Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 35938

Ha garantáltan sose kapod meg, milyen lenne ? :-)))))

Ha alaposan megnézed, elég putri. Például miért kellett komplett berántót cserélni ? Az alsó benzintank rész eléggé le van lakva. Ezzel együtt jó lenne ez, de szerintem kamu.

Előzmény: fefe73 (35937)
fefe73 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 35937

gyanúsan olcsó....

Előzmény: bandika753 (35935)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 35936

Olyasmi...

Előzmény: bandika753 (35935)
bandika753 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 35935

Na kérem, egy fasza gép:

http://olx.hu/hirdetes/sthil-fs-560c-fukasza-ID3ecpJ.html#1ff29632ff

Ez talán a fűkaszák királya?

Gypsy ?

emcett79 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 35934

Köszi, akkor 2 liter olajat mindenképp venni kell bele. Eredeti B&S-t javasolsz, vagy jó más is?

Előzmény: apii (35933)
apii Creative Commons License 2015.03.11 0 0 35933

2 hengeresbe 1,8-2 liter körül ha jól emlékszek.

Előzmény: emcett79 (35932)
emcett79 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 35932

Üdv!

 

Elsősorban Fuxi Urat kérdezném, hogy a 4T kaszába jó a 10W-40 -es olaj, vagy ragaszkodjak az 5W-30-hoz?

 

A másik nem idetartozó kérdésem, hogy a  2 hengeres B&S motorba kb. mennyi motorolaj kellhet? 

Előre is köszi a segítséget!

Gypsy56 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 35931

Ez több, mint találós kérdés. De lehet ezer oka. Például a blokk falsot szívhat valahol a tömítéseknél, a karbi szívócsonknál, lehörög rosszul beállított karbinál, tűszelepnél, de lehöröghet sok benzintől is. Érdekes lenne, hogy amióta nálad van mindig így volt, vagy egyszer elkezdte, ha elkezdte, mi volt közvetlen előtte, a lehörgéssel mi a helyzet mondjuk óvatos gázadással, stb. Jobban jársz, ha hozzáértő kezébe nyomod. Ha mindent kicserélsz, egyszer biztos jó lesz, és talán nem kerül egy új gép árába. A szervízben meg megúszhatod akár 2-3 ezerből is. Persze csak szerintem .

Előzmény: mágus1976 (35930)
mágus1976 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 35930

Üdv Mindenkinek!

kis segitség kellene!Stihl 300 fükasza!

Aránylag könnyen indul,de hamar megáll!Gázadásra behörög!Simmering csere,karbi csere,üza csö csere,jelenség ugyanaz!

vélemények!?Kösz elöre is!

Gypsy56 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 35929

Látod? Máris rájöttél, hogy akkor a másik. ;-)

Előzmény: bandika753 (35928)
bandika753 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 35928

De melik?

Amit én csinálok, az puha szar, hamar elnyalódik...

Előzmény: Gypsy56 (35927)
Gypsy56 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 35927

Úgy, úgy. Valamelyik. :-)))))))))))

Előzmény: bandika753 (35926)
bandika753 Creative Commons License 2015.03.10 0 0 35926

Üdv.

Egy apró gondom volna a 345rx-el:

A foggantyú tartó magnéziumban kikopott a 6-os anya szerű menet.

Tegyek bele egy kireszelt darabot, vagy rendeljek gyárit?

Donci62 Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 35925

Kb. így értettem, csak másként fogalmaztam.

Köszi.:-)

Előzmény: ''csiga (35923)
apii Creative Commons License 2015.03.08 0 0 35924

Ez nem mindig igaz! Főleg kis gépnél!

Van sűrűbb, és ritkább fű.A ritkábba mehet a hosszabb, damilvágó által megengedett  damilhossz. A motor néha túlpörög leszabályzásig, nem erőlködik. Ilyenkor jön a kisebb gáz használata. Sűrűbbe nem fogja elbírni, csak rövidebb damillal, vagy kisebb előtolással. Ilyenkor morog, erőlködik a motor. A fej lelassul, lassabban vág. Ezzel nem lehet mit tenni, ennyi az ereje a kisebb gépnek.Csak a tempót lehet lassítani! Szerintem!

Előzmény: Donci62 (35922)
''csiga Creative Commons License 2015.03.08 0 0 35923

Úgy értsd, hogy nyélgáz, és addig terheled, amíg a legnagyobb teljesítményt  adó fordulatig visszaesik.

( olyan hosszú damil, akkora erővel nyomom a fába )

 

Ha nincs akkora  a terhelés, akkor kevesebb gáz kell

 

Ha kicsit jobban tolod, akkor érzed, hogy visszaesett a max nyomaték fordulatra, de ne ott használd

 

 

Előzmény: Donci62 (35922)
Donci62 Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 35922

Ha jól értelmezem, mehet a nyélgáz végig, terhelésnél (vágáskor) úgy is visszaesik a legnagyobb nyomaték környékére.

Előzmény: ''csiga (35920)
frey7 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 35921

O.K. Béke! :)

Előzmény: bandika753 (35919)
''csiga Creative Commons License 2015.03.08 0 0 35920

A  motorkerékpár, autó motor karakterisztikája, normál üzemi fordulata, fordulatszám tartománya más.

 

A fűnyírónak, fűkaszának, láncfűrésznek üzemi fordulata van ill nagyon szűk üzemi fordulatszám tartománya. Kevés nyomaték, nagy fordulat jellemzi őket.

 

Ezeket a fordulatszám tartományokat vesd össze.

 

A fűkasza, láncfűrész DIREKT erre a fordulatra van tervezve. Ekkor jó a damil ill a lánc vágási sebessége. Ekkor éri el a motor az üzemi hőfokot.

 

A dugattyú élettartama persze így valamivel rövidebb, de istenem, ez bele van kalkulálva.

 

 

Az üzemeltetés nyélgázra van tervezve úgy, hogy a fordulat ne a max fordulat legyen, hanem a legnagyobb teljesítményt adó fordulat.

( általában 9-10 ezer)     A nyomaték rugalmassága kicsi, általában  6-8 ezer körül van a nyomaték csúcs.

 

Tehát nyélgáznál  6-9,   vagy 8-10 ezres fordulat között van az ÜZEMI fordulat.

 

Ha nem terheled le rendesen, akkor nem melegszik be rendesen, nem lesz öntisztulás sem.

 

 

 

 

 

Előzmény: Donci62 (35917)
bandika753 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 35919

jól van na...

Bocsánat...

Akkó egésségedre...

 

Előzmény: frey7 (35911)
Misike bácsi Creative Commons License 2015.03.08 0 1 35918

Üdv!

 

Valaki használ itt Oleo Mac Sparta 44-et?Ha igen,általánosságban milyen gép?Elég jó árban van most,gondolkodok  most a vételén...

Donci62 Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 35917

Nem okoskodásképpen, inkább tanácskérés szempontjából kérdezem.

OK, hogy a nagy márkákat, a strapára, iparszerű ténykedésre szánt gépeket leginkább nyélgázon szokták használni.

Nem jobb nekik az, ha inkább picivel nyélgáz alatt üzemelnek?

Olcsóbb hobbi gépeknél nem növeli inkább az élettartamukat, ha ezen a fordulaton használják és inkább kerülik velük a teljes fordulatot?

Fűkaszához, láncfűrészhez eddig csak hobbi szintű, amolyan háztáji felhasználóként volt szerencsém.

Robogóm, motorkerékpárom, autóm volt már tucatnyi 2- és 4 ütemű is. de egyiket sem volt javasolt hosszú távon 100%-os fordulaton üzemeltetni.

Előzmény: ''csiga (35916)
''csiga Creative Commons License 2015.03.08 0 0 35916

Csak egy tipp

 

Mikor nem teligázos üzemmódban használod, a legvégén legalább pár mp-ig terheld nyélgázon.

Valamelyest kifújja majd a kipuból az olajat.

Előzmény: frey7 (35915)
frey7 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35915

Ja, és a piros 1:50 később 1:45. Most is 1:45-be nyomom a syntet.

Előzmény: ''csiga (35913)
frey7 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35914

Hát, üzemórát még hozzávetőleg sem tudok mondani. Már használtan került hozzám, kb. tizenéve. Ez volt az első kaszám.

Használat módja a háztájinál több, de azért közel sem ipari jellegű használat.

Kijelenthetjük, hogy azért adott esetben meg volt keményen dolgoztatva.

 

A nem teligázas használat elképzelhető az előző tulajnál, illetve nálam a "tanulóidőm" során.

Meg sokszor kellett vele szegélyeznem mert nem volt kisebb, ott sem teligáz a jellemző.

 

Én most bontottam meg először és csak azért, mert nem akartam kockáztatni, mielőtt áttérek a fullsynt-re.

Előzmény: ''csiga (35913)
''csiga Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35913

Nézegetem a képen a hengerbordát.

 

Nem tűnik sok üzemórásnak. Vagy 20 éve folyamatosan tisztogatva van a hengerborda.

 

Megkérdezhetem kb mennyit ment?

 

A pirosat mennyibe kevertétek?

 

Használat módja?   A teligázos, hosszabb használatnál még pirossal sem kéne kátránynak lenni a dugón, inkább koromnak.

 

 

Előzmény: frey7 (35912)
frey7 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35912

Illetve már megtörtént. És új tömítéseket kapott.

Előzmény: frey7 (35911)
frey7 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35911

" Miért kell beszarni ezektől a kokszolásoktól,(ennyi év után) ha működik rendesen a gép? "

 

Szerinted pontosan ki is szart itt be?

 

" Ki kell pucolni, pirosstíllt ki..szni a francba, új szintetikusolajat bele, majd bontani egy sört.

Ööm é bódottá... "

 

Nem fogod elhinni, de pontosan ez fog történni. Kivéve a sört, azt inkább egy pálesszel fogom helyettesíteni. :)

 

 

Előzmény: bandika753 (35908)
''csiga Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35910

Ennyi. :)

Előzmény: bandika753 (35908)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.07 0 0 35909

tudtommal terhelés alatt (persze nem a legvastagabb gazban, 3-as damillal) kell bejáratni. még talán a b40b használatijában is van ilyen rész.

Előzmény: Törölt nick (35901)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!