Igen, mert annyira belelovaltad magad a SAJÁT ELKÉPZELÉSEDBE, hogy kénytelenek voltunk úgy tenni, mintha... tudod, mint, amikor a hülye gyerek hülyeségeket beszél és anyukája megsimogatja a buksiját, hogy ne érezze magát feszélyezve a gyerek.
"A közönséges, smucig emberek, akik sohasem adományoznak, azok rabszolgák és sohasem szabadulnak. Így jártál."
magadról beszéltél? mert aki adományt fogad, az valószínű nem adományoz. szerintem te még soha senkinek nem adtál semmit, ami a tiéd lett volna. máséból meg könnyű osztoszkodni. te is építtettél egy palotát magadnak, amit a buddhizmusnak építettek? amiben te vagy a király és a megmondóember. ja, vagyis te csak tolmácsolod a buddhizmus szavait. cserébe nem kérsz egyebet, csak pár szolgált, ingyen kaját, szállást, tiszteletet, hogy hallgassanak, nehogy megzavarják a nyugalmadat, hogy senki kellemetlent ne engedjenek be hozzád, hogy senki ne kritizáljon, pénzt utazásra, és hogy a haverok átjöhessenek amikor akarnak. persze, egy vallásos ember nem akar semmit magának az adományokból.
keményen megdolgozol? van pofád ilyet mondani? egész nap fórumozol, szidsz másokat, és millió nicknéven millió hülyeséget osztasz. állítólag az őszinte ember nem dolgozik, mert integritása van, azt csinálja, amit a természete diktál, nem erőlködik. neki a legjobb, mert soha nem kell másnak lennie, mint ami, plusz még hatalmat és végtelen erőt is nyer. ehhez képest te izzadságos munkáról beszélsz, aminek mellesleg saját bevallásod szerint nincs se látszata, se eredménye. nincs neked semmiféle megvalósításod, mégis szeded a pénzt szellemi ismeretekre hivatkozva.
szerintem az a hülye, aki nem érti, hogy három millát adtam egy hozzád hasonlatosnak, aki cserébe elárult, és tönkretette a családomat. de persze érted te, csak a világért nem mondanál le a munka nélkül szerzett pénzről. képmutatók vagytok mind. egy kérdésemre sem adsz választ, kitérsz minden elől, csak azt hajtogatod mindenki hülye, csak te nem. ja és mellette szereted az embereket. persze azt leginkább, aki pénzt ad, és csak addig, amíg látja a pofádat, nehogy kiderüljön mit gondolsz róla.
Egy Buddhának nincs kötődése az anyagi világhoz, ha elkérnék az ágyékkötőjét azt is odaadná. Nagy Sándor találkozott egyszer a ganesz partján egy meztelen Arhattal, a fél világ Nagy Sándoré volt, de ezen ember felett nem volt hatalma,.... a beszélgetésünk és a kisugárzása lefegyverezte.
Amit adott neki az Arhat az a megértés volt hogy semmi sem lehet az övé ezen a világon. Állítólag ezen találka okán mikor meghalt azt kérte hogy amikor temetik a koporsóból lógjon ki a puszta keze, jelezve ezzel hiábavaló hódítását. Üres kézzel érkezett és úgy is távozott.
Csak hogy mindenki számára érthető legyen: írtuk, hogy az adományokért mi keményen megdolgozunk. Iszonyat keményen. Erre nem érti a hülyéje, hogy mi a bajunk a munkával.
"Miért, hogy lehet még máshogy adományokból élni, mint "vallásos személyként"? Szólj és akkor megpróbáljuk úgy is, hátha jobban megjön a gazdagabb emberek adományozókedve."
szerintem a hidegburkolás árába rengeteg adomány be van építve, és a gazdagok kedvenc pénzkiadási formája. próbálkoztatok már vele?nem értem mi a gondotok a munkával. főleg amikor szakemberhiány van az országban. kaszálhatnál vele.
állítólag a jógi tudja manipulálni az embereket, hogy adjanak adományt. mármint a jógi is. meg a hamis tanítók is. ebből az következik, hogy aki adományoz, az manipulálva lett.
mi az, hogy nem vagy intézményes, mégis kapsz adományokat? azt hogyan lehet vallási személyként? csak van mögötted egy intézmény, vagy nevesített vallás? vagy kisugárzásra kapod? azodat csak olyanok ismerik fel, mint én, de azok meg nem adnak.
de felbosszantja a hazugság. az ember mindig reagál, buddhaként is. a reakciót nem lehet megszüntetni, isten is ítélkezik, mégpedig a morál alapján. pedig isten. ha nem lenne mindenféle reakciója a buddhának, akkor min mosolyog, mitől haragszik? a buddhizmus sem tagadja, hogy megszabadultként is megvan az összes reakció, érzelem, csak tisztánlátás van mögötte, vagyis nem hibázik. az átlag ember és a buddha csak a tisztánlátásban, a morál megvalósításában különbözik, nem abban, hogy az egyiknek van érzelme, a másiknak meg nincs.
persze, nem érdemes. de nem árt azért, ha az emberek tudják milyenek ezek a közösségek, mert sajna egy ilyen jellegű vitában, amikor valaki élete függhet sok szempontból az igazságszolgáltatáson, hajlamosak a nagy mesternek igazat adni, anélkül, hogy gondolkodnának és megvizsgálnák értelmes ember módjára a szituációt. a csicskák egyértelműen téged átkoznak, és a laikus, kívülálló is előbb szánalmasoz le téged, mint a befutott nagy tiszteletnek örvendő, aranyozott ruhácskába bujtatott, fejére gumicsizmát húzott nagy udvartartású szélhámost.