Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csubakkka Creative Commons License 2009.02.25 0 0 9321

Dezső,

ha jól emlékszem, neked van gyári kiegészítő fűtésed, igaz?

 

Felmerült hogy veszek egy bontottat, ezért szeretnék többet megtudni az elektromos bekötéseiről, illetve a szükséges kiegészítőkről, illetve arról, hogy hogyan is kell egy ilyet üzemeltetni a gyakorlatban. Teljesen automatikusan indul és adott hőfokon kikapcsol pl, vagy külön kapcsolója van? Ha igen, hol?

 

Nagy segítség lenne az is, ha átküldenéd esetleg privátban az alvázszámodat is, hogy az eperben is rákereshessek minderre.

 

Minden hasznos gyakorlati infónak nagyon örülnék és előre is köszi, ha tudsz segíteni.

Előzmény: kovácsdezső (9308)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.25 0 0 9320
Most hogy már sajnos ismered belülről is, milyen szétszerelési módot javasolsz a kenéshez? Lehetne ebből is egy szakkörös anyag esetleg.
Előzmény: Kácsé (9313)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.25 0 0 9319
Most, hogy már tudom mi ez, eszembe jutott, amikor legelőször fogdoshattam meg életemben közelről Multiplát, úgy 2000 körül. Na, az éppen az ajtózsanérjai miatt állt a karosszériás srácnál.
Előzmény: Kácsé (9313)
Multipla Creative Commons License 2009.02.25 0 0 9318

Mindegyik JTD-ben tárolja a futásteljesítményt a vezérlőegység, a benzinesben nem.

 

A vezérlőegységben is át tudják írni a km állást, csak ez sokkal drágább mulatság. Általában nem vesződnek vele.

 

FIAT szervízben elvileg le tudják kérdezni az utolső garanciális javítás idejét és km óra állását. Ebből lehet következtetni a reális futásra.

Egy olaszországból behozott JTD Multipla minimum 40-50ezer km-t futott kint évente.

Előzmény: kovácsdezső (9302)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9317

és ezeknél jóval  szebb állapotban van         

 

 http://www.hasznaltauto.hu/2689605_fiat_multipla_2001 http://www.hasznaltauto.hu/2761399_fiat_multipla_1999

babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9316
a fridkar-on 10-ből 9 gázos 1 olajos
Előzmény: narancsszínű (9293)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9315

jól árnyékra vetődtem .előtte írtam (nem!) mikor számolgattam a 0,5-ösx0,5-ös négyzeteket kis számolás és nem  ügyes jó segítség volt

szilikonnal fújkáltam cső segítővel mi a neve?azóta semmi hangja egyik ajtónak se csak a végkattanás

Előzmény: Kácsé (9313)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9314

igaz nem megyünk annyit mint szoktunk(egyenlőre) ,okt 1-től 9000km majdnem 5 hónap

ezalatt kb 3-4 napot állt az autó ,tehát mindennapos használatba van

 szept 19.-én foglalóztuk le előtte egy héttel keztük nézegetni a neten valószínű valamivel előtte tehették fel

 jan 21-én lett átírva a kereskedő íratta át ezt biztosan tudom! tehát kb 7 hónap pár nap

165e km -rel lett behozva megvan a kinti hirdetési eladási papír 200712hó ott gondolom nem csiváztak behozatalkor úgyis kiderül. utolsó számla 162ekm 2007 közepe vége

176e5-600-al vettük tehát 11-12e km nem olyan gyanús a km ,csak a 7 hónap

aminek 1001 oka lehet +1 gyerek vagy 1 megnőtt és különkocsi vagy + nagyszülők ,válás vagy drága hibajavítás ,törés,nem tudta megszokni stb

a dizel vagy benzines nekem a fogyiadatok miatt egyértelműen dizel, lehet másnak is

Előzmény: laca5 (9301)
Kácsé Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9313
Hát nem volt nagy érdeklődés:) Akkor csak a kedves hozzászólóknak: bal első ajtó felső zsanérstift, eltörve. Javaslom a zsanérok sűrű kenését, bár ez a konstrukció miatt nem egyszerű. Mármint kenni egyszerű, csak az anyag nemigen tud bejutni a forgó részek közé.
Előzmény: Kácsé (9298)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9312

 

nem tom???

babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9311

ja a gázolajnyomás

nem vészes szerintem amennyire kell 1500 fordulaton melegítette a motort 400 bar+5 bar között mozgott  a tizedek ugráltak mint atom, alapjáraton a gép szerint 300 alatt nem jó kritikus szint  ill beír, a számítógépbe tárol hibát

a szerelősrác aszt mondta ha nem elég a nyomás bármely fordulaton a számítógép azonnal sípol írkál, elvesz,megállít de ezek őszerinte max 5-10bar eltérés lehet lefele ha eldugult

igazolja a gép felül 300bar a motor 304-308ig alapjáraton ugrált nagyon érzékeny a műszer

akartam fényképet csinálni de akkora volt a kijelző ,a telefonom a fényképező nagyongyenge ,a km áll kb 2cm ről csináltam

 

Előzmény: kovácsdezső (9308)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9310

Jánosháza. a falu ua  mint a vill szer                 bi-gi autó szerviz

0,5l sebváltó olaj+ kb 1 óra szivárgáskeresés stab rud és pálcák rángatása, alváz nézegetés átbeszélésekkel mit kell festegetni  lengéscsillapító átnézése szemmel nem e ereszt +hova érdemes gumilapot felerősíteni

a tank és a küszöb között telinyomatta a kerék hóval kb 15km+súly pont a beeresztőcsőnél

persze leesett ezidőalatt a felét én lakoltattam ki a műhelyből szemeteslapáttal fordultam párszor

alkatrészárak átnézése röhej a szíj 8500FT a görgők 25e durva vízpumpa 11e

garancia csak a ő általa rendelt cuccokra vonatkozik termosztát 20e

 

13óra 15-től 15óra +pár perc nemtom 4000Ft

 

 

nagy kérdés a görgők cserénél hogyan néznek ki?

 

régi kép ez így

Előzmény: kovácsdezső (9308)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9309
nem
Előzmény: babarucu (9299)
kovácsdezső Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9308

és most legutóbb hol diagnosztizáltattad?

 

nálad is ingadozik a gázolajnyomás?

 

 

Előzmény: babarucu (9306)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9307

az a ribanc egr szelep hibán volt megint

a héten elviszem a villamosságis haverhoz ,gépreteszi ő is . kiváncsi vagyok ki tudja e a km óraállást olvasni

babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9306
na ezért nem vittem és +spanok
Előzmény: kovácsdezső (9304)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9305

persze,hogy gyanús volt,hogy pár hónapig használták,azt mondták nem tudták megszokni a méreteit szélesség megis van karcolódva mind a két old de nem vészes stb vakítás ment ezerrel

mint akkor írtam az eladók is szemetek voltak a wagcsival 100e -rel húztak le, női tulaj ill néven volt ,sok szervizes forgott a kereskedésben a fiat 200méterre van a kereskedéstől ,suzuki ... áll nem vette be a kocsinkat ehhez képest két hét alatt eladták, nem látamm értelmét megnézetni,ha a környéken mindenki haver,span stb stb még aeredetiségvizsgáló is

lefoglalóztuk és tovább árulták galklan cimborának pl

sűrű volt az a pár hét    megnéztem pár multit (szarokat)ez volt a lejobb beleszerettem

"használt autónál úgyis később derül ki" ill minden lehetséges (szlogennel ) nem lehet jó döntést hozni .megnéztük, egybevan,akkor ne gondolkodjunk hajrá

a feleségemmel ez volt az az autó amire a neten már azt mondtuk ez az

 

ismerőssel ma beszéltem ,jó ügyvéd és becsukathatom a kereskedést ,hasonló ügye volt csak itt az ő eladó autóját tekergették aztán jöttek a levelek neki

 

a cucc amivel nézték az autót "gyári" (nem összerakott  laptop+cd+adatkábel ++)diagnosztikai műszer kb a4 nagyságú minden típus gyári adata bennevan 1,5 milla pár hónapos, biztos, hogy jó és magyarnyelvű!! és a szerelő nem vesz szarokat mindenhez meg van a mefelelő szerszám olajleeresztőhordós,sebváltótöltő szerkezet ,zölkártya "szekrény",csáp,fékpad,isso sokezernek is megfelelő műhely

felül volt a gyári kritikus adat alul az autó paraméterei mellette kiírt mindent

legalul bármibe lépett be akkoris folyamatosan kiírta a km óraállást

Előzmény: laca5 (9301)
kovácsdezső Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9304

rajt is volt az Examiner, és mikor konkrétan km-t kérdeztem rázták a fejüket,

de legközelebb kicsit erőszakosabb leszek,

 

 

 

 

Előzmény: Csubakkka (9303)
Csubakkka Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9303

A Fiatosok gyári cucca mindent olvas, de az sajnos már több esetben is kiderült, hogy a "szakemberek" sem értenek mindig hozzá. Ilyenkor pedig azt mondják rá, hogy nem lehet. A gyári cucc egyébként egy laptopra emlékeztető gép, amin az Examiner nevű célszoftverük fut.

(Mellesleg, ha valaki megtalálja valahol letölthetően, ne titkolja:)

Előzmény: kovácsdezső (9302)
kovácsdezső Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9302

Szia!

 

mindegyik JTD (évjárattól függetlenül) kiolvastatható?

 

(itt Pápán azt mondják, hogy nem mindegyik típus,

mielött megvettük próbáltam utána járni, rá is lett csatlakoztatva, minden OK, de km-re nem tudtak rákérdezni,

kérdeztem a Fiat szervízt is, de ők is csak ezt mondták)

Előzmény: laca5 (9301)
laca5 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9301
100000-ig garos volt, nem gyűjtötte a számlákat.
Az előző tulaj ment vele sokat aztán visszapörgette valaki. Az lehetett volna gyanús, hogy 9 hónapra vette és alig ment bele km? Dieselt? 9 hónapra? Minek?

Lehet hogy közben került bele egy újabb féktárcsa.
Ez a diag szoftver amin néztétek, nem gyári, ugye? Kizárható hogy valamit tévesen olvas ki?
Előzmény: babarucu (9294)
forest240 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9300
Ez most vagy valami, vagy elromlott.
Előzmény: Kácsé (9298)
babarucu Creative Commons License 2009.02.24 0 0 9299
lengőkar forgórész a szilentnél elölnézetből
Előzmény: Kácsé (9298)
Kácsé Creative Commons License 2009.02.23 0 0 9298
Találós kérdés:
Mi látható a képen?
babarucu Creative Commons License 2009.02.23 0 0 9297
ja a pöcök ,hőmérőjel 2. 66 foknál jött meg felment egész gyorsan 1500 fordulaton 75 fokig aztán esni kezdett itt nyit a termosztátom a műhely bazinagy kint meg hideg volt, ajtó zárva bazibüdös lett, a szerelősrác a hőmérsékletesés láttán leállította a motort, nem tudtam megnézni mikor jön meg a 3.jel .a lényegen nem változtat szar csere
babarucu Creative Commons License 2009.02.23 0 0 9296
naszóval a felső a mai kép a másik kicsit régebbi
Előzmény: babarucu (9295)
babarucu Creative Commons License 2009.02.23 0 0 9295
a maikicsit régebbi kép
babarucu Creative Commons License 2009.02.23 0 0 9294

köszi

közben nagy nehezen elértem a szerelőhöz ill befértem váltóolajcsöpögés problémával

fél liter lett rátöltve sajnos a csapadékos váltón nem látszott honnan ereszt,majd legközelebb ,mert az sajnos lessz.

a pech bácsi után terveztem ha marad lóvé a termosztátcserét

hamár bent voltam a szerelőnél nézzük meg a nyagynyomású paramétereit

elővette a hiperszuper masinát alapjárat 304 körül ugrált 300-ig jó alatta gond van

1500 nál 400körül ugrált láttam alul valami számot kérdeztem az mi

HÁT A KM ÓRAÁLLÁS   ja az nem stimmel 262++ezer miiiicsoda, hát az csoda     184amit mutat

mint régebben írtam a belga tulaj precíz volt, legalábbis 100e től megvannak a számlák vezérműszíj +cullangok, kuplung++féktárcsa++"ékszíj"++meg még csomó minden

utolsó számla162e km 2007 09 04

eladási hirdetési parír 2007 dec 165e km

2008 01 előző tulaj 2008 08-09ig

valaki átállította de 80e km jan végétől aug-szept -ig     persze meglehet

féktárcsacsere 120ezernél 2006 jan ban ,alig vállas szélessége szuper alig kopott  múltkor mértem ezt is néztem vételkor.

 gumicsere 131e-nél2006 06 méret márka számok stimmelnek persze nem nehéz márkára méretre mintára ilyen gumit szerezni de még erre is figyeltek? csak én nem

furcsa ,hogy csak 100e től vannak számlák ,úgy mint 7-8 hónap alatt 80e km

ez van beszívtam ,alulról ,belülrő,vezetve nem tűnik fel a 262e km a gép jó

most viszont vezérléscsere sos-ben

 

Előzmény: laca5 (9292)
narancsszínű Creative Commons License 2009.02.23 0 0 9293
Múlt héten bekerültek hátra az új lengéscsillapítók, Monroe Reflex (kettős működésű olajos, bár van aki gázosnak hirdeti). Kicsit filigránabb kinézetű, mint ami benne volt. Én nem éreztem problémát a régivel, de mikor kiszedtük érezhető volt a kifolyt olaj miatti súlykülönbség a jobb és bal oldali között, és a régiek meglehetősen szorultak (lehetséges, hogy a gyári mégis gázos volt). A csere után eleinte menet közben semmi különbséget nem tapasztaltam, aztán egy két villamos sínen és útfelgyűrődés áthajtás után éreztem hogy, megérte a csere.

laca5 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 9292
Gumikalapács, lapos brutál csavarhúzó, fizikai erő és türelem. Ezek a hozzávalók.
Vagy legyártasz egy rávaló szerkezetet, esetleg megrendeled a gyári Fiat célszerszámot :-D
Jelöld össze egy karcolással, hogy honnan indult! Először csak alig mozdult. Aztán 1mm. Aztán 2mm. Kb 5mm-től már haladósabban ment. Visszafelé nem is tudtam teljesen visszahúzni, kb egy 2mm-rel előbb abbahagytam, mert nem akartam kísérteni a szerencsémet. Hidegben ne csináld, mert jobban törnek a müanyagok.

Előzmény: babarucu (9288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!