ngk bkr6ek ilyeneket vettem bele de dagog a gep lehet hpgy hezaghiba ha nem akkor ojat veszek amit leirtal elöre is koszi a valaszt.masik hogy megkora hezag kell hogy legyen köszi elöre is
Sziasztok g astrába keresek megbízható 2 pólusú gyertyát z14 xep 2006 os ferdehátu,sok van mit találok de milyen tupus jó bele mert a kina gagyit nem igazán szeresük. illetve milyen olaj jó a gm helyet
Üdv ! Az első olajcserére készülök és az érdekelne, hogy az olajleeresztő csavarhoz ami torx nyílású, milyen és mekkora tömítőgyűrű való ? Motorkód: Z16XE.
Üdv, nekem 2008-as 1.4-es opel Astra g classic autóm van, erre szerelhető olyan tetőcsomagtartó, ami nem sínre való, vagy mivel nincs rajta, előbb vennem kell tetősínt ès rá, hozzávaló tetőcsomagtartót?
Régóta érdekelne eza dolog pl opelba a tankba van a benzinben abba az üzemanyagszivatyún pl az egyik áramszál forasztása elvállna vagy eltörne és hozáverődne tankba vashoz szikrázna nem robbana fel a kocsi?
Második autónak szemezek egy Corsa E vásárlásával, de meglepődve tapasztalom, hogy nem találok olyan járgányt, amiben hátul is elektromos ablak van. Nem gyártották ezt a típust 4 villanyablakkal vagy ennyire sokba került az extra listán? Számomra nagyon fura, hogy a szuperül felszerelt változatokban (tempomat, auto klíma, ülés-kormány fűtés, tolató csipogó + kamera, stb.) is tekerős a hátsó ablak.
Ill. ha ennyire nincs, akkor utólag márkaszerviz épít be ilyet? Ha igen, kb. milyen ára lehet?
Lenne egy olyan gondom, a C corsával, hogy világít a reflektor visszajelző lámpa. A refi persze nincs fel kapcsolva. Ha a gyújtást leveszem a kulcsot kihúzom akkor is halványan világít. Tud valaki valamit, hogy merre induljak el a hiba felderítése felé?
Ugyanez a volt a gondom nekem is. Most úgy látszik megoldódott. A gyújtótrafóbal lévő rugó "vége" volt beleakadva abba a gumiharangba? ami körülveszi, így nem feküdt fel rendesen a gyertya végére.
Üdv, valami baja lett a kocsimnak(1.4-es Opel Astra G Classic). Menet közben egyszer csak megváltozott a motor hangja, illetve alig döcögött az autó, meg elkezdett eléggé füstölni a kipuffogó, illetve világítani a motor hiba jelző. Szerintetek komoly baja lehet? Amúgy Kellemes Ünnepeket!!
Egy F-es Opel Astrában eltört az alábbi csövecske egyik csatlakozója. Ez a csövecske az porlasztótól megy valahova. Tudja valaki, hogy milyen néven keressem a boltban (és melyikben érdemes)?
Ha ugyanekkor a többi sebességbe sem lehet betenni, akkor kuplunghiba. Ha csak egyesbe nem megy be, akkor kapcsolószerkezet, vagy váltóhiba. Ennél többet így on-line szerintem nem lehet mondani.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Opel Astra G 1.4-es Twinport kocsink. 12 éves és alig futott 70 ezer kilométert.
A váltóval tapasztalunk problémát. Gyakran előfordul, hogy 1-esbe nem lehet berakni. Kb fél úton megakad és nem megy tovább. Majd visszaenged, újra kuplungolás és után már megy. Ha 1-esbe hagyjuk a kocsit mondjuk 2-3 napra, majd elindulunk, akkor az első 5-6 váltás mindig így akadozik.
Már három szerelőnél(magán és márkaszervíz) volt a kocsi. Állítottak a váltón, kulisszát megnézték azt mondták rendbe van. Váltóolaj csere is volt. Kuplungot megnézték azt mondták, hogy rendbe van.
Ha esetleg tudtok segíteni, hogy mi lehet a probléma megoldás azt nagyon megköszönném! Vagy ha Budapest környékén tudok megbízható szerelőt ajánlani, akkor azt is örömmel fogadom!
Az autó egy Opel Corsa E, 2016-os, 1.4-es, benzines, manuális váltóval, 86e km-rel.
Ezeket tapasztaltam:
- amikor engedem fel a kuplungot "terheléstől" függően rángat (kuplung pedálon nem érzem, csörgést nem hallok, bár lehet nem ide tartozik, de a kuplung nem csúszik)
- ma is hideg volt és kb. 50 méteres gurulást követően, mikor kinyomtam a kuplungot, elkezdett dadogni, leesett a fordulatszám, de nem állt le. Ilyet már másodjára csinált.
- 2-es, 3-as, 4-es, 5-ösbe nem csinálja ezt
Most volt gyertyacsere 3-4 hete, olaj- és levegőszűrő az összel volt cserélve, egy éve csak E5-ös 100-as benzint-t használok.
Nagyrészt városban van használva, de meg is szoktam hajtani havonta egyszer-kétszer...
Feltételezem arra az ütemes "kattogó" hangra gondolsz. Én úgy gondolom, hogy az az injektor hanga lehet. Az enyém is így "szól", (X16SZR) és főleg akkor "hangos", ha közel hajolok, lecsukott géptetővel nem hallatszik :-)