Van, persze. A poén az benne, hogy Businessre és Professionalra is tud képet rakni, és különbözô videóforrásokat lehet rákötni - dvd, dvb-t, tolatókamera... (Meg persze AUX-INként is mûködik.)
Akkumulátorról elég sok szó esett itt a fórumon - én azt szeretném megkérdezni hogy az enyémen azt érzem hogy talán már nem az igazi és van egy vadonat uj 72 amper orás akkum. Akkor azt nem tudom használni az e60-ban??!! Betenném"- mi lenne a jelenség?
Megoldódott a beázás probléma.Sikerült visszarakni a fedelet oly módon hogy már nem ázhat be a lámpa.Sajnos a Te tudásod sem teljeskörű,mivel ebben az autóban nachrüchtsatz xenon lámpa van amit a BMW már nem forgalmaz így nem rendelhető a lámpatesthez alkatrész.Én addig nem mondtam volna semmit ameddig nem volt tiszta a kép.Nem baj ezért vagyunk itt hogy egymásnak uj információkat adjunk.Azonban van ennél egy nagyobb probléma..... Sajnos a fényszoró mosót illetve az automata fényszoró magasság állítást kifelejtették az előző Dealer szervizben beépíteni így aztán májusban sajnos az autó nem fog kapni érvényes műszaki engedélyt.Azonban a BP motors korrektsége javán kap az autó akkor kölcsönben két halogénes lámpatestet hogy ez ne okozzon problémát.
csak ennyit hogy melyik delaer mennyire korrekt,egyik helyen átverik az ügyfelet jó üzlet reményében egy hiányosan kiépített xenon lámpákkal másik helyen segítőkészen állnak az ügyfél elé.Üdv.
"A helyzetjelző izzó kupakját nem lehet rosszul visszarakni magától bepattan és doblemezt minden esetben ki kell szerelni." Lámpákkal foglalkozom, van pár 90 xenon a polcon és tudom, hogy mi hogy pattan a helyére. A helyzetjelző izzó takaró fedél felső füle nehezen hozzáférhető, ráadásul egy kezdő szerelő az alsó fül kattanására joggal hiszi hogy bepattant a fedél és a felső fül nem kerül a helyére. Ha már a PS-sel kapcsolatban általánosítasz, akkor a szervizekkel kapcsolatban had tegyem ugyanezt, olcsójánosokat foglalkoztatnak, nagy a fluktuáció, szakértelem kevés, sok a kezdő. A tények makacs dolgok: 1. A lámpa a helyzetjelző izzó csere próbálkozás előtt nem párásodott. 2. Először nem szedték le a dobbetétet, hanem felülről próbálták az izzót kicserélni. 3. Ezután párásodott, másnap levették a dobbetétet. (bevallottan nem tették a helyére a fedelet, ezt a szerviz mondta.) 4. Eltörtek egy belső díszcsíkot (ha naponta 15db E90 fordul meg ott, ez hogyan lehetséges??????) 5. Fogalmuk sincs, mi a fedél cikkszáma, milyen gyártmányú E90 xenonok léteznek, milyen világításrendszer rendelhető 320d-be, különbözik a halogén és a xenon fedél és egy sor félinformáció. 6. Ha az ott dolgozó ismerősödnek ennyire egyértelmű, hogy törött szar és gányolt a lámpa, akkor miért hitegetik a 60 év körüli, jól fizető ügyfelet, hogy rendelnek fedelet, mert ők törték el, hozza be az autót, lenézik a fedélről a cikkszámot, stb-stb???
Nem erre gondolsz ? Ezt én is tapasztalom, és nekem is M54 van a kocsimban.
Hinweise zu Kat.-Heizen (M54, SIEMENS MS45)
1. Kat.-Heizen im Warmlauf
Um ein schnelles Anspringen des Katalysators zu erreichen, wurden für die Leerlaufphasen nach dem Start folgende Maßnahmen eingeführt:
späterer Leerlaufzündwinkel
Änderung der Steuerzeiten auf größere Überschneidung
Diese Maßnahmen sind für ca. eine Minute nach dem Start aktiv und sind so ausgelegt, daß die Leerlaufqualität nicht wesentlich beeinträchtigt wird. Sollten diesbezüglich Kundenbeanstandungen auftreten, so ist darauf hinzuweisen, daß kein Fehlverhalten des Motors vorliegt.
530d-hez vezérlés állító szerszám nincsen valakinek véletlenül?Holnap pakolnám össze az autót,de gondoltam megkérdezem a tapasztal fórum társakat,hátha valakinek van otthon egy esetleg kölcsönbe.
Ja,még annyit az árakról,hogy az Up Date és komplett hibakeresés(ízzítással volt gond) került számlásan:42,40€ +(későbbi időpont) IPOD programozás :24,40€====66,80€. Itt a Henggenél úgy voltam bent az autóval ,mintha egy haverom szervizében lettem volna,végig az autó mellett,beszélgetve a szerelősráccal ,különböző infókat cseréltünk meg ilyenek..... Na,jó az első alkalommal azért elárultam nekik,hogy keveset beszélek németül,de M.o.-on autószerelőmesterként tevékenykedtem...talán ezért voltak ilyen barátságosak...lehet? Nekem bejött ez a szervíz nem egy csilli-villi kinyalt minden design,hanem látszik a rendszeretet és a technikai háttér!!!
Nem tudom mi a véleményetek de össze lehetne hozni egy listát 0-10-es osztályzattal,hogy kinek-milyen tapasztalatai voltak a különböző szervizekben???