Röhejes, de még a legalapabb is bődületesen szép és erős. (most a dízeleket hagyjuk)
Filózom rajta de még kell némi pénzmag.
Cégesre lehetne venni, és akkor max nem árulom el az asszonynak csak ha lent áll a mélygarázsban már. :P
Ha előre mondom akkor válás lesz belőle.
Egyszerűen a Bravo után nincs más racionális választás.
Mazda 3 belül nem szép. Tipo nevetséges, és nem olyan minőség mint egy Bravo.
Persze van az a felszereltség, de az nem 4,8 milla brutto.
Giulietta utolsó darabok (ha még van) raktárról 6,5 és 7 milla körül mennek és 120 LE bazz... :(
(10 éves technológiával)
De a Giulia esetében haragszom az Alfára mert a fényezésnél nagyon be vannak szűkítve az alapmodellek.
Van 3 pasztelszin, és 8 metál. (de utóbbi sem rendelhető pl metál pirosban csak csupa hideg színben - Rosso gyöngyházhoz minimum Veloce felszereltség kell!)
Alapmodellnél nem is tudom mi lenne értelmes fényezés, talán a sima piros? Vagy fekete...
A felnikkel ugyanez van, alap 16-os kerékkel adják, kb a leggagyibb alfa-felnikkel.
Egyet tehetsz - vagy min Velocse - vagy rendelsz bármilyen gyári felnit 1000 fonttért az alfisti-ről. :-)
Azért abban megegyezhetünk, hogy ezzel a kocsival egy bitang felni nélkül bűn kimenni az utcára. :)))))))) Pl. 4c bicolor. :))))))
Nem tudom volt már-e olyan alfa-forma az utóbbi 20 évben amire azt mondtam, hogy tökéletes. Ez az.
És 2016-ban amikor kvázi egyetlen értelmes forma sincs a piacon másoknál.
Teljesen egyetértek, és mondhatom ezt úgy, hogy mindkét típusú autó itt áll a kertben! A 2. flottás octaviát tolom az elmúlt 5 év alatt, 2*70k km. De megdöbbenve látom hova emelkedett az ára.
Mikor a Giuliát vettem a 3-as bimmer és az A4 audi és a látómazőben volt. a Bimmer rögtön kiesett, az audi egyszerűen nem adott annyival többet a skodánál, hogy pont dupla annyi volt az új ára. 6 vs -12m!! a gyenge audis feeling sajnos betudható annak , hogy az octaviából átülve konszertárs próba volt, talán egy suzuikiból átülve jobb ügyfélélmény lett volna. :O
Racionálisan a Tipo legjobban felszerelt (kombi, dízel, automata, xenon stb..) változata került képbe, de még kedvezményekkel is elszállt az ára. Ekkor került látómezőbe a friss Giulia. a tesztvezetés első 15 métere után tudtam, hogy megérkeztem a jelenlegi legjobb sportszedánba, mely elsőként kapta meg szériában pl. a brake by wire rendszert!!
Nem hogy a skodát, más menő típust sem tudok egy lapon említeni ebben szegmensben, aminek ilyen futómű hangolása, nyomatéka és vezetési élménye van.
Sajna a covid miatt én is keveset megyek vele, tavaly 2500 km futott, ennyi volt az egy éves olajban mikor a szervizben decemberben lecserélték.
De minden beülés, minden kanyar és km álom vele, aki megteheti egy percet se hezitálojn a megvásárlásán.. :)
Szerintem is drága. Újonnan minden autó drága egy szint felett. Alatta meg olyan is.
Használtan vettem, majdnem négy évesen. És amekkora mákom volt vele, azt hiszem nem is akarok újat venni, csak ha már más bajom sincs.
Még mindig élhetőbbnek tartom, mint a Fiat mai felhozatalát, ami siralmas, a gyártó igazi lejtmenetben van. 95LE jut 1280 üres tömegre. Finoman szólva is lomha lehet. Belül rettenetes, pöcsbelsőt meg sem közelítő dizájn.
Ami egyébként nem olasz, ezt tudjuk. (a Dodge Dart kicsit megmókolva, ide az is jó).
Nekem is 186e-nél volt középrész csere. 225e-nél adtam el és ha jól emlékszem, az új tulaj 270e körül cserélt benne kuplungot és kettőstömegűt (jól bírta a gyári :-)).
Barvo-t szeretnék vásárolni, a múlt héten megnéztem kettőt (2008as és 2009es), de mindkettőnél elég rozsdás volt a hátsó két keréknél a váz, illetve a kipufogó rendszer. Ez típus hiba? Vagy ez normális hogy így néznek ki durván 10 évesen? Illetve ha igen, orvosolható? Mindkettő Magyarországi autó.
"Pedig, ha a cikkszám jó, akkor jónak kell lenni. Nekem nem kellett a Mitot konfigurálni. Beszereltem és megy... Nálad mi volt a probléma? Nem működik? Milyen alkalmazással néztétek?"
Szerintem nem jó a cikkszám.
Az ePER szerinti cikkszám (71772126) stimmel, de a FIAT-szerinti nem.
Amit a szalonban kiolvastak, aszerint a FIAT szám: 51830972. Tehát elvileg ez lenne a kocsimban ami meghibásodott.
Amit hirdettek és megvettem bontóból: 51795527
Mindkettő előfordul dízelben és T-Jetben is. :o
A hibakódos papír megvan, rajta vannak a szervós hibakódok is. (C1007 és C1009 valamint C1013)
A szalonban az ePER szerinti cikkszámot mondták, hogy azt kell beszereznem.
De nem fogadja be a vas.
Viszont a FIAT szám nem stimmel. (lehet ez a gond?)
Légyszi küldj egy mobilszámot mail-re, feltéve ha hívhatlak. :)
Pedig, ha a cikkszám jó, akkor jónak kell lenni. Nekem nem kellett a Mitot konfigurálni. Beszereltem és megy... Nálad mi volt a probléma? Nem működik? Milyen alkalmazással néztétek?