Keresés

Részletes keresés

Sir Sneci Creative Commons License 2015.11.17 0 0 56919

Urak! Az usps.com már nem mutatja a mi levelünk útját?  19. Napja nem kapta meg azamcsi vevő a cuccát és az usps.com csak azt mondja hogy "not found" pedig év elején szépen nyomonkövethetők voltak az akkori levelek...

bombaba Creative Commons License 2015.11.17 0 0 56918

Bármilyen elem, akku tartalmú csomaggal Kínából évek óta gond  van. A sok távol-keleti posta közül többnyire azért akad, amelyik elhozza.

Ha hazai forrás jó, akkor

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Search&q=lipo+akku&productsPerPage=24&x=0&y=0

ha 18650 kell, akkor Li-Ion és akár

http://www.fasttech.com

vagy hazai:

http://vape42.hu/kategoria/mod_akkuk_xtar_toltok.html

   

Előzmény: Vgyuri1946 (56916)
bombaba Creative Commons License 2015.11.17 0 0 56917

Biztosan LiPo akku és nem Li-Ion?

Utóbbiban tudok segíteni.

Előzmény: Vgyuri1946 (56916)
Vgyuri1946 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 56916
Lehet, hogy már itt is kérdeztem, de valahol már azt zallottam, hogy a postai biztonsági ellenòrzés visszaküldi a LiPo akkukat tartalmazó leveleket. Így van ez? Már 2 iyen rendelésem nem jött meg, az egyik feladó vissza is adta a pénzt, mert visszament a csomag az eBay-en. A másik a DX-nél még valószinüleg nem ért vissza mert 6 hete csend van. De akkor honnan szerezzek egy 18650 akkut az üres dobozomhoz? Ezért árulják üresen?
In Lak'ech Creative Commons License 2015.11.14 0 0 56915

Azért tanulságként elárulhatnád nekünk is, hátha egyszer szükség lesz rá.

Előzmény: wasytsur (56903)
radikál Creative Commons License 2015.11.12 0 0 56914

Köszi!

Előzmény: sjohn (56913)
sjohn Creative Commons License 2015.11.11 0 0 56913

Nem, már a Buy it now-ra kattintva elkezd cirkuszolni.

 

Előzmény: radikál (56912)
radikál Creative Commons License 2015.11.11 0 0 56912

Tehát leütni akkor le tudja csak kifizetni nem ugye?

Előzmény: sjohn (56911)
sjohn Creative Commons License 2015.11.11 0 0 56911

Nem lehet végigvinni a fizetést, mert kiírja, hogy beszélj az árról az eladóval, mert nem kalkulált a te országoddal!

Előzmény: radikál (56910)
radikál Creative Commons License 2015.11.11 0 0 56910

Ha beállítasz egy kivételt ahová nem postázol és mégis onnan akar vásárolni valaki az technikailag megteheti vagy blokkolja a rendszer?

Azt sejtem, hogy megteheti és aztán megy a huzavona.

atiboss Creative Commons License 2015.11.10 0 0 56909

(ebay.com)Tudnátok segíteni hogy hogy lehet ebayen egy új hirdetés feladásánál?Mert már kiválasztottam az adott országokban a megfelelő futárcéget(fürgefutár oldalon) de nem találom hogy külön-külön hol lehet beállítani a súllyal és mérettel együtt.Mert a beállításoknál a nemzetközi szállításnál csak fedex meg ups van.Meg standard és economy shipping de az megint más árkategóriájú.
Tudnátok segíteni elmagyarázni hogy működik?Előre is köszönöm!

PermanentDestructor Creative Commons License 2015.11.10 0 0 56908

Sikerült, ismét 100%-os vagyok :)

Előzmény: Sir Sneci (56906)
t.lantos Creative Commons License 2015.11.10 0 0 56907

Akkor pack.

 

Előzmény: MogyoróJoe (56904)
Sir Sneci Creative Commons License 2015.11.10 0 0 56906
Előzmény: PermanentDestructor (56905)
PermanentDestructor Creative Commons License 2015.11.09 0 0 56905

Egyik kedves vevő lenegázott. Egy szereld magad kitet vett, amit teljesen hibásan rakott össze. Rákérdeztem a negatív értékelésem okára, most küldött fényképet, hogy mi a baja, így egyértelművé vált, hogy az egyik alkatrészt fordítva tette bele.

 

Van valami lehetőség, hogy töröljük a negatív értékelést vagy ez már marad?

MogyoróJoe Creative Commons License 2015.11.09 0 0 56904

Nemzetközi EMS  Print csomagot küldött már valaki? Azt tudom, hogy henger, meg dokumentumra van, de mi van akkor, ha nem az van benne?

wasytsur Creative Commons License 2015.11.07 0 0 56903

Rájöttem:)

Előzmény: wasytsur (56902)
wasytsur Creative Commons License 2015.11.07 0 0 56902

Amikor feladok hirdetést az eBay-en és beállítom, hogy mely országokba nem szállítok (Excluded shipping location), akkor a feladás után miért nem jelenik ez meg a shipping and handling pontban? Ott simán "Worldwide" marad a beállított kivételek nélkül.

Viking66 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 56901

A "sima" levelekért az "itteni" posta semmilyen kártérítést sem ad.

Kint kellett volna lekézbesíteni, akár sérülten is...

Előzmény: Sir Sneci (56900)
Sir Sneci Creative Commons License 2015.11.07 0 0 56900

Visszajött egy sima evélküldeményem, mert spanyolban megtaposta a kamion, vagy bekapta a futószalag, vagy valami hasonló, de rommá törve. A spanyol posta betette az egészet egy zacsiba, sérült kommenttel és hazaküldte.

Kérdezném, hogy ilyenkor mi van? Az itteni posta vállal valami kártérítést?

mintir Creative Commons License 2015.11.06 0 0 56899

Ez a "reimbursment payment method" ugyanolyan beállítás, mint jutalékfizetéskor az "automatic payment method"  viszont előbbire csak akkor van szükség ha belefut az eladó egy visszáruba.

Előzmény: mintir (56898)
mintir Creative Commons License 2015.11.06 0 0 56898

Sziasztok!

 

Eladóként, egy visszáru kapcsán futottam bele egy komolyabb problémába és ennek kapcsán szeretnék tanácsot, illetve segítséget kérni:

Még nyáron történt az eset, hogy belefutottam egy olyan vásárlóba, aki nem olvasta el a termékleírást és egy olyan vasútmodellt vásárolt tőlem amire nem lett volna szüksége. (Német ebayen meghrdetett áru, angol vásárló, dollár számlázás) Mivel a termékleírásban minden esetben meg szoktam adni, hogy terméket nem fogadok vissza, így most is erre hivatkozva utasítottam vissza az eBay rendszerében elindított "return case"-t. Igen ám, csak közben kiderült, hogy mindezt az eBay felülírhatja abban az esetben ha az aukciós oldal a vevő javára dönt, így gyakorlatilag kényszerhelyzetbe hoztak amit mai napig nem nem tudok lenyelni mivel számomra egyértelmű volt hogy nem én voltam a figyelmetlen. Az eBay kártalanította a vásárlót, már csak a címem kellett, hogy visszajöjjön az áru. Én ezt nem adtam meg, húztam halasztottam az ügy meg már rég le volt zárva. Csodálkoztam is, hogy eBay nem kopogtatott még hogy behajtsa rajtam ezt az összeget. Erre múlt héten került végül sor, de már abban a formában hogy a rendszerüzenet olvasását követően blokkolták a teljes ki- és bejövő forgalmat, se licitálni se counteroffer-re válaszolni nem tudtam és nem is tudok még mindig.

PayPal-en rendelkezésre áll már az az összeg amivel az eBay-t kárpótolnom kell, ehhez ő kérte egy visszatérítési fizetési mód (reimbursment payment method) beállítását, úgymint kártyás fizetés vagy PayPal. Na ezzel van bajom pár napja. Sokadik alkalom után sem sikerül befizetnem ezt az összeget, mert nincs is hol. Beállítom a PayPal-t mint fizetési módot, és ahogy elfogadom a feltételeket és kiírja hogy minden OK, visszaküld a Resolution Center-be és ott megint azzal az URGENT kategóriájú üzenettel találom szembe magam mint mikor nekikezdtem az egésznek. Ezt eljátszottam kb tíz alkalommal az USA, UK és német felületeken is. Az email customer service nálam csődöt mondott, válaszleveleikben 80%-ban sablon üzenetekkel és instrukciókkal bombáznak, step-by-step mit kell tennem és hiába küldök nekik egy csokorra való képernyőmentést és leírást hogy mi a bajom, érdemben nem tudtak segíteni. Odáig jutottunk, hogy a problémák miatt nem számítják fel a késedelmi kamatot és elvileg látják hogy én ezt a visszatérítési fizetési módit már beállítottam. Én viszont nagyon nem látom se itt, se a return case-nél, linket sem kaptam ami közvetlenül arra a felületre irányítana vissza ahol ezt be tudnám fizetni. 

A UK eBay chat ügyfélszolgálatos srácok mondták ez emiatt van mert blokkolva vagyok, írjak e-mailt az instrukciókért. Nem lettem okosabb, ennek a funkciónak minden esetben működnie kellene. Olyan mint egy glitch/bug. A telefonos ügyfélszolgálaton gondolkodom de nem tudom van-e itthonról olyan szolgáltatás amivel ezt ingyen felhívhatom.

 

Van-e tapasztalatok ezzel kapcsolatban? Tudna-e valaki segíteni? :/ Küldjek-e képernyőmentést?

bombaba Creative Commons License 2015.11.05 0 0 56897

PP help-ben keresgélj. Gondolom, az ebay-nél is lehet, de azt még nem néztem.

Előzmény: In Lak'ech (56896)
In Lak'ech Creative Commons License 2015.11.05 0 0 56896

Ez fix idő, vagy változó? Abban tudnál segíteni, hogy hol találok erre való utalást?

Előzmény: bombaba (56895)
bombaba Creative Commons License 2015.11.05 0 0 56895

Amikor lejár az ebay/PP reklamációra nyitva álló idő, akkor tekintheted lezártnak a tranzakciót.

Előzmény: In Lak'ech (56894)
In Lak'ech Creative Commons License 2015.11.05 0 0 56894

Japánba, csomagként, Magyar Postával 4 nap. Nem semmi. Hétfőn 17 óra körül feladtam, csütörtökön jelzett a vásárló, hogy köszöni, megkapta.

Moszkvába több mint egy hónapja feladtam az ajánlott tértivevényes levelet, követésben semmi nem látszik azon kívül, hogy célországba elküldve. A vevő nem jelez vissza, hogy megkapta, igaz, amiatt sem, hogy nem. Értékelést meg úgy tapasztaltam, hogy csak külön könyörgésre adnak. Van aki arra sem.

Mennyi idő után tekinthető lezártnak egy adásvétel ilyen esetben?

Viking66 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 56893

Ezt hol tudom beállítani?

Ebayről fizetem, ott nem kínált fel ilyesmit...

Előzmény: t.lantos (56891)
sjohn Creative Commons License 2015.10.30 0 0 56892

Aha, mint a mesében, hoztam is meg nem is:-))

Előzmény: t.lantos (56891)
t.lantos Creative Commons License 2015.10.30 0 0 56891

Fenet.

Beehet llitni, hogy szamlarol vgy kartyarol szedje a penzt. De ez csak arra az esetre vonatkozik, ha nincs aszamladon az adott deviza.

Ha van, azt mindenkeppen elkolti, ez csak aztan jon az alternativ (masik deviza vagy akrtya, beallitas szerint).

De ez a tranzakcional is atallithato (kiveve amikor pl. az ebay-rol mesz, mert ott a gyorsitott chekoutnal nem emlexem, hogy feldobna a kerdest)

 

Előzmény: Viking66 (56890)
Viking66 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 56890

Köszönöm!

Tehát, ha elegendő lett volna az EUR, akkor azt konvertálja át USD-re...

Előzmény: sjohn (56889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!