Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30534
Én egy Volánbusz állományban létező busz vagyok.

Szerintem érdemes lenne kipróbálni "engem"

"tartalék kocsi" vagyok.

IK-256
Előzmény: volánbarát (30532)
Carpy Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30533
A diákbérletekre az árkieg fix összegű, és nem százalékos. Ezt bevezetni elég érdekes dolog volt néhány éve, de ezt most hagyjuk. Ez nem a Kisalföld sara.
A bérletenként járó árkieg összege jóval több, mint a bérlet fogyasztói ára. Ez elég hülyeség, de hagyjuk. Ez sem a Kisalföld sara.
Ha leviszik a fogyasztói árat, több fogy a bérletből (kereslet-kínálat egyszerű törvényei alapján), több lesz az árkieg. Kevesebb pénz jön ugyan be az utastól, de több az árkiegből. Még a végén több is lehet a felszorzott bevétel, mint korábban.
Az árat, árkieget, stb. nem a Kisalföld Volán határozza meg, tehát ez sem a Kisaföld Volán sara.
Akkor mi a bajod a Kisalföld Volánnal?
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30532
Inkább szegény rendszámnak.
Előzmény: Grimbi (30531)
Grimbi Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30531
Neked magas?
Előzmény: volánbarát (30530)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30530
Ez magasabb matematika.
Előzmény: Törölt nick (30528)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30529
Lényegében ugyanazt, mint Carpy. Régebben volt.
Előzmény: Törölt nick (30527)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30528
Az 1000 Ft és a 300 Ft különbségét (700 Ft) az önkormámyzat állja?
Előzmény: volánbarát (30525)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30527
Mikor, mit írtál meg?

Érdekelne.

Sajnos nem tudom visszakeresni.

Megköszönném, ha beidéznéd a hozzászólást, és a taxxx válaszreakcióját.
Előzmény: volánbarát (30522)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30526
bocsánat: körül
Előzmény: volánbarát (30525)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30525
Ezt is levezettem már, de ismétlés a tudás anyja.


Kezdem néhány rávezető kérdéssel.

A diákbérletek ára a megyei jogú városokban 1000 Ft küröl mozog. Egyetlenegy kivétel van, Győr, ahol 300 Ft. Szerinted miért?
Előzmény: Carpy (30519)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30524
"Amit BKSZ-nek hívnak, az nem közlekedési szövetség"

Ez igaz!

Értem.

Vannak bőven párhuzamos kapacitások. Ésszerűtlen, egymással konkuráló közlekedési vállalatok, kapacitások egyenlőtlen elosztása, monopolista és korlátozott piacon egymás esélyeit rontó megnyilvánulások, jelenleg.

Ha lehetne szívesen venném ha kifejtenéd az álláspontodat, megköszönném.

Ha van honlapod esetleg egy linket dobj légyszi.

Köszi.



Előzmény: Carpy (30521)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30523
Szeged? Ahol kiírták, majd visszavonták, aztán megint kiírták egy éves határidővel?

Komolytalan önkormányzat, komolytalan szándékokkal.

A hírek szerint volt olyan verzió is, hogy az SZKT-nak passzolják, de aztán most csak a káosz.


Szerinted ilyen körülmények között érdemes pályázni?
Előzmény: Carpy (30519)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30522
Amint már megírtam régen. Még taxx is egyetértett.
Előzmény: Carpy (30521)
Carpy Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30521
Akkor mégegyszer:
A Közlekedési Szövetség az egy dolog, a helyi-helyközi kombinálás egy másik dolog.
Nem tudom ennél jobban hangsúlyozni.
Amit BKSZ-nek hívnak, az nem közlekedési szövetség.
Előzmény: Törölt nick (30516)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30520
Taxxx!

Miért szűnt meg "vidéken" a BKSZ-szerű szolgálatás, az a kedvezmény,hogy a helyi járati tarifahatárig összvonalas bérlet elfogadás volt, a saját járatokra? (társ cég "távolsági járatára" nem)

Tudom több pénzt lehet szedni így külön külön bérlettel, és hosszabb kilométerekkel, de mégse korrekt.
Utasként nem korrekt. Volánosként többletbevétel.
Előzmény: Törölt nick (30515)
Carpy Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30519
Igen, Szegedre gondoltam.

Szerinted pontosan mit is trükközik a Kisalföld Volán Győrben?
Előzmény: volánbarát (30514)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30518
Nem csodálkozom. Eddig mindig kitértél a kérdések elől, ha nincs a Volán számára kedvező válasz, akkor inkább hallgatsz.

Ez igen, ez egy hiteles magatartás. Csak így tovább.
Előzmény: Törölt nick (30515)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30517
Talán nem kéne a közpénzeket, mindannyiunk pénzét erre költeni. Vagy akkor nem kellene siránkozni a rossz anyagi helyzetről.



Szerinted mi a fontosabb? A téligumi például vagy pár ember szórakozása?
Előzmény: Alkaa (30513)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30516
Capry!

Vidéken is volt "NYKSZ", meg "EKSZ", csak megszűntek.

Volt a Szabolcs Volánnál is meg más vidéki kisvárosokban is olyan hogy a tarifahatárig ÖSSZVONALAS HELYI bérlettel, lehett utazni, utána meg, helyközivel.

Egy példát találtam mert csak ezt a menetrendet tettem el.

2004 december 31-én szünt meg ez a lehetőség!!!

Talán el lehet olvasni, ez irányonként 3,4 3,7 6,1 kilométert jelentett, ez sokaknak azt jelentette, hogy olcsóbb volt a bérlet, vett egy 10 km est meg egy összvonalast, jelenleg ez 15 km + egyvonalas vagy öszvonalassal oldja meg, de kb 3000 Ft al több pénzből.

Vidéken anti BKSz van, ez korábban nem így volt.
Előzmény: Carpy (30501)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30514
A bérletekkel ipari méretekben egyedül Győrben trükköznek, a Kisalföld Volán.
Előzmény: v_peti (30511)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30513
Az feltétlenül rossz dolog?
Előzmény: volánbarát (30505)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30512
A Volánbusznál nincs pénz téligumira

2005. december 21.

Téligumi nélkül üzemelteti csaknem ezer autóbuszát az állami tulajdonú Volánbusz Közlekedési Rt. és a vidéki szállítási vállalatok többsége – tudta meg a Magyar Nemzet.

A lap szerint a Volánbusz anyagi megfontolásból vetette el az abroncsok beszerzését, mivel ez megsokszorozná a kiadásait, inkább négy évszakos gumikkal működteti a járműveit.

A különleges mintázatú téligumik felszerelése szakemberek szerint akkor mindenképpen tanácsos, ha a hőmérséklet tartósan 7 Celsius-fok alá csökken, mert jóval biztonságosabb velük a közlekedés. Legutóbb a múlt héten, Kiskassa közelében a Pannon Volán távolsági busza járt szerencsétlenül: a nyári abroncsokkal fölszerelt jármű megcsúszott a havas úton, majd egy öt méter mély árokba zuhant – tizenegy ember sérülését okozva.

Dörnyei Gábor, a Pannon Volán beszerzési osztályvezetője akkor azzal érvelt, hogy a jó műszaki állapotban lévő jármű balesetét gyorshajtás okozta. Hozzátette: téligumit – mivel az drága – a többi vidéki társasághoz hasonlóan nem használnak.

A Volánbusz Rt. által üzemeltetett autóbuszok a jogszabályoknak megfelelő minőségű, négy évszakos gumiabroncsokkal működnek az országon belül – reagált a Magyar Nemzet értesülésére Sajó Zsuzsanna, a társaság kommunikációs tanácsadója.
v_peti Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30511

Ezek után nehéz elhinni a nyereségességet, még akkor is, ha trükköznek a bérletekkel.

 

 

Előzmény: v_peti (30510)
v_peti Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30510

Nálunk valami 10 és 20% közötti  átlagos járatkihasználtság jött ki pár éve! Hiába van csúcsidőben teli járat, ha vannak kisforgalmú, járatok, és van holtidő is.

 

Előzmény: Carpy (30507)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30509
Szegedre?
Előzmény: Carpy (30507)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30508
Melyikre gondolsz?
Előzmény: Carpy (30507)
Carpy Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30507
Igen? Akkor miért is nem indultak a maszekok, amikor a közelmúltban egy nagyvárosunk önkormányzata megpályáztatta a helyi buszközlekedést?
Előzmény: volánbarát (30504)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30506
Mikor válaszolsz arra kérdésre, hogy a veszteségkiegyenlítéssel kapcsolatban neked vagy Saslics úrnak van igaza?


A válaszokból nyilván lehetne tanulni.
Előzmény: Törölt nick (30503)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30505
Mikor válaszolsz például arra a kérdésre, hogy az állítólag nehéz helyzetben lévő Volánoknál miért jutnak százmilliók az élsport támogatására?
Előzmény: Törölt nick (30503)
volánbarát Creative Commons License 2005.12.21 0 0 30504
Sajnos nem érted. A helyi közlekedés, ha valódi gazdája van, nyereséges tevékenység. Nem véletlen, hogy semelyik Volán nem akarja testálni sehova. Ha pénzt kell kérni a megtévesztett önkormányzatoktól, akkor persze bűvészkednek a számokkal, de ha valaki el akarná venni tőlük, akkor sápítoznak, fűhöz-fához rohangálnak, fenyegetőznek, stb. Mindegyikre van példa.


A helyi üzemért nem hogy nem lenne jelentkező, hanem tolonganának a pályázók. Azt a pályázatot ugyanis nem a Volán írná ki(ezeket a csalásokat már ismerjük), hanem az önkormányzat, ahol a valódi érdekek érvényesülnének (márminhta ők is komolyan gondolják).


Utolsó mondatodat pedig nyilván magad sem érted.
Előzmény: callaghan (30491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!