Áhá..remek, kösz. Gondolom akkor esélyes, hogy a kardán sem ugyanolyan hosszú stb. Vajon a diffi? :) az áttételt látom, hogy 2.24(v8) és 2.65(320). Bár lehet nem szeretné az automata, ha tovább kellene forgatni. Hmhm.
Ezért mondtam neked, van itt legalább 3 szakiszerű ember ( :D ) ne generáloztass generátort, mert a "laikusok" rögtön falra festik a kis vöröst :)
Az akku ügyben én is nyugodtan javasoltam volna pl jász akut, csak nem akartam belefolyni itt az aksi kérdésbe, mert legalább olyan kényes dolog mint az olaj, vagy a gumi, pedig nálam van polcon halott varta, bosch, de még exide is amik pár hónaposak vagy 1-1.5 évesek. Így azt gondolom azért mert valai egyszer már látott bármelyik típusból rosszat, vagy épp a szomszéd feleségének a munkatársának a volt osztálytársa, még nem lehet azt kategórikusan kijelenteni, hogy xy aksi szar. Nem mellesleg egy jász akku Bátyám BMW-éjében több mint 4 évet szolgált, majd az enyimbe még egyet, majd egy relé hiba miatt az én 126-om nullázta le egy mély merüléssel..... Ha az nem történik meg tán még mindig jó.
Egyedül a banner esetében mondanám azt, hogy sajnos aggasztóan magas a selejt/meghibásodási arány, gyakorlatilag minden 6. banner aksi esetében várható volt a cellazárlat, teljesítmény esés, stb... Ezt lehet azóta orvosolták....
Sziasztok! van egy 2001 E320 cdi mercim ki lettek rajta cserélve az üzemanyag csövek szűrők olaj minden.Kihasználatlanság miatt 3 évet állt letakarva motorikusan tökéletes olyan baja van hogy a műszerfal világítás nem mindig alszik el és mindig leveszem a sarut tudom ez nem jó meg lesz csinálva! Másnap megyek vele és 1-2-be húz de nem annyira mint előző nap nyomok egy padlót hogy hogyan reagál és semmi meg se indul. Elszállhatott benne valami érzékelő?
Akkor jövőhetem úgy tervezem,hogy arra járok,de megcsörgetlek elötte minden képpen, biztos ami biztos.
Amúgy sokkal jobb így a befúvás,hogy leragasztottam, felfelé tolja a levegőt, csak most meg kifogyott vagy ki fog fogyni :)
Az aku megoldódott a hibakód meg is szünt ahogy behelyeztem az új aksit. Bevallom nem vettem vartát,mert nem volt szívem kiadni érte közel 40-ropit. Vettem itt nem messze egy ilyen Lesti akkut (jászaku szerintem,ha jól olvastam ) 2 év garival 23.000 ft . Így ha 2 évet bír akkor is majdnem 2db-ot tudok venni a varta árából (és az úgy 4év gari-2 új aksi) . Pláne,hogy folyton elakarom adni-nem akarom eladni . Kicsit határozatlan vagyok,- vagy még sem ? ;)
A baj az, hogy nekem csak ennyit mondott. Nem hiszem amúgy hogy állítócsavarok lennének, mert azt azért észrevette volna sztem. Egyáltalán szét lehet szedni egy ilyen lámpát?
Ha jól olvasom a honlapon nálatok van klíma töltés. Elmennék valamikor , ehhez kell bejelentkezés ? - illetve akkor egy diagot futatnék veled,hátha kimutatja ,hogy mi a búbánot van a klímával,hogy ezt a csöpp levegőt is lefelé fújja. (azaz mi van megszorúlva és hol ,vagy ilyesmi).
Úgy ám! A hátsó szélvédő sarkainál meg is láthatod a nyomokat, csak a kalaptartót vedd ki.
A tetőkárpit alatt az az felett van egy tálca aminek a négy sarkán van lefolyó. Ezek az évek alatt összegyűlt "szeméttől" (fákról lehulló termés, mag, levél és miegymás) el tudnak dugulni. Rendesen kitisztítani csak kiszerelve lehet. Érdemes lenne a tálcát ellenőrizni még a szélvédő újratömítése előtt. Bár azt nem tudom hirtelen hogy a 201-nél a tetőkárpit be megy e a kéder alá.
Ezzel a kérdéssel már kétszer fordultam hozzátok, de eddig még nem kaptam válasz rá. Gondoltam megpróbálom még egyszer. Egy 2003-as E220-asról első lámpájáról lenne szó. A probléma, hogy alig látok vele sötétben mert a búra belseje és a projektor koszos, poros. Egyik ismerősöm kiszerelte a lámpát, hogy megtisztítsa, viszont nem meri kicsavarni a hátulján lévő 4 csavart, mert attól fél, hogy szétesik a lámpa belseje és nem lehet majd összerakni.
Szóval azt szeretném tudni, hogy mi történik, ha kicsavarjuk a lámpa hátulján található 4 csavart?
Aki az autója közelében szilót használ, meg is érdemli, hogy szétrohadjon... pl aki szélvédőragasztó mellé/helyett azt gondolja, tömít valamit. Hát, azt ha nem is nagyon, de legalább az ecetsavas mivolta miatt szépen kirohad a szélvédőkeret vagy bármi, amivel érintkezik...