Köszönöm mindenkinek az önzetlen segítőkész kecskeméti felajánlást, sajnos elvitték a cuccost!
Igen, óvatos igyekszem lenni, nem vagyok száguldós fajta, az esetek 98%-ban 50 fölött nem megyek, de inkább csak pöfögök. Ez esetben is 30-al sikerült a fekvőzsarut benézni :D
Érdekelne a véleményetek mert le szeretném cserélni a e270 2003 as w211 est egy 2007 es 320 as 4 matic ra 270 ezer kilométerrel viszont végig mercinél szervizelve!
A kérdésem az lenne hogy milyen tipus hibái vannak (mert gondom hogy vannnak) és mennyire riziko bevállalni 270 ezer kilométerrel?
A 270 esel viszont nagyon meg voltam elégedve annak ellenére h lassan váltofelujittásra szorul (trélerezés miatt)
erdeklodnek hogy esetleg tudja e valaki hogy lehet egot cserelni a kozpontizar gombjaba, ill. egyatalan lehetseges e a csere a nyomogomboknal talhato egok (e class 2.7cdi 2003)
Amúgy nem is értem mi a fax van most a levegőben, igaz nem életvitel szerűen, de 90 óta motorozom, 95-ig napi szinten mániákusan, és sosem esett le a cipőm, de a motor is maradt a alattam... Most meg már a kapuban áélla is összeroskadok? :D
:-)) Ép a múlt héten segítettem egyik kollégának motort javítani...... 3 kerekű robogója van. Elfelejtettem behúzni a kézi féket ami egyben a motort is rögzíti függőlegesben. Leszálltam róla hogy segítsek a kaput becsukni,motor felborult mint a büdös bogár,az első kosárban lévő szerszámok és a sör be az árokba. Én meg utána a 160 kilómmal olyan gyorsan hogy azt nem tudnám akarattal megismételni. :-)