Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyanta ati Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163191

Teljesen átlag júzer vagyok.

Előzmény: seewer (163182)
Ludovicus Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163190

Kellenek a kihívások, most, hogy már meguntam a MES-t ;-)

Előzmény: seewer (163189)
seewer Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163189

Na, tekerni szeretnéd?:)

Előzmény: Ludovicus (163188)
Ludovicus Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163188

A szerelő is hasonlót mesélt. Ezek szerint szerencsém volt, hogy oda vittem átnézetni, mert akkor még nem sok fogalmam volt az elm kábelekről és kapcsolódó szoftverekről...

 

seewer

És ki tudja meddig marad még aktuális a kérdésed...?

Előzmény: -ikszipszilonze- (163187)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163187

Elég sok tekert bravóval találkoztam és egyiknek sem volt átírva a motorban tárolt km óra állása, csak a km órát írják át. 

Ennek oka nagyon prózai, a km órát egy 10e HUF kábellel és szoftverrel át lehet írni, míg a motor átírása másik kábel és vagy megveszed fekete piacról drágán a szoftvert vagy megpróbálod megcsinálni, aminek a vége az is lehet, hogy nem indul be az autó.

Ezek az emberek nem rendelkeznek különösebb technikai képzettséggel, ennek megfelelően marad a legolcsóbb megoldás, az pedig a km óra tekerésig terjed.

 

Ami inkább ciki, hogy a nagy, neves Fiat szervizek mint pl Szabó Érd - de mondhatnék mást is -, nem veszik a fáradtságot vásárlás előtti felmérésnél, hogy valóban mindenhonnan egységből kiolvassák a tárolt adatokat. 

Előzmény: Ludovicus (163184)
alázógyík Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163186

Nekünk is elég sok indítás volt a kevesebb km ellenére.

 

Előzmény: seewer (163182)
seewer Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163185

Jó,jó, nem kifejezetten a tiedre írtam, de bárkit megkérdezek senkinek nincs tekerve:-)

Előzmény: Ludovicus (163184)
Ludovicus Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163184

Akkor fogalmazzunk úgy, több jel arra mutat, hogy 150e körüli az össz futásteljesítményem :-) Mielőtt megvettem, átnézettem a kaposvári márkaszervizben, rádugtuk a madzagot és a MES alátámasztotta az óraállást. A kocsi állapota is. Ettől függetlenül a szerelő megnyugtatott, hogy a motorban tárolt km állást is át lehet írni... Igaz, a műveletnek van némi kockázata.

Előzmény: seewer (163183)
seewer Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163183

Minden autó tulajdonos tisztában van vele, hogy a km órát manipulálják, viszont azzal is, hogy az övé nem manipulált:-D

Előzmény: Ludovicus (163180)
seewer Creative Commons License 2017.06.08 0 1 163182

Az izzító gyertya tönkremenetele a benzinessel ellentétben nem km specifikus, hanem indítás:-)

Előzmény: gyanta ati (163179)
alázógyík Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163181

Nekünk is kellett a Grandéban cserélni, 8 év környékén.

 

 

 

Előzmény: gyanta ati (163179)
Ludovicus Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163180

Kihagytam, pedig nem egyértelmű, hogy használtam vettem a kocsit. Most valahol 150e felett járok.

Előzmény: gyanta ati (163179)
gyanta ati Creative Commons License 2017.06.08 0 0 163179

85 ezret futott motorban izzítócsere, és szerinted ez normális? Több dízel autóm volt 150-200ekm futásteljesítménnyel. A Deltában most 130 van, a Pandában 370. Izzítógyertyát még egyszer sem cseréltem. Brutális tél volt az idei, de mindkettő pöcc-röff volt.

Előzmény: Ludovicus (163176)
gambl-R Creative Commons License 2017.06.07 0 0 163178
Persze, csak jeleztem, nehogy meglepődj! :)
Előzmény: vinjo (163177)
vinjo Creative Commons License 2017.06.07 0 0 163177

Majd szólsz, ha aktuális gondolom. :-) 

Előzmény: gambl-R (163174)
Ludovicus Creative Commons License 2017.06.07 0 0 163176

Én ennek a motornak a 16 szelepes verzióját használom, amit szintén nem tegnap fejlesztettek. Kb. 85e km-en vagyunk már túl, az olajat 15 ezrenként, az üzemanyagszűrőt, minden második olajcsere alkalmával lecserélem. Eddig egy komolyabb problémája volt, a generátor diódasora ment tönkre, de ez nem dízelspecifikus. Pár hónapja az izzítógyertyák váltak csere éretté, de ennyi idő után ez természetes. Az alvázszám alapján meg tudod nézni, hogy dpf-es verzióról van-e szó, ha C-re végződik, igen. Bár írod, autópályáznál is, így a dpf nem jelenthet problémaforrást, nálam sem volt még gond vele. Pályán gps szerint 140-nél 2500-at forog a motor, aminek a hangját a szélzaj elnyomja. Egy tempomat kar utólagos beszerelésével (megfelelő előkábelezés esetén) hosszú távú utazóautónak is ideális lehet. Kérdés, hogy a 8v áttételezése mennyiben más.

Előzmény: Zaciii (163168)
melondinnye Creative Commons License 2017.06.07 0 0 163175

Tul vagyunk egy szep nagy turan, 1900 merfoldet mentunk (~3e km) a Bravoval, a fogyasztas meglepoen jol alakult, kb. 6.9 lett a tankolasok alapjan. Volt egy szinte csak autopalyabol allo etap, ott 6.05 lett, nagyon elegedett vagyok, de volt kemeny parti utas dimbes-dombos kanyarmenet is, ott 8.5 lett :D. Azonban par dologra figyelmes lettem:

 

1. Az a nyamvadt valto, amirol irtatok tobben is korabban, egyszeruen meltatlan ehhez a szuper motorhoz ez a valtoszerkezet. Nalam 5-os, 6-os fokozattal nincs gond, de az egyest neha nem akarja bevenni, olyankor eloszor kettesbe teszem, majd rogton utana egyesbe (kuplung vegig kinyomva marad), ugy mindig jo. 51e merfoldnel kicsereltek a valtoolajat, hogy lassak van-e benne femreszelek, de azt mondtak, hogy nem volt veszes a leengedett olaj. Meg azt is eszrevettem, hogy lampanal indulaskor egyesben a valtokar meg-megugrik neha. Nagy baj eloszele ez szerintetek?

 

2. Irorszagban voltunk, volt boven nagy esoben vezetes, az elso torlolapatok szinte teljesen elhasznalodtak, beszakadt a gumi szele es gondolom megtapadt, mert nagyon sokszor elofordult a tura vege fele, hogy hiaba volt mar tok vizes a szelvedo, elso torleskor szinte mindig durvan meggorbulve indult a torles a hosszabbik oldalon, es neha ijesztoen koppant, maskor meg siman jo volt. Most jonnek uj lapatok, kivancsi vagyok ezek meddig birjak majd, Bosch A188S szettet rendeltem.

 

3. iphone google mapsrol navigaltunk, ami 2-300 merfoldenkent eldobja a Bluetooth kapcsolatot a Blue&Me, olyankor azt latom, hogy a "Connected +[telefonszamom]" felirat kint marad a kijelzon. Ilyenkor csak a telefonon Bluetooth kikapcs, bekapcs, majd a kormanyrol menubol matatas utan epul fel ujra a kapcsolat. Mondhatom rohadt idegesito, amikor egy 3 savos, 5 kijaratos korforgalom elott ilyet csinal. Tapasztalt mar valaki hasonlot?

gambl-R Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163174

Oke, akkor majd azt is dobd hozza a szokasos rendeleshez! :-)

Előzmény: vinjo (163171)
vinjo Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163173

Az 1.9 8v régi konstrukció, bevált technika. Mondjuk a Kelet Pest szervizelési gyakorlata nem plusz.pont számomra, de meg kell nézni, ki kell próbálni. 

Előzmény: Zaciii (163168)
vinjo Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163172

Már legalább 1 éve. Mondjuk nem csodálom, voltak sztorik onnan, viszont pár ember nagyon kitartott mellettük. 

Előzmény: -ikszipszilonze- (163166)
vinjo Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163171

Bár a szervízkönyv nem írja, a szerviz 3-4 évente ajánlja. Nem tétel. 

Előzmény: gambl-R (163158)
vinjo Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163170

Én már lassan semmit sem merek ajánlani, mert a szarolasz autókat hekkelők csoportja fatvát hirdet ellenem. :-) 

(Nekem ott csinálták meg. Kupont vigyél magaddal!  "Dijazzukahuseget.hu" Úgy sem lesz olcsó.) 

Előzmény: juhéj (163159)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163169

sajnos megvan, mikor januárban safe módban közeledtem feléjük a gp-vel, derült ki hogy elköltözek..

nem voltam túl derűs, hogy nem értesítettek. miközben 3 autóval is járunk oda.

 

Tulajdonosi döntés után Budaörsre ment át a csapat a reptér mellé. (szerelőm, munkafelvevő)

 

háát, azt nem tudom továbbra is megyek e majd oda, nekem az már nagyon kiesik.

Előzmény: -ikszipszilonze- (163166)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163168

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni.

 

Fiat Bravo 1,9 Mjet Dynamic-ról mi a véleményetek:

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.9_mjet_dynamic_mo-i_vezetett_szervizkonyves-11582840

 

Beszéltem a kereskedéssel, végig náluk szervizelt autó volt, a tulaj otthagyta és vett egy másikat. Mennyire rizikós ez a típus? Sokat lehet vele bajlódni? Sok a hibája?

 

Négy évesen vettem anno egy Puntot 1,3 Multijet motorral, az nagyon "igénytelen" volt. Egyszer váltó csere, illetve vezérlés, de semmi komoly. Meg persze az állandó égő cserék.. :)

 

Ez a típus is legalább olyan megbízható? Autópályán normál 130-as tempónál mennyire hangos? A Puntóm, mivel kicsi volt a motor 130-nál már nagyon sokat pörgött és nagyon hangos volt... Van tapasztalatotok autópályás használtról?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Varshi Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163167

Ja, már egy ideje láttam én is.

Ugyanakkor a régi Nikko helyén nyílt egy FIAT-szalon +szerviz a Pesti út mellett, a vezető szerelő a régi :).

Előzmény: -ikszipszilonze- (163166)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163166

És az megvan, hogy a Néro M5 bezárt? Ha bezárt.

Jelenleg Fiat és Mazda felirat van az épületen és valamit nagyon bütykölnek a belsejében. Gondolom ezeket fogják árulni és szervizelni? Bárki is intézte, köszönöm. :D

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163165

Csak ha fűrészport is tesztel hozzá. :)

(na jó, elengedem.)

Előzmény: gambl-R (163158)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163164

Én is rendeltem egyet, fogyóeszköz. :D

Előzmény: hugoapi (163155)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163163

> Bakker Ixy,  én nem vagyok elég iskolázott ehhez a szinthez.

Na, ebben viszont biztosan nem értek egyet veled. :)

 

Előzmény: vinjo (163157)
gallard86 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 163162

Valakinek sikerült megoldani a ködlámpa sárgulás eltüntetését csere nélkül?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!