Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1465
Azért kíváncis lennék, mondjuk a Blahára hogy építenél be egy ilyet... Ehhez azért hely is kell, az meg nekik van dögivel. Nem véletlen, hogy Európában sehol nem terjedt el az ilyesmi a belvárosokban, max. a belvárost körbeölelő gyűrűn.
Előzmény: mzdude (1462)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1464

Érdekes anyag a Houstoni Beltway8-ról:

http://www.texasfreeway.com/Houston/photos/bw8/bw8_290.shtml

A legevőből qrva jól néznek ki ezek a csomópontok, de autós nézőpontból már kissé ilyesztőek...

(Csak tudnám honnan veszik azt a sok betont.... :-)

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1463

Ja. Dehát az amcsik hülyék, nem tudják mi a joo nekik :-(

 

Olvasgatom az alábbi anyagot: http://www.kurumi.com/roads/interchanges/cloverleaf.html

 

One way to improve a cloverleaf is to add collector/distributor (C/D) roads, which run parallel to the freeway and isolate it from the weaving action at the loops.

 

Ha jól sejtem a most épülő (folytatódó) M0-M3 csomópontban is mindkét főpálya mellé építenek Gy/E pályákat... (ahogy a most átadott M4-M0 és M5-M0 csp-okban is építettek - ésha jól láttam az M6-M8 is Gy/E pályákkal épül...).

 

 

Előzmény: mzdude (1462)
mzdude Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1462
Hoppá:

The design of this interchange addressed congestion, safety, and air quality.

Vagyis nem a főútvonalak szűkítésével gondolták megoldani a problémát. :-/
Előzmény: Törölt nick (1461)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1461
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1460

Egy kis info az említett csomópontról...

http://www.fhwa.dot.gov/eihd/i105i110.htm

Előzmény: mzdude (1454)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1459

Ok.

Viszont a nart sem iparkodik a folyamatban lévő munkák légifotózásával.

Idén még csak 4db köröshegyi kép van, oszt jónapot. (ráadásul amit felraktak az is gagyi kb. 0,3Mpixeles....) Pedig azért van néhány folyamatban lévő munka...

(nemtom milyen dilettáns szerkeszti ezt a weboldalt...)

 

Az unitef képei már korrektebbek: http://www.unitef.hu/dynamic_data/20.JPG (kb. 1.3Mpixel) csak kissé korlátozott a kínálat....

 

Az eddigi legkorrektebb az aka.hu: dátummal, km szelvény jelöléssel, felirattal ellátott normális felbontású légifotók.

 

 

Előzmény: Fricy (1458)
Fricy Creative Commons License 2006.06.03 0 0 1458
Ez a százhalombattai helyi tv felvétele. Nézd el nekik! :)
Archivumukban még van egy pár.
Előzmény: Törölt nick (1457)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.03 0 0 1457

Nem akarok qkacoskodni, de elég gyengécske ez a felvétel, az interview-t akár szövegesen is közzétehették volna...

 

Valami frankó légifelvétel, vagy ilyesmi... Na mind1, ez jellemző a magyar médiára...

Előzmény: Fricy (1456)
Fricy Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1456
Előzmény: Fricy (1455)
Fricy Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1455
mzdude Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1454
Ha rázoomolsz a megálló bal végére, akkor látszik, hogy valami parkoló is van alatta. Szóval valamiféle áruház vagy iroda is lehet ott.
Előzmény: Törölt nick (1452)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1453
Ha megépült, megszámoljuk. :)
Előzmény: Törölt nick (1450)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1452

Hát ez elég erőltetett... (azért persze szép impozáns csomópont lesz...)

 

érdekességképpen ajánlom az alábbi képet (egy valódi 5 szintes)

http://www.fotosearch.com/BDX383/bxp70178/

 

csak tudnám mi a túró a 3. szinten az a tömegközlekedési megálló....

(az alsó szinten lévő főpályán nem látok tömegközlekedési vonalat, amihez átszállást biztosítana... de az is lehet, hogy ott busz jár...

Előzmény: Fricy (1451)
Fricy Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1451
Az Angeli út átmegy az M6 alatt. Mellette az M0 töltésen megy. Emiatt lehet 3 szintesnek nevezni.
Előzmény: Törölt nick (1450)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1450

Mi a túrótól 3 szintes ez a csomópont?

Mert a barackos út átmegy az M0 alatt (a töltésen keresztül)?

 

Előzmény: part_wish (1449)
part_wish Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1449

így van. beszállok a mérésbe egy kamasznak nem mondható kamazzal...

 

a probléma ott van, hogy a régi 6-os az m0-ig nem lesz 2x2 sávos, tehát evidens, hogy az m6-m0-6 az gyorsabb megoldás lesz. de számomra meg az lett volna az evidens, hogy a nyomvonalvezetés budapest centrum felé lehetőleg a legkézenfekvőbb legyen (nekem a régi 6-os nyomvonal az m0-ig lett volna az), dehát valakinek eszébe jutott, hogy milyen olcsón (37 mrd Ft 8 kilométer) a másik megoldással a metallochemia kármentesítését is megoldja és megépülhet végre magyarország első háromszintű csomópontja...

Előzmény: cyber.greg (1448)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1448

Na jó. Ha megépült, lemérjük :)

Előzmény: Törölt nick (1443)
elemes Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1447
Ja -- úgy kellene itt is csinálni, mint kínában. Vízierőmű épült a Jangcén, kb kétmillió embernek kellett elköltöznie (illetve nem kellett: ha akart, maradhatott, persze a háza most negyven méter mélyen van a víz alatt).
Előzmény: cyber.greg (1446)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1446

Kár belénk ez a fenenagy demokrácia.

Előzmény: Törölt nick (1445)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1445

http://www.nol.hu/cikk/405573/

 

Máshol is ennyit cirkuszolnak egy nyavalyás gyűrűvel, vagy ez ilyen speciális hungariqm??

 

Nick Nolte Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1444
Köszi. Ezeknél azért a budai mehetne mélyebben is, meg a föld alatt. :-)
Előzmény: Fricy (1439)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1443
Az M6->M0 váltás valóban 80-100-al mehet, de az M0->6(központ felé) váltás a 270 fokos szűk jobbkanyarral (mega lámpás kereszteződéssel) már komolyabb sebességcsökkenést igényel (0-30 között)
Előzmény: cyber.greg (1442)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1442

Meg egyébként is nézd meg a tervrajzot:

http://www.unitefrt.hu/dynamic_data/122.jpg

Nincs semmilyen jobbrabalra hurok 40-nel.

Előzmény: part_wish (1432)
Fricy Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1441
Vadátjáró lesz, cirka 100 méter hosszan. :)
Két hete fotóztam Horvátoszágban, Splittől néhány km-re, délre.
Előzmény: Törölt nick (1440)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1440

És itt milyen célzattal épül? (mert a vidék elég kihaltnak tűnik...)

 

Nem könnyű terep, de legalább helyben van az építőanyag...

Előzmény: Fricy (1439)
Fricy Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1439
Hogy milyen a felszíni alagút:
Ilyen.
Meg ilyen.
Előzmény: Nick Nolte (1431)
Fricy Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1438
Az M6 autópálya építése pár képben meg lett örökítve az oldalamon. Lesz majd frissítve, csak most nincs rá időm.
Macibb Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1437
Szerintem ez az út azért épült, hogy a 81-es útról jövő forgalmat segítse tovább az M7, a 62 és a 63 felé a városon átvezető régi nyomvonal elkerülésével. Az Auchan melletti nagy körforgalom (városközpont, 630, ipari parki körforgalom, 63) talán nem vészes. Sokkal izgibb a mellette lévő, kisebb (másik körforgalom, ipari park + Bricostore, Auchan I bejárat, kijárat, II bejárat, benzinkút) körforgalom, amely pl. 4 óra körül a munkaidő végén hazafelé indulók és vásárolni érkezők együttes rohamától el tud dugulni, aztán ez néha átterjed a nagyra is :-)

Ja és a Csór felől érkező 8-as út székesfehérvári (feketehegyi) bevezetője újabban csak 50 km/h-ra van hitelesítve, nem 70-re ...

Üdv

Macibb
Előzmény: part_wish (1434)
Nick Nolte Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1436

 

1. ha elkerülő, miért nem lehetett a térképen kékkel jelzett szakaszt egyenesen nyugat felé elvezetni fehérvár határáig?

Az jóval hossabb lett volna, azaz drága

2. mi értelme a 8-as út bevásárlóközpontos körforgalmakba való vezetésének?

Többen mennek be vásárolni :-)

Előzmény: part_wish (1434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!