Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Vgyuri 2014.02.10 10:59:22 © 53165

Az a link nem él, de a kapcsolatok között megtaláltam a ticket service-t, az működik. Már csak rá kell jönni, hogy lehet szabad üzenetet küldni, mert a 4 felsorolt alpontból (szerintem) egyik sem vonatozik rám.

Előzmény: Vgyuri (53164)
Vgyuri 2014.02.10 10:50:06 © 53164

Na. felébredt a DX vevőszolgálat, tényleg a Holdújév miatt kérnek szaporán elnézést. Az más kérdés, hogy nem értem, mit válaszoltak:

 

You're receiving this message because you have subscribed to Report Error function on our product’s page.

Thank you for your continued support on DealExtreme.com


Sorry for the late answer for Chinese lunar New year. Could you pls open a ticket to our customer service express? Happy year of the horse!

 

Oké, nyissak egy ticketet a costumer service-nél. De azt hogy kell csinálni. Egy másik levélben szerepel valami services.dealextre.com link, csak éppen nem lehet rácsatlakozni, pár perc múlva a távoli kiszolgáló megszakítja a kapcsolatot.

 

Náluk még tart a Holdújév? Vagy túl sok a restancia?

Előzmény: Degeczi (53068)
Törölt nick 2014.02.10 00:23:20 © 53163

Az hogy a vásárolt termékeknél megjelenik a "kifizetve" jel az még nem biztos, hogy ki van fizetve.

 

 

/Nekem volt olyan megrendelőm, aki több cuccot vett, mint amennyit rendelt és nem az ebayen keresztül fizetett, hanem vagy küldtem neki fizetési felkérést vagy magától tolta át a pénzt. És akkor nekem kellett külön kipipálni, hogy fizetve./

 

Azért érdemes lenne átnézni a paypal számlád pénzmozgását.

Előzmény: tasco (53157)
nyubocs 2014.02.09 23:59:46 Creative Commons License 53162

Ez is igaz :)

És itt nemcsak az áru értéke a lényeges, hanem a postaköltséget is figyelembe kell venni.

 

(Mondjuk izzadtam egy pár napot, mire beállítottam a postai kedvezményeket, de muszáj volt, mert hiába írtam a termékleírásba, hogy minden további termék postája 0 GBP, mivel a terméklapon a P&P fül mást számolt, az nem egy vevőt elriasztott.

 

Mondjuk én liciteset eleve nem 5 napra, hanem 9 napra szoktam indítani.

A fixes cuccok meg 31-re (az árnál pedig mindig átnézem a kinálatot előtte)

Előzmény: Törölt nick (53161)
Törölt nick 2014.02.09 23:22:55 © 53161

És a többiekhez képest milyen áron.

Előzmény: nyubocs (53160)
nyubocs 2014.02.09 22:34:11 Creative Commons License 53160

Az mindig attól függ, mit árulsz.

 

Előzmény: bings12 (53154)
tasco 2014.02.09 22:32:31 © 53159

Én megnéztem a számlám de onnan sem történt kifizetés...

Törölt nick 2014.02.09 22:16:18 © 53158

Ha nincs a paypalon elég pénz, akkor a hozzá rendelt számlaszámról levonja.

 

Amikor a paypalra utaltál, akkor az már előtte levonta a számládról.

 

Nézted már a számládon az utalásokat?

 

 

Ha rosszul írtam javítsatok ki!

Előzmény: tasco (53157)
tasco 2014.02.09 21:36:22 © 53157

Bocsi..még annyit hogy kifizettem...a termékeknél ez meg is jelenik az euro jel...

tasco 2014.02.09 21:31:29 © 53156

Segítséget kérnék...

Vásároltam a német ebayról... A vásárlás pillanatában nem volt még keret a paypalon.. Ez később feltöltöttem,az eladó el is küldte a csomagot. Rendben meg is érkezett.

A paypalon továbbra is fent van az összeg, mikor vonódik le?

Törölt nick 2014.02.09 21:09:07 © 53155

10-25 néző/hét

Előzmény: bings12 (53154)
bings12 2014.02.09 20:19:47 © 53154

Nektek átlagban mennyi egy termék nézettsége?Lehet hülye kérdés,de én keveslem ahhoz képest,hogy a világ legnagyobb licitálós oldala.5 napokra rakom fel a cuccokat és 8-25  a nézettség .

alfi13 2014.02.09 16:20:50 © 53153

Eleinte én is mindig azon agyaltam hogy miért nem küldik trackin-al de valóban igazad van. Ugyan ugy megjönnek a sima csomagok is. De ha mégse jönne meg akkor sem érhet kár mert visszatéritik a termék árát ha nem jön meg.

Előzmény: Degeczi (53151)
bings12 2014.02.09 10:21:18 © 53152

Na látod...Amúgy nekem is emelték tegnap automatikusan.

Előzmény: Törölt nick (53150)
Degeczi 2014.02.09 09:28:28 © 53151

ne szerencsétlekedj már ennyit: rendeld meg, ha kell tracking nélkül, kár nem érhet!

 

Előzmény: migiri01 (53149)
Törölt nick 2014.02.09 08:41:00 © 53150

Írtam egy mailt a brit supportnak, hogy miként kaphatok magasabb eladási limitet (mert a feltételek már teljesültek).

Aztán visszaírta, hogy általa mostantól "50 items or £1800 per month" lesz a limitem.

 

Köszönöm a hozzászólásokat!

migiri01 2014.02.09 01:04:36 © 53149

Ahh ennyi macerát...irkalhatok az eladónak hogy mennyi a plusz költség ajanlottan aztan ki tuda mikor ir vissza es vasarolhatok..

Degeczi 2014.02.08 23:51:19 © 53148

persze, h nem

Előzmény: migiri01 (53147)
migiri01 2014.02.08 23:12:31 © 53147

Ertem koszi, es akkor ugye attól hogy egy termék postaköltséges az még nem jelenti azt hogy a tracking is benne van!? 

Előzmény: iamtwo (53146)
iamtwo 2014.02.08 18:29:57 Creative Commons License 53146

Vagy módosítja a felszámított postaköltséget (rendelés előtt), vagy megkér, hogy paypalon toljál át még neki  pár dollárt.

Előzmény: migiri01 (53141)
Degeczi 2014.02.08 17:18:59 © 53145

az Ebay nem tudhatja, mikor adta föl, ezért persze az eladón múlik mikor jelöli annak

 

egyébként attól, h tényleg föladta, simán dokkolhat még akár 10 napot is az ottani postán, mielőtt elhagyná az országot

Előzmény: migiri01 (53144)
migiri01 2014.02.08 17:06:36 © 53144

Még egy kérdésem lenne.. Mivel en csak veszek nem árulok nem tudom de a shipped logó mikor jelenik meg? Akkor mikor az eladó ranyom h shipped vagy amikor postára kerül? Bár gondolom az utóbbi hülyeség.. Csak akkor elég gaz ha a vásárlást kovetoen 5percre ra felkerül h shipped aztan ra 1 hétre adja fel...

migiri01 2014.02.08 16:21:47 © 53143

Koszonom!!:)

Előzmény: Degeczi (53142)
Degeczi 2014.02.08 15:35:14 © 53142

Megkérdezheted tőle, mennyiért vállalja - bár úgy már valszeg nem fogja megérni ilyen olcsó termék.

 

De ha eddig nem voltak elveszett csomagjaid, ne görcsölj rajta!

Ha a 45 napos határidőhöz közeledve sem érkezne meg, indítasz egy ilyen ügyet az Ebayen, amire egy újabb 30 napos határidő indul, ami alatt az eladó dolga megnyugtatóan rendezni a dolgot. Ez szinte biztosan abból áll majd, h megkér további 1-2 hét türelemre, aztán ha az alatt sem érkezik meg, visszafizeti a teljes összeget.

Kár nem fog érni.

Előzmény: migiri01 (53141)
migiri01 2014.02.08 15:27:25 © 53141

Ertem koszonom es ha kérem hogy trackelje akkor azt hogyan tudom neki kifizetni?

 

 

 

 

 

 

ez esetben gondolom nincs tracking csak sima posta.. Ha szeretnem követni a vásárlás elott írjak neki?

Előzmény: iamtwo (53138)
Degeczi 2014.02.08 15:18:37 © 53140

Nem "talán": kutya kötelessége, mert az eladó feladata, h a csomag hozzád eljusson (és ennek nem feltétele, h regisztrált küldemény legyen). Ha nem tenné meg, a Paypal szedné le a számlájáról.

Ha nagyon sok ilyen eseted van, az persze az Ebaynek lesz gyanús, és ők korlátoznak, tehát lopásveszélyes környéken lakva, több elveszett csomag után valóban érdemes lehet ragaszkodni a nyomkövetett feladáshoz, még ha drágább is.

De, mint erre többen is itt példát tudunk mondani, ez szerencsére nem általános: jópár helyre teljesen megbízhatóan megérkeznek a legolcsóbb küldemények is.

Előzmény: iamtwo (53137)
caliyoung 2014.02.08 13:36:45 © 53139

Örülnek a postások, lesz mit ellopni (tisztelet a néhány kivételnek)

Előzmény: migiri01 (53135)
iamtwo 2014.02.08 13:09:25 Creative Commons License 53138

Van, csak kérni kell. Legfeljebb nem éri meg.

Ha most 10 dolgot vársz, az már elég jó statisztikai alap lesz, de számolj azzal, hogy lesz elveszett csomag. Hosszú távon mindig van elveszett küldemény, legfeljebb az a kérdés, hogy 1 a 100-ból vagy 1 a 10-ből.

 

Előzmény: migiri01 (53135)
iamtwo 2014.02.08 13:07:04 Creative Commons License 53137

A tracking az olyan, mintha itthon ajánlottan küldenéd a levelet vagy simán.

Ez mindig feláras szolgáltatás.

A "Free shipping" a legtöbb esetben "simán" jön. Ha útközben lenyúlja valaki, senki sem fog téged kártalanítani. Kisebb összegű áru esetén az eladótól talán kapsz refundot (a békesség kedvéért), de amikor már esetleg többedik alkalommal kérsz tőle ilyet, akkor nem fog  a szívébe zárni.

Ha nincs kiírva, hogy "incl. tracking number" vagy "signed for" akkor kérdezd meg, simán küldi-e vagy trackinggel. Ha nem tracking-el, akkor mennyiért adná fel trackinggel. A lényeg, hogy minél olcsóbb a postaköltség, annál kisebb valószínűséggel reklamálhatsz, ha valaki lenyúlja a küldeményt.

Előzmény: migiri01 (53124)
migiri01 2014.02.08 11:39:31 © 53136

Nem igazan kaptam választ a kérdéseimre 

Előzmény: migiri01 (53135)