Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
bajan122 2014.12.03 Creative Commons License 148471

"én nem szerettem volna tovább ezt az autót vezetni."

 

Ha csak ennyit írsz az is bőven elég egy magamfajta autóbuzinak. Ha nem szeretem amiben vagy amin ülök akkor piacra megy és teljesen mindegy hogy jó vagy rossz. Mivel nálam az autó több mint közlekedési eszköz fontos hogy jó kedvvel használjam, kb ez a nap fénypontja (a gyerekeim után).

 

Én az enyém meguntam. Nem hiszem hogy 5 évnél tovább meglesz bármelyik autóm is. Annyi féle és fajta van amit szívesen kipróbálnék hogy nem szánok egyre ennél többet vagy akár ennyit se. Sajnos anyagilag nem tudom megtenni hogy félévente cseréljem, ahogy azt pár ismerősöm teszi.

Előzmény: Gabesz2.0 (148470)
Gabesz2.0 2014.12.03 Creative Commons License 148470

Használtan vettem, valószínűleg nem nagyon vigyáztak rá, ha most vennék először bravot, itt valamelyikőtöktől venném. pont.

 

Minden lényeges szerviz nálam érte utol az autót: vezérlés, gyertya, összes fék, féltengely csillag, váltó olaj,  új akksi, új gumik, olajcserék. Szeretek mindent megcsináltatni az autón amit tudok, hogy jól karbantartott legyen. minden apró szarra odafigyelek.

 

A fenti dolgok kb. 400 ezerbe voltak, 1 év alatt és 35 ezer km alatt. Ezzel nincs is gondom. Nálam kellett őket cserélni, így jártam... pont.

 

Gondjaim amire nem találtam épkézláb megbízható szerelőt illetve megoldást:

 

- Féltengely csillag: kicserélve mind a kettő. javult a helyzet, de maradt valamennyi rázás. Szerelők azt mondták hogy jó. De én akkor is éreztem gyorsításnál. Ha elvittem szerelőhöz után egy darabig nem rázott, nem tudom miért. Megfigyeltem ha gumistól jöttem vele (ahol fel volt emelve) utána megint jó volt egy ideig. mindegy. mutattam szerelőnek nem foglalkoztak vele. így maradt olyan amilyen, de rohadtul bosszantott az a vibrálás Lehet a csészét kellett volna kicserélni, passz, már belefáradtam....

 

- Nálam is néha benzin szag a kocsiban..... X akta....

 

- Váltó+kuplung: úgy ahogy van utáltam. kemény volt a kuplung (lehet már az is csereérett) váltója is szar volt.

 

Most ha ezeket összeadogatom megint 400 ezer kb. jó esetben. na ezt már nem szerettem volna.

 

Kedvem se meg időm se volt ezekért futkorászni.

 

A kocsiban 100 ezer km volt.

 

Ami nem meghibásodás de zavart:

 

- Apróság, de nekem számít: pohártartó használhatatlan

- 8,5 - 9 literes fogyasztás. (ahogy én használtam)

 

Félre értés ne essék, nem szidom az autót. Ez az enyém volt, ilyen volt, ennyi, én nem szerettem volna tovább ezt az autót vezetni.

 

Ha valaki ilyen autót szeretne én ajánlom neki, csak figyeljen oda ezekre a dolgokra. vagy számoljon vele hogy ezek előjöhetnek.

 

Minden autó elromlik.

 

Az audik, bmw, stb sem azért jobbak mert sosem romlanak el, hanem mert vezetésben, technológiában sokkal többet nyújtanak mint egy olcsóbb autó.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: -ikszipszilonze- (148464)
smith 2014.12.03 Creative Commons License 148469

A hétvégén úgy megörültem az occó benyának, hogy töltöttem belőle 58.2 litert. :-)

Mintha a legelső tankolás a szalonnal szemben ugyanennyi lett volna... :-)

Előzmény: zgi521 (148452)
dirige 2014.12.03 Creative Commons License 148468

Én most kifejezetten az öthengeres buszról beszéltem, szerelő nem csípi.

Előzmény: bajan122 (148455)
dirige 2014.12.03 Creative Commons License 148467

Nekem néha összejön! Még elmegyek ide, húú, akkor már el kell menni oda, aztán szívom a fogam a zenélés után....

Előzmény: gambl-R (148451)
-ikszipszilonze- 2014.12.03 Creative Commons License 148466

(ixi szetnez a spajzban - "johet barmi")

Előzmény: -ikszipszilonze- (148465)
-ikszipszilonze- 2014.12.03 Creative Commons License 148465

igen, valahogy igy kene ennek mukodnie. :)

azt mar latjuk, hogy nem egy problema mentes tipus a bravo, de azert ha van egy rendes szaki meg jo beszerzesi forras, nem latom nagyon veszesnek a helyzetet.

Előzmény: P3TYA (148440)
-ikszipszilonze- 2014.12.03 Creative Commons License 148464

teljesen megertem, hogy elment tole a kedved. bar fogalmam sincs mi tett ennyire keresztbe, de meg igy almosan is tudnek 10 tippet mondani, valszeg gyorsan eltalalnam. :)

az mas kerdes - es ezt az auto megitelese szempontjabol fontosnak erzem -, hogy velhetoen, ha szakavatott kezebe adod az autot, valoszinuleg nem adtad volna el. na de a szervizek nagy reszere se lehet bizni az autot, ez is egy vicc. mert onmagaban egy meghibasodasnak nem kene ahhoz vezetni, hogy vki eladja az autot, es ez nem is az auto hibaja. az auto csak egy eszkoz ami meg, ha all is csak amortizalodik. keri a torodest.

Előzmény: Gabesz2.0 (148439)
-ikszipszilonze- 2014.12.03 Creative Commons License 148463

teljesen feleslegesnek erzem ezeket a belemagyarazasokat. ne akarjuk mar osszehasonlitani a terelomotoros tipushibat azzal, hogy egy A6 gari idon tul megallt es ez sokba fajt a tulajnak. meg szep, hogy sokba, mert audi. igen. es? nulla relevancia.

Előzmény: gyanta ati (148437)
P3TYA 2014.12.02 Creative Commons License 148462

Nagyon helyes! :)

 

Előzmény: gambl-R (148460)
-carcass- 2014.12.02 Creative Commons License 148461

Meg jómunkás emberek is! ;-)

Előzmény: gambl-R (148460)
gambl-R 2014.12.02 Creative Commons License 148460

Van meg itt egy par elvetemult figura. :-)

Előzmény: P3TYA (148458)
seewer 2014.12.02 Creative Commons License 148459

Sajnálom, hogy ennyire nem vállt be neked a Bravo. Mi volt a probléma a kocsival?

Előzmény: Gabesz2.0 (148439)
P3TYA 2014.12.02 Creative Commons License 148458

Örülök hogy van még aki rajtam kívül is így gondolja! :) :)

Előzmény: vinjo (148453)
seewer 2014.12.02 Creative Commons License 148457

Főnököm verdája két hete hasonló hibáért, 3x volt a Budafoki úton lévő szervíben. (Nem találták elsőre. Merci CLS) Néha ferdén állt a hátulja ennyi volt az egész. Tehát ment rendesen, de mindig riogatott az a fránya egérmozi... Hadd ne másoljam be mennyi volt a szakszerviz.....

Előzmény: bajan122 (148455)
gyanta ati 2014.12.02 Creative Commons License 148456

Valóban nem, csak ha elszakad a bordásszíj, jó eséllyel betekeri maga alá a vezérműszíj. Ez velem történt meg. Konstrukciós hiba. Hasonló baromság, mint a Renault vezérműszíj hajtotta vízpumpája.

Előzmény: bajan122 (148455)
bajan122 2014.12.02 Creative Commons License 148455

Az 5 hengeres nem rossz, az azt váltó 6 hengeres a hengerfej bajnok. (az van a touregben beteg multitroniccal és legerugoval :-) ) 

Előzmény: dirige (148448)
gyanta ati 2014.12.02 Creative Commons License 148454

Szívemből szóltál! A Panda és a Delta előtt soha nem volt olasz autóm. Szívtam pár némettel, unatkoztam pár japán mellett. Ezután csak talján lesz, ha egyáltalán hajlandó leszek megválni a Deltától. Az lesz ám az igazi menőzés, ha 30 év múlva megjelenek vele az utcán!:) A németeknél most is forogtak utána, hát még akkor...

Előzmény: dirige (148448)
vinjo 2014.12.02 Creative Commons License 148453

Erről van szó kérem. Mintha én írtam volna. 

Előzmény: P3TYA (148440)
zgi521 2014.12.02 Creative Commons License 148452

En sem, cirka 50 liter korul szoktam tankolni, sarga visszajelzo utan. de ha araszolok elobukkan a low fuel :(

Előzmény: gambl-R (148451)
gambl-R 2014.12.02 Creative Commons License 148451

Annyira nem szoktam kicentizni a benyát. :)

Előzmény: dirige (148449)
dirige 2014.12.02 Creative Commons License 148450

Köztünk van VERITAS-feliratos cartárs?

dirige 2014.12.02 Creative Commons License 148449

Ha egyszerre elfelejtettél tankolni és hideg lett, van magyarázat! .-)

Előzmény: gambl-R (148444)
dirige 2014.12.02 Creative Commons License 148448

Naponta járok szervizekbe a romjaim felújítása miatt. VW kisbuszok: mind rossz. 2.5-ös, öthengeres motort szerelő szerint meg sem szabad venni! Váltóbajok, hegyekben. Mazda 6-os, dájzel: baj, baj, baj.

Másik műhely tele német prémiummal. A "minimum a Touareg. Kétszer, háromszor kell szétszedni, mire kiderül, mi az ok? Tfsi: nagyon nehéz ügy. És mindnek alaphibája van, nagyrészt motor, váltó. Tán a két legmunkásabb és legdrágább elem. Tényleg nincs bennem németellenesség, csak, ugye, a túlárazottság zavar. És a hihetetlen mennyiségű elektronika, a legmeglepőbb helyeken. Ha minden ok, jöhet a légrugós futómű vezérlése!

Előzmény: gyanta ati (148437)
zgi521 2014.12.02 Creative Commons License 148447

Nem csippan egyik sem, vmi menu setting lesz? 

gambl-R 2014.12.02 Creative Commons License 148446

Akkor csak a fülem csengett. :)

Előzmény: dirige (148445)
dirige 2014.12.02 Creative Commons License 148445

A hópihe csak úgy, megjelenik.

Előzmény: gambl-R (148444)
gambl-R 2014.12.02 Creative Commons License 148444

Úgy rémlik, hogy igen, csippan egyet.

Előzmény: zgi521 (148442)
bajan122 2014.12.02 Creative Commons License 148443

A low fuelra úgy emlékszem sípol egyet.

Előzmény: zgi521 (148442)
zgi521 2014.12.02 Creative Commons License 148442

 Ma egy ezressel kevesebb a teletank! ;) 

kerdes: a egermozin , ha felirat jelenik meg pl. ice on road, low fuel stb.. kiserheti csippanas? Vagy szimplan csak jelez?

 

jo volt tulelni a mai napot! Reggeli indulas, a fatornyosbol: