Sajnos itthon sok mosóban történik ez,biztos gőzborotva miatt történt,több X5ös probléma van tolatókamerával mert 100barral mossák és a lencse megnyomodik onnantól nincs kép.Vagy múltkor belső tisztításon uj X5nek a középső kijelzőjét karcolták meg annyira hogy megfolyt a kristály.Lámpát már nagyon nehéz elszámolni garanciában BMW AG most nagyon ráment a lámpatestek és az ülésbőrök garanciális figyelésére.
Csak tömítéseket enged cserélni lámpa cserére azt mondja hogy csináld meg a GT-vel a párásodás tesztet és szárítsd ki,cserélni nem kell ezért.
Hát úgy néz ki igen, de az András is kipróbálta azon kívül semmit sem tudok hozzátenni. Csak egyszer csinálja 60-nál fékez, kb 53-nál elengedi a motorféket. Tehát továbbra is produkálja a hibát de másképpen. Szerdán kipróbálod te is? Egyszerűbb lenne mert ezt leírni baromi nehéz...
Az normális, hogy a nagy havazás után kézi mosóba vittem, ahol legőzborotvázták az autót, majd este láttam, hogy elől a lámpatest alsó része, teljes szálességben kb 1 -1,5 cm vastagon be volt belőről párásodva?!
Ismerősöm mesélte aki ott dolgozik mi volt az autóval.Az autó rommá volt törve a bácsi a Wallisban vette nemrég sajnos eléggé átverték.A lámpa fülei letörve szinte egytől egyik a xenon vezérlő SZILOPLASZTAL volt beragasztva a lámpába összes takaró fedél füle repedt.Doblemez több helyen elrepedve.1 napig állt az emelőn szétszedve hogy jöjjön a tulaj megnézni esetleg lefényképezni ha esetleg pereskedni akarna. Nem érdekelte,így járt.Vehet bele egy komplett lámpatestet.
friss történet a BM-ról. Helyzetjelző izzócsere, E90 xenon. Sajnos az ismerősömmel történt, ezért nem minden részletet ismerek. Első próbálkozás után a lámpa párásodik. Autó másnap visszavisz, problémát megoldják, rájönnek, hogy a dobbetétet levéve jobban hozzáférnek az izzó fedeléhez, amit elsőre rosszul raktak vissza. 2 hét elteltével a párásodás újraindul, kiderül, hogy a fedelet eltörték, amit nem találnak az alkatrész-katalógusban. A fura, hogy a munkafelvevő a nagy fedélről beszél, amit ETK-ban bárki megtalál, a kis fedél pedig valóban nem rendelhető, mert a képen ugyan rajta van, de nincs cikkszáma (Az egyik alkalmazott véleménye szerint az E90 320d-ben nem lehet xenon, ezért nincs alvázszám alapján az ETK-ban). Ez is egy újabb látogatást igényelt és jövő héten további vizsgálatokra behívták az autót, a fedél rejtély megoldása érdekében. Ezen felül egy belsőtér alkatrész cserénél eltörtek egy díszcsíkot, amit pótoltak ugyan, de nem azonos a színe.
Mivel nem voltam ott, tudósíts mi volt pontosan. Majd beszélek Andrással is, mi volt a helyzet. Amúgy ha a szimptómát ugyan úgy produkálta a másik Mechatronikkal is (az hogy másképp váltott az az eltérő adatstandból adódott), akkor a Mechatronik hiba kizárva. Nyertél 600,000 ft ot :)
Amúgy meg mennék Hozzád Jani, mert az ImportEur által beszerelt akkumulátoromat regisztrálni kéne (ezt Laci mondta), illetve holnap bekerülnek az új első lámpák és szoftvert kéne frissítenünk a javaslatodra. :) Ja, meg ugyebár a patentek. :) Szóval Rád csörgök.
Ha sokáig témázunk még ezen akkor lassan én magam is elhiszem, hogy keverem a márkaszervizeket. A BPM-nél is voltam. Meg másoknál is, igazad van. Összesen 3 szervízben jártam emiatt, egy függetlennél és 2 hivatalosnál. Fel is soroltam anno neked az összeset. Miért lenne célom sárba tiporni egy olyan cég becsületét, ahol nem jártam???? Azt, hogy pontosan mit és hol akartak cserélni, arra lehet, hogy nem emlékszem tisztán, de a helyszínekre igen Jani.
Szia maszibmw. Voltam nálatok, kicseréltük a váltóvezérlőt jó nem lett csak más inkább (a cserénél elfolyt 5l váltóolaj úgyhogy semmi értelme nem volt olajfeltöltőt vennem :-(, mindegy). Szerdán megyek hozzátok légy szíves vitassátok meg hogy mit javasoltok a folytatásra. köszi
Most már értem. Nem csak az emisszió lesz az. Ha a két szívószelepből az egyiket lezárjuk a csappantyúval, a másikon duplájára nő a beáramló közeg sebessége. Alacsony fordulaton lassú az áramlás sebessége, ezzel turbulenciát okozunk, így intenzívebb lesz a befecskendezés után a gázolaj égése, tökéletesebb égés, kevesebb károsanyag és ráadásul roppan a gerinc a forgatónyomatéktól. Magas fordulaton meg a nagy sebességű áramlás miatt már eleve turbulensen áramlik be a levegő a hengerbe akkor is, ha mindkét szívószelep nyitva áll előtte, ilyenkor már útjában lenne ez a csappantyú a teljesítménynek, ezért kinyit.
Áramlástechnikai szerepük van.( leginkább emisszióval kapcsolatos beavatkozás ). Ha a csappantyúk zárt állapotban vannak, csak az egyik szívószelepen keresztül áramlik be a levegő a hengerbe, ha nyitva van, akkor mindkét szelepen át. Teljesen más jellegű az örvénylés mindkét állapotnál, és a csatornajáratok kialakítása is teljesen különböző.
Ha kiveszed, akkor az alsó fordulatszámtartományokban a kocsi emissziós értéke megnő !