Azért kéretik megnézni, hogy nem e lett már egész véletlenül kicserélve....ha volt cserélve, felesleges 5-10-15e múlva cserélni, attól függ mennyi lett menve azóta vele.
Köszönöm a jó tanácsokat......tavaly vettük a "kalózt"....65000 van benne,,,akkor a vezérlés is meg lesz oldva....termosztát cserével együtt...........
Azért mondtam, hogy magát a házat lecsavarni, nem puki......hozzáférés már más...azért írtam ,hogy nem tudom hol van rajta. 1.4-es Seaton pl kiveri az ember szemét, mondjuk az pár évvel régebbi konstrukció.
Német dízeleken is szar csinálni, generátor-szervósziv. alatt-mögött van.....Ismerősöm szavaival élve: "Csak csavarozgatni kell egy kicsit." :D
Nem biztatás, hogy álljanak neki otthon az emberek, de van aki megcsinálja...van annyi műszaki érzéke. Van aki egy pollenszűrő cserén elborzong....(Seat Alhambran én is elborzongtam)
Csupa móka és kacagás a csere. :) Ha autószerelő az illető! "csak" a vezérlésig kell szétbontani az autót. kb. 1-2 órás munka. ha nem és bátran nekikezd a kezdeti sikerek után a szerelésnek az illető, akkor még hozzá kell adni a vontatás,; idő stb. költségeket.........
Nejem "kalózával" mentem tegnap és a vízhőmérséklet a 2. vastag rovátkáig se ment fel...20 km után se.....szerintem felette kellene lenni, mert 4 rovátka is van.........tapasztalat részetekről? Amennyiben termosztátcsere, magam is meg tudom csinálni? Tömités mennyire macerás? Múlt héten cseréltem gyújtótrafót... :(
Én ugyan nem értek hozzá, de... Ha nincs olajnyomás és van olaj a motorban akkor valószínűleg olajpumpa. Ha van olajnyomás de szemmel láthatóan fogy az olaj akkor a motor felzabálja, akkor, ha nincs olajtócsa a kocsi alatt, mert akkor tömítés. Tehát összességében a műszerfali olajnyomás ellenőrző lámpa és a nívópálca elég kell legyenek az olajrendszer ellenőrzéséhez.
Sok mindentől függ, hogy milyen állapotban van a kasztni. 12 múlt ami miénk volt. Bal küszöbön van egy benyomódás-húzás, semmi rozsda. Csomagtér ajtó, rendszám keret vonalában pöttyökben rozsdásodik, illetve 2 első ajtó belső felén vannak pöttyek. Jobb hátsó sárvédő ívről most kezd hólyagosodni a lakk. 9 év garázsban, több mint 3 csillag szálló.
Láttam '05 körüli szintén sedan kalost, küszöbök lyukasan, géptető cserélve, csomagtér cserélve, 2 első ív már cserélve.......
jah és még annyi ne sértésnek vegyétek mert nem annak szántam!!! csak nekem a matiz és tico rozsdásodása 15 évesen nagyon nagy csalodás volt egy 17 éves f astra és egy 19 éves swift után
wector 81 lehetne egy kérdésem? mekkora az a rozsdás rész? tudnál fotot csinálni? illetve bárkinek van még gondja a rozsdával? nagyon gondolkozom egy kalos vételén de az elöző daewooim valahogy elvették a kedvem ( matiz,és tico ) mindegyik szana szét rohadt 15-16 éves korukra
Annyit jelez, hogy kigyullad az olajnyomás lámpa. 0,5bar környékén. De az már rég rossz, ha az kigyullad. Onnantól egy métert sem szabad tovább menni. A normál olajnyomás még meleg motornál, alapjáraton is minimum 1,5bar, hidegen akár 8 is lehet.
Köszönöm Mindenkinek a válaszokat!Lássatok csodát....a lámpa elaludt...megmaradt 3ezrem.......Köszi mégeszer....Szerintetek a rosz gyujótrafó okozhatott magasabb fogyasztást?
Megmondom őszintén, még nem találkoztam világító check lámpával, szerencsére. A javítási kézikönyvben írnak valamilyen törlésről, lehet ez használ. (kép csatolva) De elvileg ha a hiba megszűnik a lámpának is ki kellene aludnia, bár mivel még nem volt dolgom ilyennel így csak találgatok.
Üdv! Kicserélve a gyújtótrafo, gyertyák..... :):) már csak az a kérdésem.....aksisarut levettem.....a chek lámpa nem fog elaludni? ki kell ujra üttetnem 3ért? :( Köszi a választ