Sziasztok! kaptam egy 125 csepelt ajándékba, az lenne a baja h nagyon gyorsan sütősre felmelegszik. Akkor is ha alacsony fordulaton váltok és nem pörgetem. Mi lehet ennek az oka?? vagy normális az ilyen idős motoroknál??
A lakásfelújítás befejeződött, már csak vissza kellene állítani az eredeti állapot hasonmását, mert semmimet nem találom, vagy nem férek hozzá. Az egyik konnektort nem tudtam visszaszerelni vezeték-tőbentörés miatt, ezért ezt húztam ki a falból:
Textil - gumi szigetelésű egyszálas alu vezeték. Egyből azon kezdtem gondolkodni, hogyan csinálhatnék belőle a Csepelhez korhű vezetékelést, akár a ház kábé száz éves szárnyából további bergmann-csövek kifosztása árán is.
Azt láttam, hogy sehogy, vagy nagyon nehezen. És az is eszembe jutott, hogy ha mégis, az akkor is csak egy ügyes hamisítvány lenne, így elvetettem a dolgot.
Viszont hiába álmodtam az utóbbi napokban már spaklival, meszesvödörrel meg fándlival, azért a hagyományos május elsejei motorszentelésre elgurultam a Csepellel. A borongós idő dacára vagy 40-50 motor biztosan volt.
A legkisebbek sem maradtak ki:
Aztán a szokásos kb. 25 km-es felvonulás után a falu stadionjában leparkoltunk és a katonai sátorban csülkös bablé és sörök mellett pajtáskodtunk.
Köszönöm szépen :) Évente kitűzünk célul 1-2 gép rendbe rakását, minősítés és lerendszámozását. Vár még egy SR1-es Simson és 2 Szabolcs a sorára, amit ezek után kezdünk majd el, de aztán elfogytak a "kincsek" és marad az élvezet :)
Összerakva kevés helyet foglal el, nekem most szét van szedve kettő. A papíros vázat lefestettem, a blokkját letisztítottam. Szikrát még nem ad, és a megszakító nem nyit rendesen, talán megúszom egy tisztítással+állítással. Közben kezdem átrakosgatni a még régebben felújított motorról az alkatrészeket, hogy hamar mehessen vizsgázni. Közben ha van időm megcsinálgatom a saját dolgait is. Azt a másik T Csepelt úgy is szét akartam szedni, mert a váz 57-es, az ezüst tankkal meg nem frankó...
Nyulasmotoros: Az derék, lassan kiadhatnál egy könyvet:D. További sikeres gyűjtögetést!
Ülésgumihoz sajnos nincs olyan nagyszerű módszer, mint a markolatgumikhoz a kompresszor :) Maradnak a görbe csavarhúzók, ittott megkoptatott előzőleg szépen lefújt üléskeret és a párperces négykezes móka
Fent van az ülésgumi. Remélem reggelig nem szakad szét, sokat kellett rajta feszíteni (melegítettem is lánggal amennyire bírtam). Csináltam egy kis feszítőt hozzá, de végül kétemberes szado-mazo melóval lett felrakva. Megizzadtunk rendesen.