Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 54
holnap felhívlak!
Előzmény: krezidiesel (51)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 53
R5 = sor5
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 52
Sziasztok, üdv itt.
a szöghajtás alatt mit kell érteni?
Egyelőre még semmi sem konkrét, tapogatózok a legjobb megoldást keresem a legjobb áron, az nagyon valószínű, hogy a hátsó kerék autós lesz, a motor váltó kuplung meg ami az R5audihoz tartozik. Holnap rajzolgatok valamit oszt felteszem ide.
Előzmény: Mnagy (48)
krezidiesel Creative Commons License 2005.06.22 0 0 51

Mecsi!

Mekkora mailt tudsz fogadni?

Van egy turbós könyvem és kifényképeztem pár oldalt ami érdekes lehet. Átküldeném de lehet több részletben kell. Előszörre küldök egy párat.

Előzmény: MECSI (46)
Mnagy Creative Commons License 2005.06.22 0 0 50
A lerohadt kaszniból arra következtetek a motornak megvan minden kiegészítője estleg még be is indítható ebből akkor akármilyen gyönyörüség összehozható lenne. Hogy hogy még az autóba figyel?
Előzmény: tittadili (49)
tittadili Creative Commons License 2005.06.22 0 0 49
Hali. Van nekem egy Lanciám, amiröl már lerohadt a kaszni. :) A múltkori motorrevüt nézegetve nekem is eszembejutott, hogy be lehetne rakni a motorját egy streetfighter stílusú motorba. Egy pici /3.l/ V8-as 32 szelepes Ferrari blokk van benne... Váltó nélkül, mint a tatra motoros gépben, sokkal rövidebb lenne mint a Bmw motoros szörny...
Előzmény: MECSI (39)
Mnagy Creative Commons License 2005.06.22 0 0 48

MECSI

Váz futómű miböl ? fékek, teló?

Motorbontó tipp 06209450610 póstáz is és elfogadhatóak az árak. Kerék agyat pár óra alatt lehet esztergálni, autókeréknek; szöghajtást is csináltam már az egy kicsit több idő, de olyan áttételt lehet csinálni amilyen kell.Váz átalakításhoz (acél) törött motor kidobott vázából  használtam darabokat.

Mnagy Creative Commons License 2005.06.22 0 0 47
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 46

ez sem így jött ki a gyárból:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.dragbikenz.com

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 45

Látom van még pár megszállott a földön :-) mit szólltok mindjárt egy sugárhajtóműhöz?

 

http://www.madv8bike.com/

 

 

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 44

meglett a honlap is hozzá:

 

http://www.roadrunner-bikeshop.de/

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 43

köszi a tippet már meg is találtam :-)

 

http://www.motorrevu.hu/szamok/aktualis/cikk076.html

 

jöhet több is bármilyen érdekes áttalakításról, építésről!

Előzmény: BlackBandita (42)
BlackBandita Creative Commons License 2005.06.22 0 0 42

Szia,

 

Ha jól emlékszem valamelyik multhavi motoros magazinban (Motorrevü vagy Motomix vagy Superbike) volt egy BMW motorral épített bike, azt hiszem V8-as volt, hosszában beépítve.

Egy német ürge építette, alig tudott ráülni, olyan széles lett.

 

Talán fel lehet vele venni a kontaktot és tud segíteni.

MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 41

mit szólsz? ez is egy érdekes szerkezet:

 

Előzmény: Zola V8 (40)
Zola V8 Creative Commons License 2005.06.22 0 0 40
Mondjuk én a goldwing, gsx, harley miatt mutattam, de én is v8 részről vagyok érintett.
Ja meg a csepel miatt. :)
Előzmény: MECSI (39)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 39
szimpatikusak lettek egyből, imádom az ami v8akat. (további kedvenc autóim camarro-firebird, corvette......)köszi az infot.
Előzmény: Zola V8 (38)
Zola V8 Creative Commons License 2005.06.22 0 0 38
Mecsi, vess egy pillantást barátaim oldalára: HEB
Előzmény: MECSI (-)
MECSI Creative Commons License 2005.06.22 0 0 37
egyetértek. Ezért írtam a nincs olyan szerencsémet, mert tuti hogy a lánckerekek áttételezésén változtatni kell. A nagy erő jobban igénybeveszi koptatja, a dinamikus erő meg tépi.
Előzmény: Golf3_TDI_Nyh (36)
Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.06.22 0 0 36

kicsit beleszólnék...

 

a lánc huzó igénybevétele nem igazán változik hacsak nem a lánc fogszámát változtatod .

tegyük fel hogy felteszed a hayabusa lánckerekét ,kerekét ..

a láncra ható huzó igénybevétel akkor nö9vekszik ha a hajtott kerék külsö átméröjét növeeld ,vagy a keréken lévö hajtott lánckerék osztókörét ,(arányosan fogszámát csökkented ..

 

ha az audi moci váltójábol indulunk ki akkor a "féltengely" hajtását 1az 1 be rakjuk ki vagy nikább gyorsitó áttéteelzést használnák ,magyarul az elsö lánkerék nagyobb fogszámu lenne..

 

amivel nagyobb igáénybevétele lennne a láncnak az nem a motor vonóereje hanem a dinamikus terhelés amit a nem éppen könnyü lenditökerék fötengely stb...

monjuk hirtelen kuplungolással kirak a láncra .

 

 

Előzmény: MECSI (35)
MECSI Creative Commons License 2005.06.21 0 0 35
A lánc miatt azért aggódom mert a teljesítmény ugyan annyi( tegyük fel hogy az audi tud majd annyit az érthetőség kedvéért) a hayabusa pörög min 9000et ajudi meg max 6ot, tehát a nyomatéka nagyobb. ha ugyan olyan gyorsan akarok vele menni akkor ajudi kisebb fordulaton nagyobb nyomatékkal adja le a teljesítményét amit kb a váltó és a kerék közt kell a láncnak viselnie, hiszen a lánc gyorsabban fog szaladni a hayabusán tehát nagyobb húzérő ébred a láncon az audinál az erőkarok miatt. azt meg kétlem hogy lenne olyan szerencsém hogy jó arányok jöjjenek ki:-(
Tehát a láncot max. terhelő húzóerő nagyobb lesz.(nem teljesítmény)
Előzmény: Mnagy (33)
MECSI Creative Commons License 2005.06.21 0 0 34
Figyelek! írjátok ! minden info jöhet.
A lány jó:-)
Előzmény: Mnagy (33)
Mnagy Creative Commons License 2005.06.21 0 0 33

Sziasztok

Nap mint nap átépítéssel foglalkozom, mint alkalmazott. Kis és nagy teher autókat csinálok, daru,billencs,cúszó platós autómentő,stb, "gyári alapra" A mérnök úr aki sokszor nem is látja mi készült közel százezret akaszt darabonként amiért aláír:(( A hivatalos átalakítás vagy építés elött a KF nél előzetes engedéjt kell kérni dokumentációval.

Más a lendkereket és a váltót ellenkezőleg kéne megforgatnod így kioltható a csavaró hatás. A láncról az a véleményem a Hajabusa 180 lóerős.Egyenlőre ennyi remélem nem zavartam.

jpeti01 Creative Commons License 2005.06.21 0 0 32

Bocsi a félreértésért de a szimót sajna nem én építettem hanem a barátom éccsapja aki hál'stennek szintén a barátom. Vérbeli lakatos! (na nem úgy!) Megszerzem az össz. doksit róla, fotók stb. (mármint a motorról) Az-az igazság, hogy most az öreg után mi is bevagyunk indulva és filózunk egy 350-es Jawa építésén. Az öreg már tapasztaltabb mint mi így akár befoghatjuk segédnek is. (az ötletek mindíg jól jönnek) :-)

A kivitelezéssel nem lesz baj mert profik! Több éves vasas ismeret.

http://www.szuros-team.com/

Visszatérve a vasadra. Reggeltől azon gondolkodom, hogyan oldod meg a hajtást és a felfüggesztést. Hisz 2kerekűt tervezel. Kb. 135 LE és legalább 250-300 kiló. Azt meg is kell ülni ám!

Ha esetleg valami karcolás esne valamelyik építőn akkor szívből ajánlom a kerületi védőnőnket!! Íme:

Előzmény: MECSI (31)
MECSI Creative Commons License 2005.06.21 0 0 31

Gratula szép lett! Igényesen elkészítve

Kisebb motorbicaj építésén már pár éve túl vagyok, az akkor egy 90ccm es Jawa crossmotor volt (forgótárcsás, 5 sebességes csehszlovákiában volt csak kapható ha jól tudom és csak pár ezer készült. karbi oldalt, nagyfordulatú gép volt. megelőzte vagy 10 évvel a saját korát, ugyanis a fordulattól nagyon koptak a főtengelyek meg a csapok). sajnos egyáltalán nincs róla képem, rengeteget dolgoztam vele(többet is mint kellett volna), minden apróságot amit egyébként nem túl drágán megkaptam volna magam csinálltam. Szintén vázáttalakítás, motoráttalakítás(elektronikus gyújtás) szívó kipufogórendszer. Mellette volt egy 350-639es Jawam, úgyhogy nem volt motorhiány. Azután eldtam félkészen, jöttek oszt elvitték. nekem meg másfelé terelődött az életem.

Lóvé az csurran cseppen, és nem gond ha jövő tavaszra nem lesz kész teljesen, ha a fék meg a hajtáslánc o.k. lesz már örülni fogok.

 

Egyébként mesélhetnél róla hogy mit kinél mivel hogyan hol mennyiért mennyi idő alatt stb.

Ne fogd vissza magad, nyugodtan ereszd bő lére akár többszöri nekifutásra is lehet, vagy írd meg külön ide meg kopy-zd be:-)

Előzmény: jpeti01 (30)
jpeti01 Creative Commons License 2005.06.21 0 0 30

Ja!

 

A szimó saját építés! Full felújítva, váz vágva, hosszabbítva. Villa hosszabbítva stb.

 

Ja! Eladó!

jpeti01 Creative Commons License 2005.06.21 0 0 29

Háááát?

 

Szóval én bízom benne, hogy sikerrel jársz de...

Szóval említetted, hogy nem túl sok pénzből tudsz garázdálkodni. Nos egy ilyen építkezés rengeteg elszántságot, azonkívül rengeteg elszántságot és azonkívül k.... sok pénzt igényel! Most hirtelen annyi kérdés van bennem a kivitelezéssel kapcsolatban, hogy hűűűű! Amennyiben igényes gépet akarsz és nem ilyet:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=2588797

akkor szerintem egy kisebb kaliberrel kellene kezdeni. Pl:

 

Azért sok sikert! Amiben tudok segítek!

Előzmény: MECSI (18)
TitiRii Creative Commons License 2005.06.21 0 0 28

THX!

ez nagyon jol jött most!!!

:)

Előzmény: ZDoman (25)
MECSI Creative Commons License 2005.06.21 0 0 27

Eg cikk(teszt) a Boss Hoss-ról:

 

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/BossHoss/

 

Meg egy kép:

MECSI Creative Commons License 2005.06.21 0 0 26

trike ot egyenlőre nem akarok csinállni, a 2 vagy 4 kerék jobban bejön nekem de ezek azért tetszenek mert az egyik kedvenc márkám motorjaiból készültek(aki nem ismerné ezeket a személykocsikat ajánlom figyelmébe a  http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=0&na_step=30&t=9105313&na_order= )  :

A piros Tatra 613-3500ccm V8 léghűtés:

A sárga Tatra 603-2500ccm V8 léghűtés:

ZDoman Creative Commons License 2005.06.21 0 0 25

teflonozás, fémszórás:

http://www.ten-line.hu

eloxálás, fémszórás:

http://www.egerhazi.hu  bár asszem kerekeket nem vállal.

Előzmény: TitiRii (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!