Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
skodásati Creative Commons License 2015.04.28 0 0 151581

Sziasztok. Kérdésem az lenne,hogy szeretnék venni egy Bravot. Véleményeket írnátok? Bele merjek nyúlni? Tetszenek a Bravok. Hallottam olyat,hogy a fiatok szeretik fogyasztani az olajat. Csörög a motorja. Igazak-e ezek , vagy csak fikázos embereket hallottam eddig.

bajan122 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 151580

A bravo vissza köszön. Politika nélkül (!!!) azért jól jön, hogy vissza adnak 355 k-t. Ma jött a levél. Persze ez azt is jelenti, hogy jelentősen rápacsáltam arra a hitelre.

Előzmény: denil (151579)
denil Creative Commons License 2015.04.28 0 0 151579

Attól függ melyik világ végén :)
Azóta költöztem de most is a világ végén lakom:D

 

Egyébként mióta nálam van 1x már regenerált. Onnan vettem észre,h lehetetlen számokat írt ki pillanatnyi fogyasztásra és a turbó töltöttségi mutatóm is teljesen máshogy viselkedett. Már majdnem otthon voltam de így akkor mentem egy kört.

Előzmény: Mewo (151574)
vinjo Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151578

alvázszámod-->alvázszáma

Előzmény: vinjo (151577)
vinjo Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151577

Az olajat az alvázszámod alapján kapja mindenki, akinek hozok, neked is WRPE ment, mert azt írja a "kotta", hogy az kell hozzá.

Lehet, hogy amikor a manualt kiadták, akkor még nem volt evidens a DPF a 2.4-es motorhoz?

Eredeti (a kocsidhoz kiadásban passzoló) manualt nézel, vagy csak úgy egyet?

(A Bravohoz is van legalább ötféle kiadás...)

Előzmény: denil (151559)
gyanta ati Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151576

Én még soha nem vettem észre, mikor regenerál. Csak onnan tudom, hogy a szerelő kiolvasta az ECU-t, és az kilométerre pontosan tárolta.

Előzmény: Mewo (151574)
dirige Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151575

Mert csak Kínában forgalmazzák. Én megvárom.....

Előzmény: alázógyík (151571)
Mewo Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151574

Amennyiben egyelőre nincs baja, akkor én is bennehagynám.A regenerálást észre fogod venni, megemelkedik a fordulat, kicsit megváltozik a hangja és elkezd kattogni.

 

Attól ne félj, hogy folyamatosan regenerálni fog, mert számos feltétele van annak, hogy az ecu elkezdje csinálni, mernemhüjeazcsakautó, csak optimális esetben hevíti fel és égeti ki.Amennyiben ezt sikerül elérni, azt hallani és érezni fogod, na ekkor érdemes kerülni egyez az m0-on egyenletes tempóban.

 

Ha még ott a világ vége után kettővel laksz:), akkor érdemes felkeresned a protechnic motorsportos gyereket, nagy tapasztalata van a dpf-ekkel.Hívd fel és érdeklődj, nekem jó tapasztalatom van vele.

Előzmény: denil (151570)
bajan122 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151573

Szerintem kondenz viz semmi tobb. Nincs jelentossege.

Előzmény: Zolika2008 (151572)
Zolika2008 Creative Commons License 2015.04.27 0 1 151572

csak hidegen jön a fűst, 5-10 km megtétele után már nem.... a teljesítmény,turbo sztem rendben van! Az lehetséges h a mosástol vízes lehevőt szív be, és amikor felmelegszík utánna már nem? mondjuk 2 nap alatt kiszáradhatott volna...

a víz normál. letekert kupakkal járattam de se nem ment el, se nem jött ki a víz...

Előzmény: bajan122 (151569)
alázógyík Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151571
denil Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151570

ezek miatt érzem,h ez az alkatrész csak többet árt mint használ.

Informálódtam és tudom,h ki kell ütni a BC-ből is csak a szerelőm egyelőre lebeszél róla. Ő azt mondja,h előbb várjuk meg,h tényleg lesz e baja. Én szívem szerint azonnal kiszedetném. Legalább nincs miért aggódni és nem kell azt figyelnem,h mikor regenerál az autó.

Előzmény: Mewo (151567)
bajan122 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 151569

Mikor van fust? A viz szint rendben?

Előzmény: Zolika2008 (151566)
Realtukko Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151568

Ha esetleg a turbód ment tönkre, és 120-asod van, akkor tudok neked ajánlani egy nálam elfekvőben lévő vl37-est az új árnál jóval barátságosabb áron.

Előzmény: Zolika2008 (151564)
Mewo Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151567

Nekem már rég nincs, megpróbáltam kitisztíttatni 25000 ért, de kiröhögött 2k km múlva a rohadék.

 

Arra figyelj, hogy software-esen is ki kell iktatni a szűrőt, ami szakértőt igényel.

Előzmény: denil (151561)
Zolika2008 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151566

Nem esett vissza a teljesítmény,csak a füst van, de az se folyamatosan. Köszi a válaszokat azért :((

Előzmény: gyanta ati (151565)
gyanta ati Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151565

A turbó labirintgyűrű több mint valószínű, hogy meghalt. Vedd le a kimenő levegőcsövet a turbóról.  Elvileg olajos lesz. Ha a szívóoldalit veszed le, rálátsz a lapátokra. Ha az is tiszta szutyok, sajnos turbócsere, vagy felújítás. A motorteljesítmény is visszaesett? Ha nem, akkor szerencséd van, még nem állt be a tengely.

Előzmény: Hooli7.5 (151563)
Zolika2008 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151564

Sűrű fehér, nem kék! olaj rendben ahogy néztem...turbo??? uhhh az sok lesz :(

Előzmény: Hooli7.5 (151563)
Hooli7.5 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151563

Fehér vagy kék? Nézz olajszintet. Én szelepszár szimeringre vagy turbóra gyanakodnék. Inkább turbó.

Előzmény: Zolika2008 (151562)
Zolika2008 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151562

Sziasztok! Segítség kellene vagy tipp,hogy mi mehetett tönkre.... 1.4 t-jet, tegnap elkezdett sűrű fehéres füstöt okádni a kipufogom. A kifupofo dob részén valami olajszerű is folyik. Nemtudom összefügg-e de kocsimosatás után kezdte el.  SEGÍTSÉGET Köszönöm  

denil Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151561

Csak a probléma, hogy a gyári DPF Vinjo adatai szerint 650.000Ft :D

De az utángyártott is 150k.

 

Szóval az lesz amit Tibi mondott: 2 méterrel arrébb a polcra ha baj lesz vele.

Előzmény: Mewo (151560)
Mewo Creative Commons License 2015.04.26 0 0 151560

Azért, mert 2,4 jtd alapvetően egy 20 éves konstrukció, ez a minimum olaj ajánlás hozzá, amit meg kell kapnia.A dpfre meg szarnak, bevallottan 150-200 k km a tervezett élettartama, még akkor is, ha C-s olajat használsz.

 

 

Előzmény: denil (151559)
denil Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151559

Ha megnézed a linkelt képet akkor látod,h a manual szerint 2.4Jtdmbe WR kell.

Szintén a manual szerint az 1.9Jtdm 8v és 16v majd a 2.0Jtdmbe ajánlják a WR P.E.-t.

 

De amúgy ha Selenia és Jtdm akkor valóban a WR P.E. kell bele.

De akkor miért nem ezt írja a manual?

Előzmény: vinjo (151557)
denil Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151558

Nem. Netem találtam a WR-re keresve

Holnap lemegyek megnézem mi van a kocsiban mert fejből én sem tudom.

Előzmény: vinjo (151557)
vinjo Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151557

Ezt az adattáblát ugye nem arról az olajról fotóztad, amit tőlem vittél?

 

Mert szerintem ez a WR adattáblája, neked meg WRPE (SAE 5W-30 ACEA C2 FIAT 9.55535-S1 CTR F510.007) kell a kocsidba és tudomásom szerint azt is adtak...

 

Előzmény: denil (151539)
piros madááár Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151556

az enyem csaka 1.9volt.csak szelenia ment bele markaszervizbe.a dpf sosem,jelzett.mikor eladtam 228.000km volt benne es semmi baja nem volt.es nemolvastam semmit.csak elvittem szervizbe es max15.000mentem egy cserevel.egyszer tonotobbnyire 10.000km utan csereltem.

Előzmény: denil (151539)
bajan122 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151555

:-)

Előzmény: dirige (151554)
dirige Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151554

Hittudományi? :-))))

Előzmény: bajan122 (151534)
gyanta ati Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151553

Milyen típusú a Xado?

Előzmény: denil (151539)
gyanta ati Creative Commons License 2015.04.25 0 0 151552

Valóban semmi közöm a 2T-hez, de azt tudom, hogy a 4T milyen fejlődésen ment át az elmúlt 50 évben. A 2T ránézésre ugyanaz, mint volt.

Előzmény: bajan122 (151543)