Bocs de csak most olvastam a fórumot ,mert nem voltunk itthon... Az előzményekről csak néhány mondatot még:Az első szervízben is elmondtam nekik,hogy voltam januárban a Up Date-n és,hogy a legújabb verzió van az autóban, na meg megmutattam a forgalmit is....még a kinyomtatott szerelési dokumentációt is!!! Viszont látták,hogy egy auslander gyerek vagyok aki nem perfekt német és bepróbálkoznak hátha bejön ez a 200€! Erről ennyit! Egyébként kösz a reakciókat! Üdv: Tomi.
Csak tul lett öntve az olaj mivel nem is folyik ki az összes (olajágakban,csatornákban,olajszűrőházban megmarad) és ráadásul szokás hogy előírtnál 3dl-el többet kér ki a szerelő és azt beleönti.Ha továbbra is magas szintet ír akkor menj vissza és engedjenek le 2-3 decit.Nem genyózásból de belefér.
Amúgy Progmannál is meg lehetett ezt csinálni minden további nélkül, beszerlte az ember a kittet, majd kiválasztotta a nachrüstung menüben a beépített változtatást, ekkor a progman módosította az FA-t, majd újra kontextust ellenörzött. Elvileg az ellenörzés után kereknek kell lennie mindennek, és indulhatott is a frissítés.
De az Y csak az USBs interfészhez kell, neki meg az alap CDCs motyója van, amihez helybôl jár kábel. Ezt azért szerintem illett volna tudniuk, vagy legalábbis egy pillantást vetni az ügyfél autójára.
Egy ideig az volt az előírás, hogy a beavatkozás előtt aktuális szintre kell flashelni a kocsit. Az új rendszernél ez már megszűnt. Be lehet építeni, és utána flashelni.
Amúgy a 200 az tényleg sok. Lehet azt hitték nekik még szerelni is kell. (y kábel)
Mert ha úgy számoljuk, hogy elôtte frissítés (80-90 EUR), kódolás (25-30 EUR), utána frissítés (80-90 EUR), akkor talán kijöhet a 200. Másképp nem tudom elképzelni, hogyan számolták.
Retrofit elôtt vagy után szoktak a szervizben frissíteni? Mert ugye elvileg elôtte kell, de akkor az újonnan beépített vezérlôegységek nem kerülnek frissítésre.
Nem BMW szervíz és BMW szervíz közötti különbség a te esetedben az árkülönbség oka. Az első szervíz nem tudta milyen standon áll a kocsid, mig a második esetben látták hogy aktuális a verziószám. Mivel január közepén voltál már egy szoftverfrissítésen (V31.2), így most nem kellett mást csinálniuk, mint kódolni. Ezért természetes volt hogy pillanatok alatt meg volt, valamint hogy 24 EUR-t számláztak. Ellenben ha januárban nem frissítetted volna a kocsit, akkor nekik most 3-4 órába telt volna az IPOD felkódolása a V32 vel, és nem 24 EUR-t fizettél volna :)
Amint a múltkor írtam, elvittem a 35ezres szervizre az autót. Rögtön a szervizből hazafele jövet néztem, és teljesen jó (teljes zöld) olajszintet mutatott.
Azóta elmentem Ausztriába amiközben az autópályán ránézve a szintmérőre sárga "engine oil level too high"
Először azt hittem csak azért, mert éppen nagyon nyomtam már pár óraja az autónak, de aztán azóta hideg motornál is ez a helyzet. Szerintetek vigyem vissza a szervizbe, vagy ha nem kapok más hibaüzenetet (csak ha ránézek itt látszik) akkor ne foglalkozzak vele? Köszönöm!
Sziasztok! Végre megy most már a 120 Gb-os IPOD az autómban... Kösz az infókat ozapft.is mégegyszer!!! Próbaképpen elmentem a Wasserburgerlandstrassén lévő BMW Niederlassunghoz (ez közel van a melóhelyemhez),hogy be kellene programizálni a gyári Nachrüstsatzot a kocsihoz.Én ezt az ozapft.is által elküldött leírás alapján már be is építettem.Néztek rám a munkafelvételen előszőr,majd a 3.ember a műhelyből azt mondta hagyjam itt egy fél napra és kb. 200€ lesz meg kell még egy "Y" kábel is ,de ez nem biztos...... Erre én mondtam O.K., Danke!..majd hívlak benneteket kb.2025.-ben. Hazafelé menet bementem Oberhachingban a Henggehez és itt egyből mondta a szerelősrác,hogy persze semmi gond csinált már ilyet vagy négyet, kb.1/2 óra lesz és nyugodtan megvárhatom ,pénteken jöjjek 13.00 -ra.... Ott is voltam beprogramozta és nagyon szépen hasít a kb.110 GB (MP3) zene a vasban,részletesen ékezetekkel kiírja a számokat mappákba gyüjtve,stb... és ez remélem elég lesz nekem egy pár évig így. Ja és ez a műsor számlával került 24,40 €-ba!!!!! Szóval azért itt a környéken is vannak azért enyhe különbségek BMW- és BMW szervíz között!!!
Még egy kérdés maszibmw-hez:Lenne -e lehetőséged egy M.o.-t is tartalmazó Navi DVD-t elküldeni nekem ide München mellé?Természetesen az anyagi részleteket privátban beszélnénk meg...
Így van,sokan ebben látnak üzletet.BMW PS belső törött autókat csomagokban árulják ami benne van azt vinni kell vegyesen,egy egy ilyen csomag 30-40 autót tartalmaz és kisebb nagyobb törésekkel(1-2 totálkáros). Szépen megcsinálják majd mehet a PS szalonba.Magyarországon nehéz törésmentes BMW-t vásárolni. Még az ujak is gyakran sérültek gondolom azt sokat tudjátok hogy a legnagyobb autószállító cégnek (nem nevezném meg) micsoda karosszéria javító csarnoka van komoly felszereltséggel.
Trélelre fel le küszöb elakad lökhárító megnyom és hasonlóak.
Pont most mondod hogy fényezett volt a lökhárító,és köztudott hogy a PS autók zöme törött autó,ugye ez tény,mivel csak így van pénz benne.A helyzetjelző izzó kupakját nem lehet rosszul visszarakni magától bepattan és doblemezt minden esetben ki kell szerelni.A nagy fedél csak a xexon égőt ill a szúrófény halogén égőt takarja nincs köze a helyzetjelzőhöz.De ami tény:
A lámatest több helyen repedt töröttek a fülek a xenon vezérlő a helyén van de körbe a pereme ki van kenve fekete szilóval.
Te elképzelhetőnek tartod hogy egy olyan apró fedélnél ázott volna be ami magától bepattan amikor közben kb 5-6 komoly sérülése van a lámpatestnek.
Mindig is be fog ázni ki lehet cserélni a fedeleket mindegy annak lámpát kell cserélni.
Nem állok senki mellé de szted még nem volt millió helyzetjelző kicserélve egy olyan helyen ahol naponta 15 autó megfordul,szted most tanulják a srácok???
Az a baj hogy itt mindenki elvárja azt hogy más hibáját kijavítsa de közben az meg sem fordul az eszében hogy milyen gányolt autót vett meg,ugyebár mert megérte jóóó áron volt.
ezt sajnos vissza kell utasítsam, kategórikus hazugság. Az autó PS-ből vásárolt autó (bár szakszerűtlenül fényezett első lökhárítója volt, ez nem ide tartozik), a lámpája gyárilag halogén volt, kapott gyári xenon lámpatesteket és addig a napig érdekes módon nem párásodott, amíg a BM nem kezdett bele a gyakorlatozásba, "hogyan kell helyzetjelzőizzót cserélni E90-en" tanfolyam keretében. Ezután lehet sziloplasztra hivatkozni (amire hogy is derült fény? Miért vették le a trafót??), törött dobbetétre, meg a kúszó nedvességre, ami egyértelmű sóder. A helyzetjelző izzó cseréjéhez nem kell levenni sem a trafót, sem a nagy fedelet. Az első próbálkozáskor azt sem tudták, hogy mit kell levenni, majd utána azt sem, hogy az eltört alkatrészeket hol kell keresni az ETK-ban. Most visszarendelik, hogy a fedélről had olvassák le a cikkszámot, ráadásul az utolsó látogatáskor nem átallották azt mondani, hogy megpróbálták áttenni egy másik E90-ről, de nem passzolt, mert a 320d-ket nem szerelték xenonnal. Megmondtam az ismerősömnek, hogy mi a nagy fedél cikkszáma, és azt, hogy a kis fedélen egy guszta ZKW logón kívül nincsenek számok, de a BM-et ez nem érdekli, szét akarják szedni ismét. Ez számomra dilettantizmus, ahogyan az eltört mahagóni díszcsík is.
Meg Sensofil van egyre több helyen. Normál polietilénkefés mosóba nem viszem, mert egy csomó helyen basznak idôben cserélni a kopott keféket, és a kopott kefe karcol.
Legdurvább eset amikor mosóban tönkre megy a kézifék vezérlő egység X5ben pedig az alul van hátsó bölcsönél.Sajnos nincs kultusza ezeknek az autóknak:(
Hát nem hiszem hogy lesz vele probléma Facelifteseknél már nem nagyon szokott probléma lenni a párásodással pedig már lassan 2 éve futnak.Sztem a tömítés annyira puha hogy az erős nyomásból pár csepp átszivárgott és az hőre ilyen párásodást okozott.Csaknek lesz ezzel problémád.Üdv.
Sajnos itthon sok mosóban történik ez,biztos gőzborotva miatt történt,több X5ös probléma van tolatókamerával mert 100barral mossák és a lencse megnyomodik onnantól nincs kép.Vagy múltkor belső tisztításon uj X5nek a középső kijelzőjét karcolták meg annyira hogy megfolyt a kristály.Lámpát már nagyon nehéz elszámolni garanciában BMW AG most nagyon ráment a lámpatestek és az ülésbőrök garanciális figyelésére.
Csak tömítéseket enged cserélni lámpa cserére azt mondja hogy csináld meg a GT-vel a párásodás tesztet és szárítsd ki,cserélni nem kell ezért.
Hát úgy néz ki igen, de az András is kipróbálta azon kívül semmit sem tudok hozzátenni. Csak egyszer csinálja 60-nál fékez, kb 53-nál elengedi a motorféket. Tehát továbbra is produkálja a hibát de másképpen. Szerdán kipróbálod te is? Egyszerűbb lenne mert ezt leírni baromi nehéz...