YTO+mtz952.2 van Kovács Attilának t-150 82,1 kék,John deere Tóth Eleknek 2db+2mtz 82es szürke 920mtz,Majlát john dere Palacsinta 820.2, Nagy Laci 920kék+kék 82es +piros 550es! itt nagy kulákok laknak akinek van 5 gépje egyszerr 1770 lakos van itt 100db trakit számoltunk meg!
Én egyet nem értek,hogy ha szarr az ujj mtz akkor miért kérnek el 5millát vagy többet,igaz azt mondja faterom hogy iszonyu drága a ujj munkagép,pl tárcsa van olyan ami 1millás biztos jó csak kinek mert sok ember inkább használt trakit vesz + használt munkagépet!Látom az eke nem megy feljebb 250eft wiraxnál törönél 320eft agromannál cseh eke 280eft leták eke az meg 440eft! Vogelt az nem tudom 500-800 közt!
ha van a közeledben vasáruval foglalkozó üzlet, ott veszel 56mm külső átmérőjű csövet 10,5 mm fallal, annak 35mm a belseje abba már csak ékpályát kell reszelni, de én mostanság ék helyett átfúrom a hüvelyt meg a tengelyt és hasított hüvelyt (csőstift, ki hogy ismeri) beleütöm, amivel elfordulás és lecsúszás ellen is van biztosítva. Egy kidobott karáncsonkot meg rá kell hegeszteni a szabad végére és kész.
A fejtrágyát most ki hagyom, tavaly rengeteg alaptrágyát kapott(istálló, híg) most idén ezen dolog mellőzve lesz, de majd meg látom 1q át lehet kap hektáronként.
Üdvözlöm az urakat! Már megint bajom van. 453 bálázó hajtómű, ami hajtja a behúzó láncot tönkrement a szimeringje. A lánckereket levettem 4 csavar fogta, de a lánckerék tartó tárcsa sehogy nem akar lejönni a tengelyről. Nagy segítség lenne egy szerkezeti rajz vagy jótanács, ha valaki csinált már ilyet. Előre is köszönöm!
Az biztos. Amennyi kiment az ablakon, azért valami komolyabb is begurulhatott volna az udvarba...
"minszki" jó duma, de nem megnyerő. Mindig az kiabál akinek a háza ég....
Amúgy meg mindegy is, mert oda is beszállító a kínai..... nem csak a piacot töltik szeméttel.
A kisebb cm3 nyilván tingli-tangli munkánál érvényesül, de ha ki van véve a lóerő, akkor a kisebb mindig többet eszik, mint egy nagyobb motor ugyan annál a melónál.
Már minedenki írt infót, tapasztalatot, és vélemyént ebben a témában, már tudom mikor lesz ideális, de azért majd nézegetem a vetést is hogy smit alakul, no meg a talajt is nehogy kárt tegyek benne.
Azt hiszem már rájött a saját példáján. De szerintem egyszer meneszti is, ha csak mostanára nem csináltak már traktort belőle, mert mindent javítottak rajta. De aki kicsit kíméletesebben hajta ott is vannak bajok. Mindig van ez a "minszki" szöveg, de ha egyforma hitvány anyagból csinálják az összeset akkor tök mindegy, hogy hol rakják össze.
Nem tudom ezt a fogyasztást, néha úgy tűnik nem fogy olyan sok gázolaj, másszor úgy, hogy eléggé beles.
Mondjuk engem jobban csak a könnyű munkáknál érdekel a fogyasztása.
Talán elképzelhető, hogy a zetró valamennyivel azért kevesebbet kajol, pl. kevesebb cm3 miatt is.
Majd egyszer lehet, hogy privátabb keretek között elmagyarázom mire gondolok, mit kellene neki csinálnia, persze egyelőre csak elméletben. A gyakorlatig egyelőre nem jutottunk, meg ez valószínűleg így is marad egy darabig! :-D
Nem csak pont a zéró helyesírás miatt, hanem az is eléggé nagy hülyeségeket ír! :-)
Nem kell szálguldani vele,itt a szomszádom egy fiatal gyerek 892.2 mtz ami ha jól tudom 90lovas ami van egy 3,2m tárcsa azis 56cm lap,és ö olyan lassan meg terep3 felezve gondolom az csak 1800fordul és nem meg 6km többel ha tévedek akkor 4 felezve,és mégis szépen dolgozik!
Elöször azt hittem meg van a probléma a csigatengely nem volt központba a kockával,kicseréltem de semmi változás.
Ugyan olyan darabos a mozgás.Levettem a fedelet is mehanikus gond szemmel nem látható, de amit még észrevettem ahogy tekerem a kormányt ugy pulzál az olaj is.