A hibáikat én is ismerem, ugyanakkor én akkor kezdtem a modellgyűjtést, amikor ezekről csak reménytelenül álmodoztunk, így most, hogy legalább vannak jó alapok, amit ki lehet javítani, én kevésbé haragszom rájuk.
Ugyanakkor azt én sem értem, hogy ha a munka nagyját jól megcsinálják,( mert maguk a kasztnik szerintem elég jók), akkor miért nem készítenek rájuk pontosabb dekort. Pont ugyanennyibe kerülne, csak kicsit jobban kéne tájékozódniuk.
Ja! Az a 280-as pedig egy magyar gyűjtemény átfestett modellje! Még egy lopott fotóval szerencsétlenkednek. Vicc az a "cég"! 🤣 Az ezüst-királykék 260-assal is nagyon elrúgták a pöttyöst! A "cirkuszi" BKV-MKV festésű 620 is egy vicc volt.
Nem tudom, de ha megnézed, a békávés Ikarus 60-at, meg a 280-ast ugyanitt már tavaly szeptember elején beharangozták, ebben a hozzászólásomban ki is tettem ide és még azóta sem kerültek ki a piacra.
Hát nekem valami olyasmi jött le ebből, hogy lesz némi hosszabbítás a Volkswagen sorban. Remélem megkapjuk a Brazil sor darabjait, amik itt nem jelentek meg. De majd rákérdezek.
Biztosan vannak megmaradt VW-k raktáron, de nem lehet a végtelenségig hagyni, hogy előfizessenek, mert akkor azok a modellek foglalják a következő sorozat darabjainak a helyét. Na meg már javarészt megvették-előfizették azok, akiket érdekelt, pár későn ébredő miatt nem hiszem, hogy megérné tartani a lehetőséget. Plusz gondolom nem külön-külön ügyfélszolgálatosok vannak, és ha sok sorozat futna egy időben, akkor többet kellene felvenniük, hogy bírják az iramot.
Mert már kifut, nem rendelhető. Az érdekes, hogy semmilyen raktárkészlet nincs a későn ébredőknek, vagy ebből ennyi volt és itt szórták (volt ez a környéken)?
Elvileg 70-nél vége és ma jelent meg a képek alapján a Cabrio Ghia. Más kérdés, hogy valaki látta-e élőben.
Én most megint ránéztem a Dea honlapjára, nekem nagyon úgy tűnik, hogy a VW sort igyekeznek minél mélyebben eldugni az oldalukon, de ha meg is találod nagy nehezen, akkor a sorozat utolsó megjelent darabjaként a január 2-ai dátumot mutatják, tehát hogy ma jelent-e meg új modell, és hogy az mi is tulképen...?? Na mindegy, én asszem, nem rugózok ezen tovább, ami kell még ebből a sorból majd talán vmelyik börzén megveszem.
Az első 2-3 szám bárhol lehet, Lidl és Aldi kivételével (hacsak egy nagyobb rekeszbe ki nem teszik, én még nem tapasztaltam). Nagyáruházakban (a Campona és Pólus Tescokról szoktak ódákat zengeni...), egyéb kutakon és ellátóhelyeken is előfordulhat még (szuper)COOP és Penny magazinokon is találni. A továbbiakban a Sonny8 által
leírt helyeken, bár Sparja válogatja és inkább Inter lesz az, ahogy CBA-ból is a nagyobbak esélyesek és Primák kevébé.MOL kutaknál elvileg lennie kellene, de a logika szerint, akkor COOP-nál is, de mégsincs.
Sziasztok! Pénteken akkor Rába? Tudna valaki esetleg egy listát, ahol most terjesztik az újságokat, Tesco, Auchan, stb? Köszi előre is. Én még nem vagyok érdekelt, de szeretném tudni, mikor mi jön.
Én nem állítottam, hogy nem volt ilyen, legalábbis a BNV-s és néhány exportra gyártott, tesztkörös verziót leszámítva. A csőrösökkel ellentétben a bulldog fülkés Csepelek sem voltak már domináns részei az utcaképnek. Azt a Zilek, Ifák, Roburok uralták. Mivel lengyel specifikus a sorozat, nyilván a kiadó próbálja a legköltséghatékonyabban uniformizálni, mint, minden más gyártó. Érdekesebb, arról van infó, hogy ilyen fülkés Csepel valójában milyen puttonnyal rohangászott, szabad szemmel látható mennyiségben a hazai utakon? Platós, ponyvás, dobozos? Volt egyáltalán ezekből számottevő, vagy csak spec felépítményekkel pár darab, tűzoltó, meg export?
Persze hogy nem, az 5. szám pont ez lesz. Én nem bánom, örülök, hogy hozzánk legalább nem "Mleko" felirattal jön, mint a lengyelekhez. A cseheknél, ahol elvileg nagyobb a keresleti piac, szintén "Tej" felirattal jön. Végre úgy tűnik nem mi kapjuk a maradékot! :)
Létezni létezett ilyen tejeskocsi itthon (elvileg), más kérdés, hogy lehet nem ilyen festéssel, sokkal inkább valószínű, hogy az Atlas által kiadott modell színeiben.