A pap is holtig tanul és hülyén hall meg! a pap is könyböl olvassa amit mont hiába megtanulta én csak elméletben tudom,nincs szakmám belöle,ha lenne akkor nem kérdém megvenék egy ujj motort 900eft ezt a régit eladnám 400-500eft!
Basszus én azt gondoltam te nagyobb ász vagy a traktorokban . Mindenkinek nyomod a rizsát , hogy igy a traki ugy a kombi , ijen motor ojan motor van bennük . Ááááááááááá hadjuk .....
1 az adagoló milyen van 552es és az 572esben? vagy érdemes levenni és beméretni hogy milyen van rajta a gépen,vagy nem érdemes megbolygatni?
2 a hidrolika kar állása serleges lefelé nyomom felemelés,ha felfelé nyomom leeresztés,és utánna uszó helyzet.Azt mondja az egyik barátom hogy nincs benne uszó helyzet ,és az mire való? köszönöm gondolom ezt szaby27 érti 552es kérdést!
Megtudjátok mondani egy t-25ös ekevas,vonólap 1db mennyibe kerül van egy eladó? Jáés egy mtzre egy kipufogó? el akarom cserélni vonólapot egy mtz ujj kipufogóra! Köszi a választ linkeljetek!
Igen azokkal szokott lenni a lrgtöbb, meg a 175 össelkel elektromos gond, ebben a szériában a legjobb az 155 ös range c. váltóval, ugyan ez a váltó van a 120 as alatt is, bírnia kell a kiképzést mert nincs túl méretezve hozzá a motor mint a legtöbb esetben, no meg a súlya sem mind1 majd 65-70 q gyári súlyokkal a 120 as.
A 4 hengeresekben Perkins van, a 6-osokban Cummins.
Az öregebb MF-ekkel is szerintem meg vannak elégedve, a JD-sek pedig a 00, és 10-es végződésűeket tartják nagyon jóknak még, a fiatalabbakat már nem annyira. Meg hát a túl sok elektronika beleszarik azokba is.
De attól nem rossz a TM-sem, ha jól tudom csak a 190-esek nem váltak be.
Igazi rövid, tömör és lényegretörő válasz volt! :-)
Itt egy ismerősömnek az újonan vett turbós 892.2-es mtz-jén 3000 üzemóra alatt talán a súlyokat nem kellett javítani.
De ez a spammelő nem csak mtz-t árul, máshol valamelyik szopóvilágos pornóskurva castingvideójával is hiredeti magát! :-D
Más kérdés, hogy ha jól emlékszem akkor mérted valami munkafolyamatkor a 80-as fogyasztását, talán darálás volt csak nem találtam meg azt a beírást. Mennyire jött ki? Csak mert most van ez a dilemma a gázolajtakarékosabbakkal.
Hát ugy tudom ,hogy nem csesztette senki semm......................most mond meg mi lessz igy velünk.........igy Herceg nélkül már bele semm merek gondolni.
Tegnap pótkocsiztam és mikor kiszáltam alapjáraton észre vettem hogy valamikor picit kékes füst jött ki a pufón! De csak néha néha ez miért van valamelyik porlasztó lenne?
Ólomszulfát az akksi alján a ellák alatt a természetes elhasználódás miatt egy iszapszerű anyag keletkezik.
Ha az az iszapréteg annyira megnő,hogy eléri a cellák alját akkor beszélünk cellazázlatról,ill ha a cellában a lapok olyan mértékben torzulnak hogy azok öszérnek.
Ha meg fel van töltve természetesen nem vesz fel több áramot.
Jótanács mindenkinek:
Feltöltött akksival kell önindítózni,de úgy hogy a pólusokra be van kötve egy voltmérő .(vagy multiméter)
Ha indítózás közben látványosan esik a feszültség 14-13-12......... akkor kicsi a kapacítás.