Keresés

Részletes keresés

Moncsi077 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 5531
Szia Ilona,
Én most kis tálban beadtam reszelt répát, meg almát, persze csak picit, de akkor adok szénát is.. csak kimegyek a nagyokhoz, mert a kinti bódéban van mellettük :)
Tápom van Junior, azt is tegyek eléjük? Sajnos azt nem írják rá, hogy mennyi idős kortól, hanem csak azt hogy meddig.. 6hós korig ajánlják. mindenféle van benne.. próbáljam ezt is?
Köszi
Üdv,
Moncsi

u.i.: amúgy sztem gond lehetett náluk, hogy elsőre sokat fialtak, meg hogy így vemhesen kerültek új helyre (hozzánk), még nem ismertek minket annyira.. stb.. meg sztem az éjszakai hidegek tettek be a kicsiknek.. Bár akitől kaptuk azt mondta, hogy a mi óljaink sokkal jobbak mint az övéké, és ott nem volt ilyen megfázásos pusztulás. Hát nemtom.. kezdő vagyok még, de ezek az én megérzéseim.
Előzmény: csepel-viz (5527)
förike Creative Commons License 2010.04.06 0 0 5530
Hát még én!!:-) Az ár remélem jó!? Szerintem nem kérek értük sokat!!Ja meg lesz majd egy mög lepim is!
Előzmény: kavarnyik (5529)
kavarnyik Creative Commons License 2010.04.06 0 0 5529
Már alig várom őket.
Előzmény: förike (5518)
stangli2 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 5528

Gratulálok! keveseknek sikerül ilyen pici nyuszkókat felnevelni. Egyszer nekem sikerült egy almot, ők már két hetesek voltak mikor elpatkolt váratlanul az anyjuk.

Szóval a kartondobozban a "fészek" vagy alom, mindegy minek nevezzük, legyen száraz fűből vagy szalmából. A közelben elhelyezel friss füvet, akkor azt maguktól meg fogják kóstolni. Először az alomból vagy a fészek közelében található dolgokból eszegetnek, majd fokozatosan elhagyják a fészket és felfedezik a külvilágot.

Szerintem a nehezén már túl vagy, fog menni minden szépen magától!:-)