Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ken_Block Creative Commons License 2015.04.08 0 0 13012

:O :O
Nincs több kérdésem......és én voltam kiakadva 1db hátsó fékdobon 47e-ért....

Előzmény: Lacee71 (13011)
Lacee71 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 13011

90 től van hengerfej ha van . viszik mint a cukrot

 

Előzmény: Ken_Block (13010)
Ken_Block Creative Commons License 2015.04.08 0 0 13010

Bontóba 40 körül van szerintem, csak ugye kicsit lutris az, viszont mostaninál csak jobb lehet.

40-50-ért, ha benne van minden(tengely,szelepek, himba stb), akkor az nem lenne rossz ár érte. Csak a tengely 15-20 e kb.

Mondjuk az kétségtelen ,hogy 1-2 dolog méreg drága hozzájuk.

Előzmény: Lacee71 (13009)
Lacee71 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 13009

Beállt a vezérműtengely. szelepek himbák nem sérültek.

Előzmény: Ken_Block (13008)
Ken_Block Creative Commons License 2015.04.08 0 0 13008

Üdv.

 

Milyen hiba által kellene komplett blokkot cserélni?

Amúgy sajnos, ez nem olcsó mulatság, még külföldön sem...szerintem.

Előzmény: Lacee71 (13007)
Lacee71 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 13007

Helló

Tudna valaki segíteni kalos 1.2 s hengerfej vagy motor ügyben. cserélnem kéne de nem kapok vagy nagyon drágán. hol érdemes keresni?külföld?

Ken_Block Creative Commons License 2015.04.06 0 0 13006

Azért kéretik megnézni, hogy nem e lett már egész véletlenül kicserélve....ha volt cserélve, felesleges 5-10-15e múlva cserélni, attól függ mennyi lett menve azóta vele.

gg69gg Creative Commons License 2015.04.05 0 0 13005

Köszönöm a jó tanácsokat......tavaly vettük a "kalózt"....65000 van benne,,,akkor a vezérlés is meg lesz oldva....termosztát cserével együtt...........

almaata66 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 13004

Szerintem ez az a meló amivel érdemes megvárni a 60ezres vezérléscserét.  Addig meg elviselni a picit magasabb fogyit, oszt jónapot ;-)

Előzmény: Ken_Block (13003)
Ken_Block Creative Commons License 2015.04.05 0 0 13003

Azért mondtam, hogy magát a házat lecsavarni, nem puki......hozzáférés már más...azért írtam ,hogy nem tudom hol van rajta.  1.4-es Seaton pl kiveri az ember szemét, mondjuk az pár évvel régebbi konstrukció.

Német dízeleken is szar csinálni, generátor-szervósziv. alatt-mögött van.....Ismerősöm szavaival élve: "Csak csavarozgatni kell egy kicsit." :D

 

Nem biztatás, hogy álljanak neki otthon az emberek, de van aki megcsinálja...van annyi műszaki érzéke. Van aki egy pollenszűrő cserén elborzong....(Seat Alhambran én is elborzongtam)

Előzmény: almaata66 (13002)
almaata66 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 13002

Csupa móka és kacagás a csere. :)   Ha autószerelő az illető! "csak" a vezérlésig kell szétbontani az autót. kb. 1-2 órás munka. ha nem és bátran nekikezd a kezdeti sikerek után a szerelésnek az illető, akkor még hozzá kell adni a vontatás,; idő stb. költségeket.........

Előzmény: Ken_Block (13001)
Ken_Block Creative Commons License 2015.04.05 0 0 13001

Alapjába véve nem nehéz kicserélni, HA nincs eldugva. Személy szerint nem tudom hol van bennük, nem volt gond vele szerencsére.

Ha látható helyen van, maximum 1-2 apróságot kell levenni a hozzáférhetőséghez, nem nehéz....

gg69gg Creative Commons License 2015.04.05 0 0 13000

Szia! Mesélnél a termosztátcseréről? Köszike... :)

Előzmény: stevegel (12300)
gg69gg Creative Commons License 2015.04.05 0 0 12999

Üdv Mindenkinek!

Nejem "kalózával" mentem tegnap és a vízhőmérséklet a 2. vastag rovátkáig se ment fel...20 km után se.....szerintem felette kellene lenni, mert 4 rovátka is van.........tapasztalat részetekről? Amennyiben termosztátcsere, magam is meg tudom csinálni? Tömités mennyire macerás? Múlt héten cseréltem gyújtótrafót... :(

DelSonar Creative Commons License 2015.04.05 0 0 12998

Én ugyan nem értek hozzá, de... Ha nincs olajnyomás és van olaj a motorban akkor valószínűleg olajpumpa. Ha van olajnyomás de szemmel láthatóan fogy az olaj akkor a motor felzabálja, akkor, ha nincs olajtócsa a kocsi alatt, mert akkor tömítés. Tehát összességében a műszerfali olajnyomás ellenőrző lámpa és a nívópálca elég kell legyenek az olajrendszer ellenőrzéséhez.

Előzmény: ogyörgy78 (12991)
Ken_Block Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12997

Sok mindentől függ, hogy milyen állapotban van a kasztni. 12 múlt ami miénk volt. Bal küszöbön van egy benyomódás-húzás, semmi rozsda. Csomagtér ajtó, rendszám keret vonalában pöttyökben rozsdásodik, illetve 2 első ajtó belső felén vannak pöttyek. Jobb hátsó sárvédő ívről most kezd hólyagosodni a lakk. 9 év garázsban, több mint 3 csillag szálló.

Láttam '05 körüli szintén sedan kalost, küszöbök lyukasan, géptető cserélve, csomagtér cserélve, 2 első ív már cserélve.......

óóóóóó Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12996

jah és még annyi ne sértésnek vegyétek mert nem annak szántam!!! csak nekem a matiz és tico rozsdásodása 15 évesen nagyon nagy csalodás volt egy 17 éves f astra és egy 19 éves swift után

óóóóóó Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12995

wector 81  lehetne egy kérdésem? mekkora az a rozsdás rész? tudnál fotot csinálni? illetve bárkinek van még gondja a rozsdával? nagyon gondolkozom egy kalos vételén de az elöző daewooim valahogy elvették a kedvem ( matiz,és tico ) mindegyik szana szét rohadt 15-16 éves korukra 

Ken_Block Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12994

Ha azt nézzük, jelezheti a kevés olajat.....ha annyira kevés már, úgy se tudja a nyomást előállítani a semmivel.

wector81 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12993

Annyit jelez, hogy kigyullad az olajnyomás lámpa. 0,5bar környékén. De az már rég rossz, ha az kigyullad. Onnantól egy métert sem szabad tovább menni. A normál olajnyomás még meleg motornál, alapjáraton is minimum 1,5bar, hidegen akár 8 is lehet.

Előzmény: ogyörgy78 (12991)
almaata66 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12992

szerintem nem. de miért nem jó neked a nívópálca? inkább az olajnyomás az ami fontos infó lehetne.

Előzmény: ogyörgy78 (12991)
ogyörgy78 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 12991

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy daewoo kalos sedan 1.4 es jelezz a műszerfalon ha kevés az olaj?

 

Köszönöm!

gg69gg Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12990

Köszi...meglátom..egyébként mind a négy régi gyertya "tiszta" volt.....

Előzmény: DelSonar (12989)
DelSonar Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12989

Ha nem gyújtott egy henger, akkor elcseszhette a fogyasztást, mivel a fedélzeti számítógép a kipufogógáz elemzéséből is kalkulál.

Előzmény: gg69gg (12988)
gg69gg Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12988

Köszönöm Mindenkinek a válaszokat!Lássatok csodát....a lámpa elaludt...megmaradt 3ezrem.......Köszi mégeszer....Szerintetek a rosz gyujótrafó okozhatott magasabb fogyasztást?

Előzmény: kalos1 (12987)
kalos1 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12987

Javítás és aksi saru levétele után a check lámpád valószínű nem fog világítani de az autó elmenti a hibakódot és később egy kiolvasásnál kijelzi

pity68 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12986

Mikor cserélték az 1-s lambda szondát, úgy emlékszem  utána törölték  a hibát,mert nem aludt ki a lámpa.

Előzmény: DelSonar (12985)
DelSonar Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12985

Megmondom őszintén, még nem találkoztam világító check lámpával, szerencsére. A javítási kézikönyvben írnak valamilyen törlésről, lehet ez használ. (kép csatolva) De elvileg ha a hiba megszűnik a lámpának is ki kellene aludnia, bár mivel még nem volt dolgom ilyennel így csak találgatok.

Előzmény: gg69gg (12984)
gg69gg Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12984

Üdv! Kicserélve a gyújtótrafo, gyertyák..... :):) már csak az a kérdésem.....aksisarut levettem.....a chek lámpa nem fog elaludni? ki kell ujra üttetnem 3ért? :( Köszi a választ

Előzmény: DelSonar (12975)
bazsikaxd Creative Commons License 2015.04.01 0 0 12983

Koszi a gyors vàlaszt. Utánanèzek! :)

Előzmény: DelSonar (12982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!