ha jól emlékszem, neked van gyári kiegészítő fűtésed, igaz?
Felmerült hogy veszek egy bontottat, ezért szeretnék többet megtudni az elektromos bekötéseiről, illetve a szükséges kiegészítőkről, illetve arról, hogy hogyan is kell egy ilyet üzemeltetni a gyakorlatban. Teljesen automatikusan indul és adott hőfokon kikapcsol pl, vagy külön kapcsolója van? Ha igen, hol?
Nagy segítség lenne az is, ha átküldenéd esetleg privátban az alvázszámodat is, hogy az eperben is rákereshessek minderre.
Minden hasznos gyakorlati infónak nagyon örülnék és előre is köszi, ha tudsz segíteni.
Most, hogy már tudom mi ez, eszembe jutott, amikor legelőször fogdoshattam meg életemben közelről Multiplát, úgy 2000 körül. Na, az éppen az ajtózsanérjai miatt állt a karosszériás srácnál.
igaz nem megyünk annyit mint szoktunk(egyenlőre) ,okt 1-től 9000km majdnem 5 hónap
ezalatt kb 3-4 napot állt az autó ,tehát mindennapos használatba van
szept 19.-én foglalóztuk le előtte egy héttel keztük nézegetni a neten valószínű valamivel előtte tehették fel
jan 21-én lett átírva a kereskedő íratta át ezt biztosan tudom! tehát kb 7 hónap pár nap
165e km -rel lett behozva megvan a kinti hirdetési eladási papír 200712hó ott gondolom nem csiváztak behozatalkor úgyis kiderül. utolsó számla 162ekm 2007 közepe vége
176e5-600-al vettük tehát 11-12e km nem olyan gyanús a km ,csak a 7 hónap
aminek 1001 oka lehet +1 gyerek vagy 1 megnőtt és különkocsi vagy + nagyszülők ,válás vagy drága hibajavítás ,törés,nem tudta megszokni stb
a dizel vagy benzines nekem a fogyiadatok miatt egyértelműen dizel, lehet másnak is
Hát nem volt nagy érdeklődés:) Akkor csak a kedves hozzászólóknak: bal első ajtó felső zsanérstift, eltörve. Javaslom a zsanérok sűrű kenését, bár ez a konstrukció miatt nem egyszerű. Mármint kenni egyszerű, csak az anyag nemigen tud bejutni a forgó részek közé.
nem vészes szerintem amennyire kell 1500 fordulaton melegítette a motort 400 bar+5 bar között mozgott a tizedek ugráltak mint atom, alapjáraton a gép szerint 300 alatt nem jó kritikus szint ill beír, a számítógépbe tárol hibát
a szerelősrác aszt mondta ha nem elég a nyomás bármely fordulaton a számítógép azonnal sípol írkál, elvesz,megállít de ezek őszerinte max 5-10bar eltérés lehet lefele ha eldugult
igazolja a gép felül 300bar a motor 304-308ig alapjáraton ugrált nagyon érzékeny a műszer
akartam fényképet csinálni de akkora volt a kijelző ,a telefonom a fényképező nagyongyenge ,a km áll kb 2cm ről csináltam
Jánosháza. a falu ua mint a vill szer bi-gi autó szerviz
0,5l sebváltó olaj+ kb 1 óra szivárgáskeresés stab rud és pálcák rángatása, alváz nézegetés átbeszélésekkel mit kell festegetni lengéscsillapító átnézése szemmel nem e ereszt +hova érdemes gumilapot felerősíteni
a tank és a küszöb között telinyomatta a kerék hóval kb 15km+súly pont a beeresztőcsőnél
persze leesett ezidőalatt a felét én lakoltattam ki a műhelyből szemeteslapáttal fordultam párszor
alkatrészárak átnézése röhej a szíj 8500FT a görgők 25e durva vízpumpa 11e
garancia csak a ő általa rendelt cuccokra vonatkozik termosztát 20e
persze,hogy gyanús volt,hogy pár hónapig használták,azt mondták nem tudták megszokni a méreteit szélesség megis van karcolódva mind a két old de nem vészes stb vakítás ment ezerrel
mint akkor írtam az eladók is szemetek voltak a wagcsival 100e -rel húztak le, női tulaj ill néven volt ,sok szervizes forgott a kereskedésben a fiat 200méterre van a kereskedéstől ,suzuki ... áll nem vette be a kocsinkat ehhez képest két hét alatt eladták, nem látamm értelmét megnézetni,ha a környéken mindenki haver,span stb stb még aeredetiségvizsgáló is
lefoglalóztuk és tovább árulták galklan cimborának pl
sűrű volt az a pár hét megnéztem pár multit (szarokat)ez volt a lejobb beleszerettem
"használt autónál úgyis később derül ki" ill minden lehetséges (szlogennel ) nem lehet jó döntést hozni .megnéztük, egybevan,akkor ne gondolkodjunk hajrá
a feleségemmel ez volt az az autó amire a neten már azt mondtuk ez az
ismerőssel ma beszéltem ,jó ügyvéd és becsukathatom a kereskedést ,hasonló ügye volt csak itt az ő eladó autóját tekergették aztán jöttek a levelek neki
a cucc amivel nézték az autót "gyári" (nem összerakott laptop+cd+adatkábel ++)diagnosztikai műszer kb a4 nagyságú minden típus gyári adata bennevan 1,5 milla pár hónapos, biztos, hogy jó és magyarnyelvű!! és a szerelő nem vesz szarokat mindenhez meg van a mefelelő szerszám olajleeresztőhordós,sebváltótöltő szerkezet ,zölkártya "szekrény",csáp,fékpad,isso sokezernek is megfelelő műhely
felül volt a gyári kritikus adat alul az autó paraméterei mellette kiírt mindent
legalul bármibe lépett be akkoris folyamatosan kiírta a km óraállást
A Fiatosok gyári cucca mindent olvas, de az sajnos már több esetben is kiderült, hogy a "szakemberek" sem értenek mindig hozzá. Ilyenkor pedig azt mondják rá, hogy nem lehet. A gyári cucc egyébként egy laptopra emlékeztető gép, amin az Examiner nevű célszoftverük fut.
(Mellesleg, ha valaki megtalálja valahol letölthetően, ne titkolja:)
100000-ig garos volt, nem gyűjtötte a számlákat. Az előző tulaj ment vele sokat aztán visszapörgette valaki. Az lehetett volna gyanús, hogy 9 hónapra vette és alig ment bele km? Dieselt? 9 hónapra? Minek?
Lehet hogy közben került bele egy újabb féktárcsa. Ez a diag szoftver amin néztétek, nem gyári, ugye? Kizárható hogy valamit tévesen olvas ki?
ja a pöcök ,hőmérőjel 2. 66 foknál jött meg felment egész gyorsan 1500 fordulaton 75 fokig aztán esni kezdett itt nyit a termosztátom a műhely bazinagy kint meg hideg volt, ajtó zárva bazibüdös lett, a szerelősrác a hőmérsékletesés láttán leállította a motort, nem tudtam megnézni mikor jön meg a 3.jel .a lényegen nem változtat szar csere
közben nagy nehezen elértem a szerelőhöz ill befértem váltóolajcsöpögés problémával
fél liter lett rátöltve sajnos a csapadékos váltón nem látszott honnan ereszt,majd legközelebb ,mert az sajnos lessz.
a pech bácsi után terveztem ha marad lóvé a termosztátcserét
hamár bent voltam a szerelőnél nézzük meg a nyagynyomású paramétereit
elővette a hiperszuper masinát alapjárat 304 körül ugrált 300-ig jó alatta gond van
1500 nál 400körül ugrált láttam alul valami számot kérdeztem az mi
HÁT A KM ÓRAÁLLÁS ja az nem stimmel 262++ezer miiiicsoda, hát az csoda 184amit mutat
mint régebben írtam a belga tulaj precíz volt, legalábbis 100e től megvannak a számlák vezérműszíj +cullangok, kuplung++féktárcsa++"ékszíj"++meg még csomó minden
utolsó számla162e km 2007 09 04
eladási hirdetési parír 2007 dec 165e km
2008 01 előző tulaj 2008 08-09ig
valaki átállította de 80e km jan végétől aug-szept -ig persze meglehet
féktárcsacsere 120ezernél 2006 jan ban ,alig vállas szélessége szuper alig kopott múltkor mértem ezt is néztem vételkor.
gumicsere 131e-nél2006 06 méret márka számok stimmelnek persze nem nehéz márkára méretre mintára ilyen gumit szerezni de még erre is figyeltek? csak én nem
furcsa ,hogy csak 100e től vannak számlák ,úgy mint 7-8 hónap alatt 80e km
ez van beszívtam ,alulról ,belülrő,vezetve nem tűnik fel a 262e km a gép jó
Múlt héten bekerültek hátra az új lengéscsillapítók, Monroe Reflex (kettős működésű olajos, bár van aki gázosnak hirdeti). Kicsit filigránabb kinézetű, mint ami benne volt. Én nem éreztem problémát a régivel, de mikor kiszedtük érezhető volt a kifolyt olaj miatti súlykülönbség a jobb és bal oldali között, és a régiek meglehetősen szorultak (lehetséges, hogy a gyári mégis gázos volt). A csere után eleinte menet közben semmi különbséget nem tapasztaltam, aztán egy két villamos sínen és útfelgyűrődés áthajtás után éreztem hogy, megérte a csere.
Gumikalapács, lapos brutál csavarhúzó, fizikai erő és türelem. Ezek a hozzávalók. Vagy legyártasz egy rávaló szerkezetet, esetleg megrendeled a gyári Fiat célszerszámot :-D Jelöld össze egy karcolással, hogy honnan indult! Először csak alig mozdult. Aztán 1mm. Aztán 2mm. Kb 5mm-től már haladósabban ment. Visszafelé nem is tudtam teljesen visszahúzni, kb egy 2mm-rel előbb abbahagytam, mert nem akartam kísérteni a szerencsémet. Hidegben ne csináld, mert jobban törnek a müanyagok.