Lehet hogy régen keverték a kis gőzössel, de a Belo nem borult fel? És utána építették át alacsonyabbra? Erről nem ír a cikk és a hajóregiszterben sem találtam rá utalást. Vagy csak túl kilengett és csak emiatt építették át?
Egyelőre annyit tudni, hogy egy vitorlás hajó és egy segédmotoros elektromos hajó égett Alsóörsön a kikötőben. A lángok miatt a balatonfűzfői hivatásos és a balatonfüredi önkormányzati tűzoltók vonultak ki a helyszínre, akik két vízsugárral megfékezték a lángokat.
Nem tudom. Itt áll az ablak alatt. Azt sem tudom, hogy Gibaltárra megy vagy Algesirasba? A hajókövetőn megnézhetném, de a fene bánja! Túl sokan vannak.
Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét – olvasható a Polar Klíma sajtóközleményében.
Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egyégkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer dollár fölött is kellett fizetni, de még mindig 2700 dollár körüli költséggel kell számolni.
Bocsánat, de kínlódom ezzel a képpel. Az eredeti hsz-emben ott volt a kép és a bejegyzés méretét sem kifogásolta au előnézetben, de elküldés után a kép eltűnt...
1981. április 22-én egy arra járó nézelődő magánvéleménye szerint igen nehéz dolga lesz az illetékeseknek a régi Szőke Tiszát elszállítani az újszegedi strandfürdő területéről, ahová az áradás idején került, hiszen azóta kiment alóla a víz.
1981 augusztusában megkezdték a régi Szőke Tisza elbontását a szegedi strandfürdőnél.
A dátum tehát stimmel, és ha a kép, amit most még nem látunk, a Maty-éri pálya avatásának kizárólag csak az idején készült, és nem feltétlenül a helyén, akkor a beazonosítandó hajóroncs akár még a SZŐKE TISZA I. ex TÁNCSICS ex SZENT GELLÉRT is lehet, ami a Hajóregiszter szerint 1978 körül került elbontásra, ezt azonban azóta a frissen digitalizált újságcikkek már megcáfolták.
De hangsúlyozom, fotó nélkül ez nagyon nehéz feladat, szeretnénk látni a képet!
Egy kép, és a rajta látható kabinos hajó (roncs?) megfejtését kérem tőletek. A kép 1981.06.27-én készült Szegeden, a Maty éri evezőspálya avató verseny idején. Azt sem tudni, hogy ez az élő Tisza partja-e vagy sem.
Csaknem 20 ezer hozzászólást írt a német hajós topikban, képben volt minden kabinossal kapcsolatban. Nagyon sok információval segítette a Folyamhajót is.
Isten nyugtassa Steindl kapitány urat! A magyarok barátja volt, ha tudott, mindig segített. Ahhoz az osztrák Közép-európai generációhoz tartozott, mely tisztábban látta a világot.