Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bömbölö Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3654
Húúúúúú, Bazsa, ezt egyedül sikerült?
Kérlek billentyűzd be a böngészőbe, hogy www.mobile.de, rengeteg 1 éves autót fogsz látni, sőt még pár hónapost is, kezd el őket hivogatni, hogy ugyammá mé aggyák el, hiszen jóazmég. A PS autók között tőlünk nyugatabbra sok az 1 éves körüli, kevesett futott újszerű darab. De itthon is van jó vétel, erről Borgasz topictárs tud bővebben nyilatkozni.
A 60 éves úriember az utóbbi 5 autóját vadonat újonnan a Wallisnál vette (316i volt mindegyik). A zselés hajú értékesítő bebeszélte neki, hogy a PS kínálatban megagigaultrabrutál 60 szempont alapján értékelik az autókat, ezért üljön át az E46 316i-ből egy PS 320d-be, ne vegyen egy új 316i-t. Vesztére rábólintott. Az autó nem egy szanaszéttörött szar, de erősen kétlem, hogy Németországban szerepelhetne -e a PS autók között, a csálén álló, ködölt első lökös és átadáskori karcos halogén lámpa miatt. Egyéb baja nem volt az autónak, csak a szokásos kellékeket nyúlták le (elak. háromszög, kezelési útmutató stb.), pixelhibás volt a műszerfal, amit az értékesítő bizonygatott, hogy beindítás után majd eltűnik (BMW szalon!!!!!!!!!!!) , de aztán kénytelenek voltak gariban cserélni. (nem PS gariban, hanem az autóra érvényes volt még a normál garancia)

Tehát kedves Bazsa, Péli Barna után szabadon, valahogy nem jött át neked a történet, de az autó nem szar, a lámpája még kevésbé. Azért mert javított volt az első lökhárító, nem kalap szar, nem kínai Siemens HID szett került bele, hanem gyári lámpa, és mindaddig nem párásodott, nem panaszkodott törött fülekre és sziloplasztra, amíg egy szakszerviz szakembere nem próbált meg egy szakszerű helyzetjelzőizzócserét csinálni. Ezután lett az autóból Steef jóvoltából és tollából egy szanaszéjjel törött, fülhibás, gányolt lámpás autó, amit most egy VARÁZSFEDÉL mégis megoldott, de ebben kizárólag a gáláns szervizet illeti dicséret, az autó megmarad egy rakás kaki.
Köszönöm a szót.

Előzmény: Bazsa 525d (3647)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3653

csak még egy érdekes történet ami velünk történt meg:

- bátyám 1 éves 19.000 km-t futott új passatjával belerohant egy markoló kanalába. GTK. (jelzem még a csomagtartó is megszorul, mert minden lapja elment)

Cascó fizetett, roncsot eladtuk egy kereskedőnek. 6 hónap múlva találkoztunk az autóval. egy hölgy volt a "szerencsés" tulaj. Kérdeztük, hogy jól meg lett csinálva? Hogyan?

Mire ő a nyíregyházi Weltautónál vette, mint még garanciális alig használt autót, jelszóval az előző tulaj, egy doktor úr azért adta el, mert túl kényes a bézs plüss belül!!! (ebből a doktor úr igaz, meg a bézs belső)

Mi jeleztük, hogy totálkáros volt, amire rosszul lett a jóhiszemű vásárló!!

Fényképeket kapott tőlünk és még a bíróságon is tanuskodtunk!!!

Ezt vállalom a weltautóval szemben! (jó autó garanciával, vagy mi a szlogenjük :-(  )

 

szóval 2 autót is eladtunk 1-2 évesen:

-1 totálkárost

-2 nagyon beteg...

 

szóval én azóta fentartással kezelem a fiatal kevesett futott autókat :-)

És az előző Bömbölő féle story is bebizonyította, hogy jogos a félsz ezekke.

Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3652

Ez is lehetséges, de inkább fogához verte, és beleugrott egy használt alap 3-ba, csak hogy elmondhassa milyen komoly üzletember, hisz bömivel jár. Miért nem vett új passatot annyiért?

 

Az meg hogy ezer oka lehet egy 1 éves eladó sorba került BMW-nek, igaz, de szerintem inkább gyanús és messziről kerülendő.

A legesélyesebb indokok:

1- teszt autó volt, és boldog-boldogtalan hajtotta, ütötte vágta. Hisz erről szól a tesztvezetés

2- olyan hibája jött ki, amiért mennie kellett a portáról

3- összetört, és így én sem tartanám meg. (de ha cascós volt miért nem csinálták hibátlanul meg?? szóval ez is gyanús)

 

(jelzem én is ezért adtam el az előző autómat még 1,5 évesen, mert ami hiba lehet egy autónál minden kijött, és nem vártam meg a garanciás idő lejártát!

Előzmény: Rumcice (3648)
atiTDI Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3651
Vissza is dobta egyből, csörögj rám és mondom: 20/316-6100
Előzmény: atiTDI (3650)
atiTDI Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3650
bmw5: ment mail.
Előzmény: bmw 5 (3619)
G.Gambino Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3649

A leglényegesebb ebben a történetben szerintem az, hogy qrvára nem kéne párásodnia egy újonnan 10-20 millió Ft-os értéket képviselő BMW hyper szuper technológiájú kanyarkövetős, bi-xenonos, fényszorómagasságállítós fényszórójának. Mert ez szégyen a gyárat tekintve. Véleményem szerint nem megengedett egy kis párásodás sem egy ilyen értékű autónál. Az az elszomorító, hogy épp ozapft írta azt Münchenből, a tűz közeléből, hogy ez megengedett. Én úgy gondolom, hogy még egy Suzukinál sem az. Ez nem személyeskedés oz, félre ne érts, (félretettem a múltbéli vitáinkat és voltak azóta kultúrált beszélgetéseink), de az a hozzáállás elkeserít, hogy a jóhiszemű felhasználó mindig téved, a gyár és márkaszervízei azonban szentek és sérthetetlenek és ha ne adj Isten hibáznak a a gyártás, javítás során, az megengedett. Ezt látom ebben a vitában is és az előzőekben is, amikor hivatalos márkaszervízekről volt szó és ez az ami elszomorít Urak.

 

De egyet ne felejtsenek el azok, akik a hivatalos BMW márkaszervízeknél érdekeltek.

Még pedig azt, hogy aki egyszer megégette náluk a kezét, vagy lekezelően bántak vele stb. az sohasem megy vissza. Sőt, a környzetében állókat is lebeszéli erről. Hovatovább lehet, hogy az életben nem vesz többet ilyen márkájú autót. A negatív marketing "csodákra" képes és komoly kárt tud okozni. Ha másért nem, legalább emiatt kéne tisztességes hozzáállást tanúsítaniuk ezeknek a szervízeknek és néha kimondani azt, hogy elnézést, emberek vagyunk, tévedtünk, de orvosoljuk a problémát.

Rumcice Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3648

Másképp látom. Bement egy 60-as úriember egy BMW szalonba Magyarországon és egy elvileg garantált állapotú PS autót vásárolt, nem számolva azzal, hogy hiába BMW, attól még a Balkánon vagyunk, és a hivatalos márkaszervíz is simán át fogja verni.

 

1 éves autót is van aki eladja. Ezer oka lehet.

Előzmény: Bazsa 525d (3647)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3647

Én mint kívül álló ebből a storyból azt szűrtem le, hogy van egy öltönyös üzletemben erősen 60 közelében, aki vett egy törött multú autót, amin még kókányoltak is, és még talán ő van felháborodva, hogy a szar van szépen becsomagolva!

 

(eleve gyanús egy olcsón 1 éves eladó BMW. Miért adják el 1 évesen? Az olcsót onnan gyanítom, hogy jóval kedvezőbb áron lehetett, ha nem újat vett emberünk. Ha meg már olcsó, akkor nagy valószínűséggel nem jó. Akkor meg miért háborog?)

Bömbölö Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3646
"Érdekes programozás lehetett"
Erről kérdezd Maszikát, új fussraum modul került bele és a beépítést + programozást ők csinálták, a lámpát az ügyfél hozta.
Mégegyszer mondom, nem egy farmergatyás hülyegyerekről van szó, hanem egy 60 év körüli üzletemberről, aki vett egy Wallis motor által hibátlannak árult PS autót 1 évesen. Az első halogén lámpa karcos volt, és mivel nagyon tetszett neki a gyűrűs helyzetjelző, ezért vett bele xenont. A szakszerűtlenül javított és fényezett lökhárító és egyéb érdekességek sajnos vásárlás után derültek ki.
A sziloplasztról annyit, hogy a trafók a lámpáról nem lettek leszedve a beszerelés előtt, tehát sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Ami tény, hogy BMW-éknél a trafó tömítését nem lehet külön megrendelni, tehát ha az elszakad, akkor minden bizonnyal egy tömítést elszakító szakszerviz is "egyedi" megoldást keresne, a sziloplaszt ebben az esetben szerintem nem gányolás, ha nem kennek össze vele mindent igénytelenül.

"Sherlock Holmes módjára"
hmmmm, a lámpamosó hiánya elég nyilvánvaló, de szerintem a magasságérzékelők megtalálása még Dr. Watsonnak is elég könnyen menne.

Bömbölö
Előzmény: Törölt nick (3644)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3645
Goodyear Excellence-et próbálta már valaki? Tényleg annyival csendesebb, mint ahogy a weboldal állítja? Nagy a különbség az F1A-hoz képest? (árban nem, talán 15 EUR)

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.18 0 0 3644
szuper következtetés!

Nem következtetés, hanem klasszikus és sajnos egyáltalán nem ritka eset.
De mivel te sem tudtál konkrétumokkal szolgálni azt illetôleg, hogy kinek a fejébôl pattant ki ez a kókányolós ötlet, teljesen felesleges ezen flexelni.

Gyári lámpa, felprogramozva.

Érdekes programozás lehetett, ha nem rinyált a CC, hogy nem találja a magasságállítót, hanem a szerelôknek kellett Sherlock Holmes módjára kinyomozni, hogy hûlt helye.
Előzmény: Bömbölö (3643)
Bömbölö Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3643
ozapft.is,

szuper következtetés! Ismerős?
1. a professzor kabátját ellopják
2. tehát a professzor kabátlopási ügybe keveredett
3. azaz a professzor kabátot lopott

még eszembe jut a klasszikus:
-van akváriumod?
-nincs
-akkor b.zi vagy.

Ne következtess kérlek fél vagy inkább negyed infók alapján!
Sufni tuningról szó sincs. Gyári lámpa, felprogramozva.

Gugu,

engedd már meg, hogy furcsálljam az esetet:
Idézetek Steef-től:
febr. 14. 22:26
"A lámatest több helyen repedt töröttek a fülek a xenon vezérlő a helyén van de körbe a pereme ki van kenve fekete szilóval.
Te elképzelhetőnek tartod hogy egy olyan apró fedélnél ázott volna be ami magától bepattan amikor közben kb 5-6 komoly sérülése van a lámpatestnek. "
febr. 16. 19:08
"Megoldódott a beázás probléma.Sikerült visszarakni a fedelet oly módon hogy már nem ázhat be a lámpa"

szerinted itt ki csúsztat?
feltalálták a mindentgyógyító fedelet? Sikerült úgy a helyére rakni a fedelet, hogy elfedi az 5-6 komoly sérülést??? Ébredjünk már fel!!!
Persze a szemét ügyfél öngyógyító lámpatesttel szerelt autóval jár szervizbe, őrületbe kergetve a szegény felkészült szerelőket???
A febr. 16-i idézet valahogy azt sugallja nekem, hogy Steef-nek mégis van némi köze a Budapest Motors-hoz.

Bömbölö
Előzmény: Törölt nick (3637)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3642
Nincs mit.
Előzmény: Steeef (3640)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3641
Tuti, hogy a gazda nem rendelte meg, ezért nincs beépítve.

Igen, ez a B változat. De a szerviznek elvileg akkor is illett volna szólnia, hogy ez nem fog mûszakit kapni.
Előzmény: Rumcice (3639)
Steeef Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3640
Köszönöm Ozapft.is a mailt.Üdv.
Rumcice Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3639

Sajnos a fényszoró mosót illetve az automata fényszoró magasság állítást kifelejtették az előző Dealer szervizben beépíteni így aztán májusban sajnos az autó nem fog kapni érvényes műszaki engedélyt.Azonban a BP motors korrektsége javán kap az autó akkor kölcsönben két halogénes lámpatestet hogy ez ne okozzon problémát.

 

miva' ??? A mosó meg a szintezés beépítése árban kb. ott lehetett volna mint a lámpák voltak. Tuti, hogy a gazda nem rendelte meg, ezért nincs beépítve.  Vizsgán meg a kutya nem nézi, van-e mosó (azt se, hogy ha van valami spricni, működik-e), szintezést meg végképp nem nézegetik.

 

De lehet az a baj, hogy Mo-n vagyok és ezért nem értem, amit írsz.

Előzmény: Steeef (3607)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3638
Sikerült megtudni valamit?
Előzmény: maszibmw (3616)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3637
Klasszikus eset, mikor valaki valami kókányolt romot visz a szervizbe, aztán ha a szerencsétlen szerelôk nem bírják kibogozni, ki kivel van, akkor ôk a hülyék.
Előzmény: Gugu_m (3635)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3636
Ezt még oda akartam adni, de gondolom nagy vonalakban már magad is rájöttél, hogyan mûködik.
Előzmény: szanczytom (3595)
Gugu_m Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3635

Ennyire azért nem kéne itt köpködni feleslegesen. Ha problémád van a Budapest Motors-al, akkor fordulj hozzájuk, vagy az autó tulajdonosa, ha ő úgy érzi. Erre van a panaszkönyv, a szervízvezető, és még jó pár lehetőség.

 

Ha nincs magasságállítás, és mosó, akkor hiába gyári a lámpatest, a rendszer nem nevezhető gyárinak, függetlenül attól hogy itthon egy fürdőkádat négy kerékkel le lehet vizsgáztatni. Egyszerűen azért mert a BMW hivatalosan nem engedi ezt beépíteni ezek nélkül. Az hogy ezt vki megcsinálta, még nem jelenti azt hogy gyári.

 

Minden éremnek két oldala van, és ez itt túl van már tárgyalva, főleg úgy, hogy Steeef-nek az égvilágon semmi köze nincsen ehhez a lámpásosdihoz a Budapest Motorsnál, csak elmondta a másik oldlat, amit Ő hallott.

 

Üdv.: G  (aki nem hivatalos márkaszervízben dolgozik, és alkatrész beszerzésen kívül semmi köze nincs a Motorshoz, mielött még beindulnak a paranoiák...)

 

 

Előzmény: Bömbölö (3634)
Bömbölö Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3634
Most MI VAAAAAAAAAN????

először gányolt szar lámpa, aztán meg olyan zseniálisak vagytok, hogy egy fia fedéllel eltudjátok fedni a repedéseket, sziloplasztot stb.? Miféle fedéllel???
A halogén lámpatesttel meg ne villogjunk már, mert SAJNÁLATOS módon igen egyszerűen átmegy az autó a vizsgán kishazánkban, még akkor is, ha egy halogén bilibe szerelt vakítógép van benne, némi "csúszásjavító" adalékkal. Ebben gyári xenon van, igaz fényszórómosó és aut. magasságállító nélkül. Bármikor adok két halogént vizsgára, választhatsz, hogy Valeo vagy ZKW kell. Gondolom, ha nálatok vizsgázik, akkor ez a plusz szolgáltatás igazán belefér a kiszámlázott összegbe.

De tudod mit, megemelem a kalapom, ez a gesztus a hazai BMW szervizek mezőnyében valóban szinte egyedülálló. Valamiért azonban azt kell higgyem, hogy ez a nagyvonalú ajándék némi ellensúlyozása az ügyfélnek okozott kellemetlenségeknek.

A nachrüst lámpát pénteken szemügyre veszem, hogy a nagy fedélben van e eltérés. A fedélen annyit változtattak egyébként (ez évjárat függő), hogy a réginél a felső fül lenyomható kézzel, az újabbnál a fület és a mellette lévő merevítőt összekötötték, így a fedél csak aláfeszítéssel (csavarhúzóval) szedhető le.

Bömbölö
Előzmény: Steeef (3607)
Steeef Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3633
Okéééés ráér köszönöm szépen előre is.Emailem publikus.Üdv
Előzmény: Törölt nick (3631)
JoeBMW Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3632

Ilyen kb. árat sem tudsz mondani?

Előzmény: Törölt nick (3612)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3631
Este tudom átküldeni.
Előzmény: Steeef (3628)
G.Gambino Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3630
OK, értem. Köszi.
Előzmény: Steeef (3629)
Steeef Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3629
Ha villog a led akkor hiba van a rendszerben ez az öncontrollja.Csak kódolás után tudod bepozíciolálni a jobbos ill balos lámpákat.
Előzmény: G.Gambino (3627)
Steeef Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3628
Ha nem okoz neked nagy problémát kiváncsi lennék ezekre.Üdv köszönöm
Előzmény: Törölt nick (3625)
G.Gambino Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3627

Bandzsának nem bandzsa, csak a kanyarkövető funkció csinált érdekességeket, amikor leteszteltem. Mintha csak ez egyik menne, amikor tekerem a kormányt, viszont nem jelez vissza (nem villog zölden a lámpagomb), hogy nem működne a kanyarkövető funkció.

Előzmény: Steeef (3621)
atiTDI Creative Commons License 2009.02.17 0 0 3626
Mondj egy cikkszámot vagy alvázszámot, és mondok jó árat. ;)
hegyalja@enternet.hu
Előzmény: bmw 5 (3619)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.16 0 0 3625
Kellenek a leírások? Mert több is van, össze kell szednem ôket.
Előzmény: Steeef (3613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!