2001-es Feliciához keresünk kapcsolórúd szimeringet, de nem találunk. Nincs valami ötletetek, Budapesten valamilyen jó skoda bolt, vagy egyéb, neten, bárhol. Hiába guglizom, nincs eredménye.
Az szep! En penteken delutan megyek ki a szerelohoz feltengely csuklo miatt (valoszinu). Jobbra kanyarodva, foleg ha gazt is adok kopogas elolrol, lentrol. Erdekes, hogy foleg ha bemelegszik.
vedd ki sortrafót néz szikrát(12v megvan e).az inj piros vezetéken 12 volt ac vel együtt működik ha megy az ac van de csak indítás előtt vagy indítózás közben ,testkábel??
Ne is mondjátok...Hétvégén voltam Dunaszerdahelyen, nem volt melegem... -15 fok reggel, ajtó befagyva, hazaindulásnál 1 hengernél nem volt szikra, gyertya ki, megtisztítás, gyerünk tovább :) Ehhez képest ma Toponáron +17 fok.
Ugy látszik az én termosztátom is olvassa ezt a forumot, mert már nem is akar muködni. :-(( Tegnap nem volt fütésem, igy jobban figyeltem a höfok mérőt, de ki sem mozdult. Hétvégi program: termosztátcsere :Ooo
Akkor a fateroméban is Vika lehetett, mert annak is az lett a baja, hogy letört az egyik fül. Most abban is lengyel zégergyűrűs van, és eddig nagyon jól működik.
hát úgy látszik a termosztát is olvassa a fórumot mert ma este megint megtáltosodott :D pedig este 10kor meg hajnali 1kor nem is volt araszolás, a parkolóban sem járattam... kb 3-4 km után lenéztem véletlenül és 85 fokon állt a mutató. hazafelé még hamarabb beállt a 90 alá, és végig ott is volt a ~60km országútazás alatt.
A viká belseje eléggé primitív... A házba van öntve két kis műanyag fül amibe egy alakoslamez bele van akasztva és a rugó tolja a helyére a lelkét az egésznek, ehhez az kisfülhöz feszítve a lemezkét... Na ezzel az szokott lenni hogy ezek a gyenge fülek amibe bele van akasztva a lemez leszokott törtni és innentől a funkcióját nem tölti be, mert folyton nyitva van! (ez a jobbik hír)
A rosszabbik, hogy ami letörik kis műanyagdarab az elindul a hűtőrendszerben egészen addig amíg elnem akad valahol! (ez szúnyaságokat is tud okozni mondjuk ha a vízpumpánál akad meg valahol) ((ilyennel vagy hasonlóval szerencsére még nem találkoztam!))
Sajnos ismét Viká van a kocsinkba mert mikor vettem nem figyeltem mit adnak meg nem is tudtam a különbségeket! Amit felrobbantottam az zégeres volt ezért a közepét (ami még jó) el is raktam hátha kell majd még)!
Nem tudom mi az olcsóbb megoldás, ha veszel egy normálisat vagy végigszenveded a telet... januárra mondanak -30 fokokat is...
Hát a Vika nem a legjobb minőség. Nem tudom milyen a belseje, de azt talán érdemes megnézni, hogy nem-e lehet bele venni külön szelepet, mert van amelyik típushoz van. Egy próbát megér.
Ha kartonlapot teszel, akkor úgy tedd, hogy azt a részt ne takarja, ahol a ventillátor van, úgy talán megúszható a túlmelegedés. Alapjáraton járatva ki lehet majd próbálni, hogy mi lesz a végeredmény. Ha menetközben mégis túlmelegedne, akkor kapcsold 4.-be a fűtést, a is sokat tud hűteni.
Én tavaly próbálkoztam a hűtőtakarással, de hamar ki is vettem, mert idegesítő volt, (ha gyorsan mentem túl hideg volt, lassúban meg nagyon melegedett. Féltem, hogy túlmelegszik és hengerfejes lesz.
Hja bocsi azt nem figyeltem. Akkor sajnos ennyire szar minőség volt az a termosztát. Más megoldást nem tudok én sem akkor. Esetleg utána lehetne nézni több autós boltban is. Minta már van és valahol hátha van jobb gyártmány bele való.
hát úgy voltam vele, hogy mindegy csak végre stimmel. megvettem a lengyel zégergyűrűst, az eladóval 20 percig tanakodtunk a forgalmi fölött, hogy jó lesz-e vajon. elmentem a szakihoz, ott már gyanús lett, hogy nincs műanyag ház, nem is lett jó. rohanás vissza busszal a boltba a kiszerelt termosztáttal (egy örökkévalóságnak tűnt), átúrtunk az eladóval egy csomó dobozt míg ez a Vika végre stimmelt, aztán buszozás vissza, persze már be is sötétedett, kocsi szétszedve...
utána működött is, például múlt héten amikor leesett az az első nagyobb hó, mentem vele bevásárolni és postára, és már azon a 20 perces úton is bemelegedett, meg végig üzemi hőfok körül ment. aztán most megint állandó nyugalmi állapot, tegnap kétszer 20 kilométert mentem és meg se mozdult a mutató, amikor kiszálltam langyos volt a motor. ma ugyanez.
vágom, de nekem még nem MPi van, pár hsz-el lentebb tettem be képet a termosztátházamról. ettől függetlenül vennék bele valami márkásabbat is ha van, ez Vika gyártmányú amit most vettem.
a műszer jó szerintem, a motor közvetlenül a leállítás után langyos, kézmeleg.
marad akkor a karton egyelőre, legfeljebb ha érzem, hogy dugó lesz félreállok és kiveszem.
Megadta magát a termosztátod pár nap után? Milyet vettél bele?
A hűtő elé tett karton lehet megoldás, hiszen hamarabb melegszik a vized így. Régen még a zsigulis korszakban volt hagyomány így pótolni a termosztátot. Nyilván nem egészséges, mert, ha nagyobb dugóba kerülsz nem 100%, hogy le fog hűlni persze ettől működőképes lehet a dolog, de ha lengyel termosztátot veszel, annak bírnia kéne.
egyébként néhány önfeledt nap után, úgy néz ki az új termosztát is ott folytatja ahol az előző abbahagyta... esetleg a tél végéig érdemes lehet egy kartonlapot tenni a hűtő elé? lehet valami baj belőle?