amelyek után az autóbusz-felújításban partner céggel, az Auto Rad Controlle Kft.-vel mint fővállalkozóval közösen csuklós autóbusz gyártásába fogtak. A megrendelő kft. ügyvezetője, Liptai Árpád kiemelte: több mint tíz éve foglalkoznak autóbusz-alkatrészek forgalmazásával, s most új busz építését hatá-rozták el. A jármű konstruktőre a szombathelyi származású Kumor Gyula, aki az Ikarus egykori tervezőjeként pontosan tudta, milyen követelményeknek kell megfelelnie egy modern városi autóbusznak. A konstruktőr a buszt bemutatva elmondta, hogy a teljes karosszéria gyártásához rozsdamentes acélt használnak, a jármű padlószintje alig 35 centiméterre van az úttesttől. A kere-kes székkel közlekedők kihajtható rámpa segítségével szállhatnak fel és le. A buszba öt nagyméretű, kétszárnyas ajtót építenek, ami rendkívül meggyorsítja az utasáramlást. A főegységeket (310 lóerős MAN motor, az automata váltó, a futómű, a fék- és fűtőrendszer) a legjobbak közül választották ki, a buszban 185 (42 ülő, 143 álló) utas fér el.

A műszaki paraméterek mellett sok szó esett a tájékoztatón arról, vajon az első szombathelyi csuklós busznak lesz-e folytatása. A konst-ruktőr szerint ez a jármű semmivel sem rosszabb, mint a piacon található többi termék, ráadásul gyártása évente száz szombathelyi embernek adna munkát. A megrendelő cég vezetői úgy fogalmaztak, hogy az ár-érték arányt figyelembe véve állapítják meg a jármű árát, ami a kategóriájában az alacsonyabbak között lesz. A cég a többi megyei közlekedési vállalatnak is bemutatja a prototípust, sőt, az is elképzelhető, hogy trolibuszként közlekednek, mivel a tetőt és a karosszéria többi elemét ennek megfelelően tervezték.

A Volán Rt. vezérigazgatója szerint a szombathelyi önkormányzat lehetne az első megrendelő, hiszen a társaságnál sok elöregedett csuklós busz van, melyek kiváltása időszerű. Ezért a következő évben három-négy helyi gyártású busszal elkezdődhetne az elöregedett járműpark kicserélése, vagy ahogyan a kiadott tájékoztatóban fogalmaztak: lassítani lehetne az öregedést.

 

Előzmény: htibor (30295)
htibor Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30295

Szombathelyi gyártású autóbuszok

 

Ma került sor az első szombathelyi gyártású, városi alacsony padlós csuklós autóbusz gyártásközi bemutatójára. Tóth Andor a Vasi Volán Rt. igazgatója rádiónknak elmondta, hogy Szombathelyen 15 db 22 évesnél idősebb autóbuszt használnak, ezek helyett ők új, a kor igényeinek megfelelő járműveket tudnának gyártani, és még új munkahelyeket is teremtenének.

Forrás: http://www.nyugat.hu ; http://www.nyugatradio.hu

 

 

 

 

volánbarát Creative Commons License 2005.12.14 0 0 30294
Milyen jogos követelése lehet azoknak, akik csalnak egy közbeszerzésen (lásd többek között Volán Egyesülés)? Közpénzekből gazdálkodnak, tőled, tőlem, tőlünk lopják el.


Milyen jogos követelés lehet ott, ahol a mi pénzünkből százmilliókat költenek élsport támogatására?


Milyen jogos követelés lehet ott, ahol panaszkodnak a járatok gazdaságtalanságára és közben teljesíthetetlen feltételű közbeszerzéseket írnak ki?


Előzmény: Jump424 (30293)
Jump424 Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30293
ez így már világos. De erre valahogy minbtha nem lefelé kellene gondolkozni, hanem felfelé.... talán.

Volán elmávosítása.... Kar, hogy semmilyen mod nincs ara, hogy ervenyesitsek jogos koveteleseiket a volan vezetok az allam fele.
Előzmény: Törölt nick (30263)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30292
és mit gondolsz, én ilyenekre emlékszem?!:)
Előzmény: Törölt nick (30291)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30290

köszi

Előzmény: BGab (30289)
BGab Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30289
Tisza Volán
Előzmény: Törölt nick (30288)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30288
könyörgöm, valaki írja le kerekperec, ha lehet tudni, hogy hova mennek ezek a háromtengelyes volvóizék, mert akárhogy olvasgatok, nem látom.
Előzmény: ujfigura (30287)
ujfigura Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30287

Nem drága az ennyi pénzért. Viszont fiatalok és, legalább nem gányoldás.

Előzmény: Alkaa (30285)
Carpy Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30286
Semmi bajom az 1-1-0 ajtóelrendezéssel. Van, ahol pont az a jó.
Előzmény: Alkaa (30281)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30285
Volvo B10BLE Carrus Vega, 17 db, 2001-es buszok, 1 milliárdért lízingelik őket.
Ha minden igaz, a Swebus AB állományába tartoztak.
Előzmény: ujfigura (30283)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30284
OFF

Ennyi erővel meg rám lehetne kenni, hogy én meg az EAG-nak vagyok a fogadatlan prókátora. Aki ismer, tudja jól, hogy ez nem igaz. Az ő buszaikban én az egykorvolt 300-as sorozat örökségét, az Ikarus-os hagyományokat tisztelem nagyra.

Bár mondta nekem azt az EAG-os főember (amikor hazahoztak Győrből az E95 Express-szel), hogy "vigye tovább a jóhírünket". Miért ne tenném? Testhezálló kérés ez felém. :-)))) Nem egy tökéletes banda, de legalább nem jellemző rájuk a sz*rkeverés.

ON
Előzmény: ujfigura (30270)
ujfigura Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30283
Tulajdonképpen milyen buszok ezek (hány éves, milyen hosszú, milyen üléserendezés, üléstáv)? Elsőre nagyon tetszetősek.
Előzmény: Alkaa (30281)
atinform Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30282

OFF

Nem vagyok nyugtalan.

ON

Előzmény: Carpy (30280)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30281
1-1-0-s ajtóelrendezéssel? Elhamarkodott kijelentés ez is - részedről.
Előzmény: Carpy (30267)
Carpy Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30280
nyugi.
Előzmény: atinform (30277)
RAN 19-77 Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30278

telefonon a 06-1-428-21-46 számot hívjátok...tutira megmondja a hölgy,hogy mely kötet érkezett meg!!!

 

én sem linkre mentem oda..:-)

Előzmény: sosiforda (30266)
atinform Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30277

OFF

"Én nem akartalak lejáratni. Hol olvastál ilyet?"

Nem kell konkrétan leírni dolgokat ahhoz, hogy tudjuk, a hozzászólónak mi a szándéka irományával.

Aki ezt nem ismeri fel, ne fórumozzon.

 

"egyértelműen sugallta: igen."

Nem hiszem, hogy véletlenül is hazugságot szerettem volna sugallni azzal a hozzászólásommal. 

 

"nem én voltam az első, aki ezt a kérdést feszegette"

Hát persze hogy nem! Pontosan a második voltál; és az első, aki nem azért tette, hogy pusztán információhoz jusson.

 

"senki ne szenvedhessen információhiányban"

Vagy inkább, hogy Te ne szenvedhess téma, vagy programhiányban...

 

A hsz.-od végével egyetértek.

De nem én kezdtem a vádaskodást és én nem is folytattam.

További hozzászólásaidra is természetesen fogok válaszolni, mivel engem is érinthetnek.

Viszont ha a többiek előtt kell választ adnom, nem fog zavarni, hogy OFF leszek.

 

ati

ON

Előzmény: ujfigura (30274)
ujfigura Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30276
Csupán érdeklődtem, választ kaptam. Nem bántottam, nem minősítettem.
Előzmény: Törölt nick (30275)
ujfigura Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30274

AKkor utóljára, de tényleg utóljára.

 

Én nem akartalak lejáratni. Hol olvastál ilyet?

 

Azért írtam e topikra, mert már nem én voltam az első, aki ezt a kérdést feszegette. Anno kristoof kérdezte talán, hogy fizetnek-e neked érte, amelyre te kiterő választ adtál, a válasz azonban, egyértelműen sugallta: igen.

 

Hozzászólásaid alapján, gyanítom, ez a kérdés már másokban is megfogalmazódott, ezért írtam, pont ebbe a topicba. Más is megkérdezhette volna, a válaszod pedig álljon itt, hogy senki ne szenvedhessen információhiányban...:-))

 

Innentől kezdve bármi nemű hozzászólás csak egymás jellemének méltatása lenne, nem, az, hogy mit írt az illető, így minden további eszmecsere a "Gyere ki, bazmeg, játszuk le" elv körül forogna, az meg már tényleg messze áll, talán még a fórumozástól is.

Előzmény: atinform (30273)
atinform Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30273

OFF

Igazad van. Írtad volna mailbe. Csak tudod nem én kezdtem.

Hogy milyen választ kaptál?

Már meg ne haragudj, de olyat amilyet írtál.

Ha téged próbálnának mondjuk "lejáratni", Te mit szólnál?

ati

ON

Előzmény: ujfigura (30272)
ujfigura Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30272
Mivel úgy gondolom,hogy ez a topik nem erre való, és főleg, mert megkértél, nem folytatom az ügyet, a végére egyetlen mondat: pont olyan hozzászólástál vártam tőled, amilyet írtál.
Előzmény: atinform (30271)
atinform Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30271

1. Ne sértegess.

2. Ne minősíts.

3. Ez legyen a velem kapcsolatos utolsó hozzászólásod!

 

15 éves vagyok. Hogy miért szeretem a Credo-t? Magam sem tudom. Talán mert győri, vagy mert az egyetlen győri vállalkozás ami autóbuszokat gyárt, vagy talán azért, mert egyes buszait kimondottan szeretem.

Szintén a koromból adódik, hogy semmiféle mélyebb műszaki tapasztalatom nincs autóbuzsokkal kapcsolatban. Ezért persze lehetnek alapjaiban hibás állításaim Credokkal kapcsolatban, de a legtöbb szerintem igaz.

Nem értesz egyet?

Mondd, de ne vádolj!

 

Hogy fizet e nekem a Kravtex?

Nem fizet. De ezért az oldalért > www.credobusz.atw.hu < "cserébe" elhívnak buszbemutatóikra. Amiért roppant hálás vagyok nekik. 

 

"Elég régen olvasom már a Credoval kapcsolatos hozzászólásaidat"

Szóltál volna előbb, ha nem értesz egyet velem és akkor az nem ilyen formában került volna az indexre...

 

"nyalod a seggüket"

Szerintem ha védek valamit (nem valakit, hanem valamit) azt nem lehet seggnyalásnak titulálni, mivel a valaminek általában nincs segge, kivéve téged illetve a nagy büdös semmit... (nektek van seggetek)

 

ati

 

 

 

 

Előzmény: ujfigura (30270)
ujfigura Creative Commons License 2005.12.13 0 0 30270

Neked mennyit fizetnek a Kravtexnél, mond? Vagy ott dolgozol, azért véded?

 

Elég régen olvasom már a Credoval kapcsolatos hozzászólásaidat, ekkor vehemenciával kiállni, védeni valamit, bizony nagy elhivatottság kell, vagy rengeteg pénz.

 

Mivel tudtak megnyerni, hogy így nyalod a seggüket? Ha egy kicsivel többet fizetnek, még ki is nyírod azt, aki valami rosszat mer mondani a Credora?

 

Meg ne sértődj, nem ez a szándékom. Csupán érdekel, mitől "nyerte el" a tetszésedet ez a termék.

Előzmény: atinform (30107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!