Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

babarucu Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9166

ha lepattintod a belső műanyag takarót,nézd meg,hogy a fehér-fekete vezeték továbbmegy e a tükörre,mert ha nem

amit küldtél az fűthető a vezetékekkel visszaküldöm legalább az is működne 

Előzmény: forest240 (9152)
garzon lakas Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9165
Sziasztok!

Először is hálás köszönet r.andrás topic- és cartársnak a sebességváltóért.

Sikerült a régit Andráséra kicseréltetni, azóta kerregésnek és egyéb váltóval, gyorsítással összefüggő furcsa zörgésnek/hangnak nyoma sincs. Sőt, most értettem csak meg, hogy miért írtátok, hogy a dízel Multi igazából milyen halk :-) .
Sajnos viszont a kettőstömegű kuplungot is cserélni kellett. Ez a nem várt anyagiakon kívül azért bosszant, mert kb 35000 km-rel korábban volt cserélve...

A bal motortérből jövő erőteljes kopogás is nagyjából megszűnni látszik, itt ha jól értettem egy "levegőbeszívócső"(?) (ami talán az intercoolerhez kell) volt elég lazán rögzítve, és az kopogott elég kellemetlenül. Ez csak alulról látszik jól. Most csak néha vannak koppanások, és egyéb zajok, de egyik sem folyamatos. Ezeknek a felderítéséről nem tettem le.

A görbe slusszkulcsról: a 32-esek terén van egy kulcsmásoló/rugós, ott azt mondták, hogy a kulcsot lemásolni nem nagy gond, a gond az immobilizerrel van, azt nem tudja ráapplikálni - ez elképzelhető. Most egy kicsit gondolkodom, hogy hogyan is tudnám megoldani.

Előzmény: garzon lakas (8862)
babarucu Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9164

 két bolhát tettem fel, persze mind a kettőt elhagytam,rossz övekről szereztem öv izét ezt is elhagytam kettőt

múlkor a nagy hólapátolás után  a hidamon megtaláltam a lyukas részt, amikor szétszedtem a küszöbburkolatot, ott a szőnyeg alatt megtaláltam a tüskés darabot

most pill ragasztóval odaragasztottam, igaz a lyukas résznek kicsit törött a széle de működik.  a régi helye látszott, egyszerűen óvatosan átszúrtam az ellendarabot rányomtam

az övvisszahúzás azóta is bazilassú de nem kell keresnem a csatot

Előzmény: szenyor Lopez (9156)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9163

Ez valami más - is - lesz, mert a többi dízelesnél eddig nem jelentkezett a gond, ha jól tudom.

 

Laca, részvétem, és várjuk a fotókat, ha már így alakult. Kitartás.

Előzmény: bojo (9158)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9162
Ugyan, alig lesz több, mint az üléshuzat... :P
Előzmény: forest240 (9155)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9161

Felmegy, én pl eleve azt hordok virsli helyett.

 

Egyébként két kézzel is elég jól működik, nyugi :) A nagy titok az, hogy a végén nem szabad túlhúzni, illetve az sem szerencsés, ha terheletlenül tekergeted, mert akkor esetleg nem a helyére csévélődik fel és végül beszorul a gubanc. Tehát az elve jó a dolognak, csak túl spórolós lett a megvalósítás.

Előzmény: Merber Zsolt (9151)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9160
jó lenne, köszi! kurrens infó.
Előzmény: Multiimádó (9149)
Merber Zsolt Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9159
A SPURIT próbáltátok már? www.spuri-adalek.hu
Állítólag erre is jó.
Előzmény: bojo (9158)
bojo Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9158
A parafin ennyire kicsapódik a gázolajból? Pedig, hogy hirdetik a mínusz fokokat a benzinkutaknál.
Előzmény: laca5 (9157)
laca5 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9157
Mondhatnám szomorúan vagy vidáman is hogy sajnos naprakész az információ, tegnap este vettem ki a tankból a szivattyú egységet, mert a téli fagyos dzgulás probléma újra előjött a fagyokkal. Most már kb látom a probléma lényegét, tisztítás összeszerelés van hátra a mai napra. Próbálok fotózni is, mert másnak is szüksége lesz rá. Ez egy időzített bomba sajnos :-(
Előzmény: Merber Zsolt (9150)
szenyor Lopez Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9156
"biztonságiövcsat tartó,lecsúszásgátló,izére tudtok valami ötletet"

Erre sikerült valamit találnod? Én vettem autósboltban ilyen izét, ami elvileg megtartja, de sikerült a második garnitúrát is elhagyni, bosszankodni miatta. Egy hót egyszerű kis patent kéne bele, csak nem tudom át szabad e valahogy fúrni az övet. Nem szeretném gyengíteni.
Előzmény: babarucu (9096)
forest240 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9155
Köszönöm a bíztatást. Szét is verném nyomban egy rönkhasító kalapáccsal :-)
Előzmény: Takyka! (9146)
forest240 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9154
9152 babarucunak
forest240 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9153
Nem hiszed el, de van gombaszakértői vizsgám. De hogy a hőgomba hogy néz ki, meg hogy hol van? Hát, khm... fogalmam sincs.
Előzmény: Multipla (9139)
forest240 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9152
Bár még soha nem próbáltam, de szerintem nem.
Merber Zsolt Creative Commons License 2009.02.10 0 0 9151
Szerintem minden Multiplás érdekelt lesz előbb-utóbb a pótkerék leeresztő tekintetében. Az én autómról hiányzik a szerkezet egy része (így vettem). Gondolom azt aposztrofálták valami alu kotványnak többen is. A sajtolt fémlemez szerkezetből kilóg egy rövidke bowden, ha ezt meghúzom akkor lezuhan a "virsli". Ezzel nincs is gond, De hogy rakom vissza a másikat ha tele a csomi, szakad az eső, földúton vagyok ráadásul fehér öltönyben és sietek az operába? Mert az én Multimon úgy működik hogy egy kézzel tartom a kerék közepén a "bordás konzolt", másik kezemmel feltolom a defektes kereket, a harmadik kezemmel meg húzom a kis bovdent, mid ezt ugye alatta feküdve.-Szép vízió.
Tényleg, a virsli helyére felmegy a gyári kerék?
Előzmény: Multiimádó (9149)
Merber Zsolt Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9150
Laca5!
Köszi a gyors tippet!
Mérek(ünk), ha kell bontunk.
Még egy dolog. A hideg beálltával egyre lassult, míg végleg megállt a bal tükörbehajtó
mechanika. Ezt ugyan még nem néztem meg de van valami fortélya a dolognak?
Előzmény: laca5 (9148)
Multiimádó Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9149
Érdekességként: A Fiat Automery-nél a pollenszűrőtakaró 3600Ft,a potkerékleengedő szerkezet 48500Ft.A pótkerékleengedőt házilag hibátlanra javitottuk.Ha érdekel valakit a menete,szivesen bepötyögöm,amint van egy kis időm.
laca5 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9148
A tankkal/pumpával kapcsolatban tudok neked információval szolgálni:
A jobb hátsó és középső ülést ki kell venni.
A két ülés közös oldalán a két müanyag sínt fel kell szedni, pattintós de kézzel feljön.
A két ülés közös oldalán a fém "U" síneket ki kell csavarozni a padlóból (3+2 csavar)
Alatta van a tank szerelő fedele 3 csavarral.
Ott már látod a tank tetejét, gyorscsatlakozók gombjait benyomva széthúzhatók illetve az elektromos csatlakozót is szét kell húzni. Utána (terv szerint célszerszámmal kellene de ez nincs a hétköznapoi halandóknak) le kell varázsolni a befőttesüveg tetőt, ami egy bazi nagy csavar. (gumikalapács, nagy csavarhúzó, türelem+türelem)
Ha az lejött akkor kivehető az egész pumpa/szintjelző komplexum. A pumpa belső részeihez csak akkor férsz majd hozzá.

Szerintem egyébként ez nem neked való. Ha meggyanúsítod az AC-t akkor először is méress egy nyomást. Ha a nyomás rendben van akkor kár szétszedni. bojonak is alacsony volt az AC nyomás, ezért szedték szét a pumpát.
Előzmény: Merber Zsolt (9145)
Takyka! Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9147
adencsör=advencsör
Előzmény: Takyka! (9146)
Takyka! Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9146
Szinte biztos, hogy nem fog nagyobb gondhoz vezetni. Legfeljebb leáll egy hófúvásos, farkasvonyítós, éjszaka utazós adencsör közben, vagy valamelyik alkatrész tönkremegy végleg, de max. 300000Ft-ból megjavítható lesz. :-)
Komolyra fordítva a szót, olvastasd ki diagnosztikai műszerrel, legalább megnyugszol és tudni lehet, hogy melyik alkatrész, vagy csatlakozó okozta a problémát.

T.
Előzmény: forest240 (9138)
Merber Zsolt Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9145
Sziasztok!
A szakkörön olvastam már azt a problémát amit az én autóm is produkál. (Bojo írta)
Hidegen nehezen indul, és már menet közben is produkál néha egy-egy gyenge megtorpanást. Neki az üz.ag. sziv. nyomásszabályozójában kellett egy gumigyűrűt kicserélni. Gondolom a tartályban van de az utastér felől nem találtam "bejáratot" mint ahogy az szokott az lenni. Jócskán volt a tankban úgyhogy a tank levétele elnapolva.
Valaki tudna erről robbantott rajzot, vagy tapasztalatot a szerelésről illetve a gumigyűrűről valami infót ?(cikkszám, méret, spéci vagy általános O-gyűrű vagy mi van vele)

További kérdésem:
Az interneten több helyen látható Vater4gas HHO generátort valaki épített már Multiplába? Maga a szerkezet kivitelezése nem bonyolult de egy EFI nevű kütyü nélkül ami a lambda szonda jelét módosítja ez már kihívások elé állít. Az EFI-t viszont nem hagyhatom ki, mert sem károsanyag kib. csökkenést, sem fogyasztás csökkenést nem érek el.

Szóval kérlek segítsetek. Köszönöm
babarucu Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9144

ha ez rossz akkor néha koppan az úttól,tereptől,kanyartól függetlenül?

hétvégén kínoztam a futóművet részegstílusban jó,és rosszabb úton nem kátyúson lassan, gyorsabban semmi hang 

Előzmény: zéenZN (9140)
babarucu Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9143
fékpofa vastagságának mennyi a határa?
babarucu Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9142
az új türödön a lap fűthető?
Előzmény: forest240 (9138)
babarucu Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9141
ma megnéztem  a cég vw ceddijét ,két ujjal mozog azonis mindkét oldalon ,alul felül ,1 éves kb 20e van benne ,a kolegám vw polója az 5éves, azon kicsit nehezebben mozog de kézzel mozgatható
Előzmény: zéenZN (9140)
zéenZN Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9140
Pontosan azért rossz!Annak a "kutyacsontnak"nem szabad két ujjal mozgatva mozognia!
Előzmény: babarucu (9125)
Multipla Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9139

Ezt a hibát írja ki akkor is, ha a hőgomba csatlakozója nincs rendesen összedugva. Szerintem húzd le, kicsit tisztitsd meg és nem jön elő többször.

Előzmény: forest240 (9138)
forest240 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9138
Remélem, azért ez nem fog a későbbiekben valami nagyobb gondhoz vezetni. Ma sokat ment a gép, sok meleg és 1-2 hidegebb indítással, de nem jelzett semmi hibát. A fogyasztás  - nagy forgalom volt, nem lehetett gyorsabban - 80-90 km/h mellett 7,3 ra állt be, úgyhogy nem is eszik többet a szokásosnál, amint azt mondtátok, hogy előfordulhat, ha komolyabb a probléma.
Előzmény: laca5 (9137)
laca5 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9137
Az a jelzés nem falls, csak nem olyan mélységű a probléma hogy a motor működésében észrevehető lenne.

Ablakmosó elosztó "Y" nyomástartóval:
http://aruhaz.hegyalja.hu/hegy/page.katalogus?pa_user=7003B9DD35B74CBDA315D3B287B4980E20090209&pa_a1=55&pa_a2=55080&pa_a3=00010&pa_a4=00102&pa_a5=00270&pa_a6=7787593
Előzmény: bojo (9136)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!