Két jelre lesz szükséged: Kl.31 (Masse) és Kl.30g (Dauerplus, geschaltet). Ülésmodul áramellátása nem jó, mert az sima 30at kap, nem lövi le senki, tehát ha valamelyik DVD-lejátszó bekapcsolva marad / elindul, másnap nem indítod el az autót. Szivargyújtók szintén nem jók, ôk 15öt kapnak (gyújtás). Én a hátszó biztosítótáblába (csomagtartó, jobb oldalt) kötném be, a gyári hátsó display helyére. 64es biztosíték helyét nézd meg, szabad-e, az 30g-t kell adjon. Ülés szétszedését átküldtem.
Úgy halottam, hogy a dieselek utastér-fűtőrendszerében van valamilyen hőakkumulátor. Én azt tapasztalom, ha télen leparkolok, majd 2-3 órára után elindulok, viszonylag gyorsan kezd fűteni. Vagy ezt csak én gondolom így? Hogy működik a dolog?
Vásároltam kettő kopfstützemonitort DVD lejátszóval.A gyerekek nyüstöltek már! Ezt itt....: (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=310124932319).
Szeretném őket beépíteni a hétvégén...
- első kérdésem az lenne,hogy az ülés hátsó részét,hogyan kell szakszerűen eltávolítani a kábeleknek helyet csinálva amelyek a fejtámla szárain keresztül jönnek le?
- második az ,hogy honnan tudok olyan áramot adni,amely csak akkor kapcsol le,ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból?(ha leveszem csak a gyújtást akkor még mennie kellene)
- harmadik pedig,hogy a középső konzol hátsó részét vagy az egészet milyen sorrendben kell megbontanom?
Csáó.Beülsz kocsiba becsukod ajtót kényelmesen elhelyezkedsz ülésben,majd gyújtást teszel megvárod ameddig eltűnik a service piros jelzés és megjön a km óraállás.Ezután a jobb oldalon lévő gombot nyomod hosszan ameddig meg nem jelenik egy menü (kb 5-6 sec) amikor ez megjelent első az olajcseréd lesz ami pirosan fog világítani.Ekkor elengeded majd rányomsz ismét hosszan ameddig meg nem jelenik a reset gomb.Ekkor ujra elengeded majd rányomsz ismét hosszan ameddig nem tűnik el a piros ikonod.
Tehát a sorrend mintha morze lenne:
1.hosszú menüig
2.röviden olajcserére
3.rövid resetig
4.hosszú delete-ig
végén chekkold le rendszert azaz gyújtás le fel és ha már nem piros az olajoskanna
allo helyzetbe nyomd par masodpercig a napi kilomterszamlalo visszaallito gombjat kozepen.bejon egy menu,ott keresd meg az olajcseret ugy,hogy nyomogatod ugyanazt a gombot es ha megvan allj meg es nyomd megint par masodpercig.elmeletileg jo lesz
Szia ez a 2009-01 Businessnek vmi változata amin van magyar térkép (és ez egyáltalán jobb térkép, mint ami a 2007-02es?) Ha az autóm nem volt szoftverezve (2006.04es 1er ) akkor is jó lehet bele ? És amúgy a legfriseb softtal kerül a naviba vmi komolyabb változás ?
Köszi! Jogos amit írsz! :-)
De az iPhone, nem macerás, hogy „bottal kell piszkálni” ?
Megőrítene, amikor gyorsan telefonálnék, és pálcikával kell tárcsázni…
Én imádtam az originál Ericssont, a GH688 az egyik legjobb telefon, amim valaha volt. A SonyEricsson-ok kezelésétôl viszont agyfaszt kapok, egyrészt a pöcsnyi billentyûzet miatt, amit a készülék legaljába zsúfolnak (jógamutatvány SMSt írni rajta), másrészt amiatt, hogy nincs rajtuk zöld/piros gomb. Én ha ki akarok menni a menübôl, minden telefonon reflexszerûen 3-4x megnyomom a pirosat, a SE telókon viszont nincs ilyen, van a helyén viszont C gomb, amivel törölhetsz :)
Volt K750i-m, nagyon tetszetôs és pofás darab volt, de egy hónap után eladtam, mert idegbajt kaptam tôle. iPhone-t csak ajánlani tudom, Nokiákkal sem szokott gond lenni. Samsung, LG sokszor csak korlátozásokkal használható. Mondjál esetleg modellt, ha konkrétan kinéztél valamit, hátha van belôle valakinek tesztpéldánya/tapasztalata.
Talán Ericcsont kellene venni. Az akksijaik is jobb (legalább is papíron) Csak régről az rémlik, hogy olyan lassúak voltak Írtam az sms-t és 3al előtti karakternél járt. Remélem gyorsultak :-)