Az akkuval kapcsolatban: akkor végülis mikor kell az akksit kicserélni? Ha a "töltöttségi szintje" elér egy bizonyos %-ot. NEkem most 60 %. 1 éve amikor megvettem 95% volt. Nyáron lesz 4 éves.
Az 5 éves akksi cseréje egyébként idôszerû. A rendszert amúgy nem a felhasználók szivatására találták ki, hanem hogy mindig legyen elegendô töltöttség az akksiban (ennek érdekében pl fogyasztókat is le tud kapcsolni). Gondolom az elmúlt 5 évben nem nagyon volt olyan, hogy ne tudtad volna beindítani az autót.
Köszönöm a választ! Ki van ez találva!-ha jól értem gyári a megoldás! (csak az a bajom"hogy kaptam egy vadi új 74 vagy egyel nagyobb Ah akkut) és gondoltam hogy a közel 5 évesemet kicserélem- úgy "mint régen! de regisztrálni esetleg programozni stb.....hmm
Programozni nem kell ha azonos a kapacitás, de regisztrálni kell az új akksit, házilag nem megoldható. Utángyártótt / buherált / típusidegen akksi berakása lehetséges, de nem javallott, mert hibás adatok alapján fog dolgozni az energiamenedzsment, könnyen meglehet hogy üres akksival fogsz majd ott állni, és nem tudod beindítani az autót.
Szeretném megkérdezni,hogy az akkut hol találom és a kiszerelésnek mi a menete? Ill ,ha nem gyári akkura lesz kicserélve akkor mi történik? Több helyen olvastam hogy " programozni kell??!! Házilag nem megoldható a csere,csak műhelyben?!
Helló, Kedves Maszibmw , megkérhetlek ha vagy egy szabad perced akkor utánnanéznél hogy ennek a 525-nek WBANA51070B028684 milyen a felszerelsége ?, főleg az érdekel hogy bluetooth-os e , illetve hogy lehet kideríteni hogy volt e firmware frissítve rajta ? előre is köszöm!!
Egy szerviz akció,szerviz visszahívás elvégzése az alábbiak szerint történik:
Az adott márkaszerviz csak a saját eladott járműveinek a visszahívásait köteles elvégezni ez alapján kapnak bónusz dolgokat,így aztán csak azon az autókon van elvégezve amelyek hazánkban lettek forgalomba helyezve.A szürke importtal érkező járművek soha nem lesznek felhívva telefonon hogy a járművük érintett visszahívásban,csak ha betéved egy itthoni szervizbe és pont van hozzá alkatrész
(pl benzines injektort nem tart senki raktáron pedig visszahívás) vgay csak programozást igényel, akkor végzi el az adott szerviz. TEhát szumma szummárum a 3 éves korig itthon a BMW járművek kb 30%án történik meg a visszahívások elvégzése....sajnos.....Üdv.
Szia. Bár nem negem kérdeztél: Értesíti(ezt az importőr keményen megköveteli, és számonkéri) A tulajdonos váltásokkorl kerül hiba a gépezetbe.Ritkán tudja elérni a mostani tulajt. Ha bemegy egy márkaszervízbe, nagy eséllyel kibukhat, hogy van nyilt visszahívás rá(nincs lezárva)és megcsinálják.
egy kliensemnek van egy 2003/07-es E60 530ije, és csak most mesélte nekem, hogy anno az ülésfűtés kiégette az ülését (csak egy kiseb helyen), meg a kabátját, egy 1.5 évvel ezelött. Emlékszem hogy mondtátok, hogy erre visszahívás volt. Jól érzem, hogy ezt így utólag már garanciában kicseréltetni nem lehet ? Vagy mennyi a tűrés ilyen esetben, hiszen előfordulhat, hogy eddig ő nem használta, tegyük fel. DIS-el kiolvasható mikor volt utoljára/először aktiválva, mert ezt elfelejtettem megnézni ?
Az autó alvázszáma B104993, ha esetleg kell az információhoz.
Az általad megadott alvázszámú kocsi 2005-ös modellév. Gyártása 2004.12.
Apró technikai módosításokat félretéve ( pl lámpamódosítás 2005 elején, lichtmodul váltás, CCC elősegíti a kanyarlámpa úttípus korai felismerését, ACC2 bevezetése, stb ) nincs különbség.
DTC-t ha aktiválod, a kocsi nem stabilabb lesz, hanem instabilabb.
Arra találták ki, ha mélyhóban hóláncot használsz, eredményesebb legyen a hólánc hatása a magasabb slip érték miatt.
Nem mást csinál, mint nagyobb "kipörgést" engedélyez a kerekeknek, de ez a menetstabilitás rovására megy. ( viszont sportosabb vezetést is lehetővé tesz, mert a megemelt slip-küszöbön felül a szögelfordulásokat is később ragálja le, így egy picit hagyja a kocsi fenekét keresztben csúszni )
Még lenne egy kérdésem. Én nemnagyon értem ezt a DTC-t! Mitől jobb mint a sima ESP? Mert ha bekapcsolom, érzem, hogy stabilabb a kocsi, csak van bennem egy kis félsz, hogy valahol kicsúszok vele.
Utánnanéztem pontosan,az ACM modul ára 110.000,ehhez az USB szett ára 60.000 kábelekkel modulokkal együtt a munkadíj min 50.000Ft,szóval elég költséges dolog bár sokkal olcsóbb mint a TV modul és DVD váltó (6-700.000) és bussiness navihoz nem is lehet ugyebár.Üdv.
iPod-okban is mezei vinyó van, bírja. Pedig az sokkal többet rázkódik mint a HDD a kesztyûtartóban.
Hard Disk Drive Specifications:
Continuing industry advancement of the 2.5" SATA market, Fujitsu designed the MHV2200BT hard disk drive to provide market-leading specifications that are vital for today's mobile computing applications:
* Capacity: 200GB * Rotational Speed: 4200 RPM * Interface: SATA II Extensions to Serial ATA 1.0a and Electrical Spec. 1.0, ATA-7
* Native Command Queuing * DIPM and HIPM Fully Supported * Staggered Spin Up & Active LED Supported * Hot Plug
* Best in Class Read / Write Power Consumption: 1.6W typ. * Idle Power Consumption: 0.5W typ. * Track to Track Seek Time: 1.5ms typ. * Host Transfer rate: 150MB/s max. * Operating Shock: 300G (2ms)
Hüha, hát, nem mondom, hogy tisztán értem, de úgy nagyjából... :) Szóval, kb. mibe jönne bele ez a modul, meg az usb csatlakozó? Ja, és nagy meló ezt beszerelni?
Igen, altalaban dual csatlakozosak, de egyrol is elmegy vigan, legalabbis en meg soha nem hasznaltam a masodikat. De igy jobban belegondolva a vinyo fej sem nagyon ertekelne a kesztyuartoban valo razkodast, bar a notebook-ba valok eleg sokat kibirnak.
Notebook vinyohoz van tuti kis fem tok usb csatlakozoval, most var van 300GB-os vinyo, arra rafer par perc video. En is hasznalok ilyet, kicsit nagyobb, mint az USB stick, de eleg kis helyen is elfer.