Notebook vinyohoz van tuti kis fem tok usb csatlakozoval, most var van 300GB-os vinyo, arra rafer par perc video. En is hasznalok ilyet, kicsit nagyobb, mint az USB stick, de eleg kis helyen is elfer.
Felsô szerintem arra van, ha a MULF (kihangosító) mellé egy TCUt (vészhívás, távdiagnózis, BMW Online, telematikai szolgáltatások) is be szeretnél tenni, legalábbis a 3 antennacsatlakozó mellett a szögletes fekete csatiban a vészhívórendszer tartalék akksijának csatlakozóját vélem felfedezni.
Vinyónak nem hinném hogy elég az 5V/500mA, ami az USBbôl folyik, de egy nagyobb USB sticket tele DivX/MPEG2/4 filmekkel lazán elvisz. Leírását már átküldtem legutóbb, "USB für ACM" néven találod.
Köszi az infókat! Az alsó kép így már tiszta!De mi a véleményed a felsőről?Ez a csomagtartóban a bal oldalon helyezkedik el a kiemelhető burkolat alatt. Ide mit kell csatlakoztatni??? Üdv:Tomi.
Nem gyári DVD lejátszó áramellátása és rögzítése nem megoldott az autóban, meg a lemezekkel is baszakodni kell. Én inkább vennék egy USB adaptert az ACM mellé, és USB stickrôl nézném a videókat, úgy nem kell minden szart hurcolászni.
Szevasz,van a kormányoszlop alsó részén ahol elhagyja az utasteret egy teflon gyűrű az adja a hangot.Szereld le az alsó burkolatot (5db 20torx fejű csavar) és meglátsz egy gumi harangot azt kell félre húzni és ott lesz,fújd be szilikon spray-vel és elhallgat a nyikorgás.Üdv.
Hello srácok!! hallott már vki olyat hogy amikor lassan tekerem a kormányt(nem aktív kormány) mintha a kormányoszlop nyikorogna ha gyorsan semmi.... mi lehet ez??
háááát haza. ;o) Te láttam e92-t ami még nem volt átadva, de már nagy kalapáccsal esett neki a cimborám főnöke. Amint láttam a jobb vezetőoldali ajtaja erősen deformált volt :o) de másnapra mint ha mi sem történt a kocsival, ment vissza a szalonba.
Szóval akkor érdemes megvennem azt az ACM modult + DVD lejátszót + kábeloztatnom, hogy út közben tudjam nézni a keresztapa2-t? Nennyi lehet ez így kb. ?
Persze. Nagy melegben, városi araszolás közben elöl kopogott valami. Hidegen nem, csak 30 fok felett... Cserélték: kormánymű, a rudazata, gólyalábak, toronycsapágy, első difi, lengéscsillapító, alsó műa. burkolat (elrepedt...). A legutolsó csere a futóműben a gömbfejek voltak, ezután megjavult. :) Ezek után grátisz megcsinálták rajta az első szervízt. (olajcsere, szürők cseréje stb... ) Elég bosszantó hiba volt, a gyárban sem tudtak erre mondani semmit. Azóta tökéletes. Igaz tegnap vettem bele 1 liter olajat 8000 forintért... :( De most már tudom milyen van benne. :)
Sziasztok. Én is ps BMW-t vettem, 325-öst. Annál is előjött egy apró hiba, ráment 4 hónapom, kicserélték a kocsi fél elejét, megvizsgálta a magyar BMW szakértő is és rendbehozták. Garanciában, sűrű elnézések közepette. Szóval nem értem a vitát, ha ps-es a kocsi.....
"mekkora paraszt, biztos naponta telehányja az autóját, és azért vett bőrt, hogy egyszerűen tudja tisztítani, ezen kívül nem érti a térképet, ezért vett bele navigációt, hogy haza tudjon találni, meg teleaggatta az autóját virágtartókkal és szárnyakkal"
- Bőr azért kell, mert aki már ment hosszabb távon gyerekkel, tudja mikre képesek a hátsó ülésen. Leeszik, leisszák…, nem beszélve arról hogy 2-3 éves autónál már poros, atkás, büdös, foltos tud lenni egy szövet ülés, bármennyire vigyázol rá. ( próbáld ki, ráütsz és porzig 2 percig..) Egyszerűen sokkal praktikusabb a bőr, könnyen tisztítható. (bár én nem szoktam autóban hányni)
- navigáció. Lehetne térkép is, de az szerintem elég elavult, és balesetveszélyes dolog, de ezzel a felfogással maradhatunk a kőkorszakban, minek a számítógép, amikor van toll meg papír…
- a virágtartót, meg a szárnyakat nem értem, biztos valami vicc, csak nekem nem jött át most :-(
"ha a 525d nem elég (jelzem 2 gyerekes családapaként) valakinek, akkor hazudik. Próbáld ki. 260 nál lefekteti a mutatót, és eszik 7-7,5 litert." azért megkockáztatom, hogy egy 550i hangyányival jobban megy és belefér a gyerekülés. :-))))
Ki mondta, hogy az 550i nem gyorsabb? Írtam volna? De hogy lehet összehasonlítani őket? Nem ugyan az a célközönség. Én sokat járok az autóval, de nem versenyre. Viszont elég gazdaságos, és bőven elég dinamikus.
(nem beszélve arról, hogy egy 550i kétszer kiáll tankolni, ami 20 perc, addig behozom a lemadadásom:-)))))
A BMW kimondottan tiltja a biodízel használatát, ez még talán a beöntő környékére is rá van írva! Viszont hazánkban minden kapható dízelben van biodízel, ami valójában 4%. Ez olyan minimális, hogy gondot nem okozhat.
(én is utána jártam, amikor láttam az üzemanyagszámlán, hogy biodízel tartalom max 9 %)
Valaki magyarázza meg nekem, hogy mért jó a motoros memóriás hátsó fejtámla. Mert van az autóban és most lelkiismeretfurdalásom van, hogy mi végett került be. :D
Egy törött és javított autót simán fel lehet ismerni. Aki belefut egy ilyenbe és megvete, az egyszerűen nem nézette meg hozzáértő független szakemberrel.
Mondjuk elég gáz, hogy a gtk-s autót a márkaszervíz sérülésmentesnek hirdette, elhiszem, ha egy jóhiszemű vevő bedől ennek a trükknek. Elvégre ha már a hivatalos márkaszervíz is hazudik. A minimális elfogadható büntetés az adott márkaszervíztől vegyen el a BMW hivatalosan minden jogot. Ne nevezhesse magát hivatalos BMW márkaszervíznek. Javítsanak Zaporozsecet.
"egyik mondatodban azt írod: milyen jó vétel volt, csak egy kis sérülése volt, másikban: az a tetves BPM rásózta szegény jóhiszemű 60-asra" látszik, hogy minden második sort olvasol el, így már minden érthető, olyan következtetést vonsz le, amilyet akarsz. Az autó nem volt rossz vétel, csak ha egy autót sérülésmentesként adnak el és volt sérülése, amit szakszerűtlenül javítottak, akkor az átverés neeeeem???
"ez sajnos olyan tipikus béemvés, cigányos-tahós:" mekkora királycsávó, van benne bűr a kocsijában, a maca mutassa a zutat, meg elől földig ér a szoknya" inkább erre nem reagálok" példa volt az ésszerűségre, olvass a sorok között, segítek: "mekkora paraszt, biztos naponta telehányja az autóját, és azért vett bőrt, hogy egyszerűen tudja tisztítani, ezen kívül nem érti a térképet, ezért vett bele navigációt, hogy haza tudjon találni, meg teleaggatta az autóját virágtartókkal és szárnyakkal"
Mondok egy példát az ésszerűségre. Mennyire ésszerű a navi olyannak, aki 99%-ban ismert terepen járkál? Ha viszont sokat megy ismeretlen helyen, akkor indokolt. Mennyire ésszerű egy női autóban a vonóhorog? Ha van utánfutód, akkor azért elkél.
"ha a 525d nem elég (jelzem 2 gyerekes családapaként) valakinek, akkor hazudik. Próbáld ki. 260 nál lefekteti a mutatót, és eszik 7-7,5 litert." azért megkockáztatom, hogy egy 550i hangyányival jobban megy és belefér a gyerekülés. :-))))
"ez az édes kompromisszum" nocsak, nocsak, ez a szó is létezik, de a 60 éves vásárló nehogy már kompromisszumot kössön, igaz?
Zárjuk le a vitát, ne untassuk a többieket, én is két gyermekes családapa vagyok, 25d-m van (E39), igaz nincs x3-mam, de talán nem leszek öngyilkos az ésszerűtlenségem miatt. :-)))
Igen, már rájöttem. Ha lencsét látok a távfényszórónál, akkor az vaklámpa. Ha látom az égőt akkor ott lámpa van.
Jelentem nekem a Suzuki lámpája nem párásodik, az esztergomiak tudtak valamit. Az E34 lámpája meg nálam addig párásodott, míg nem vettem rájuk új kupakokat, mert tömítést nem lehet külön venni csak kupakkal együtt. Ez is mekkora faszság.
Az E60 párásodó lámpája meg akárhogy nézem is nagyon égő. Egyre terjednek a simaüveges/plexis lámpák más autókon is, a legkisebb pára is azonnal meglátszik rajtuk belülről, de máshol összesen nincs annyi párás lámpa, mint párás lámpás E60. Ez nem lehet normális. Lehet, hogy hátulról a fedelek záródása körül van a probléma, ha egyszer kinyitották izzócseréhez, onnantól kezdve nem tömít rendesen. Az LCI-k is párásodnak?