Erre, amit írtál, hogy időnként kihúzatni, talán még alkalmasabb is a kézi váltós.
Meg furcsa, de van, hogy ezt jobb egy "közepesen erős" autóval csinálni. 300-400+ lónál olyan pillanatok alatt túl nagy sebességnél jársz, hogy egyrészt nem jó érzés, hely/alkalom sem igen van rá, és konkrétan túl hamar "átesel rajta".
Bezzeg amíg 12 mp volt a 0-100, addig 12 kerek másodperced volt kiélvezni minden egyes lovat. :) Gyakorlatilag büntetlenül tehetted. De ha ennyi alatt 200-on vagy, az egy teljesen más világ, és nem feltétlenül jobb - csak gyorsabb.
Uraim, örömmel tölt el, hogy újra látom a régi neveket. :-)
Attól, hogy csak ritkán nézek az index fórumra (nem igazán nézem, amióta megszűnt, akarom mondani duplikálódott az Index), még vagyok, elérhetőségeim változatlanok.
Hosszu automatazas fel eve megint kezi valtos kocsim van, es van benne bugi, de az automata jobb (mar a jofajta automata). Mondanam, h a kovetkezo az lesz, de az nem (mar epul), de az azt koveto biztos megint az lesz.
Maximum annyiban értek egyet, hogy ha van egy ilyened akkor jobban vigyázol rá. (Alfa, szép, jó, drága stb...)
Nekem a Bravo is bőven elég a családnak, bár a gyerekeim most vannak abban a korban amikor a tieid masszívan amortizálták a belteret. :DDDDD
Szóval azért abban egyetértek, hogy egy Giulia esetén ez: probléma lehet. :)
480 literes csomagtartója van a csajnak, Bravónak mennyi is? 400 ? (kis túlzással)
Tudom, most az RS-el hasonlítottad össze - de az nem érdekel. :)))))))
Mondjuk 280 ló az teljesen felesleges egy napi használatban lévő kocsiba, ez egyértelmű. Nem tudsz vele mit kezdeni, persze ha MCI-t megkérdezed, lehet mást fog mondani.
Lehet a 200 jobb választás lenne, és akkor nem törném össze 1 év alatt.
Szóval a benzines 280 lovas = Veloce, az mondjuk most akciósan plusz felnivel, szép fényezéssel azért karcolja a 14 milliót.
Az alapváltozathoz veszel egy jó fényezést (metál bordó nem választható, pedig ez abban kéne!), viszont kormányváltót sem kérhetsz hozzá.
Ahhoz meg kell venned a Super-felszereltséget, az meg megint kb 12 milla. (akkor már inkább a Velocse)
Pont arról van szó manapság sajnos egy 500e kerül annyiba, mint egy közepesen felszerelt Giu. Egyszerűen nem is értem, a kotvány 3 alkatrészes villanymotort hogy is tornázták fel ilyen árra?
Én biztosan nem adnék érte ennyi pénzt. Nekem a Tesla is messze van a Giu -tól, vagy bármelyik benzines társától, pedig tetszetős. Nekem olyan, mintha mindneki meghülyült volna, és ennyi pénzt ad az elektromos xarokért. :) A gyártók meg röhögnek a markukban.
Félreértés ne essék támogatom a fejlődést, a zöldülést de az átlag magyar mikor vesz majd e. autót? 20 év múlva?
Csak tovább adtam amit mondtak. De az is csak egy vélemény.
Belül az RS azért egy szinttel lejjebb van, bár az is élhető.Ha a logika mentén megyünk, akkor RS, ha van zsé sz@rásig, akkor jöhet a Giulia.
Mielőtt kitör az Etna - egy percig nem vitatom, hogy a Giulia jobb. Nyilván másik ligában játszik, a célcsoport is más. Az egyik alsó közép, a másik már inkább felső kategória. Azt is elhiszem amit írsz, szóval engem nem kell meggyőzni.
Mesterem :), ne vicceljünk már a két autó nem egy liga. Az olasz sokkal frissebb fejlesztés, nézd meg az Ackremann futóművet, Brake by wire fékrendszert, a karbon gardánt, az alu karosszéria elemeket stb.. stb.. és akkor a csomitartóról beszélünk. ne már :) (nekem egyébként semmi bajom vele)
Egy Golf méretű (sem) fostalicska villanyautó áráért olyan verdát kapsz ,amilyen jót az életben nem gyártanak többet -sajnos. Ezzel az autóval minden méter álom, és nem csak nekem aki vezetem, annak is aki utánafordul az utcán. Bárhol, itthon és külföldön. A Hungárián a taxis elismerően biccent át, pedig csak a kisebb, egyszerűbb téli felni/gumi van fent. :o
Szerviz? OAH ba járok , mint a Bravoval is. Semmivel sem drágább az éves szervize. (a nejem ecoboost Fiesta éves szervize több tízezerrel drágább, azonos munkafolyamatnál is!!)
Tedd meg, hogy egyszer gurulsz vele 15 métert (és a saját véleményed osztod), nekem az első tesztnél ennyi elégvolt, hogy tudjam megérkeztem és szóba sem jöhet más. (pedig a kalapban volt A4, 3-as, JAG a szegmensében)
Ez de jó volt...Vinjo hogy nyomta Művész úr piroskájának. :-D
---
Ixi azért volt gyengébb, mert valami cső meg volt repedve nála...
---
Röviden annyi, hogy az egy kiváló játszó autó, a 280 ló elég durván elviszi. Erős vasat akart, erősebbet mint az RS (volt neki korábban több RS is, ha jól emlékszem három). A családban normális családi autó is van, így ezzel lehet szórakozni meg villantani, de pl. a hely belül kisebb, a csomagtartó kb dísznek van.
A minőség hibátlan, az élmény szintén, megy mint a vadkan, a szerviz nem olcsó, kb. csak akkor ajánlott, ha van másik autó, ami betölti mindkettő feladatát. Belül az RS azért egy szinttel lejjebb van, bár az is élhető. Ha a logika mentén megyünk, akkor RS, ha van zsé sz@rásig, akkor jöhet a Giulia.
Hirtelen ennyire emlékszem, nem most beszéltem vele, még valamikor február elején.
---
Nekem is van pár, Vinjo, Ixi, Canonfan és a tiéd is megvan. Annyira sikerült a mostani telefonba átvinni a névjegyeket, hogy egy sor a régiben maradt. :-)
Na, és mi lett az eredmény? Canonfan korábban járt nálam. Beszéltünk róla, kellene összehozni egy találkozót a régi tagokkal. Neki is van néhány tag elérhetősége. Érdekes, ha jól emlékszem IXI szénnétuningolt verdája volt a leggyengébb.:)))
Bravo-grande T-jet bütyköstengelyhez hogyan férni hozzá?? Olaszék nem raktak ugymond szelepfedelet.Mit hogy kell levenni hozzá?Régóta figyelem,mintha szárazon futna a bütyök.Járó motornál sem látom hogy feljutna a nyomás.Mobil 1ESP 0w40el van töltve.Remélem nem lesz rendszerdugulás(miért is).Amugy minden klappol.
Drukkolok! :) én is szerettem volna, ha megmarad a Bravo a nejemnek, 5 évesen ~50k volt benne, de akkor nem akarta. maradt a szívó 1.4 Grande -nál, mert az piros volt és az ővé.. vhol persze megértettem. most utólag néha sopánkodik, "lehet jó lett volna". azóta persze megbékélt az ecoBoost Fiestával, szerencsére ez nem piros! :)