Közlekedési Szövetségek támájában (nem az olyan neszesemmire gondolok, mint amit napjainkban BKSZ-nek csúfolnak): Kialakításukhoz nincs meg -sem a közigazgatási háttér, -sem az intézményi háttér, -sem a politikai akarat, -sem a szabályozórendszer, -sem az egyszerűen adaptálható külföldi példa -és még csomó minden, melyek megalkotásának az előbbi 4 az alapfeltétele.
"A valóság az, hogy az összteljesítmény 5-30%-ra lehetett kiírni közbeszerzést."
Nem nyert, a valóság nem ez. Megint nem vagy képben. De ez nem akadályoz meg téged abban, hogy továbbképzésre utasítsd azt, aki veled ellentétben jól tudja, hogy mi a helyzet.
És ezek után még te vagy meglepődve, ha senki se akar veled szóba állni...
Ez itt egy békés, szakmai topic. Nem vádaskodunk, nem állítunk teli torokból valótlanságokat, nem nevezünk csalónak becsületes embereket.
A te stílusod, hangnemed, hozzáállásod egyszerűen nem illik ide. Kérlek, változtass rajta.
Már 2-szer kaptál a nyakadba moderátori intézkedést. Kell neked az a bizonyos harmadik?
..."Előírás aztat mondja, hogy az üzembentartó nevét, címét kívül is fel kell tüntetni az engedélyszámmal együtt."
Arra viszont nincs megkötés, hogy ez mekkora felületű levonón/táblán stb. -n legyen.
Egy bizonyos Volán kocsijain csak egy Post-It méretű fehér levonó van a cég nevével, címével, engedélyszámával együtt az első ajtó és a kerékív közt valahol, oszt' kalap.
Valószínű, h. egy ilyen kezdeményezésnek igen nagy a politikai kockázata, azért gondolják meg az igazgatók kétszer is, h. meglépjék-e. Ne feledd, h. a megyeszékhelyek többségének kormánypárti polgármestere van, sokak elég komoly informális hatalommal - érdekérvényesítő képességgel bírnak a parl.i frakción belül. Nyilvánvaló, h. nehezen tolerálnák, ha a helyi Volán vezig. kellemetlen helyzetbe hozná őket azzal, h. rájuk testál egy újabb feladatot. Az ÁPV Rt-ben is a mindenkori kormánypárt adja a többséget, tehát ha v.lyik helyi potentát n.on akarná, le tudná váltatni az adott vezetőt. Ezzel egy időben az is elég valószínű, h. a helyi üzemért en bloc nem igazán lenne jelentkező - a tarifát az önk. határozza meg szociális - politikai szempontok alapján, a veszteségeket pedig a települések többsége nem pótolja ki, túl kockázatos. A veszteségre játszani adóleírásra törekvés jegyében már elvileg jobban hangzana, de ekkora volumen már az APEH-nek is feltűnne.
Hűha! Akkor ez olyasmi lehet, mint a Nógrád Volánnál a JKM-656, ami szintén egy kétajtós, alacsonypadlós, helyközi, fehér Volvo 7000-es. Köszi az infót, de akkor ez most nem helyi busznak lett véve? Használt, nem?
Mondjal egy nyugati varost, ahol onmagaban nyereseges a varosi kozlekedes (kersztfinanszirozas, illetve allami, onkormanyzati dotacio nelkul)! A Te ahitott mintad alapjan!
Mielott jossza a miert nem igenyelnek dumaval....
mert kevered a szezont a keszonnal.
A volanoknak helykozi vonalakra kellett kiirni alvallakozast, es a helyi jarat pedig nem helykozi...
OFF
nemakarod pl. MAV-barat neven a vonatbuzullust boldogitani, hogy pl. miert az takarit, aki, vagy miert ugy, ahogy? Ja, hogy az illetekesek (nem a topic lakok), szoval ha fejen talalnad a szoget, lehet, hogy fejen talalna egy olomgolyo? :) Milyen jambor emberek vannak itt! :))))