Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Octi19 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71432

Az ülésfűtésnek van egy komfortelektronikája ami vezérli, anélkül nem lesz jó! De vannak kárpit alá beépíthető szettek amiknek csak tápot kell adni és egy 3 állású kapcsolóval (alacsony, kikapcsolva és magas teljesítmény) lehet szabályozni.
Ezek strapabíró karbonhálós fűtőbetétek, simán bírják a beletérdelést is. Nekem is ilyenek voltak beépítve az autómba és nagyon jók voltak.

Előzmény: tozso7210 (71431)
tozso7210 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71431

Üdv!

Birtkomba került egy 2002-es 1,9 tdi 90 le. Sajnos nincs benne ülésfűtés.Találtam a neten 2-es octavia üléseket. Be tudom rakni a régiek helyére? Az ülésfűtésnek hogy van megoldva a hőmérséklet szabályozása?

Köszönöm a segítséget!

Octi19 Creative Commons License 2016.12.03 0 1 71430

Nem az érték a gáz, az egyébként is egy viszonyszám, tehát az értéke szinte semmit nem mutat, illetve ugyan az a csillapító egy másik padon lehet, hogy akár több tíz %-kal eltérő eredményt fog mutatni. A gáz a két oldal közötti eltérés mértéke, ennek nem egészséges 10-15%-nál nagyobbnak lennie. (nem összetévesztendő az első és hátsó értékek különbségével, mert annak megint nem sok köze van a valósághoz, hiszen alapvetően más az első és a hátsó rugózás, mint ahogyan a rugózott és a rugózatlan tömegek is.)

Előzmény: Horváth Ozzy (71428)
Totti100 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71429

Szia,

 

nem rég mérettem én is, szivárog a hátsó....:( A futóműves azt mondta 20% alatt bukik a vizsgán.

Előzmény: Horváth Ozzy (71428)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71428

nálunk ilyen 57%-al nem hasal még el a vizsgán? vagy mennyi lehet az alsó határérték? sose kérdeztem még nekem meg sose volt még 75%-nál rosszabb.

Előzmény: Octi19 (71425)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71427

Talán az eddigi legjobb kép, nekem már kezd tetszeni. :)

yak54 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71426

Hali

 

Megkapta a SuperB, mert nekem ilyen van benne.

Előzmény: Realtukko (71416)
Octi19 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71425

Van már eltérés, de nem túl vészes, ha nem folyik, vagy egyéb menetstabilitási jel nem indokolná a cserét akkor még csak ezért nem kell. Ha a következő vizsgán még nagyobb lesz az eltérés, esetleg bizonytalannak érzed az elejét, akkor csere, ha el kezd folyni akkor természetesen azonnali csere!

(érdekes, hogy a hármas lengéscsillapítóinál némi szivárgást engedélyeznek és elég hamar jelentkezni is szokott... így múlik el a világ dicsősége!)

Előzmény: Törölt nick (71423)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71424

én meg tegnap (RIP) termosztatot. 10 evet és 170e kmert birt. 

Előzmény: Törölt nick (71423)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.03 0 0 71423

Volt nagyszervíz a O2 Scounál. Az első lengéscsillapítók 57:65 a hátsók 74:75 adtak a fékpadon. Az esőket cserélni kell?

Következő szervíz 36oe km-ben. Cseréltek: olajat a Haldexbe, hátsó diffibe, hátsó féktárcsa és betét, első fékbetét, motorolaj és minden szűrő, a hátsó hídnál két perselyt (a nyomtávrúdnál).

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71422

nem vagyok nagy amper Vadász de emlékeim szerint az kevés. Akksin alapból kellene 12.3 -4.... jaro motornál meg 13 de inkább 14.... 

 

gondolom lehet más ok is ha világít a töltés jelző de nagy valószínűség szerint mert nincs töltés azért vilagit...

 

ha emelés a fordulatszamot emelkedik?

mikor volt felujitva?

 

ha kell vidd a Kertész utcába bp.en profik fel nap alatt kesz. Ki szerelve kell vinni

Előzmény: joombie (71420)
Realtukko Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71421

Ez a teszt az Alföldön volt. A márkák közötti minőségi különbségeket a LED tekintetében nem ismerem, de ebben biztos, hogy működött a dolog. Biztos van olyan is, amelyik béna, ahogy (M)Ákos is írta.

Előzmény: mauzi (71418)
joombie Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71420

A multiméter negatív ága az akksi negatív pólusához, a pozitív ág a pozitív pólushoz nyomva. Így mértem az értékeket.

Nem jól csináltam? 

Előzmény: Törölt nick (71415)
mauzi Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71419

Előzmény: Törölt nick (71417)
mauzi Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71418

> szemből pedig SENKI nem villog le

 

Hát, én mostanság elég sokat járkáltam sötétben, és általános tapasztalatom az, hogy ezek a csoda új LED-es okosságok valami bazi módon tudnak vakítani. Nem tudom, hogy milyen márkájú autók és milyen intelligenciájú lámpákkal jönnek szembe, de a szembe jövőről messziről látszik, ha LED-es, és míg korábban rávillogtam azokra, akik nagyon vakítottak, ezekre már én sem villantok soha, mert beletörődtem, hogy kb. mind ilyen, tehát ez az üzemszerű állapotuk. (megszoksz vagy megszöksz...)

 

Nem a nyílt, alföld közepén lévő egyenes országútról van szó, hanem a dimbes-dombos kanyargósról. Az automatikus szintezés is biztos remekül működik a laborban...

Előzmény: Realtukko (71416)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71417

Levegő fel az az arcra irányítás vagy a szélvédőre ?

Előzmény: Törölt nick (71406)
Realtukko Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71416

Nagy kár érte. Én C Merciben próbáltam, valami überbrutál messzire lehet vele ellátni, mert ahogy kiértünk a városból, az automata azonnal feltolta a refit, a szembejövőket meg érzékelte valahogy, és kitakarta a fénycsóvát a megfelelő helyeken. Ez a felhasználónak úgy jelentkezik, hogy végig refi fénnyel lehet haladni, szemből pedig SENKI nem villog le.

 

Az Audiban is biztos ez van, kár, hogy a Skoda ezt sem kaphatja meg. 

Előzmény: (M)Ákos (71414)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71415

Multimetert sorba kötötted? Vagy hol mérték mit?

Előzmény: joombie (71407)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71414

Sajna nem led mátrix lámpa lesz, ami már az Astrában is elérhető.

A kockafejű VAG vezérek miatt az egyelőre az Audi kiváltsága, ha jól tudom.

De, mivel AFS-t említ a felbukkant árlista, valószínűleg nem az a buta változat lesz, mint a Leonban (az nem mozog oldalra, a fényerőről meg ne is beszéljünk).

Előzmény: Realtukko (71404)
olomana Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71413

Ezek szerint félreérthetően fogalmaztam. Nem folyamatosan villogtatok, hanem ha valami gyanúsat sejtek, akkor felvillantom a reflektort, természetesen nem amikor már közel van a szemben jövő. Erre nagyon ritkán szokták azt hinni, hogy jelzés, és nem is vakít, viszont annyit még pont látok, amennyit kell. Egyébként mikor jönnek szemben mindig bőven visszaveszem a tempót, mert ilyenkor egy darabig vakon megy az ember akár milyen hiper-szuper lámpája van. A szembejövő közvetlenül szembe világító lámpájának az intenzitása mellett eltörpül a visszaverődő fény. Gyakorlatilag a villantással azt a távolságot mérem fel, amit vakon teszek meg, míg a szembejövő elhalad.

 

Ettől még símán tudok beszélgetni telefonon a kihangosítóval vagy figyelni egy rádióadást

 


Ebben viszont egyáltalán nem hiszek.

Előzmény: (M)Ákos (71410)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71412

Szerintem a villogásnak meg van az az előnye, hogy jobban vakítja a szembőljövőt mint a folyamatos reflektor.

Előzmény: (M)Ákos (71410)
Emi2 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71411

Nagyon köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (71406)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71410

Én spontán, gyors felülbírálásra gondolok. Pl. jön szembe egy autó, már levennéd a refit, de van egy sejtésed, hogy egy részeg kivilágítatlan bringás kóvályog előtted, amit a következő fél másodpercben meglátnál. Ha ilyenkor automatikusan leveszi, akkor vissza tudod egyből nyomni? Én necces helyeken mindig egy ujjal a refi kapcsolón megyek, és rendszeresen fel-fel villantom, hogy lássam, mi van, még akkor is, ha valaki jön szembe. Ilyet az automata biztos nem csinál.

 

Rövid válasz: igen, rögtön vissza lehet kapcsolni.

Pont úgy, mint asszisztens nélkül.

Viszont, ezt a villogtatást nem értem.

Jönnek szemből, Te pedig a saját érdekedben villogtatod a refit?

Miért nem lassítasz inkább, ha valami gyanús?

Mit gondol a szembejövő ilyenkor?

Szerintem, amit csinálsz, az jelzésnek számít, azaz: valami nem oké a világításoddal, haver.

Előzmény: olomana (71390)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71409

Küldtem villámlevelet a címedre, de nem jött válasz.

Előzmény: Hannsg52 (71371)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71408

Most vezetsz vagy figyeled (az agyaddal) azt a gombot, hogy mikor kell felülbíráld?

Késő ősztől, kora tavaszig- kizárólag sötétbe vezetek közúton.

Olyan rutinom van az éjjeli vezetésbe, hogy majdnem azt a tempót tudom tartani, mint nappal: pontosan tudom, hogy az út tengelyéhez képest hol vagyok (pedig nem látszik a festés és az útszegély oszlopokat ellopták), milyen távol van egy szembejövő jármű, kb. mekkora sebességgel közeledik és milyen helyzetben van az út tengelyéhez képest, pontosan emlékszem, hogy most milyen útakadály következik (kanyar, híd, parkoló, a fék miatt beláthatatlan útszakasz) és ösztönösen felkészülök rá. Ehhez előre kell gondolkozni pár száz métert. Egy film fut az agyamba az útról folyamatosan. Ettől még símán tudok beszélgetni telefonon a kihangosítóval vagy figyelni egy rádióadást, illetve hallgatni a monoton ritmusú zenét (kizárólag négy ütemű vocal haus vagy német lírikus kamarazene). 

Ha picit köd van (vagy bármi más zavaró a környezetemben- meggyujtják az olvasólámpát vagy egy faszfej túl közel halad a hátam mögött) és az agyam eltéved és hirtelen nem tudom, hogy most pont mi a következő akadály, azonnal visszaveszem a tempót, de aztán felére. 

De nem tudnék figyelni még valamire, biztos baleset lenne a vége. 

 

Előzmény: olomana (71390)
joombie Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71407

Üdv mindenkinek!

Skoda Octavia I 1.6 SR 74kW 2002.-es.

Világít a töltés lámpa. Mindenképp a generátornál kell keresni a bibit? Álló motorral 12.3V-ot, járó motornál 11.8V-ot mértem az akksin. A generátornak nincs rendellenes hangja, a hosszbordás szíj is feszes. 

Várok minden hasznos tanácsot! Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71406

Egyszerre megnyomod az ecco+levegő fel gombot.

Belép a rejtett menübe. A bal oldali tekerőt jobbra forgatva elmész a 19-ig, a középsővel a 2- ig.

Ekkor a bal oldalon 19.2-mutat, a jobb oldalon a vízhőmérséklettet, celzius fokban.

Kilépni a rejtett menüből az ecco gomb megnyomásával kell. 

O2-es automata klimapanel.

Előzmény: Emi2 (71405)
Emi2 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71405

Climatronic kijelzőjèn mikèpp tudom kiìrni a vìzhőfokot?

Előzmény: mauzi (71397)
Realtukko Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71404

Én nem tudom, a Skoda milyet fog kapni a VAG-on belül, de remélhetőleg ez is tudni fogja azt, hogy ha jönnek szemből, akkor sem veszi le a refit a jobb oldalon, csak a balon takar ki annyit, hogy a szembejövőt ne vakítsa, te viszont ugyanúgy látod tovább a biciklist.

 

A K Astra LED-je is ilyen tudomásom szerint, akkor a Skodának is beleférhet.

Előzmény: olomana (71390)
cinyoka Creative Commons License 2016.12.02 0 0 71403

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget! Amint meg lesz az autó töltök fel képe(ke)t. :) 

Előzmény: timla (71402)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!