Hagyatékból maradt ránk egy Robi 156 kapagép. Olajakat lecseréltem benne, szépen jár, teszi a dolgát. Mennyit érhet ez, mennyiért lehet reálisan eladni. Sajnos nekünk nincs rá szükségünk. Köszönöm!
Van egy RK05b rota kapám Briggs 5hp motorral. Az lenne a problémám, h hidegen kb. 10-15 rántásra indul. Mi lehet a probléma? A láncos hajtóműházban mennyi hajtóműolajnak kellene lennie? Most kb. félig van.
Szeretnék egy nagyobb munkaszélességű rotakapát vásárolni. Ki is néztem egyet, bertolini bt 218-as minden szempontból ideális lenne. Azonban a gyártó nem ajánlja hozzá az utánfutót. Esetleg valakinek van tapasztalata azzal, hogy meg-e lehet erősíteni a bekötést anélkül, hogy a géphez elveszteném a garanciát (például egy alkatrész cseréjével)?
Ha nem, akkor vajon melyik másik rotakapát érdemes nézni, amely ehhez a géphez hasonló munkaszélességű?
A gázkar rendkívül nehezen húzható. Volt, hogy már el is hajlott. Ezért próbálkoztam a rugót belazítani, hogy ha kiiktatom, lássam, mennyire nehéz úgy húzni. Aztán kipattant a helyéből, és nem találom, hová kellene visszaakasztani...
Vettünk 4db kereket a Hondára fém felnis csapágyas 21cm átmérőjűt. De ezek olyan gyengék szinte 2 nyrás után nyomorodnak meg most egynek ki is tört az agy része. Csúcsminőségű kínai kalap sz.r. Ez tanuló pénz lett. Esetleg valaki tudna olyan kereket javasolni ami bírja a gyűrődést(Ennek a Hondának íygy a fűnyíró adapterrel azért van súlya rendesen). Valami acél csapágyas érdekelne 20cm átmérővel. Javaslatokat kérem csak azok adjanak akiknek van tapasztalata ilyesmiben. Nagyon köszönöm előre is!
Elég lett a tanuló pénzből most valami nagyon tuti kellene...
Első: A karbinál a gázbovden elhúzza azt a kis lemezkét a "slussztól"?
Másik: a lendkerék és a gyújtóegység vasmagja közt mekkora a távolság? (TEgyél egy ásványvizes palackból vágott kis csíkot a vasmag és a lendkerék közé, de előtte hajtsd oda a lendkerék mágneses részét, - előtte lazits a gyújtó rögzitő csavarjain- odahúzza a mágnes a lendkerékhez jó légréssel, majd rögzitsd a csavarokat. A lendkereket kézzel elforditod, igy ki tudod húzni a "mérőeszközt", ezután szikranézés.
Üdv Mindenkinek! Vettem egy Robi 156-os Rotációs kapát, amin egy Centura lx-es motor van / Tecumseh/ , de a gyújtásával nem boldogulok,már kettő új trafót is kipróbáltam de szikrát egyik sem ad. Lehet hogy mind két trafó rossz? Ha lenne valakinek valami jó ötlete ezzel kapcsolatba, szívesen meghalgatnám. Előre is köszönöm a segítséget. További szép napot!
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hogy a Robi 151-es 153ccm típusú motoroknál milyen méretek vannak a hajtókarnál? Idáig a következőket sikerült lemérnem:
A két furat középpontja közötti távolság: 105mm
A furatoknál 16mm; a két furat között 8mm vastag a kar maga. A dugattyúnál lévő tűgörgő: 16x20x20mm
A főtengelynél a csap(alsócsap): 24mm átmérő és 54mm hosszú A főtengelynél lévő tűgörgő: 24x28x16mm ?? Itt vagyok bajban mivel nem akarom addig szétszedni amíg nem tudom ennek a pontos méreteit. A külső átmérőben nem vagyok biztos hogy az tényleg 28mm-e mivel azt nem tudom megmérni összeszerelt állapotban és csak feltételezem hogy 28mm és nem nagyobb.
Valaki esetleg tudja? Illetve van-e javító szett amiben kompletten van minden a hajtókar cseréhez valahol eldugva egy webshopban mivel én nem találtam. Van-e esetleg más motorhoz való szett amivel lehetne helyettesíteni?
Segítségeteket kérném. Adott egy Robi 52-es kétütemű rotációs kapa. Karburátorával már rengeteget szívtam, próbáltam rá kínai permezetőgépét, illetve állítólagosan rávaló utángyártottat is, nem sok sikerrel.
Szeretnék egy komplett motorcserét, tudnátok ajánlani kompatibiliset rá, illetve van lehetőség 4 üteműt is választani ?