A leggyakoribb színek a "koral red" 7850, ami valójában élénk narancs a "brillant ornage" 7845 és az "oriental orange" 7397.
Az enyém Sport organge 7855-ös kóddal (lenne gyárilag):
Nem tudni, hogy ezek a CSN kódok milyen RAL kódnak felelnek meg, ezért biztos, ami biztos, amikor helyreállították a fiuk az autót "Gulf narancsot" alkalmaztak, ez könnyen kikeverhető, pótolható szín, mai napig készül ilyen színben pl. Porsche.
Motorhoz nagyjából van. Fék cuccok már keservesebbek, díszlécek kis kiegészítők nincsenek. Futóműhöz van, de már nem gördülékeny a beszerzése. A motor valamelyest hasonlít a 105-höz. A régi gyári alkatrészek sokszor selejtek és csak rábaszik vele az ember.
Tudna valaki pár mondatot írni nekem arról, hogy milyen alkatrész ellátása van egy s100-nak? Mi az kb. ami egyezik a 105-el, és ami nem, mennyire problémás beszerezni? (Forgatom a fejemben, hogy beszerzek egyet, de előbb tudni szeretném, mire számítsak.)
Üdv a veterános kollegáknak! Segítséget szeretnék kérni egy 1959es Skoda Octavia felújításához. Ausztriában készül az autó és képtelenek beazonosítani a gyári színét mert annyira le van mattulva. Világoszöld az autó, a gyári színkódja 7039. Sajnos ez alapján nem tudják kikeresni. Kérem ha valakinek megvan az ehhez való RAL szám vagy van olyan eredeti festésű alkatrésze ami mintának alkalmas lenne segítsen.
Jah, azt nem tudom, változott-e, de akkoriban mindenkinek feltűnt, hogy az összes sajtóanyagban, poszteren, idővonalon a "farmotoros korszak" gyakorlatilag ki lett hagyva, a típusok képei a 440-Octavia vonal után a '95-ös Feliciával folytatódott, mintha a 60-as évektől kezdve 95-ig nem gyártottak volna autót...
Kb. 10 éve járatm MB-ban, a múzeumban, akkor sem volt kiállítva az összes típus. Ha jól tudom, időszakosan forgatják a kiállított autókat, hogy milyen tematika szerint, az nem világos, de tuti, hogy van a múzeumnak egy szép zöld (türkiz?) és egy piros Feliciája, ezek 2004-ben ki voltak állítva.
Amikor olvastam az új kiállítási metódusról (polcrendszer), nekem is elkerekedett a szemem: miből gondolják, hogy a felső polcra tett autó padlólemeze érdekes lesz a látogatóknak...?
Ebből a szempontból az Audi Múzeum hasonló, de sokkal jobb koncepció: körbeforgó páternoszteron vannak az ikonikus típusok.
Szombaton a Skoda Klub szervezésében volt szerencsém a látogatást tenni A mlada boleslavi múzeumban...
Gondolnátok, hogy a gyár egyik autentikus típusa a FELÍCIA nincs a kiállított autók között???
Az autók egy részét meg jó magasan polcokra tették, köztük olyanokat is mint az 1000 MBX vagy az MB 1000 Combi? Vagyis azokat, amelyek kicsit érdekesebbek a hozzá értőknek...az igazi kuriózumokat pedig egy másik "raktárban " tárolják...Pl. orrmotoros 120-s, Favorit sedan, vagy az új fejlesztésű Tudor, ami a két ajtós Oktávia cupét takarja...Gratulálok a kiállítás megálmodójának...a Tátra múzeum kategóriákkal különbül néz ki!!!
Én is keresek alkatrészeket Feliciához ,Octáviához nyári tetőhöz első keretet keretet pl kipufogó dobot, főfékhengert, kerékfékhengereket, Felicia szívócsövet ( minta is jó hogy le tudjam öntetni és gumialkatrészeket meg ami van :)