Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ednet Creative Commons License 2013.11.26 0 0 49785

Tulajdonképp örölök is, meg nem is, hiszen a csavaros részt csak most szedtem szét, miután írtad, hogy az csavaros, eddig nem szedtem szét és nem is használtam ezt a kulcsot. Örülök, mert így kiderült, hogy benne van a chip, de nem örülök, mert nem működik...

Igazából az én hibám is, mert ezt a kulcsot elraktam és soha nem is próbáltam ki. Az ajtókat új elemmel szépen nyitja, de leáll vele.

Nem tudom mennyi egy immo chip csere, de ezt mindenképp meg kell csinálni. 5-6 év állás nem tett jót, de az is lehet így vettem...

Előzmény: Donibcsi (49783)
Octi19 Creative Commons License 2013.11.26 0 0 49784

Látam már olyat, hogy egy régen használt kulcsban tönkrement a transzponder és nem volt hajlandó beindulni, míg a másikkal ment simán. Minden esetre az biztos, hogy nem az elemcsere okozta ezt a bajt, esetleg a kivitelezése...

Előzmény: Ednet (49782)
Donibcsi Creative Commons License 2013.11.26 0 0 49783

Az elemcseréhez szét sem kell szedni az immo-s részt, pláne h csavarozva van. Fura ez a történet.

Előzmény: 409 (49781)
Ednet Creative Commons License 2013.11.26 0 0 49782

2004-es Superb-ről van szó. Lemerült az elem a nem használt kulcsban és csere után nem hajlandó működni...

Előzmény: 409 (49781)
409 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 49781

Keresd meg a kiesett transponder chippet.....  

 

 (persze az sem mindegy, hogy milyen autóról és kulcsról van szó)

Előzmény: Ednet (49780)
Ednet Creative Commons License 2013.11.25 0 0 49780

Sziasztok!

 

Tud Valaki abban segíteni, hogy az egyik kulcsban kicseréltem az elemet és most azzal ugyan beindul az autó, de le is áll.

És villog az immó ikonja. Próbáltam más mindeféle leírást, de nem segít.

 

Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 49779

mint ahogy széria állapotban is köpni szoktak a DPF nélküli PD-k.

Előzmény: Varshi (49778)
Varshi Creative Commons License 2013.11.24 0 0 49778

Nekem a szalonban anno azt mondták (amikor még árultak garival olyat), hogy mikor az 1-2 hónapos demoóautókon kipróbálták, nyáron padlónál azért befüstölt nekik.

 

Nem DPF-es autón persze.

Előzmény: Törölt nick (49777)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.24 0 0 49777

Így jónak kell lennie.

2 dolgra figyelj azért:

- érezhető teljesítménynövekedés legyen (stopperrel jól mérhető),

- nem füstölhet jobban, mint gyárilag. (max. egy nagyon picit)

Előzmény: Jani pbox (49775)
szabowo Creative Commons License 2013.11.23 0 0 49776

michelin energy saver 205/55r16 94v 15000 km-t futott eladó. (a párját kiszúrták)

Jani pbox Creative Commons License 2013.11.23 0 0 49775

Köszi a segitséget!

Előzmény: Törölt nick (49774)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.23 0 0 49774

1-es, 2-es, 3-as ON, 4-es OFF

Előzmény: Jani pbox (49773)
Jani pbox Creative Commons License 2013.11.23 0 0 49773

Szia!

30% nál N1 az 1es N2 az 1es N4 az 0

 

de nekem az összes kapcsoló egy állásban van. akkor a 3 dik kapcsolot hova kell kapcsolni?

 

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (49772)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.22 0 0 49772

most pont +30%-ra van állítva, ha jól látom, de kéne egy kontroll.

kicsit elmosódott a kép a +30%-nál. Mit is ír az egyes kapcsolókra?

Előzmény: Jani pbox (49770)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.22 0 0 49771

A kormánybőrözés engem is érdekelne...

 

 

Vidd oda, ahol a belsőd újrafényezését is csinálták.

 

:-)

 

(25-ért csinálják, tehát nem a legolcsóbb kategória -- de legalább jó lesz.)

 

Előzmény: keresztl7227 (49767)
Jani pbox Creative Commons License 2013.11.22 0 0 49770

 

Szia!

 

Olvastam a Steinbauer Pbox- ról az irásod hogy hogy kell beállitani hát nekem nem volt egyértelmű most vettem és mindegyik kapcsoló egyállásban van de mellékelem a képet hogy lehet beállitani 30% ra???

 

N1 az 1-es kapcsoló

N2 a 2-es és igy tovább

 

N3 nincs akkor azt on vagy off állásba kell tenni???

 

 

A segitséget előre is köszönöm!!!

 

 

Bocsi a kép lemaradt

Előzmény: Törölt nick (41480)
Jani pbox Creative Commons License 2013.11.22 0 0 49769

Szia!

 

Olvastam a Steinbauer Pbox- ról az irásod hogy hogy kell beállitani hát nekem nem volt egyértelmű most vettem és mindegyik kapcsoló egyállásban van de mellékelem a képet hogy lehet beállitani 30% ra???

 

N1 az 1-es kapcsoló

N2 a 2-es és igy tovább

 

N3 nincs akkor azt on vagy off állásba kell tenni???

 

 

A segitséget előre is köszönöm!!!

Előzmény: Törölt nick (41480)
superbfanatic Creative Commons License 2013.11.21 0 0 49768

Üdv!

Ha már klíma : Egyik nap elment a világítása és a külső hőmérséglet  helyén -- volt. Azóta jó.

keresztl7227 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 49767

A kormánybőrözés engem is érdekelne...

Előzmény: TraguAre (49751)
Octi19 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 49766

...ja, ez a superb topic... bocsi!

;-)

Előzmény: stevie-13 (49765)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 49765

De, az a Climatronic névre hallgató kétzónás automata klíma.

 

 

Egyzónás :-)

Előzmény: Octi19 (49764)
Octi19 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 49764

De, az a Climatronic névre hallgató kétzónás automata klíma. És biztosan nincs benne előtét ellenállás! Csak olyasmi amiről azt hiszik, hogy az... de ha a motor halt meg akkor világos a dolog... Nekem is kezdenem kellene az enyémmel valamit, mert "csipog"...

Szétszedtem már egyszer, kiporoltam és befújtam kenőanyaggal a nyáron, de újra kezdte. Alacsony fordulatszámon, főleg kanyarban, amikor centrifugális erő is hat rá, csipogó hangokat hallatt.

Előzmény: tomajer (49763)
tomajer Creative Commons License 2013.11.20 0 0 49763

Háá máá..  nincs a kezemben..   de nem is ennyire fontos:-)

 

Hat vezeték megy bele...   onnan kettő a motorhoz tovább.

 

És ha fokonként állítható a klíma, van AUTO meg ECON   (vagy mi???)  állítási lehetőség, akor digi... neeem?

Előzmény: 409 (49762)
409 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 49762

"(van előtétellenállás)"

 

Ha az van ráírva, hogy 8D1 907 521 és 3vezetéke van, akkor az nem előtétellenállás. (ekkor van az előbb is írt, hogy "megszokásból" annak hívják)

 

Ha 8D0 959 263, 4vezetékkel, akkor előtét, de akkor az autód nem digit klímás.

 

Erről többet elmondani nem tudok!

Előzmény: tomajer (49761)
tomajer Creative Commons License 2013.11.19 0 0 49761

Nahh.

 

Természetesen szerelő lett a vége.

 

Ventillátor ki. Szétszed.   (van előtétellenállás)

A motor direktbe 12 volttal sem indul.  Kicsit meglökve azonnal pörög.  Megállítva újra áramot adva megint nem megy..  meglökve pörög.  Ígyhát elment egy elektromoshoz felújításra.

Jópont:  szétszedhető, szerelhető.

Előzmény: stevie-13 (49758)
409 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 49760

"És a ventillátor fel-le gombok?"

 

 Azok utasítást adnak a vezérlőnek, hogy melyik irányba változtasson a ventilátormotor kitöltési tényezőjén.

 

"Flottákban a Fordok és Renault-k (digit klímával) rendszeresen produkáltak előtét-ellenállás hibát, ezek szerint azokban teljesen másképp oldják meg?"

 

Nem biztos. Meglehet, hogy az elektronikát megszokásból előtét ellenállásnak hívják. Általában a hűtése miatt ugyanott van, ahol az előtét is szokott lenni.

Ha kettő vastag és egy vékony vezeték megy bele, akkor biztosan nem előtét.

 

 

Előzmény: stevie-13 (49758)
2stroke Creative Commons License 2013.11.19 0 0 49759

igen a kormánykereék, de nem bőr kormány van rajta.

Előzmény: Törölt nick (49750)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 49758

a VAG konszern climatronic-jai már jóval a Suberb előtt is fokozatmentesek voltak.

 

 

És a ventillátor fel-le gombok?

 

Nem kötözködni akarok, csak érdekel.

 

Flottákban a Fordok és Renault-k (digit klímával) rendszeresen produkáltak előtét-ellenállás hibát, ezek szerint azokban teljesen másképp oldják meg?

 

Előzmény: 409 (49757)
409 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 49757

Digit klímáét nem lehet*. (és most arról van szó)  Egyébként sokszor a fokozatosnak látszó kapcsoló is egy potmeter, mégha a kapcsolón számok vannak és "ugrik" is. (pl. Volvo)

 

*Nem csak a Skodára igaz, a VAG konszern climatronic-jai már jóval a Suberb előtt is fokozatmentesek voltak.

Előzmény: stevie-13 (49756)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 49756

A fokozatosakat igen, de manapság a fokozatmentesek vannak divatban, azokat a kitöltési tényező változtatásával szabályozzák. A digit klímák döntő többsége fokozatmentes.

 

 

És a 2002-es Superb?

 

Ott manuálisan is lehet állítani a fokozatokat...

 

 

Előzmény: 409 (49755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!