Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152030

Biztos vagyok benne. Csináltam már 1.6 mjet is.

Előzmény: tajby (152029)
tajby Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152029

Szerinted ez sikerülhet,működni fog.?

Előzmény: exrészletjankó (152028)
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152028

Igen. Nincs bevezetékelve. Jól jelölted.

Előzmény: tajby (152027)
tajby Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152027

 Akkor elvileg az a szisztéma.

tajby Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152026

Žuta: +12V (dolaz napona iz instalacije, preko dodatnog osigurača)

Zelena: Resume
Crvena: SET - (decrease speed)
Narančasta: ON/OFF
Plava: SET + (increase speed)


Ezek a vezetékek menni az ECU csatlakozóját csapok (Dízel): 

Kód: [Select]38: resume
56: SET -
77: ON/OFF
78: SET +

 

tajby Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152025

A kormányburkolat alatt nincs azt már megnéztem. Gyárilag nincs kívezetékelve.

Előzmény: exrészletjankó (152021)
tajby Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152024

Most akkor nem vágom,számok alapján meg lehet valahonnan tudakolni hova kell kötni a négy szálat.?

Előzmény: exrészletjankó (152022)
-carcass- Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152023

Jó nektek...

Világvége itt van baeg. Már ha a rota vírust lehet annak nevezni.

Szerintem lehet...:-/

Előzmény: vinjo (152012)
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152022

Nem, mégsincs.

Előzmény: exrészletjankó (152021)
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152021

Azt nézd meg, hogy a 38, 56, 77, 78 poziciókban vanna-e vezetékek.

Én kép alapján, azt mondom, hogy van. (Bár biztosabb lennék, ha tisztább lenne. :-P )

Előzmény: tajby (152020)
tajby Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152020

   Szétszedtem a csatlakozómat ez fogadott,köze nincs hozzá sajnos.?     Lehet azért mert az enyém multijet?

KrTibi Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152019

Én így vezettem ki, mert elég rövid a kábel:

Egy hosszabbat a kesztyűtartó hátulján húztam volna be. Az ajtót be lehet tőle csukni, mikor használod.

Kiszedő szerszámot max- az e-bayen találsz, én megcsináltam magamnak. Mást nem bontottam hozzá, egy merev drótot használtam a befűzéshez. Arra figyelj még, hogy míg több más Fiatba sárga, neked a kék csatlakozós kábel fog kelleni.

Előzmény: buffybot (152018)
buffybot Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152018

Üdv! Biztosan volt már róla szó. 

Szimpla, nem MP3-as autórádió van a Bravonkban. Viszont amikor váltok a rádió és CD között megjelenik az AUX felirat szóval gondoltam attól függetlenül, hogy nincs kivezetése tudja. Utána is néztem és láttam is egy aux in stereo kábelt 2500ft körül vesztegetik a neten. Erről kéne nekem kicsi info, pll, hogy lehet szépen megoldani a kábel kivezetését, mennyire kell szétszedni a műszerfalat, kell-e más eszköz is hozzá stb. Kiszedő szerszámot szerintem magam is tudnék készíteni, de ha lehet kapni a közelemben akkor megveszem. Tippet tudna esetleg valaki? 

gyanta ati Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152017

Végre már rend van a fejemben betétügyileg.

A Bravo legnagyobb teljesítményű benzines és dízel modelljeiben van 151 mm-es, az itt általános 120 lovas 137 mm-es.

A Delta érdekes módon a dízel csúcsmotorjaihoz Brembo, vagy Teves fékrendszert használ, nem Boscht. Azokba pedig ugyanaz a betét dukál, mint a 159-es Alfába.

A benzines még legerősebb verzióban is 151 mm-es Bosch rendszerű.

Az enyém pedig, amint a gyakorlat igazolta, kétféle rendszerrel szerelt.

 

Előzmény: vinjo (152013)
bajan122 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152016

Én a bravon is és a citroenen is így csináltam: a tekerő két kis lukba egy bele illő gömbölyű végű fogót dugtam és azzal tekertem miközben azzal is nyomtam össze. Így érezni hogy nincs e túlfeszítve. Persze ez így nehezebben indul meg, de ha megindul akkor szépen össze megy. Mind a két autónál a jobb hátsó volt olyan hogy tekerni is nehéz volt elsőre, ezeket a flex korongjának cseréléséhez kapott kis valamivel indítottam meg ami pont beleillik abba a két kis lyukba.

 

 

Előzmény: tajby (152000)
gyanta ati Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152015

Jobbulást!:)

Előzmény: vinjo (152013)
gyanta ati Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152014

Szerintem is, különös tekintettel arra, hogy a most rendelt TRW dobozán rajta van a Bravo II, Delta III, AR Mito. Mindenesetre a Bárdi rendszere csak a 137 mm-est dobja fel találatnak.

Előzmény: vinjo (152013)
vinjo Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152013

Így nagyon betegen csak annyit tudok erre mondani,hogy kizárt.

A Multiairekbe és az erősebb dízelekbe biztos a nagyobb fék  ment gyárilag. 

Előzmény: gyanta ati (151985)
vinjo Creative Commons License 2015.05.31 0 0 152012

Off 

Carcass mester,itt a világvége....

Lagzi Noszvajon.

:-)

tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152011

aham,köszi erre rámegyek most.

Előzmény: KrTibi (152010)
KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152010

Ebben az esetben a másik leírás a követendő:

http://www.fiatforum.com/bravo-guides/268873-bravo-198-cc-wiring.html

Szintén Stilos(=exrészletjankó) tollából. Csatlakozót már nem kell vadásznod hozzá :)

 

 

Előzmény: tajby (152007)
bravo958 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152009

Lehet, hogy igazad van! Sok hazai és külföldi fórumon olvastam utána és kicsit barbárkodónak tartottam a megoldásokat, olyan sufnituning szagúnak. De lehet, hogy ezzel a véleménnyel egyedül vagyok.

Előzmény: exrészletjankó (151998)
bravo958 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152008

A kormányburkolat levétele után felül a műszerek felől található a csatlakozója, ha be van kábelezve! Korábban "Stilos" korrekt leírást és fotókkal dokumentált hozzászólást tett ezügyben. 

Előzmény: tajby (151997)
tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152007

Köszi megnéztem a multijetben amit használok abban sajnos nincs ez a vezetékelés,ami bontásra van nekem itthon egy sima 1.4 16V abba benne van. Az agyam lelöki a szíjat. Ilyenkor?

Előzmény: KrTibi (151999)
tajby Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152006

Bocsi,nem konkrétan a dugattyú mozgófelületét fogod meg /nem is tudod mert az a porvédő alatt van/ hanem a kiálló kis peremet. Kérdezem én te szerelő azzal mi kárt okozol a munkahenger felületén.?

Előzmény: seewer (152003)
KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152005

A hátsó fék témához: hihetetlen, hogy milyen kókler szerelők vannak, azt hittem, ezt mindegyikük tudja... :(

Én tavaly cseréltettem egy sima kisvárosi szervizben, mégis gondolkodás nélkül hozta a szerelő a célszerszámot hozzá.

KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152004

Te már csak tudod :D

Előzmény: exrészletjankó (152002)
seewer Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152003

Bocs, de, ha a dugattyút megfogod akkor idővel tönkreteheti a karmantyút és folyhat az olaj.... Ha szerelő vagy és nem a tied, akkor lehet:-)

Előzmény: tajby (152000)
exrészletjankó Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152002

Az egy nagyon jó leírás.

Előzmény: KrTibi (151999)
KrTibi Creative Commons License 2015.05.30 0 0 152001

A klímavezérlő tárol el hibát, de ha beteszel egy újat, rendeltetésszerűen fog működni. Hibakód így is  les már benne. Igaz, hogy rövid ideig, de én is jártam vele így.

Előzmény: cartmenn2 (151995)