Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

geisz Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3775

Szia.

Nem fostál hogy beázik vmi a motortérben?

Az enyémet is el kellene vinni motormosásra, amióta csonk cserém volt tiszta korom bennt minden. :-(

Előzmény: Bazsa 525d (3768)
szanczytom Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3774
Bocs!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310124932319

Tomi.
Előzmény: szanczytom (3771)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3773
Semmi gond, Rumcice szerintem azt hitte, hogy te talán jobban ismered az eszköz mûködését. Engem is érdekelt volna a konkrét kémiai folyamat.

Előzmény: szanczytom (3771)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3772
cdl1-nél voltál?
Előzmény: Bazsa 525d (3768)
szanczytom Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3771
Sziasztok!

Elnézést kell kérnem ha hülyeséget másoltam be a "metabond" honlapjáról,de én csak a "SZEMÉLYES" tapasztalaimat szerettem volna itt megosztani.
Köszönömaz infókat és a kémiaórát abból mindíg is gyenge voltam:-)))


Mit szóltok ehhez???

Üdv:Tomi.
Előzmény: Rumcice (3767)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3770
Parancsolj:
Fahrgestellnummer WBACF51080EV53437
Typ-Code CF51
Typ 318TDS (EUR)
E-Baureihe E36 (3)
Baureihe 3
Bauart TOUR
Lenkung LL
Türen 5
Motor M41
Hubraum 1.70
Leistung 66
Antrieb HECK
Getriebe MECH
Farbe SCHWARZ 2 (668)
Polsterung STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Prod.-Datum 1999-02-06
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag Beifahrer
S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Lenksäulenverstellung mechanisch
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer
S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Fernbedienung für Zentralverriegelung
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Entfall Modellschriftzug
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Fensterheber elektrisch vorne
S428A WARNDREIECK Warndreieck und Verbandstasche
S441A RAUCHERPAKET Raucherpaket
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Kopfstützen im Fond mechanisch
S520A NEBELSCHEINWERFER Nebelscheinwerfer
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimaautomatik
S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Länderausf. Deutschland/Österreich
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Händlerverzeichnis Europa
S879A DEUTSCH/BETRIEBSANL./SERVICEHEFT Bedienungsanleitung Deutsch
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatische-Stabilitäts-Control (ASC+T)
S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Lenkrad Airbag
S465A DURCHLADESYSTEM Durchladesystem
S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Mittelarmlehne im Fond
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Leuchtweitenregulierung
S548A KILOMETERTACHO Kilometertacho

Elektromos hátsó ablakot nem akarsz bele? Megoldható gyári kittel, bár sokat kell hozzá szerelni.
Előzmény: Vojnó (3769)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3769
ozapft.is!

Szeretnélek kihasználni, ;o)
ill. azt a képességedet, hogy az EV53437 adatait megadd nekem.

Köszönettel
V
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3768
Most jöttem haza Debrecenből. Kötelező szervízen voltam!
ami történt:
-  elbeszélgetés, elégedettség kikérdezése, esetleges problémák
- aktív habos fürdetés (kép lentebb)
- számítógép lekérdezése (természetesen hiba nem volt  )
- számítógép nullázása (olajcsere periódus)
- autó eleje letakarva, csak a motortér látszott ki (mint egy műtét)
- szerelőn fehér kesztyű!!!!!    esküszöm!!
- olajcsere (nyomatékkulccsal meghúzva a szűrő és a csavar!!! )
- pollenszűrő csere (szűrőház kiporszívózása)
- levegőszűrő csere (szűrőház kiporszívózása) Ehhez még a toronymerevítőt is levették. nagyon megbontották.
- 4 kerék le, fékek ellenőrzése
- kerekek centírozása, majd kerék fel nyomatékkulcsal meghúzva!!!
- majd!!! Fékpadra fel, gátlók és fékhatás mérés
- egy pici karcolás volt a lökösön, ezt kipolírozták
- általános átnézés

elbeszélgetés a végén (mennyire voltam elégedett). Természetesen végig bent voltam.

Munkadíj: 21.254 Ft

Aktív habos fürcsi:
http://kepfeltoltes.hu/090224/K_p103_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090224/K_p104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Rumcice Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3767

Közismert, hogy az akkumulátor belsejében elektrokémiai folyamat során kisütéskor az ólomszulfát fémólommá és ólomdioxiddá alakul. Feltöltéskor ez a folyamat fordítva játszódik le.

 

Olyannyira nem közismert, hogy pont fordítva van, mint írtad:

 

Kisütéskor: PbO + H2SO4  ->  PbSO4 + H2O     ,töltéskor ellentétes irányú a folyamat.

 

Kisütéskor keletkezik ún. primer ólomszulfát, amely nem stabil vegyület, és ha töltéssel nem alakítjuk vissza ólom-oxiddá, idővel átalakul ún. secunder ólomszulfáttá, mely stabil vegyület, amelyből már nem lesz ólom-oxid. Ez az elszulfátosodás és az aksi halála.

 

Ha jól értelmezem, az aksi feltölt egy kondit, amit utána visszasütünk az aksira. Ha abból indulok ki, hogy összehasonlítom a kondi kapacitását az egész akkumulátoréval, meg a generátor cirka 150 amperes töltőáramával, az aksin belül biztos nem lesz 80-100 Amper áram.

 

Az impulzusok hatására a kémiai szulfátréteg nehezebben, lassabban alakul ki, illetve a lemezek felületének külső részén kialakult kémiai szulfátréteg lebomlik.

 

Az akku kisütése egy kémiai folyamat mely egyet jelent az ólomszulfát kialakulásával. Ezt semmi módon megakadályozni nem lehet, kivéve a folyamatos töltéssel.

Előzmény: szanczytom (3759)
santinel Creative Commons License 2009.02.24 0 0 3766
Köszi,megnéztem már a titkos menüt.ott nem találtam meg a motor hőmérsékletét.de az intervallumok kinullázását megtaláltam.géptető ügyben hívtam már elég sok bontót tegnap meg ma.sajna nincs nekik,azt hiszem a wallisnál kell vennem.ha csak valaki nem tud mást.
Előzmény: festo520i (3757)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3764
A Metabond termékeivel kapcsolatban nem tudok és nem akarok állást foglalni, de azt jó ha tudod, hogy egy fantomcégrôl van szó.

Cégbírósági bejegyzés:
Offenbach a. Main (Offenbach) HRB 32201 - Metabond Molekular-Technik Gesellschaft für Oberflächenveredelung mbH

Rechtsform: Gesellschaft mit beschränkter Haftung
Kapital: 100.000,00 DEM
Eintragsdatum: 11. Nov. 1988

Sitz: Frankfurter Str. 54, 63225 Langen (Hessen), Hessen

Namármost ezen a címen egy lakóövezet található, ipartelep a környéken nincs, tehát sem gyárral, sem laborral nem rendelkeznek, legfeljebb másoktól bevásárolt termékeket címkéznek át. Elôzô "székhelyük", Am Bergfried 3, szintén Langen-ben, szintén egy lakóövezetben volt. Ez úgy német cég, mint ahogy én a római pápa vagyok.









Előzmény: szanczytom (3761)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3763
Azért azt nézd meg, nem-e AGM akksi van az autódban hagyományos helyett, nehogy tönkretegye ez a cucc.
Előzmény: szanczytom (3759)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3762
Szia.

Ok-köszönöm! Megtaláltam...

Üdv-Tosi
Előzmény: szanczytom (3761)
szanczytom Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3761
Nézd meg a www.metabond.hu -n itt a metabond termékek menüpont alatt megtalálod.Úgy tudom most olyan 2500-3000 HUF.

Üdv:Tomi.
Előzmény: bmw 5 (3760)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3760
Szia.

Hol lehet venni -mennyi forint.. 4-5 éves akkunál van értelme?

Üdv
Előzmény: szanczytom (3759)
szanczytom Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3759
Sziasztok!

Én egy ilyet használok a E61-be 2.5 da és a 98' 1.9 TDI Passatomban is már évek óta. Amúgy jó pár régi kliensemnek is tettem már be...Nekem bevált.....

AKKU Plussz

Elektronikus akkumulátor aktivátor, mely a savas akkumulátorokban lassítja a fémólom és az ólomdioxid képződését, ezáltal jelentősen megnöveli annak élettartamát.

Közismert, hogy az akkumulátor belsejében elektrokémiai folyamat során kisütéskor az ólomszulfát fémólommá és ólomdioxiddá alakul. Feltöltéskor ez a folyamat fordítva játszódik le. Az ólomszulfát jelenléte tehát a működés jellegéből adódó tény. Ólomszulfát keletkezik azonban tisztán kémiai reakció során is és ez képes maradandóan beépülni az akkumulátor lemezeibe és így csökkenteni belső energiaátalakítás hatásfokát. Ez a beépülési folyamat természetesen lassan történik, de a hőmérséklet emelkedésével (nyári melegben) és nem ideális működési körülmények hatására (pl.: autóba beépítve, lemerült állapotban tárolva) felgyorsul. Ezek a tényezők jelentősen befolyásolják az akkumulátor élettartamát és végső soron ezért kell 3-4 évente az autókban akkumulátort cserélni.
Az akkumulátorokat a mai technikában széles körben alkalmazzák, de az akkumulátor belsejében ténylegesen lezajló folyamatok elektronikai szabályozásával eddig nem sokat foglalkoztak. Az AKKU PLUSSZ képes jelentősen csökkenteni az akkumulátor "öregedését", feljavítani a leromlott, cserére ítélt darabokat és télen a mostoha időjárási körülmények között javítani a hidegindítást.
Az akkumulátorból származó energiával (3-5mA) egy speciális hullámformát állít elő, ezt tárolja, összegyűjti, majd kb. 15 másodperc elteltével visszajuttatja az akkumulátorba. Az ilyen módon kialakult impulzus nagyon rövid idő alatt (100-200 sec) 80-100 A értéket is elér. Az impulzusok hatására a kémiai szulfátréteg nehezebben, lassabban alakul ki, illetve a lemezek felületének külső részén kialakult kémiai szulfátréteg lebomlik. Az akkumulátorból felvett energia nem jelentős, hiszen a használaton kívüli akkumulátor veszteségi árama 15-20 mA feletti értéket képvisel, így mondhatjuk azt is, hogy az áramkör olyan energiát hasznosít, amely mindenképpen elveszne.

Műszaki jellemzők:

- Névleges tápfeszültség: 12 V
- Tápfeszültség tartomány: 10-16 V
- Üzemi áramfelvétel: 2-5 mA
- Töltő áramimpulzus: min. 80 A
- Impulzus ismétlési idő: 15 sec.
- Üzemi hőmérséklet tartomány: -25..+ 85 C

Felhasználási területe: Bármilyen típusú, hagyományos savas, 12 V-os akkumulátoroknál.

Használata:

A két sarut az a jelölt módon az akkumulátor két pólusához kötjük és ellenőrizzük, hogy az AKKU PLUSSZ házán elhelyezett piros LED kb. 15 mp.-ként felvillan-e. Kettő vagy több, sorba kötött 12V-os akkumulátor esetén (pl. buszok, teherautók) egységenként egy AKKU PLUSSZ-t szereljünk fel. 150 mA teljesítmény fölötti akkumulátoroknál az AKKU PLUSSZ lassabban fejti ki hatását.

Üdv:Tomi.
Előzmény: bmw 5 (3744)
festo520i Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3758
Szoktak keményebb müanyagból faragni olyan T alakú valamit azt teszed bele!De egyszerűbb modikal kikapcsolni.
Előzmény: grbv (3752)
festo520i Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3757
Gondolom azt is a titkos menüben tudod!Gépház ügyben meg természetesen mindent lehet már venni E60-hoz! Már csak egy 6-éves széria!
Előzmény: santinel (3756)
santinel Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3756
Sziasztok,tudja valaki ,hogy E60-on hol tudom megnézni a motor hőfokát.
Köszi!Esetleg valaki ha tud segíteni,kéne vennem egy hibátlan géptetőt.Ötlet,van már ilyen a bontóban?
grbv Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3755
nem,nem buntetnek meg mert akkor magam ele tudom huzni.......
Előzmény: Bazsa 525d (3754)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3754

"allandoan megbuntetnek biztonsagi ov miatt es gondoltam veszek bele es bedugom"

 

attól, hogy egy csat lesz a helyén, attól még megbüntetnek öv nélküli vezetés miatt.

Előzmény: grbv (3752)
xwxw Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3753
Az utas oldalit húzd át,de inkább kapcsold be a magadét.Nem olyan macerás.
Előzmény: grbv (3752)
grbv Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3752

sziasztok!

egy olyan buta kerdesem lenne,h ahova bekell dugni a biztonsagi ovet oda kifejezetten e60hoz valo ilyen bizbasz kell ami a biztonsagi ov vegen van, vagy jo akarmilyen masik is mondjuk egy bontobol?

allandoan megbuntetnek biztonsagi ov miatt es gondoltam veszek bele es bedugom.szoftverfrissitesnel nem kapcsoltak ki a csipogast.hosszabb uton amugy mindig bekotom magam de ha lemegyek boltba,vagy irodaba ami kb 150meterre van az utcaban akkor addig nem kotom be es inkabb athuzom az ules mogott.csak igy nem tudom magamra tenni ha megallit a rendor:)

remelem ertheto volt amit kerdeztem.a valaszt elore is koszonom

Chris528i Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3751
köszi megnézetem akkor....
Előzmény: Törölt nick (3749)
cs_p Creative Commons License 2009.02.23 0 0 3750
kösz az infót !
Előzmény: Törölt nick (3736)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 3749
Vagy ha a kormány burkolata a kormányoszlop külsô burkolatához ér valahol. De egy szerelô hallásra biztos megmondja.
Előzmény: Törölt nick (3748)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 3748
Felsô részen talán a Schleifring nyikoroghat még.
Előzmény: Steeef (3746)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 3747
ok!
Előzmény: Törölt nick (3745)
Steeef Creative Commons License 2009.02.22 0 0 3746
Hát akkor nem a kormány oszlop felső részétől jön a nyikorgás csak kormányoszlop felvezeti.Lehet kormányösszekötő az szokott még de biztosra akarsz menni emelőn nézesd meg sztem.
Előzmény: Chris528i (3739)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.22 0 0 3745
Teszterrel meg tudják nézni neked, például Maszi.
Előzmény: bmw 5 (3744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!