Ha egy topic- és olvtársad ír egy véleményt egy buszról és Neked nem tetszik, akkor vitasd.Vitasd, hogy az új szombathelyi busz bemutatóm miért 8 utas/m2-el kábítják az újságírókat a Vasi Volán piárosai amikor már két éve 4 álló utas/m2 az eu számítási szabványa.
De nem bíráld a véleményét közlő olv és topictársadat, hogy :
- hány éves,
- vezetett már buszt vagy sem,
- támogatólag vagy ellenkezőleg lép fel egy adott buszról írt soraiban."
Én nem írtam olyat, hogy hány éves meg ilyenek. Talán valaki más megtette.
Keversz valakivel.
Vasi Volános tájékoztatóhoz:
Beszéltem 1996-ban egy Somogyországi buszsofőrrel aki nagyon dicsérte a Vasi műhelyt, ott újjították fel a gépet amit használt.
Én nem utaztam azzal az egy szem proto busszal, de Vasiak rátapintottak a lényegre csuklós biuszból hiány várható.
Amúgy az is Vasi érdem hogyan lehet egy 30 éves (csuklós)buszt üzemben tartani.
Te is éppen embert és nem Volánt, buszt, menetrendet stb. minősítesz.
Szóval akkor fordulj magadba, és számolj el 10-ig te fantasztikusan-mindent-nagyon profin-megmagyarázó-agyoniskolázott-"morgos-vénember".
Többet nem kívánok a hülyeségeiddel foglalkozni, és szvsz nem én vagyok az, aki nem tud a másik személyről leszakadni.
"Nevezetesen topiclakotársunk olyan buszról adott információkat amellyel elég sokunk dolgozik. És vitáztunk a tapasztalatainkról.
taxxx :
Nem is lenne baj ha e mondat igaz lenne.
De sajnos hamis.
Hazugság."
Hallo világ!!! Csak én dolgoztam a világba ilyen busszal?????
Hazugság????
Én elmondtam az én tapasztalatom, ő a sajátját és erről vitáztunk.
Ember tanulj meg olvasni, értelmezni dolgokat, és ha már ez nem megy, akkor dobd el a bill.-t és nézz brazil sorozatokat, mert azt még az olyanok is megértik, akik nálad gyengébb képességekkel rendelkeznek.
Ennyi, többet nem vagyok hajlandó foglalkozni veled.
"A járatok közlekedtetésére én adtam javaslatot."
Nem kívánom érdemeidet kisebbíteni, de a 16:45-ös járatra nem Te, de legalábbis nem csak Te adtál javaslatot. Erre a járatra nyilvánvalóan szükség volt - csak eddig lehetőség nem. Értelemszerű, hogy ha egész délután minden óra 15-kor és 45-kor megy busz Egebe, akkor mennie kellene 16:45-kor is. Csakhogy 17:15-kor épp Borsod Volán közlekedik, aki éppenhogycsak jelen van a vonalon, de azért épp elég erős arra, hogy évekig tudja vétózni a 16:45-ös új indulást. Azt is mondhatnám, hogy én is vétóztam volna a helyükben. De persze nincs olyan vétó, amitől én valamiért cserébe el nem állnék :-)
Szóval előbb kezdeményezte Vb és az Agria ezt a járatot minthogy Te elkezdtél volna Budapest felé utazgatni. Mostanra sikerült elérni. Van, ami ilyen sokáig tart.
A Volán-topic mindennel foglalkozik, amiben a hazai buszközlekedés benne van. Ez országos szinten 80% amit a Volán társaságok látnak el. És naon sok buszt teszetlnek éves szinten, amelyeket talán soha többet nem látuk az utainkon.
Ha igenis kapcsolodik a hozzászólásaihoz, tapasztalataihoz az, hogy hány éves és hogy vezetett e már buszt vagy nem, az igen is ide tartozik. Kb ez olyan lenne, mintha te adnál élménybeszámolót egy gyermek szüléséről a személyes tapasztalataidból. Mármint, akit te hordtál ki 9 hónapig és te is szülted meg.
Nevezetesen topiclakotársunk olyan buszról adott információkat amellyel elég sokunk dolgozik. És vitáztunk a tapasztalatainkról.
És én sem irok memoárokat az unkámról, mert még gyerekem sincs.
Hát ember, ha a tojás alapján élsz, akkor kívánom, hogy te mindig a zápot fogd ki.
[...] A jármű konstruktőre a szombathelyi származású Kumor Gyula, aki az Ikarus egykori tervezőjeként pontosan tudta, milyen követelményeknek kell megfelelnie egy modern városi autóbusznak. A konstruktőr a buszt bemutatva elmondta, hogy a teljes karosszéria gyártásához rozsdamentes acélt használnak, a jármű padlószintje alig 35 centiméterre van az úttesttől. A kere-kes székkel közlekedők kihajtható rámpa segítségével szállhatnak fel és le. A buszba öt nagyméretű, kétszárnyas ajtót építenek, ami rendkívül meggyorsítja az utasáramlást. A főegységeket (310 lóerős MAN motor, az automata váltó, a futómű, a fék- és fűtőrendszer) a legjobbak közül választották ki, a buszban 185 (42 ülő, 143 álló) utas fér el. [...]
----------------
A gyártás 100 embernek adhatna munkát. És elsősorban a szombathelyi önkormányzat lehetne a megrendelő. (Elég öregek már mifelénk a buszok.)
A tűzoltók három embert szabadítottak ki egy árokba zuhant autóbusz alól csütörtökön hajnalban Pécsdevecser határában. Kriston Ferenc, a siklósi tűzoltóság parancsnoka elmondta: a Vokány és Pécs között közlekedő busz Pécs felé haladva Pécsdevecser határában megcsúszott a havas úton, s egy betonkerítést áttörve egy körülbelül nyolc méter mély szakadékba zuhant. A Pannon Volán Rt. helyközi járata az oldalára borult, három utas a busz alá szorult. A járművet a siklósi és a pécsi tűzoltók daruval megemelték, kiszabadították a beszorult embereket, majd a buszt kerekeire állították. Dr. Buda Péter, a Dél-Dunántúli Régió Mentőszervezetének vezetője közölte: a balesetben tízen sérültek, közülük egy embert életveszélyes, négyet súlyos, ötöt könnyebb sérülésekkel szállítottak kórházba. (Lánglovagok)
Ma vettem menetrendet lés örömmel ujságolhatom, hogy indultak még új járatokebben a menetrendei évben is, az én lobby tevékenységem is segített kicsit
Új egri járatok:
Budapestről indul: munkanap 13.45 kor Volánbusz és 16.45 kor Agria Volán
Experessz menetidő két óra.
Vissza:
Egerből 13.10 kor hetek utolsó munkanapja kivételével hétfőtől csütörtökig munkanap (pénteken eddig is volt) AGRIA Volán
Volánbusz 16.15 munkanap.
A járatok közlekedtetésére én adtam javaslatot.
Ime a levélből részlet:
........... Ikt.sz.: 6-572-1/2005.
.........@vipmail.hu
Tisztelt .....Szabolcs Úr!
Elektronikus levelét megkaptuk és köszönettel vettük a megküldött fényképekkel együtt. A levelében leírtak hasznos információk a számunkra a menetrend készítésénél, illetve a reklámtevékenységünknél figyelembe vesszük javaslatait.
Az újonnan beállítandó Eger – Budapest – Eger autóbuszjáratunkkal kapcsolatosan még két társcégtől nem kaptunk hozzájárulást a beállításhoz, de telefonon történt többszöri beszélgetéseink alapján rövid időn belül a két cég is hozzájárul írásban is. Ezek után nem lesz akadálya a járat beindításnak.
Addig is szíves türelmét kérjük.
Eger, 2005. augusztus 31.
Üdvözlettel:
Pintér Lajos Molnár György személyszállítási üzletág-igazgató
Mennyire általános, hogy Almex típusú jegykiadógéppel adnak ki jegyet?
Én speciel múlt szombaton kifogtam egy ilyet, egy nosztalgia úttal ért fel a túra, 18 éves buszhoz egész korhű volt, úgy éreztem magam mint aki időgéppel 1989 93 körül van.
Az érdekelne, hogy ennek a topiknak mennyiben köze a VOLÁN menetrendhez?
Évek óta szenvedek miatta, nállunk a VOLÁN hatátároz meg sok mindent, szerencsére az egyéni közlekedéssel szemben is részben versenyképes.
Azt olvastam egy másik topikban, hogy:
"Carpy válasz | megnéz 2005.12.15 00:03:37 (210133) "A volán meg minden 10 perc eltolásér három negyed éve könyörög a minisztériumban. nem?" Nagy igazságot írtál.
A Volán menetrend 1 perces módosítását is le kell engedélyeztetni az összes érintett önkormányzattal.
Na most képzeljétek ezt el vasúton. Minden egyes önkormányzattól be kellene szerezni a hozzájárulást minden vonat leállításhoz, módosításhoz, lassújelekből fakadó lassulásokhoz, keresztek áthelyezéséhez,.....
Mikor lenne kész a menetrend? Soha.
Már csak az a kérdés, hogy a MÁV miért teheti meg, hogy kénye-kedve szerint ide-oda mozgatja a vonatait, miközben a Volánnál ezt szigorúan egyeztetni kell. "
Kérdésem, ha én nem vagyok jóba az önkormányzattal, nem ismerek senkit, sőt nekik az a jó, hogy 10 éve változatlanul rossz a helyzet, akkor hogy lehetne elérni, hogy az alap távolsági (Volán) járatokhoz legyen helyközi volán csatlakozás, szombaton ne legyen egy 3 órás nagy luk a menetrendben?
A vasárnapi problémát megírtam, nekik el lett intézve. Az egy 4 óra és 45 perces követési időszak volt, azt 3 járattal tömték be, de ez a szombat elég szerencsétlen.
A szombat hajnali járatok se túl jók egy járat át lett helyezve reggelről délutánra, így 1 busz kell csak.
Az én bajom az hogy 5.18-ra ér be a busz és 5.15 öst nem érem el.
Munkanap 4.50 re ér be egy járat, és a Pesti 4.45 kor indul de ha pár perc késessel indul még látom, hogy elhúz. Hidegben bezárt váróterem mellett nem kellemes hajnalban várakozni.
Az önkormányzati egyeztetést meg nem értem, mert ha a önkormányzati vezetők, a polgármester kocsinnak, jár őket nem érdekli, ha szombaton este elakadok, vagy az se ha hajnalba fagyoskodok valahol.
En viszont talalok. Kicsit Szolis, kicsit volvos, kicsit 40 eves MAN-es Merci hatuljasos, kicsit MAN ajtos, szoval legfokeppen mindent bele! De ha ettol ott meg birnak maradni a jo szakemberek, ahogy a riport mondja :)
Amugy lehet, hogy ez egy Anti-Credo akar lenni, direkt minel nagyobb (mennyisegu es meretu) ajtokkal (mast nem tudtam meg lederivalni belole :) )
"Tudod 15 évesen is elég fejlett érzékszervekkel rendelkezik már a homo sapiens. Így ezekről írhatok akár hiteleset is.
Másrészről pedig amit a vezetés milyenségéről írok, az sem vicc, azt sem a hasamra csapva írom ám. Tudod elég sokmindenkit ismerek itt a volánnál, akik ugyanúgy vonják az igát nap mint nap mint Te. Én az ő tapasztalataikat, véleményüket, érzéseiket próbálom meg veled megosztani."
Nem vonom kétségbe a megitélésedet, de más átélni a dolgot és hallani. Nálunk eddig talán 2-3-an mondtak jót a gépekről, a többi az mind negatív volt.
"Harmadrészt nekem sincs semmi bajom veled, aki ma buszt vezet Magyarországon azt tisztelem, becsülöm és remélem veled is fogok utazni"
Ő szvsz 1 métert sem vezette ezeket a buszokat, mert 15 éves!!!!!!
Nem vezette persze, de én egyrészt legtöbbször nem a buszok menetteljesítményről, úton való viselkedésréről, a vezetés szempontjából lényeges tulajdonságairól írok, hanem >utastapasztalatokról<. Tudod 15 évesen is elég fejlett érzékszervekkel rendelkezik már a homo sapiens. Így ezekről írhatok akár hiteleset is.
Másrészről pedig amit a vezetés milyenségéről írok, az sem vicc, azt sem a hasamra csapva írom ám. Tudod elég sokmindenkit ismerek itt a volánnál, akik ugyanúgy vonják az igát nap mint nap mint Te. Én az ő tapasztalataikat, véleményüket, érzéseiket próbálom meg veled megosztani.
Harmadrészt nekem sincs semmi bajom veled, aki ma buszt vezet Magyarországon azt tisztelem, becsülöm és remélem veled is fogok utazni
Bár most nekem másodjára az jutott eszembe, hogy egy 937 már van a Kaposnál (HRE) és az is E95-ös és igen jó gép... Igaz, FLH-937 is az (de a Pannonnál és az meg egy átrendszámozás: ex EIK-439). Össze ne zavarodjak a végén. :-)