Tulajdonképp örölök is, meg nem is, hiszen a csavaros részt csak most szedtem szét, miután írtad, hogy az csavaros, eddig nem szedtem szét és nem is használtam ezt a kulcsot. Örülök, mert így kiderült, hogy benne van a chip, de nem örülök, mert nem működik...
Igazából az én hibám is, mert ezt a kulcsot elraktam és soha nem is próbáltam ki. Az ajtókat új elemmel szépen nyitja, de leáll vele.
Nem tudom mennyi egy immo chip csere, de ezt mindenképp meg kell csinálni. 5-6 év állás nem tett jót, de az is lehet így vettem...
Látam már olyat, hogy egy régen használt kulcsban tönkrement a transzponder és nem volt hajlandó beindulni, míg a másikkal ment simán. Minden esetre az biztos, hogy nem az elemcsere okozta ezt a bajt, esetleg a kivitelezése...
Nekem a szalonban anno azt mondták (amikor még árultak garival olyat), hogy mikor az 1-2 hónapos demoóautókon kipróbálták, nyáron padlónál azért befüstölt nekik.
Olvastam a Steinbauer Pbox- ról az irásod hogy hogy kell beállitani hát nekem nem volt egyértelmű most vettem és mindegyik kapcsoló egyállásban van de mellékelem a képet hogy lehet beállitani 30% ra???
N1 az 1-es kapcsoló
N2 a 2-es és igy tovább
N3 nincs akkor azt on vagy off állásba kell tenni???
Olvastam a Steinbauer Pbox- ról az irásod hogy hogy kell beállitani hát nekem nem volt egyértelmű most vettem és mindegyik kapcsoló egyállásban van de mellékelem a képet hogy lehet beállitani 30% ra???
N1 az 1-es kapcsoló
N2 a 2-es és igy tovább
N3 nincs akkor azt on vagy off állásba kell tenni???
De, az a Climatronic névre hallgató kétzónás automata klíma. És biztosan nincs benne előtét ellenállás! Csak olyasmi amiről azt hiszik, hogy az... de ha a motor halt meg akkor világos a dolog... Nekem is kezdenem kellene az enyémmel valamit, mert "csipog"...
Szétszedtem már egyszer, kiporoltam és befújtam kenőanyaggal a nyáron, de újra kezdte. Alacsony fordulatszámon, főleg kanyarban, amikor centrifugális erő is hat rá, csipogó hangokat hallatt.
A motor direktbe 12 volttal sem indul. Kicsit meglökve azonnal pörög. Megállítva újra áramot adva megint nem megy.. meglökve pörög. Ígyhát elment egy elektromoshoz felújításra.
Azok utasítást adnak a vezérlőnek, hogy melyik irányba változtasson a ventilátormotor kitöltési tényezőjén.
"Flottákban a Fordok és Renault-k (digit klímával) rendszeresen produkáltak előtét-ellenállás hibát, ezek szerint azokban teljesen másképp oldják meg?"
Nem biztos. Meglehet, hogy az elektronikát megszokásból előtét ellenállásnak hívják. Általában a hűtése miatt ugyanott van, ahol az előtét is szokott lenni.
Ha kettő vastag és egy vékony vezeték megy bele, akkor biztosan nem előtét.
Digit klímáét nem lehet*. (és most arról van szó) Egyébként sokszor a fokozatosnak látszó kapcsoló is egy potmeter, mégha a kapcsolón számok vannak és "ugrik" is. (pl. Volvo)
*Nem csak a Skodára igaz, a VAG konszern climatronic-jai már jóval a Suberb előtt is fokozatmentesek voltak.
A fokozatosakat igen, de manapság a fokozatmentesek vannak divatban, azokat a kitöltési tényező változtatásával szabályozzák. A digit klímák döntő többsége fokozatmentes.