Na megnéztem a rendszámot, tettek rá egy kék matricát újat, de nincs rajta bejelölve, hogy meddig érvényes így szerintem nekem is cserélik a matricát majd. Köszi, hogy szóltál, mert tuti nem vittem volna a rendszámot, mert a szerelő csak a forgalmit mondta.
Lengyel, zégergyűrűs, műanyag-házas. Nem tudom a márkáját pedig kettőt is vettem ez összel (két autóba)... Átlátszó műanyag zacskó, lengyel leírással rajta vagy benne a papír. Holnap megnézem, mert a régit talán abba a zacskóba tettem bele, amiben az új volt.
Az autósboltan úgy kérd, hogy; lengyel zégergyűrűs ;)
Nekem Pénteken, ma egy hete vizsgázott a gépem, és nekem is átminősítették a besorolást, igy e hét kedden be kellett menni az okmányirodába, ahol kicserélték a forgalmit és cimkét ragasztottak a rendszámra
Lapozz vissza a 1986 os hozzászóláshoz , ott erről van némi leírás, meg fotó is. Valószínűleg jó bele. Az enyémbe a rövidebb változat kell, de amikor cserélnem kellett, akkor csak a hosszabbat kaptam és azt tettem bele.
Annyi volt a baj vele, hogy nem ment bele teljesen mivel a váltó úgy van kialakítva,hogy csak a rövidebb fér el. Ezért távtartónak tettem rá egy kb. 5 mm vastag gumigyűrűt. Ez 3 éve történt, azóta így van és jó.
Sziasztok. 2001-es Feliciához keresek bontott jobb hátsó lámpát. Jó hozzá bármelyik évjárat? A hátsó lámpában nem volt olyan váltás, mint az első lámpákban a ráncfelvarrás után?
Ha a forgalmiba 02 van írva, akkor nem tehetik rá a kék matricát, nekem így mondta a faszi a vizsgahelyen. Ezért ragasztották az okmányirodában, ahol egyben kiadták az új forgalmit is. Na de lehet, hogy ott más a "szokás".
A szelephézagok jók, az acél emelőrudaknál 0,2mm az aluknál 0,25mm. Csak reggel csinálja a visszadurrogást a hidegéjszaka után, de miután bemelegszik a motor minden jó az alapjárat is szép, és magas fordulaton is szép hangja van a motornak, sőt ha leállítom és hagyom hogy 10 fokra hűljön a hengerfej, még akkor is szépen muzsikál és pöccre indul, reggel viszont már nem. a vizet nem fogyasztaj, az olajnyomás is tökéletes víz nem melegszik, kompreszió szerintem van benne elég nehéz volt forgatnia főtengelyt még generátor nélkül is, bár ezt szívesen megmérném, csak nincs rá pénzem, hogy szerelőhöz vigyem nekem meg nincs sajna kompressziómérőm. Reggel mire be tudom indítani majdnem lemeríti az aksit. :( ja és ha nem adok egy kis gászt indítózáskor akkor még be se röffen.
Ez azt jelenti, hogy az euro 2-böl, 4-es besorolást kap.
Vagyis, ha pl szmogriadót rendelnek el, akkor a 2-es nem közlekedhetsz, mert okádja a füstöt. A 4-el viszont igen, mert hogy az a korszerű, környezetbarátabb motort jelent.
A gond majd csak akkor lesz, ha legközelebb viszed vizsgára és nem fogja tudni teljesíteni a 4 es szintet... na de az még odébb van.
Amúgy most jó volt a CO a vizsgán?
A matricát az okmányirodában fogják ráragasztani, szóval vidd majd a hátsó rendszámot is. Ja és 600Ft -ba fog kerülni.
Na meghozta a szerelő a kocsit. Jobb oldali gömbfej és két toronycsapágy + szilent csere, meg műszaki mindennel együtt 40 ezer Ft.
Viszont menni kell az okmányirodába, mert valami környezetvédelmi besorolás változott. Ez mit is akar jelenteni? Mitől lesz nekem jobb ezzel? Ja és kék matricát kapott a papír szerint (1.3 MPI 40kW), bár rendszámon még nem néztem.
Sziasztok! Nem kombi Feliciába szereték térelválasztó hálót vagy rácsot tenni. Tud valaki javasolni ilyet? Mi a neve? Milyet lehet beletenni, ami passzol is és minél kevesebb helyet vesz el a csomagtartóból. Köszi!
Hali! Nézd meg a szelep hézagokat valószínüleg nem jók!!! Két oka lehet vagy a kipufogó zár későn vagy a szívó nyit korán ha nem tudod beállítani pontosan nézesd meg szerelővel!